November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Rachel
    Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

Dus, dames, als jullie ook een buddy willen (zijn), laat maar weten, dan ga ik (Barbabintje) puzzelen!

AGENDA

jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Indigo~2 oktober 16.00 Moxatherapie bij de acupuncturist in de hoop dat beebje dan draait naar hoofdligging
    Indigo~2 oktober 20.20 controle VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

:D Zie nu ook dat iedereen een buddy heeft en dat Jen de mijne is.
    Hahahaha, nu snap ik ook waarom je jouw sms begon met hee buddy :) :oops:

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Meiden ik ben er morgen weer, ga zo vroeg slapen ben doodop heb echt zo'n bleeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh dag :(

Heb wel alles bijgelezen dus ben overal weer van op de hoogte.

Indigo heel veel succes met je zusje, het eind is in zicht hopelijk gaan die laatste loodjes snel!
    Hoop morgen te lezen dat je een trotse tante bent geworden!

xxx Roelie

3. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hallo,

He bah Etienne, wat vervelend voor jullie. Konden jullie eindelijk weer genieten van de zwangerschap en nu dit, het zit jullie niet echt mee.
    Maar lief dat je ons even op de hoogte houd.
    Succes hoor voor jullie.

Gwen, mooi jochie hoor! En echt super dat het zo goed met hem gaat, zal voor jullie duimen dat hij na het weekend naar Almelo kan.

Ruby, meid, wat erg voor je. Lieverd wat zal jij er door heen zitten.
    Hopelijk kan je de kracht vinden voor de jongens om toch te vechten voor je zelf en voor hun. Moeilijk beslissingen, zou ook niet weten wat ik in die situatie zou doen, normaal zeg ik altijd dat hij dan kan vertrekken, maar als het echt zo zou zijn, ik weet het niet hoor.
    Moedig van je dat je haar gebeld hebt.
    Lieverd heel veel sterkte. Als er wat is mag je me bellen hoor.

dikke knuf voor je.

Maria, lekker spel, begin er niet eens aan. Vooral met die zwangerschapsdementie.

Dees, hard aan het werk in de babykamer?

Esther, trouwens nog gefeliciteerd met je nichtje, Tante Es. leuk he.
    Ik ben ook tante van 1 neefje en dus nog een neefje of nichtje op komst.
    Vind dat net zo leuk als mama zijn.

Indigo, spannend meid, hoop voor je zus dat ze al bevallen is.
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Maakt het wel lastig om nog te genieten.

Ilse, biotex werkt ook erg goed tegen ontstekkingen, heb ik gebruikt toen mijn hechtingen (van de knip) ontstoken waren. Werkte erg snel.

Roelie, lekker dat Renee een aantal dagen vrij is. Samen boodschappen doen is wel zo prettig nu.
    Lastige buren heb jij, dat gezeur over de honden, zou daar ook kwaad over worden.

Heb nog niets van Stasia gehoord, zal haar anders even sms-en.

Hier de hele dag erg last van mijn buik, mijn banden doen gewoon ontzettend pijn. Ook pijn rond mijn maagstreek kon vanmorgen amper autorijden. Tevens heel erg last van mijn linkerbeen, die af en toe voor mijn gevoel afgekneld word.
    Klaag, klaag, klaag..........sorry.

Maar wel het kado binnen, was er al om 9.05 uur, maar de torenkranen gingen als warme broodjes over de toonbank.

Ga zo denk ik lekker even in een warm bad. Kijken of mijn buik wil ontspannen. Zal ook weer eens nieuwe buikfoto's maken.

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Etienne! Dankjewel voor de update mbt Natasja.
    Wat ontzettend vervelend dat het nog steeds onduidelijk is wat er nu precies aan de hand is. Lijkt wel een beetje alsof jouw geschiedenis zich nu bij jou herhaalt :(
    Goh, jullie treffen het ook echt niet!

Mijn schoonzus heeft tijdens haar zwangerschap ook een blindedarm ontsteking gehad, en het duurde inderdaad een ééuwigheid eer ze daar achter kwamen. Terwijl dat hartstikke gevaarlijk is!
    Ik hoop maar dat ze snel meer weten en kunnen ingrijpen als dat nodig is.

Veel sterkte en beterschap en liefs aan Natasja!

5. Heej een Natasja update, dank je Etienne! Hopen inderdaad dat er snel duidelijk wordt wat het nou echt is zodat daar wat aan gedaan kan worden!

Hier staat inmiddels het bed op grote hoogte haha. Jeroen is net bezig geweest met het bed verhogen. Hij staat niet op klossen, niet op bierkratjes, maar op ....... fruitkistjes :) Hij staat nu enorm hoog. Ben benieuwd of ik er vannacht uit ga rollen of niet haha. En of ik er weer een beetje in kan klimmen nadat ik 's nachts met een slaperig hoofd er weer in wil duiken. :)

6. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Heb Stasia even gesmsd.
    Kreeg het volgende berichtje terug;

Ja weeen zin gestopt. Moet wel even blijven.
    Ze moeten mijn bloedsuikers nog op peil krijgen want dat is waarschijnlijk de oorzaak van dit alles

Hoop voor d'r dat het zo blijft.

hou jullie op de hoogte.

7. Niet meer actief

Hey Etienne, bedankt voor de update van Natas! Jeetje, jullie krijgen het wel voor je kiezen zeg...

Heel veel succes en beterschap en wij hopen Natasja ook snel weer zelf op het forum te mogen verwelkomen!

@Tari; Mis ik iets ofzo? Ik wist niet dat Stasia in het ZH was opgenomen... :( Hoe komt dat zo...?
    Bedankt voor je update in ieder geval!

8. Niet meer actief

Bed verhogen :idea: Tja moeten wij ook nog doen...moet alleen even gaan kijken hoe we het gaan aanpakken, volgens mij gaat klossen in ieder geval niet werken hier...Het bed "staat" bij ons op het hoofd- en voeteneind en is aan de zijkanten helemaal open...

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Bedankt Eetienne.

Ik wist niet dat het bij stasia ook al rommelde....

Tari, Ramon Boekel is een zanger, hij heeft opgetreden op onze bruiloft, hij komt dus uit Winkel. Hij zal wel een jaar of 25 zijn. HIj hefet ook een hyves, wellicht kun je daar op kijken.

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  11. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goh, ik had ook even gemist dat Stasia ook weeen had :(
    Dat is niet zo mooi!
    Ik hoop dat het allemaal weer tot rust komt bij haar...

12. Niet meer actief

:confused: Kreeg net telefoontje van mijn jongste zusje, ze gaan mijn bevallende-zusje nu toch voorbereiden voor een keizersnee, want het gaat blijkbaar echt niet.
    Echt enorm sneu voor haar :( Is ze al bezig vanaf 1.15 uur om volledige ontsluiting te krijgen, met dit als resultaat.
    Ivm haar hemofilie wordt het nu dus een volledige narcose, enorm klote, maakt ze het zelf niet eens mee dat haar jongens ter wereld komen.
    Ik ga nu naar het ziekenhuis, waar ik mijn ouders en andere zusje en natuurlijk haar man zal treffen. Jullie horen morgen meer en dan lees ik ook de laatste berichten gelijk weer bij.

Duim alsjeblieft voor haar......
    Ben best wel bang voor die ingreep, ook al heeft ze nu al de hele dag bloedstollende preparaten toegediend gekregen, een keizersnee is toch een enorm risico voor een hemofiliepatiënt. Daarom hebben ze dat ook zo lang mogelijk willen uitstellen.
    SLIK :confused:
    Lieve meiden, alsjeblieft, steek een kaarsje aan voor mijn zusje dat het allemaal goed gaat met haar zometeen.

Ik ben er morgen weer, of vannacht natuurlijk.

13. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig wat spannend Indigo, dat maakt zo´n keizersnede nog wel weer een stuk zwaarder zeg!

Ontzettend veel sterkte gewenst aan je zusje en doe jij ook rustig aan, want te veel spanning is natuurlijk ook helemaal niet goed voor jou! xx

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    Hoi allemaal ik heb ook weer even bijgelezen.

@ es: gefeliciteerd met je tanteschap

@ dafje: dat beklemmende gevoel heb ik ook, je bh drukt gewoon door je buik en zithouding, schuiner gaan zitten helpt. Oohja en 's avonds gooi ik de bh lekker uit hoor.

@ roelie: ben jij zo'n house fan, mijn mama is er helemaal weg van. ik vind het wel steeds hetzelfde.

@ Dees: kun je je kat helemaal niet vasthouden/ aanhalen dan? Want dan kun je hem toch ook pakken? Of loopt ze buiten?

@gwen: fijn om te horen dat je mocht kangaroeën met Mika, fijn dat hij het goed doet. Wat een geweldige foto's!!!!

@ Indigo: balen dat je ej nog steeds zo waardeloos voelt, ze moeten je wel hebben zeg! Ik duim voor je zus.

Ik wist niet dat het bij stasia ook al aan de gang was?!

Hier alles verder redelijk oke. Vandaag gewerkt, nog 1 weekje! Ik tel echt af het is heel zwaar. de leerlingen zijn druk dat kan ik nu echt niet hebben. De vrouw van de kraamzorg was heel vriendelijk. Alleen de verlos zegt bed verhogen tot 60 -70 cm en de kraam zegt 80 cm!! Ik heb eens zitten meten maar 80 cm is echt hoog! daar kan ik bijna niet eens op gaan zitten, da lijkt me echt nie praktisch.

Fysio gaat goed, mijn bekken loopt gewoon helemaal scheef, maar dat kunnen ze niet 1,2,3 oplossen. Morgen meeten in eindhoven yay! Ik ga even lekker een toetje snoepen, ben net in badje geweest en mijn mannetje heeft de kachel aangemaakt. Morgen lekker uitslapen!

15. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    sterkte voor jou en je zus

16. Niet meer actief

INDIGO Heel veel succes en sterkte voor je zus!! Ik ga zeker een kaarsje extra voor jullie branden!!

Wel ontzettend balen voor haar dat ze nu zelf niet kan meemaken dat haar jongens geboren worden...pfff....lijkt me emotioneel wel erg zwaar!

17. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Net ook even in bad geweest.
    Indigo, spannend zeg zo met je zus, zal een kaarsje voor haar aansteken.

Stasia, schreef vanmorgen dat ze last van haar rug en buik had. Volgens mij op pag.1199 of 1198.

18. Niet meer actief

Oh oke, en dat bleken dus weeen te zijn geweest...
    Hmmm, hoop dat ze voorlopig wegblijven en dat die kleine nog ff blijft zitten zeg!

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Indigo: ik duim ook voor je zus en voor jou natuurlijk!

Muriel: gelukkig is ze wel gechipt!! :D

Stasia en Natasja: ook hier wordt aan jullie gedacht!

Ga lekker vroeg naar bed, morgen weer een vol programma: opa en oma 60 jaar getrouwd!

20. Dat is bij ons bed ook zo... planken aan het hoofd en voeteneinde.. dus vandaar kistjes..:)

Idd Tari, ik geloof dat ik ook wat gemist heb.. Ligt Stasia in het ziekenhuis?

Share This Page