http://www.bnn.nl/page/tequila?clip=24& ... title=Slak tzal wel mijn humor zijn maar ik kan hier echt wel om lachen
Hee, die ken ik toevallig weer wel....Die is leuk! Maar zit net ff snel te kijken, het gaat wel heel erg van de hak op de tak.. Mannetje zit ook naar iets anders te kijken nu, dus kan het niet echt volgen..
op die bnn site staan ze allmeaal.. ik zocht er eentje van zo'n opgezette hond die ze naar de dierenwinkel meenemen...die is best zielig
Zo dat is geen pretje een mogelijke blindedarmontsteking bij Natasja Indigo, heftige bevalling voor je zus. Toi toi toi! Oh, lees net dat ze een ks moet ondergaan **pakt de lucifers om een kaarsje aan te steken** Melanie, sterkte met je buik-en-andere-pijnen. He, ik heb geloof ik wat gemist over Stasia...heeft zij weeen (gehad)? Ah, zie dat ik niet de enige was die het niet helemaal mee had gekregen. Listy, ik weet hoe je je voelt over je katje...de mijne is al sinds maart weg en ik denk nog dagelijks aan hem en vraagme af wat er is gebeurd...Hopelijk komt de jouwe wel snel terug! Gefeliciteerd met opa en oma...echt mooi al zo lang getrouwd! Wij zijn vanmiddag nichtje wezen bewonderen. Het blijkt alleen dat haar naam niet als Lize wordt gespeld, maar als Liese. Haar tweede naam is Tess. Het is een lief schattig meisje **trotse tante glundert** Ze was wel heel misselijk en dat is zooooo zielig om te zien. Ze had echt moeite met de voeding, het arme ding. We zijn maar eventjes gebleven om iedereen rust te gunnen, maar ik zit hier nu echt met gierende ongeduldige hormonen!
He meid, ik ben ook weg... Heb een beetje hoofdpijn en nog steed last van mijn buikje... Ga lekker vroeg op bed, want heb weer een hoop te doen morgen!
Voor iedereen die vanavond nog langskomt hier, een hele fijne nachtrust en tot morgen ! Maria ook voor jou natuurlijk!
Het is inderdaad de bedoeling dat Liese de roepnaam is. Persoonlijk vind ik Tess ook minder geslaagd. Past ook niet helemaal lekker qua klanken bij elkaar met de achternaam erbij. Als ze het zelf maar mooi vinden
Zelf zou ik ook voor een wat meer gangbare spelling van de roepnaam gaan (Lize of Lise), denk dat mijn nichtje haar naam tot vervelens toe moet gaan spellen....
dat is inderdaad erg irritant...kinderen die hun naam niet kunnen schrijven spellen... i heb dr ook zo een in de klas zitten... En dan ben ik maar een trutjuf maar ik blijf niet haar naam schrijven voro dr...ze moet het tenslotte zelf leren
Net terug uit het ziekenhuis..... Ik ben de trotse tante van twee prachtige jongetjes, echt wolkjes/dotjes van kindjes zijn het! Nr. 1 heet Milan Victor en weegt 3190 gram Nr. 2 heet Nathan Thijs en weegt 3360 gram Jeetje, kunnen jullie je dat voorstellen? Ze heeft al die tijd met 6,5 kilo aan kindjes rondgesjouwd! En dan te bedenken dat ze vandaag pas 36 wkn en 3 dgn zwanger was.... Er wordt overigens ook het suiker nagekeken, omdat ze toch echt wel groot zijn voor het aantal weken. Zenuwslopend dat moeten wachten in het ziekenhuis, terwijl je weet dat je zusje op de operatietafel ligt En enorm sneu, mijn schoonbroer mocht er dus ook niet bijzijn.... We hebben gelukkig een glimp mogen opvangen van de blakende kereltjes toen ze van de operatiekamer naar de kinderafdeling werden gebracht. Even twee minuutjes, maar wat een dotjes! Om op te vreten zo schattig. Ze liggen gewoon met een warme kruik in een warmtebedje, niet eens echt in de couveuse dus en ook niet aan de beademing of zo, ondanks dat ze te vroeg geboren zijn. Nee, deze kereltjes kunnen het al helemaal zelf. Met mijn zusje gaat het helaas minder goed. Ik heb haar nog niet gezien, mijn moeder en vader hebben haar wel even een minuutje gezien. Ze wordt intensief bewaakt op de IC, de haematoloog is continu bij haar. Ze heeft namelijk extreem veel bloed verloren (enerzijds door de hemofilie, anderzijds vanwege het feit dat haar baarmoeder zo extreem opgerekt is geweest dat die niet goed meer samentrok - is ook de reden waarom het met de bevalling niet op wilde schieten - en er is dus enorm veel bloedverlies. Ze heeft verschillende bloedstollingspreparaten en zakken bloed toegediend gekregen en nu is het hopen dat ze zo snel mogelijk de ergste bloedingen onder controle hebben. Ze is blijkbaar uitgeput en ook nog erg suf van de narcose, ze heeft zelf haar zoontjes nog niet eens gezien Lief dat jullie een kaarsje voor haar hebben gebrand, ze heeft het hard nodig! Ik ben nu doodop en strontmisselijk. Hoop dat ik eens een nacht kan slapen. Morgen weer vroeg naar het ziekenhuis, om haar te bezoeken. Ik kan alleen maar bidden dat mijn zusje de nacht goed doorkomt en snel van haar wolkjes van zonen kan genieten. Nog even snel bijgelezen ook hier... Jeetje, dat is niet mis wat ik daar lees van Etienne over Natasja. Blindedarm ontsteking en zwangerschapsvergiftiging. Beiden ernstig en riskant nu tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en een goede remedie gevonden wordt, zonder gevaar voor moeder en kind. Natasja, veel sterkte meid! Stasia, ook ineens weeen lees ik. Door de verhoogde bloedsuikers? Wist niet eens dat je daardoor weeen kon krijgen. Hoop dat het met jou ook snel beter gaat meis. Laat je beebje nog maar even lekker zitten! Barbabintje, jij ook tante geworden dus van een lief klein meisje. Proficiat! Lekker genieten he en die hormonen in bedwang houden... Onze tijd komt nu ook heel snel naderbij.
@ Indigo, gefeliciteerd, ik hoop dat je zus snel opknapt Natas en Stasia: veel sterkte @ Ruby (((((((dikke knuffel =))))))) Ik ben vanavond bij mijn nieuwe huisje geweest. pff er moet toch nog wel een hoop gebeuren, kon er gewoon niet van slapen. Zit maar te malen hoe ik het voor elkaar moet krijgen in een week tijd Ga toch nog maar even proberen te liggen
@Indigo: wat fijn dat je tante bent geworden van twee mooie stevige ventjes! Gefeliciteerd! Maar wel naar dat je zus er wat minder goed aan toe is, is sowieso al niet niks,zo´n operatie en met haar medische achtergrond is het natuurlijk allemaal extra spannend. Ik hoop dat ze gauw aansterkt en goed bijkomt, zodat ze haar mannetjes kan zien en vasthouden. En in de tussentijd moet jij dat dan maar even voor haar doen, toch? @Blondie: ohhhh ik kan me voorstellen dat het erg stresserend is om te zien dat je je nieuwe stekkie nog flink moet aanpakken. Wat voor grote dingen moeten er nog gebeuren? Tijd om hulptroepen op te trommelen en hun weekend op te eisen! Heel veel succes!