@Maria: het blijven hilarische filmpjes van Tequila, niet allemaal, maar bij sommige lig ik echt dubbel van lachen! Die van die politieagent die zegt dat je er niet mag stoppen is geniaal. @Esther: da´s wel lastig ja, dat je de naam anders spelt dan je denkt. Daar zal ze nog vaak moeten corrigeren later, want mensen zullen wrschnlk alleen hooguit vragen ´is het met een s of een z´? En als zij dan zegt ´met een s en ook nog een e´, dan denken de mensen ´ja logisch... een e erachter!´. Ben benieuwd hoe het met onze 2 dames in het zh is, hoop dat ze inmiddels al weer aan de beterende hand zijn? En Ruby, heb je een beetje goed kunnen slapen in je eigen bedje?
Morge meiden Kenonne jullie zijn weer lekker aan de typ geweest zeg. Hier op zich redelijk geslapen, veel wakker geweest, draaien woelen enzo maarrrrrrr de babykamer is er joepieeeeeeee Mn oom heeft gister ook al alles in elkaar gezet, echt kriebels kreeg ik toen ik alles zo in het kamertje zag staan! Piet was ook helemaal blij, die keek zo trots hihi Mn oom heeft helaas geen tijd gehad om de plintjes enzo te doen, maar misschien dat hij vanmiddag nog even kwam. Gister avond ook veel last gehad van mn buik en krampen in mn muts, auwwwwww doet dat zeer zeg, mn vk had al gezegt dat dat kon gebeuren ivm indalen. Nou oke weet ik dat dat ook gebeurd hihi Nou even kijken of ik nog eens kan reageren! Ruby meis, ik hoop dat jullie/jij er uitkomen, de situatie is flink kut om maar het even zo te zeggen. Dikke knufff Natasja: jeetje ben benieuwd hoe en wat verder, ga hard voor haaar duimen. Stasia weeën? Nou dat had ik dus ook gemist, meis heel veel sterkte! Indigo gefeliciteerd met de 2 wolken van neefjes! Hopelijk knapt je zus weer snel op en kan ze lekker van dr 2 wolken genieten Blondie: ohw balen meis dat er nu nog zoveel moet gebeuren, hopelijk staat er familie en vrienden voor je klaar die je kunnen helpen. NOu ben wel weer redelijk bij geloof ik, Ga niet alles terug lezen is gewoon te veel hihihi Nu is het koffie tijd
Hoi meiden, wat is het gisteren na het eten eer roerige avond geweest. Goed dat we bericht hebben gekregen van Natsasja. Ik hoop dat ze snel weten wat het precies is. Zowel een vergifiting als een ontsteking is niet zo best. Maar ze is nu in goede handen en daar moeten we maar op vertrouwen. Maar wat eer roerige tijd voor hun. Volgenns mij had ik ook wat gemist over Stasia. Ik hoop voor haar dat de weeen echt stoppen en dat ze snel naar huis kan. Indigo, wat een verhaal over je zusje zeg. Is ze zo lang bezig en dan alsnog een keizersnede. Maar wat een goed nieuws dat de twee mannetjes ter wereld zijn gekomen en jij ook gefeliciteerd. Mooie namen (slik) en wat een goed gewicht voor een tweeling. Alleen vervelend om te lezen dat het met je zusje slecht gaat. Dat is niet niks zoveel bloed verliezen. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat en dat ze de kindjes snel mag bewonderen. Tari, wat vervelend dat je af en toe het gevoel hebt dat je benen worden afgeknelt. Het is geen pretje voor jou he deze keer. Eerst al veel last van je bekken en dan nu dit er ook bij. Meid sterkte, je bent er bijna En alvast gefeliciteerd met Zefanja. Maak er morgen een leuke dag van. Sammie veel plezier vandaag en gefeliciteerd met je opa en oma Verder iedereen met kwaaltje waar ze gek van worden en hopen dat het gauw weg is. MEIDEN JULLIE ZIJN ER BIJNA! Ester, mooi zeg dat je je nichtje heb mogen bewonderen. Alleen niet zo fijn dat ze misselijk was. Ik vind dat altijd zo zielig bij babytjes als ze pijn hebben. Hopelijk knapt ze snel op. Ruby ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Hoe voel je je nu? Meiden even een vraagje hoe zit het met het kadootje voor GWEN!!!
Goeiemorgen meiden! Niet veel te melden eigenlijk... Inderdaad Linda; hoe staat het met het cadeau voor Gwen?
goeiemorgen meiden, Zal denk ik alleen vanmorgen even wat posten, word een drukke dag en ik moet nog wat voorbereidingen treffen voor morgen. Linda alvast bedankt voor je felicitaties. Indigo, jij ook gefeliciteerd met je neefjes, jemig wat een gewicht en dat voor een tweeling met 36,3 wkn. Erg vervelend voor je zus, ze heeft nog een pittige weg te gaan, maar met zo'n lieve zus/tante gaat dat zeker goed komen. Eshter, sneu is dat altijd als ze zo klein zijn en dan al zo misselijk. Is ze met de vaccuum geboren? Angelus had daar toen ook zo'n last van. Dees, jij gaat je vandaag denk ik helemaal uitleven op jullie babykamer. Heerlijk he eindelijk inrichten, gaat nu wel echt worden he. Jen, jij hebt de box dus nu ook al staan. Vind dat wel weer wat hebben hoor. Vandaag nog niets van Stasia gehoord. Mocht dat vandaag toch nog gebeuren zal ik proberen om dit te plaatsen. Zo ga even afsluiten en aan het huishouden beginnen. Meiden prettig weekend en doe het allemaal rustig aan he. Groetjes Melanie
goedenmorgen dames ik heb even teruggelezen en zie dat er heel wat gebeurd is,..... @indigo van harte gefeliciteerd met je 2 nw neefjes, gelukkig dat ze alles zelf kunnen en niet de couveuse in hoeven, wel jammer dat je zus, al het moois (tot nu) heeft moeten missen, maar ik hoop dat ze snel opknapt en er dan dubbel en dwars van mag gaan genieten,...... @ natasia en ettienne, ik hoop dat ze gauw ontdekken wat er aan de hand is, en dat ze er gauw iets tegen kunnen doen, heel veel sterkte gewenst,...... @ stasia weeen? dit las ik nergens terug,...maar ik hoop dat die gauw zulen afnemen en de kleine nog ff veilig in mama d'r schoot mag blijven. @barbabintje ik geloof dat ik het eerders al had geschreven, maar vd zekerheid nog maar ff, van harte gefeliciteerd ,..........tante barba @ikke , heerlijk gevoel he ? als alles er dan eindelijk staat..........toch niet voor niets zo bezig geweest,..... @ blondje,......ow jeetje, ik leef met je mee, ik had alle tijd en ben nog niet eens klaar en heb nog zat te doen, moet er niet aan denken dat ik nu nog zou moeten verhuizen,.....pfffffffff daarom hebben wij het nog uitgesteld tot de kleine er al een poosje is,........ @ruby ik hoop dat je het allemaal nog een beetje gaat trekken, het is niet niks , en zekers niet wanneer je al zolang zwanger bent,..... maar wat je ook beslist en wat er ook gaat gebeuren , denk aan jezelf en aan de kleintjes,.... @linda, wat ben je toch een schat, omdat je toch nog ff iedereen komt opbeuren, en de laatste loodjes helpt mee te tillen nou en verders wil ik iedereen nog ff toi toi toi wensen bij allles wat er momenteel speelt,..... hier gaat het weer zijn gangetje, hoop hier nog wat uit handen te krijgen, al wordt het steeds lastiger en trager,.... mijn bolletje wil nog van alles maar mn lijf zegt vaal STOP tot hier en niet verder,....... maar ja, mijn moeder zei altijd: een slak komt ook over de eindstreep, al gaat het wat langzamer,........ fijne dag allemaal dikke knuffffffffffffffffffffffff
Ik heb net even met Gwen gesproken, ze gaan zo weer naar het ziekenhuis toe. Met mika gaat het goed. Hij weegt nu 2100 gram en is verplaatst van de NICU naar High Care goed nieuws dus. Ze gaat zo lekker zijn vieze luier verschonen. (Gwen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit heb gepost maar ik doe het om jouw te ontlasten)
Hee dat is super nieuws! Lief van je Linda dat je zoveel met ons bezig bent! Ik heb mezelf het schompus zitten zoeken naar die lijst ivm het cadeautje voor Gwen, maar kan hem niet vinden... Kijk ik er nou overheen?
Indigo, gefeliciteerd met je tante-schap . Wat een mooie namen inderdaad! En wat een gewicht. Super dat ze het allemaal al zelf kunnen! Ik hoop voor je zus dat het snel beter gaat met haar en dat ze haar kleintjes kan bewonderen, knuffelen en liefhebben. Esther, Gefeliciteerd meid! Lekker gevoel om tante te zijn? Ik moet het allemaal ook nog maar eens meemaken. Ik ben wel tante, maar dan van de broer van Jeroen. Die heeft twee kinderen. Maar de oudste was er al voordat ik in beeld was.. Die is namelijk al 9. Dees, Wat moet jij nu opgelucht zijn. Alles staat en is klaar voor gebruik (denk ik). Leuk dat je mannetje ook zo lekker aan het dromen is haha. Bondje, Wat een stressvolle periode nu nog, terwijl je al zover in je zwangerschap bent. Kan me voorstellen dat je even niet ziet hoe het allemaal gedaan moet worden in zo'n korte tijd. Inderdaad zou ik ook een boel mensen op laten draven en lekker aan de klus zetten! En dan ga jij lekker delegeren en koffiezetten Linda je blijft maar meedenken en meeleven, wat ontzettend lief van je! Je bent echt een topvrouw! Vannacht heb ik weer aardig kunnen slapen. Wat een hoogte om uit bed te klimmen zeg zo op die kistjes. Ik moet er wel bij nadenken als ik uit bed stap. Jeroen was nog bezorgd gisterenavond over hoe ik eruit moest komen. Hij zei: anders zetten we toch kistjes neer waar je uit moet stappen en dan kan je gewoon uitstappen, misschien val je anders wel. (wat is het toch een schat!) Hij vroeg vanmorgen nog: ben je er niet uitgevallen vannacht? hihi. Verder ga ik straks nog even op een kledingbeurs kijken met babykleertjes. Ben benieuwd of er wat tussen zit wat nieuw genoeg is om te kopen. Wil niet echt afgedragen kleding kopen, maar ff rondsnuffelen is altijd leuk. Ze hebben ook speelgoed, dus wie weet Jeroen is nog even werken.. maar heeft vanmorgen al een emmer met sop naar boven gesjouwd voor me zodat ik de zolder kan dweilen. Dan kan hij vandaag of morgen de zooi weer naar zolder sjouwen, staat alles weer op zijn plekkie. Ow en de babykamergordijnen staan zo leuk! Ik moet nog ff een foto maken. Tis semiverduisterend, dus niet helemaal donker, maar donker genoeg om te slapen en licht genoeg om toch nog rond te kunnen kijken. Nou ik ga mijn moeder ff bellen en kijken of ze met me mee wil naar de kledingbeurs. Laters!
hoi hoi, ben er ook weer, straks mini-meeting met een paar dames uit ehv. Hoop dat het dan niet meer regent! Maar goed koffie drinken doe je meestal binnen in het najaar dus geen probleem. Ga zodadelijk even haarverf kopen en dan mag mijn mannetje mijn haren verven. Even lekker eten. Moet jullie bed nou ook op 80 cm?!
meidne even een vraagje, wanneer gaan of hebben jullie de kleertjes gewassen? Wie er flesvoeding gaat geven, welke voeding gaan jullie geven?
Indigo VAN HARTE GEFELICITEERD met je neefjes! Wat goed dat ze het al helemaal zelf kunnen. Dat is een flinke opsteker na de nare ks-bevalling. Voor je zusje blijft het kaarsje nog even aan, hoor. Ik duim dat ze snel hersteld en van haar zoontjes kan genieten. Zorg nu ook goed voor jezelf, want je hebt een enorm indrukwekkende stressdag achter de rug, meid. Blondie, heb je mensen in de omgeving die kunnen helpen met de a.s. verhuizing? Ik zou er persoonlijk erg tegenop zien, hoor om nu mn boeltje te moeten pakken. Sterkte! Dees, gefeliciteerd met afronding van project Babykamer! Joepie! Melanie, Liese is zonder hulpmiddelen ter wereld gekomen (mooi rond hoofdje, hoor). De vk dacht dat er nog vruchtwater in het maagje zat, want de ontlasting is nog niet helemaal goed op gang. Ook spugen lukt niet goed, dus dat wordt nu strak in de gaten gehouden. Hope, ook in slakkengang kom je er inderdaad wel. Laat je niet gek maken Daf, een extra afstapkratje naast je bed is denk ik best een goed idee. Snuffelse vandaag op de beurs! Meiden veel plezier vandaag op de minimeeting..! Wij gaan zometeen spullen voor de badkamer bestellen. Mijn neef komt die in de week van 15 oktober dan plaatsen. Dan nog gelijk even shoppen voor kleding voor man, dat is wel nodig. En dan ben ik wel uitgeteld vanaaf, denk ik zo Tot later xxxx
Kleertjes ga ik wassen ZODRA ik de meubels (lees: kast) binnen heb, dus over een weekje denk ik. Over de flesvoeding heb ik eigenlijk nog helemaal niet nagedacht, erg he?
Dames, leuk dat jullie even afspreken in het Eindhovense! Veel plezier en we verwachten wel een fotootje he? Even nog wat nieuwe koppies erbij
ja had verder ook nog niet nagedacht over de flesvoeding, is dat Piet er over begon, van joh welke flesvoeding moeten we hebben uhhwwwwww geen idee hahah maar heb goede verhalen gehoord over de kruidvat voeding, maar andere meningen zijn ook welkom natuurlijk. Ik denk als mn oom vandaga komt en het kamertje is af, dat ik lekker de meubels afsop, want die stinken naar nieuw, bah dat ik dan de kleertjes ga wassen. Heb er al helemaal zin in
Jaaaaaaaa ik ook! Vind het gewoon jammer dat ik tijdens die afschuwelijk regenachtige weer niets nuttigs kan doen. Heb wel bijna de adressenlijst voor de kaartjes af. Alleen Wim moet zijn vrienden nog even toevoegen....
ohww ships ja dat moeten we ook nog doen Misschien zo maar aan beginnen, rot klus Ga zo eerst maar eens douche hihihi
Jeej! terug van de beurs en nu 3 broekjes, een vestje, een slaapzakje en een pakje rijker. Wat een leuke spulletjes hadden ze daar... veel van mexx en maar voor heel weinig.. Ik koop echt nooit merkkleding... maar voor dit geld kon ik het toch niet laten liggen Ik ga aankomende week de kleertjes wassen, dus wanneer mijn verlof is ingegaan.
adressenlijst hebben we zo goed als af. Tenminste de namen staan op een rijtje en de adressen in het adressenboek. Ik ga zo met Jeroen een appeltaart bakken van appels uit eigen tuin Ben benieuwd!