November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan kan je evt een adv dag inleveren of ruilen met een collega.. Meestal wordt er geruild. Omdat de adv-dagen ook niet zo dikbezaaid zijn.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    een beetje goede directeur geeft je gewoon bijzonder verlof voor bijzondere gelegenheden

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    maar in dit geval is het anders

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi,

de minimeet was gisteren leuk! heb wat meegekregen van de rijstijl van Blondie, daarmee schiet je lekker op ;) Verder gezellig gekletst. Nou ik denk dat het toch allemaal echt zwangere vrouwen waren hoor! Geen illegale kale oude mannetjes.

Ik geef FV en geef nutrilon. Ik kan niet anders want heb een borstverkleining gehad jaren geleden. Voor de dames die GEEN BV geven, er is een pil om de stuwing en melk meteen af te breken. Die neem je in na de geboort van je kindje. De VK's lopen er schijnbaar niet zo mee weg, en zullen het zelf niet aandragen. Je kunt het op recept van je HA krijgen heet dostinex.

Ik heb de meeste kleertjes al gewassen maar wacht steeds tot ik er een stel tegelijk heb, anders zo zonde.

In het voortgezet onderwijs kunnen we ook geen adv dagen opnemen of ruilen. Je bent dus afhankelijk van de toestemming van de directie. Vrij krijgen we alleen voor verhuizing, scholing en huwelijken enz.

Fijn dat Natasja er weer bij is, je was dus bijna een alvleesklier en een blinde darm armer! Blij dat ze toch even afgewacht hebben.

Hier alles goed, mijn man heeft gisteren mijn haren geverfd, toch wat roder als dat ik van te voren dacht. Maar het kan wel. Mijn laatste week breekt aan.

@ roelie: ben jij zo'n poetser?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahha heb net de Kruidvatdoos gehaald.

Ondanks dat ik al gewaarschuwd was door sommigen van jullie kreeg ik er toch de slappe lach van. Dat ze zoiets nog een geschenkendoos durven te noemen!
    Er zat eigenlijk gewoon niets in!

Alleen een verlopen tijdschrift en een milieuonvriendelijk plastic ding voor FV-bewaren. Oja, en 3 luiers.
    Wauw... mijn dag kan niet meer stuk, haha!

Gelukkig hebben we net op koopzondag ook onze en/of rekening leeggeplunderd voor rompertjes, pyjamaatjes, slaapzakje en andere kleertjes. BLIJ!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja die doos valt tegen he? en dat systeem of Fv in te bewaren is ook maar onhandig, moet je die zak daar los inzetten of zit friso in een doos? Ik heb nutrilon dus ik gooi hem weg.

vanaf wanneer maken jullie de "vluchtkoffer' in orde?

7. Hallo meiden, na lang beraad en overleg met mijn mannetje hihi, nee hoor.. ik heb besloten om toch maar te gaan stoppen met werken. Jeroen zei als beslissend antwoord: Ik geloof dat jij morgen gewoon lekker kleertjes moet gaan wassen. :D

Wel of geen ADV-dagen op kunnen nemen hangt er niet meer vanaf.... Is natuurlijk mooi meegenomen, maar dat hoor ik nog, want ik krijg mijn directeur niet te pakken... Zul je net zien. Dus ik dacht ik bel maar vast mijn duo, want als ik de directeur pas heel laat vanavond te pakken krijg dan weet ze het pas heel laat dat ze morgen aan de slag mag...
    Mijn duo vond het helemaal niet erg en begreep het ook heel goed. (haar zus is ook net zwanger geweest, wie weet helpt dat met het begrip hihi) Ze zei ook, ga jij maar lekker uitrusten, ik snap wel dat het allemaal erg zwaar voor je is. We onverwachts dat ik nu al mag gaan werken, maar ik vind het prima. Nou als dat geen lieve reactie is :)

Nu de directeur nog even melden dat ik er niet ben deze week. En nog even vragen over die ADV-dagen en over of ik van de week nog een keer 'afscheid' kan nemen van de collega's. Vrijdag gaan we met de kids nog naar de kinderboerderij ter opening van het nieuwe thema, dus die zie ik zowieso nog deze week. Dat anderhalve uurtje moet wel lukken denk ik zo.. en dan samen met mijn duo en 4 moeders, dus dat moet goed gaan...

Pfff.. er valt een last van me af zeg!

Meiden nogmaals bedankt voor jullie reacties! Super dat jullie zo meedenken!

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik kan niet zo goed uitleggen waarom ik voor BV wil gaan. In mijn omgeving kijkt iedereen vreemd op; ik ken slechts 1 mamma die BV geeft. De rest kiest voor FV voornamelijk omdat ze geen gedoe aan de boobs willen of al weten toch niet lang te willen voeden ivm kolven op het werk. Ik word dan ook vreemd bekeken....Toch kan ik het niet uitleggen. Wil er "gewoon" voor gaan. :oops:

Hope, ach wat zielig van je vogeltje :(

Natas, klinkt niet echt vertrouwenswekkend de behandeling in de ziekenhuizen....precies zoals je zegt: wat een koekebakkers. Gelukkig ben je nog steeds zwanger en mag je weer naar je gezinnetje.

Hey, pssst, Roelie, ook grote meisjes mogen gewoon wel eens huilen, hoor ;) Zeker als ze zoveel aan haar hoofd hebben als jij ((((knuff))))

Ben net bij Maris in het zkh geweest. Morgen gaat ze van de remmers af. Ze heeft nu de maximale dosis en termijn van remmer gekregen, dus het wordt nog spannend morgen. Tot gisteren kwamen er nog regelmatig weeen doro de remmers heen, maar ze werden wel steeds zwakker. Nu is ze al 24 uur wee-vrij, maar of dat zo blijft morgen is de vraag. Als de weeen blijven komen of de buik onrustig is, dan gaat ze per direct met de ambulance naar een zkh met neonatologie afdeling (Rotterdam, Antwerpen, Utrecht of Valkenswaard, afh van waar er plaats is) en houden ze er rekening mee dat de kleine eraan kan komen. Is haar buik rustig, mag ze morgen naar huis onder strikte rust. Duimen jullie nog even mee? Ze is er zelf gelukkig vrij "cool" onder en heeft de situatie geaccepteerd, hoe moeilijk het ook is om rust te houden.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dafje, knappe beslissing van je!

Hier heb ik vandaag besloten om vanaf nu 3 dagen in de week naar kantoor te gaan. Moest ook worden geholpen door man :)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goede beslissing Dafje! En lieve reactie van je collega, dat is net wat je nodig had!

@Esther: goh, dus je vriendin is nog niet uit de gevarenzone? Jemig, wat spannend zeg... Zij was toch eind december uitgerekend?
    Dat is echt niet leuk, als je weet dat je aan je max zit van de weeenremmers en dat je het weer op jezelf moet doen daarna. Maar duimen dat die krengen van weeen wegblijven....

En jij lekker naar 3 dagen per week, dat betekent heerlijk 2 dagen per week tuttelen met babyspulletjes :)

11. Dank jullie meiden, ja ik mag erg blij wezen met mijn lieve collega... Tis echt een lieve meid!

Esther, hopenlijk blijft het na het stoppen van de remmers ook rustig en kan ze met rust de kleine nog bij haar houden. Hoe ver is ze nu eigenlijk?

Jij, gaat dus minderen met werken? Wat zal dat een rust geven. Inderdaad lekker tutten met babyspulletjes :)

Ik ga voor BV omdat ik wil dat de kleine zoveel mogelijk antistoffen van mij binnenkrijgt.. Ik ben van kleins af aan al een allergie-mens geweest. Echt van alles gehad qua allergieen: van chocolade, kleurstoffen en hooi, tot katten en isolatiemateriaal. Dus ik hoop dat ik, waar ik inmiddels overheen ben gegroeid, aan de kleine mee kan geven via de bv. Hoe lang ik er mee door ga hangt af van het kolven, hoe dat lukt enzo..

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Rachel
    Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

Dus, dames, als jullie ook een buddy willen (zijn), laat maar weten, dan ga ik (Barbabintje) puzzelen!

AGENDA

Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Indigo~2 oktober 16.00 Moxatherapie bij de acupuncturist in de hoop dat beebje dan draait naar hoofdligging
    Indigo~2 oktober 20.20 controle VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

Muriel, Jennie en Indigo succes bij de VK morgen en Indigo, hopelijk draait je beeb nog!

Edit: aangepast ;) Gr. Elmo

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Nou eindelijk even tijd voor wat reacties van mijn kant!

:idea: Tari: gefeliciteerd! Is het een leuke dag tot nu toe? Je zit nu vast aan de soep met stokbrood met alle fam die is blijven hangen!

:idea: Muriel: JA! Onze Izzy is gelukkig wel gechipt ;) En wat heerlijk, zo'n koopzondag en dan meteen de en/of er doorheen jagen! Ga jij trouwens je dochtertje meteen in een slaapzakje laten slapen?

:idea: Gwen: fijn dat het zo goed gaat met Mika en met kolven! Hij knapt vast zienderogen op! Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten tot hij mee richting huis mag! :)

:idea: Dafje: goed zo! En nu maar goed voor jezelf zorgen! Weet dat deze beslissing moeilijk is, zou eigenlijk zo moeten zijn dat je "makkelijk" wat minder kunt gaan werken!

:idea: Esther: Vaak hoor je wel dat de weeen wegblijven als de remmers eenmaal aanslaan. Niet dat ze dan weer fulltime kan gaan werken, maar thuis, relaxen, op de bank hangen en uiteindelijk tegen muren vliegen is vaak wel een optie! Ik duim mee voor je vriendin!

:idea: Natasja: vreselijk al die onzekerheid en dan ook nog van die artsen die het eigenlijk niet weten, grrr... kan me voorstellen dat je daar NU helemaal NIET TEGEN KUNT! Aan de andere kant wel plezierig dat ze je helemaal doorlichten, je volledig observeren en zelfs naar een ander ziekenhuis sturen...

:idea: Hope: wat vreselijk van het vogeltje! Was ze nou doodgebeten door een van je eigen katten, begrijp ik dat nou goed? Terwijl ze daarvoor gewoon "vriendjes" waren? Ik krijg wel Tweety & Silvester beelden nu!

:idea: Peetje: tja, de vluchtkoffer. Nog niet over nagedacht eigenlijk. Ga ik maar eens doen als mijn verlof begint, over 2 weken. Ik moet wel gaan oppassen dat ik niet alles voor me uit ga schuiven tot over 2 weken... :oops:

:idea: Indigo: Duim hier ook nog steeds voor je zusje! Hoop dat alles langzaam beter gaat en dat ze snel van haar mannetjes kan gaan genieten!

:idea: Roelie: wat heerlijk dat je na het weekend gewoon nog 2 dagen hebt met René! En fijn he, langzaam aan die lange-kleine-klusjes-lijst werken? :) En waar haal je toch die poets-drang vandaan? Mijn mannetje hoopt echt dat ik dat nog ga krijgen, zodra ik niet meer hoef te werken!

Over de FV; dat wil ik dus ook. Kan het ook niet echt goed onderbouwen, ken ook de verhalen en de wetenschappelijke onderzoeken en publicaties, maar als mijn kereltje "gewoon" en "op-tijd" ter wereld komt, krijgt 'ie FV. Mocht hij prematuur zijn, zal ik er natuurlijk alles aan doen om hem zsm gezond en sterk te krijgen, dan zal ik me er overheen moeten zetten. Denk voorlopig aan Nutrilon of Friso, nog geen echte voorkeur. Het schijnt dat de kraamzorg/VK ook altijd iets bij zich heeft. En ook bij poliklinische bevallingen zullen ze in het ziekenhuis toch wel iets hebben?!?

De 60-jarige trouwdag van opa & oma was erg gezellig. De fam weer even gezien en een heleboel "oude" mensen. Gek om te zien dat ik eerder wilde afhaken dan de gemiddelde 80-plusser en dat ik als enige (met 2 chapperonnes, die gewoon geen zin hadden) bleef zitten tijdens de polonaise :p

Vandaag heerlijk rustig aan gedaan, bijna de hele dag in bed doorgebracht (tja, zitten is ook niet alles meer ;) ), met de laptop. Kaartjes aan het maken/zoeken. Hebben nu een ontwerp waar we wel wat mee kunnen, ga ik in de loop van de week even fine-tunen.

Ga nu even in de oven kijken of de moussaka al klaar is (uit een pakje natuurlijk :rolleyes: )

Tot vanavond!
    Sammie

14. BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Rachel
    Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

Dus, dames, als jullie ook een buddy willen (zijn), laat maar weten, dan ga ik (Barbabintje) puzzelen!

AGENDA

Dafje~1 oktober met verlof
    Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Indigo~2 oktober 16.00 Moxatherapie bij de acupuncturist in de hoop dat beebje dan draait naar hoofdligging
    Indigo~2 oktober 20.20 controle VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmmzzz ik denk dat ik de kruidvatdoos maar gewoon niet ophaal als jullie berichtjes zo lees.

Maris is 24 december uitgerekend, dus zij is nu bijna 28 wkn zwanger. Het kan nog alle kanten op, maar als de weeen wegblijven dan kan ze de rest van de zwangerschap gewoon thuis doorbrengen. Ze moet dan wel nagenoeg absolute rust houden. Gelukkig woont ze dichtbij mij en ook haar ouders wonen niet ver weg, dus we kunnen haar makkelijk helpen als haar vriend aan het werk is. We blijven duimen dat dit het scenario wordt voor minimaal de komende 10 weken!

Vanavond hebben we het bedje in elkaar gezet en opgemaakt. Nog niet zoals het hoort, maar ik wilde nog maar even wachten met het wassen van het beddengoed, dsu heb nu gezellig gewoon hoog opgemaakt voor het oog. Nu alleen nog de "Oscar" schildering (laten) maken en ophangen en dan is kamertje helemaal af :D

Daf, idd te hopen dat BV helpt om allergieen te voorkomen bij de kleine straks. Zelf hebben wij beiden geen allergieen (ja,ik alleen een vreemde: menthol op mijn huid geeft rode vlekken :(), dus dat is voor mij ook niet de reden om BV te willen geven.

Sammie, klinkt als een geweldig feestje voor je grootouders!

16. Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben ook weer thuis. Het was een gezellig maar erg vermoeiend weekend, niet bepaald een uitrust-weekend dus. Heeerlijk geshopt, schandelig veel geld uitgegeven aan kleding voor mezelf (maar Willem vond dat ik t verdiend had hihi), een gezellige minimeet met de meiden gehad (zijn jullie nog lang gebleven? Vond t wel jammer dat ik zo vroeg weer weg ging, maarja, kort maar krachtig kan ook leuk zijn toch), paar keer uit eten geweest, vandaag naar Dierenrijk Europa geweest (klein, maar leuk) en bij thuiskomst vanmiddag gelijk mn bed in gedoken en even 2 uurtjes geslapen. Nu even t forum gelezen en zo mn bed maar weer in, jee ik ben gesloopt.

Ik heb al wel gelezen, maar niet alles is blijven hangen..ff kijken hoor.

Indigo, is er al wat vooruitgang met je zusje? Wat heftig zeg, ik hoop dat ze snel opknapt, ik duim en bid voor je hoor.

Natasja, fijn dat je weer thuis bent met beeb nog in buik. Succes in t zh morgen.

Gwen, wat een heerlijke foto's van Mika, ik schoot er vol van, Willem kwam gelijk ff kijken hihi.

Tari, gefeliciteerd met Zefanja!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!

Qua BV/FV....eigenlijk heb ik er niet eens echt over nagedacht en vind ik t voor mezelf gewoon vanzelfsprekend dat ik BV ga geven, als t lukt uiteraard. Lijkt me fijner voor mezelf en de kleine. Kan me wel voorstellen dat er meiden zijn die er moeite mee hebben, het lijkt mij op zich ook wel erg vreemd, maar het lijkt me ook iets heel bijzonders. Als t niet lukt om wat voor reden dan ook, dan zal ik me ook niet schuldig gaan voelen als ik FV zou geven hoor. Tis allebei prima.

Oh en nog even een tipje qua kadodozen...mocht iemand een babydump in de buurt hebben, op de website kun je een bon uitprinten, invullen en naar de winkel gaan en je krijgt een leuke doos mee. Klein, maar vol met leuke/praktische dingetjes en geen reclame of overjarige zooi. En uiteraard geen aankoopverplichting of niks. Ik heb m vrijdag gehaald en toen ik zag/voelde hoe klein en licht ie was, dacht ik gelijk aan de Etos ofzo..maar viel goed mee. Dus gewoon ff doen hihi. Van kruidvat heb ik nog niks gehoord overigens.

Zo, ik hoop dat ik niet teveel vergeten ben, ik ga weer even op de bank hangen en dan zo naar bed.

Tot morgen!
    Liefs
    Ilse

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik had Lenthe zojuist via de sms. Ze regelt het kadootje voor Gwen graag, maar kan niet op het forum. Ze belt mij morgen op voor details. Even ter informatie dus.

Ilse, bezig bijtje geweest zeg...maar wel met leuke dingen zo te lezen :) Hier helaas geen Babydump in de buurt. Had ook wel nog een leuke doos gewild...
    Jij verwoordt trouwens wel precies mijn gevoel qua BV/FV :)

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden ik wilde even zeggen dat ik nog leef, heb een druk weekend gehad. Morgen ben ik weer van de partij

19. Zo Ilse, jij hebt je zo te horen wel goed vermaakt dit weekend haha. Leuk hoor. Soms moet je jezelf ff lekker verwennen he? :)

Ik heb weer een gaatje in mijn kies. Dit keer een andere kies. Dit is al mijn 4e gaatje in een kies deze zwangerschap. En de tandartis maar beweren dat het daar niet aan ligt... :) Ik heb al tijden geen gaatjes meer gehad... dus wel erg toevallig..

20. Hee Linda, hoe is het verder meid?

Deel Deze Pagina