Goeieavond, Zo alle visite is weg en heb even snel bijgelezen. Bedankt voor jullie felicitaties! het was een drukke maar erg leuke dag. Hij is lekker verwend en vond al zijn kado's fantastisch, hij heeft er heerlijk van genoten. Wilde niet eens naar bed, hij wilde 'spele'! Ik wil ook zeker weer BV geven, waarom, eh ja het contact met je kleintje, hij is opdat moment alleen voor jou en ook zeker omdat het heeeel veel geld bespaard. Angelus heeft 3 wkn BV gehad, maar dit ging hem slecht af vanwege de zware bevalling en de herenschudding. Hij deed het beter op de fles (nutrilon) Zefanja daar in tegen heeft 11 mnd BV gehad en wilde absoluut geen fles, ook niet na die eerste 6 wkn. Hij vertikte het en zo heb ik vanaf dat hij 6 mnd was op mijn werk gekolfd. Ook al werkte ik toen nog op straat. Ging tussen de middag naar huis, woon vlakbij mijn werk dus dat scheelt. Maar vond die periode van BV fantastisch ('s nachts baalde ik vaak wel, maar ja Zefanja kwam heel lang 2 tot 3 keer per nacht) Hij heeft ook de bijnaam Boedha, hij dronk vooral in het begin 14 keer per dag. Het kost je wel veel meer tijd dan FV. Adriaan ging even goed er ' s nachts uit om hem te verschonen en uit zijn bedje te pakken en weer terug te leggen, dit heb ik nooit hoeven doen. Dus dat kan ook best samen. Meiden, fijn dat jullie een gezellige minimeet hebben gehad. Ik weet nog niet wat ik volgende week doe. Het word anders weer een heel druk weekend. Kijk wel even. Indigo, hoe gaat het met je zus en haar zoontjes? Dafje, meid verstandig dat je stopt. Lekker kleertjes gaan wassen morgen, haha. Ruby, hoe gaat het met jouw meis, kunnen jullie er samen een beetje uitkomen? Natasja, fijn dat je vandaag weer thuis mocht zijn, maar wat een stelletje oenen zeg, die arsten die jij getroffen hebt, ze wilde iets te graag opereren gelukkig dat ze dat niet gedaan hebben. Hopelijk krijg je morgen meer zekerheid. Jullie treffen het niet zo! Sterkte hoor. Lief dat Etienne ons op de hoogte heeft gehouden. Heb vandaag ook nog een bericht van Stasia gehad; hier even een update. Het gaat langzaam wat beter en de kleine doet het nog steeds perfect in mama's buik. Weet nog niet wanneer ik naar huis zou mogen. Muriel heerlijk dat je lekker geld heb uit gegeven voor de kleine. Ilse, ook al. Gezellig hoor. Denk dat dat het wel even was. Groetjes Melanie
Wat een goed bericht van Stasia! Lekker hoor. Hoop wel dat ze snel weer naar huis kan, want dat is toch het lekkerste! Natasja, ik weet niet of ik jou al een berichtje had geschreven, maar lekker dat jij ook weer naar huis kan meid! Heerlijk! Wel rare dokters daar in Hengelo eo hoor! Tjonge.. ze zouden je organen eruit hebben gehaald voor niets zeg! Wat ontzettend knullig dat ze niet weten wat ze doen.. Gelukkig is dat jou allemaal bespaard gebleven. Maris is dus nog niet zo heel ver. Fijn dat jij haar bij kan staan Esther omdat je dichtbij woont. Het zou inderdaad wel lekker zijn als ze het de komende weken lekker uitzingt op deze manier. Iig tot week 35. Dan is het risico een heel stuk kleiner dat er wat met de kleine is... Zo ik ga zo naar bedje toe denk ik.. Dus ik zeg vast truste! Tot morgen! Dan ga ik zeker lekker op het forum hangen, want ja ik heb nu verlof haha. Al heb ik wel een hoop plannen voor morgen.. Maar dat komt morgen allemaal... Doeg!
Hier ook lekker naar bed, truste dafje, geniet morgen lekker van je verlof. Truste meiden, tot morgen.
Nou zit ik dan weer, wakker te zijn, Geloof dat ik nog geen barst heb geslapen, ben ook gewoon niet moe, loop alleen maar te piekeren, door bepaalde omstandigheden. Heb mn ontbijtje al op, koffie staat voor mn neus, nu maar wachten tot de wereld weer wakker word. Strakjes komt mn oom voor de laatste dingen te doen in de babykamer, joepieeee dan kan ik hopelijk morgen het kamertje schoonmaken, en gaan inrichten. Maar nu eerst eens mn koffie!
Dan ook gelijk maar even reageren op de meiden: Natasja: sjee wat een verhaal weer zeg! Ben wel blij dat je met beeb in de buik terug bent Maar wel balen dat je eigelijk geen stap verder bent gekomen, Wat een rare situatie eigelijk zeg daar in die ziekenhuizen, waren ze wakker? Hopelijk ben je er snel achter wat er allemaal aan de hand is. Dafje: Die opvliegers zijn heel herkenbaar hoor, helaas. Soms gutst het zweet gewoon van mn geziccht af, maar dat het lastig is, is een ding wat zeker is. Wat verstandig dat je na zit te denken over je werk hopelijk kom je er uit. Ohw zie het al, meis verstandig dat je stopt met werken, Jij en je beeb zijn veel belangrijker, Super meis! Roelie: Fijn dat Rene een paar dagen vrij is, lekker in huis klooien dus Lekker genieten dus Jij ook thnx voor de tips, altijd handig ervaren moeders in huis, ;P Murmel: hihihi ja leuk is de kruidvat doos he, is nou niet waar je blij van word Ilse" Goed om te horen dat je zo'n leuk weekend hebt gehad meis Moe maar voldaan heet dat toch Bedenk me nu ineens dat ik je gewoon vergeten ben terug te sms'en Lekke sms buddy ben ik zeg foei stoute Ikke ihihii Tari: Wat leuk dat het een fijne dag is geweest, en ja verwennerij hoort erbij gelukkig. Thnx voor de update van stasia, hopelijk kan ze snel weer naar huis en blijft het allemaal nog een beetje rustig. Nou geloof dat ik wel weer redelijk bij ben Een voordeel van zo achterlijk vroeg wakker zijn, De vaatwasser draait nog in de goedkoop tarief uurtjes hihihi Waar je al niet over nadenkt zo vroeg
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Rachel Serafijntje Jolger Morrighan Dus, dames, als jullie ook een buddy willen (zijn), laat maar weten, dan ga ik (Barbabintje) puzzelen! AGENDA Dafje~1 oktober met verlof Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Indigo~2 oktober 16.00 Moxatherapie bij de acupuncturist in de hoop dat beebje dan draait naar hoofdligging Indigo~2 oktober 20.20 controle VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Serafijntje~3 oktober 11.10 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober! Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Nou alles weer bijgewerkt Gedaan wat ik wilde doen de tijd is jammer genoeg nog amper voor bij OP het forum is het ook uitgestorven Dan maar van elende tegen me zelf praten Tja zwangerschap kan een hoop gekke dingen met je doen
goeiemorgen, nog rustig hier. op Dees na dan, Jij wij er weer vroeg bij vandaag. Lig je al weer eventjes lekker te slapen. De tip van Roelie qua verzorgingsproducten is een hele goeie. Ik heb ook niet zo veel. Tevens moest ik bij Zefanja weer een andere kopen omdat hij een zeer gevoelige huid had na de geboorte, dus toen heb ik balneum extra vettende olie moeten gebruiken. Ik was ze ook vaak, ipv in bad, dat gebeurd nu nog. Tevens omdat ik het zelf niet meer kan doen 's ochtends. Wat ik ook zeker in huis zal halen, zeker dan voor de gene met BV, bepanthen (geloof dat jet het zo schrijft), werkt overal heel goed voor, maar vooral als je BV geeft, wat een uitvinding Ik smeerde dit altijd na de voeding er op en in de zware dagen ook van te voren, waardoor ik de 2e ronde weinig last van tepelkloven had. Maar het werkt ook goed tegen rode billen, etc.... Was de goude tip van mijn kraamhulp!
nee helaas neit meer geslapen. Ben al aangekleed enwel, zo even naar de winkel even wat boodschapjes doen. Ook even een mail naar een lieve collega gestuurd, zo kwam ik de ochtend een beetje door Ben echt klaar wakker, zal dalijk wel instorten denk ik, koffie is de vriend voor vandaag denk ik
Jeeeetje Dees, wel rustig aan doen hoor, en niet te veel op koffie leven. Ga maar liever lekker straks alsnog onder de wol! Want zo'n nachtje doorhalen is natuurlijk niet gezond Echt balen dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat het onderwerp waarover je ligt te malen gauw weer op de achtergrond kan verdwijnen xx
Eh moest je dat nou zeggen, haha. Tijd gaat veel te snel. Morgen nog 1 verjaardag, adriaan word 33 jr. en dan word het echt wachten, wachten..... Zat net met verbazing een topic onder zwangerschap te lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=63560 Vind het ondanks haar antw op mijn reactie toch wel een beetje vreemd, maar wie ben ik hihi....
zo al ff boodschapjes gedaan, bedenk me nu dat ik weer eens de helft vergeet,ohw word zo moe van me zelf soms :S maar goed, voor mij geen middag tukkie, doe ik sowieso niet aan want dan slaap ik echt 's nachts niet en mn oom komt straks. Doe lekker rustig aan, al hoewel zo wel even een stofzuiger door het huis halen, die de neef van piet gister heeft gebracht want die van ons zei doe het zelf maar gister ggrrrrrrrrr Ik ga eens even die topic lezen, ben nieuwschierig hihi
idd een beetje rare reactie van haar tari, ze zou blij moeten zijn als de beeb nog even bleef zitten. iedere dag is er weer eentje Misschien reageerd de hond zo omdat ze slecht heeft geslapen, mijn katten doen dan ook raar Ik ga ff stofzuigen tot zo denk ik
Je bent wel op dreef, Dees. Maar 's middags slapen wil soms toch wel eens helpen hoor, als je heel erg moe bent kan je daarom ook wel eens niet slapen 's nachts. (net zoals kindertjes, haha) Ik heb dit zelf ook gemerkt op een gegeven moment. Of misschien wat minder koffie, haha..... sorry, blijft wel heel erg vervelend niet slapen.
ook weer gedaan, wat een kutstofzuiger zeg, maar goed het is weer toonbaar, alleen last van mn rug en harde buik, conclussie niks meer doen hahah Ik ben nooit een middag slaper geweest, en omdt ik al weken thuis zit is me ritme al raar, slaap sowieso al niet voor half 2, en laat me meestal wakker maken om 8 uur om een beetje ritme te houden. Alleen de laatste dagen niet, omdat ik me zo hondberoerd voel en zo verschrikkelijk moe ben van het hoesten. Maar dan ben ik meestal zo half 10 wakker. Sow even bij komen hoor, hoop dat ik snel een eigen stofzuiger heb hihi waar een mens al niet blij mee kan worden
Tja, doen we niets aan... GOEDEMORGEN! Ben net toevallig wakker gebeld door een vriendinnetje (die kon ook niet weten dat ik uitgerekend vandaag een dagje vrij heb EN na 8-en weer in slaap was gevallen!). Dus gezellig even bijgekletst en nu maar eens even op het forum kijken. Vandaag niet veel op de planning, de MP advertenties bijwerken, denk ik. Oja, en weer verder met de geboortekaartjes, we zijn gister al een eind gekomen, wil vandaag een proefdruk gaan aanvragen...spannend! Iedereen die moet werken, fijne dag! Geen controles, geloof ik, is ook wel eens lekker! Tot later vandaag! Nog 2 werkweekjes....