November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Gwen: supergefeliciteerd! Wat moet dat een fijne gedacht zijn zeg! En het duimen heeft dus geholpen dit keer!

Jolanda: jij ook gefeliciteerd met je 100e berichtje!

Ik ga op de bank liggen en ATWT kijken, dan snel eten maken en naar de laatste zwangerschapscursus-avond zonder partner. Hierna alleen nog volgende week, met partner. Het begint al op te schieten inderdaad!

2. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat ontzettend fijn Gwen, dat jullie morgen richting huis verhuizen. Wel spannend voor dat kleine ventje dat hij zo´n eind met de ambulance mag. Later zal hij dat vast een heel stoer verhaal vinden :)

Pfffff .... mijn op-een-na-laatste werkdagje zit er op!

Wel lief, tijdens de wekelijkse salesmeeting kreeg ik van alle sales 2 superschattige Happy Horse knuffels en een snoezig outfitje voor de kleine.
    En ik werd door 2 dames mee uit lunchen genomen.
    Voelt al echt een beetje als afscheid dus!

Morgen begin ik pas laat ivm bezoek VK, dus ook dat wordt een erg relaxed dagje denk ik. Heerlijk!
    Daarna alleen maar uitslapen en chillen, ik kan niet wachten!

De afspraken met kapper en pedicure en dergelijke staan allemaal al :)
    Afzien zeg, dat zwanger zijn, hihi.

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Goedemiddag

4. Niet meer actief

Goedemiddag Maria, hard gewerkt weer?

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    De babydumpdoos is inderdaad de moeite waard ilse!

Heb ook meteen wat tietmaandverband gekocht want het loopt hier de spuigaten uit ;)
    Gisteren zag ik het zelfs gewoon druppelen.

Kheb een klein gewetensprobleempje. Ik post ook op een ander forum, nou wil het toeval dat een van de mensen die daar ook post de moeder van een kind uit mijn klas is. Een tijdje terug postte ze dat ze bonje had met haar vriend en dat hij uit elkaar wilde. Zij wist het ook allemaal niet meer.
    Nou poste ze van de week dat het weer goed ging en dat ze hoopte dat het zo goed zou blijven gaan...
    Maarnu, nu was ik vanmorgen met de kinderen op de schaatsbaan en hij (haar vriend dus) was ook mee. Op gegeven moment zat hij op een bankje te bellen en zag ik dat hij een brief in zn had van 1. een woonstichting (huren) en een van een makelaar...
    Ik vermoed nu dus dat hij een andere woning aan het zoeken is en thuis de schijn een beetje aan het ophouden is en de bom dropt als hij een woning heeft...
    Nu heb ik het telefoongesprek niet afgeluisterd ofzo... maar ik heb het idee dat ik ergens in verwikkeld ben geraakt waar ik helemaal niet verwikkeld in wil ziten... dus ik weet nou niet of ik iets tegen haar moet zeggen...of gewoon maar zo moet laten.... dat laatste is natuurlijk wel het beste...

6. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Vandaag was een lamme dag. Vannochtend schaatsen, daarna buiten gespeeld en niks gedaan. Na de pauze rekenen en hoekenwerk. Van weinig doen (met de kids) word je wel moe...
    Na school wel wat bergjes werk verzet. Schriften klaargemaakt voor morgen, wat spullen naar zolder gebracht....

7. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik weet trouwens niet of hij weet dat ik op hetzelfde forum zit als zij... haar dochter weet het wel, maar die zegt er nooit wat over op school.

8. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goedemiddag maria

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Hmm lastige situatie, Maria. Ik kan je geen advies geven. Wel ben zelf altijd erg voorzichtig met mengen in zaken van anderen. Voor je het weet, ben jij degene die erop wordt aangekeken.

Zo lekker Muriel, laat het verlof maar beginnen!

Gwen, super dat morgen de verhuizing gaat gebeuren! Spannend....

Maris is vandaag nagenoeg wee-vrij geweest sinds ze van de remmers is. Ze willen haar nog tot donderdag of vrijdag houden ter observatie, omdat er wel wat hele lichte activiteit was. Maar we mogen voorzichtig opgelucht zijn. :)

Ik ga weer gauw op de bank, want ik heb echt teveel gedaan vandaag...mijn rug is erg pijnlijk :( Domme domme Essie (die stiekem toch ook wel blij is dat er zoveel is gedaan vandaag :oops:)

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Gwen, wat fijn dat je morgen naar huis kunt!
    Joldeg, geniet woensdag van je ger.partnerschap.

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Hihihi ik heb vandaag toevallig ook prammenpampers gekocht. Vind het net koffiepads lijken. Bestelt Jean-Paul gelijk een koffie verkeerd bij me :confused: :)

12. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    tja... zou het een voorteken zijn? Hoe groter de lekkage hoe groter de naderende ontsluiting ;)

13. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ohhhh... dan heb ik nog wel even, want hier nog geen lekkageschade, haha.

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ik ga naar de partnerpuffclubles
    eeeeeeeeeeeeeeen dames
    de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug
    al-tijd-is-kort-jakje-ziek

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ohja, wat vind ik die irritant zeg, die krijgen wij bij yoga ook als ´mantra´ om te roepen of te zuchten tijdens de weeen.
    ECHT NIET dat ik dat ga doen!
    Ik ga desnoods wel vloeken of schelden, maar niet van dit soort suffe zinnetjes :)

Veel plezier straks!

16. Niet meer actief

Hmm ik vermoed dat je Jolger bedoelt? Ik ben al weer ruim 4 jaar getrouwd hoor :)

17. Niet meer actief

Heeft iemand overigens nog iets van Indigo geh gehoord sinds zaterdag? Ben wel heel benieuwd hoe het met haar zus gaat...

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    He meiden
    Ik ben er morgen weer, heb wat teveel gedaan en nu veel last van harde buiken en rugpijn...
    Had al niet zo'n lekkere nacht gehad ben continue misselijk...hoop me morgen weer wat fitter te voelen!
    Heb wel ff snel bijgelezen, op de rest reageer ik morgen maar Gwen super dat Mika naar Almelo mag!
    xxx Roelie

19. Maria, ik zou me inderdaad zoals Esther al zei niet teveel mengen in dat soort situaties. Voor je het weet zit je er middenin en heb jij het gedaan.
    Veel plezier bij de pufclub. Inderdaad de bekende zinnetjes :)

Mijn lekkage blijft gelukkig beperkt tot 's nachts.. of middagtukkies.. dus eigenlijk alleen in bed.

Roelie rustig aan hoor meis, niet teveel willen!

Datzelfde geldt voor Esther. Al dat gesjouw is natuurlijk helemaal niet goed voor je nu! Maar dat weet je natuurlijk allang. Ik zou ook stiekem heel tevreden zijn met het verzette werk overigens hoor ;)

20. Nee, geen berichten van Indigo gehoor Ilse.. ben ook wel benieuwd..

Share This Page