November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Van Ruby hebben we ook al even niks meer gehoord :(
    Ik zal haar anders zo eens een smsje sturen, kijken hoe het nu gaat.

Ben ook benieuwd hoe het met de zus van Indigo gaat, pff, echt geen leuke start als mama...

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden

Fijn om al jullie strubbelingen te kunnen lezen. Ik wil jullie echt succes wensen met de laatste loodjes. Voor sommige van jullie nog maar een maandje en dan...... vieze luiers en schreeuwende babytjes ;):)

Gwen wat ontzettend gaaf om te lezen dat MIKA terug mag naar het streekziekenhuis. Weer een stapje de goede richting op. Ik snap dat het ook heel spannend is, maar het zal wel goed komen.

Met mij gaat het redelijk, ik merk niet veel verbeteringen maar ik moet het gewoon de tijd geven. Vandaag wel bij de Fysio geweest en mijn bekken staat weer goed, maar er wordt wel verwacht dat ik er nog een tijdje loop maar dat vind ik ook niet erg.
    Vandaag kreeg ik wel even de schrik van mijn leven. Ik kwam in de AH een meidje van de yoga tegen stond daar lekker me te kletsen en op een gegeven moment vroeg ik of het ook met de andere meiden goed ging. Toen zei zij ja de meeste wel maar weet je het dan niet... Nee? Een ander meidje voelde met 31 weken geen leven meer in haar buik en naar het ziekenhuis dus. Wat bleek het kindje leefde niet meer. :(:(:( Echt ik kreeg kippenvel over mijn hele lichaam. Waarom, waarom waarom, ik weet echt niet waarom het zoveel mensen overkomt. Meteen vanmiddag een kaartje gestuurd. Zij had al aan de yoga lerares gevraagd of zij dacht dat ik wel contact zou willen met haar dus dat heb ik haar meteen gezegd. Een soort van lotgenoten contact en misschien dat ik haar ook kan helpen met dingen.

zo dus het was me het dagje wel.

Vandaag is patrick voor het eerst weer gaan werken en dat is wel goed gegaan hij heeft het zelfs een hele dag vol gehouden:) ik ben trots op mijn man;) Morgenmiddag ben ik voor het eerst alleen en zie daar een beetje tegen op maar het moet ook weer.

Meiden allemaal een hele fijne avond toegewenst en tot snel.

Liefs Linda (p.s. kijk eens naar mijn banner, onvoorstelbaar he dat het vandaag een maand geleden is)

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden

Fijn om al jullie strubbelingen te kunnen lezen. Ik wil jullie echt succes wensen met de laatste loodjes. Voor sommige van jullie nog maar een maandje en dan...... vieze luiers en schreeuwende babytjes ;):)

Gwen wat ontzettend gaaf om te lezen dat MIKA terug mag naar het streekziekenhuis. Weer een stapje de goede richting op. Ik snap dat het ook heel spannend is, maar het zal wel goed komen.

Met mij gaat het redelijk, ik merk niet veel verbeteringen maar ik moet het gewoon de tijd geven. Vandaag wel bij de Fysio geweest en mijn bekken staat weer goed, maar er wordt wel verwacht dat ik er nog een tijdje loop maar dat vind ik ook niet erg.
    Vandaag kreeg ik wel even de schrik van mijn leven. Ik kwam in de AH een meidje van de yoga tegen stond daar lekker me te kletsen en op een gegeven moment vroeg ik of het ook met de andere meiden goed ging. Toen zei zij ja de meeste wel maar weet je het dan niet... Nee? Een ander meidje voelde met 31 weken geen leven meer in haar buik en naar het ziekenhuis dus. Wat bleek het kindje leefde niet meer. :(:(:( Echt ik kreeg kippenvel over mijn hele lichaam. Waarom, waarom waarom, ik weet echt niet waarom het zoveel mensen overkomt. Meteen vanmiddag een kaartje gestuurd. Zij had al aan de yoga lerares gevraagd of zij dacht dat ik wel contact zou willen met haar dus dat heb ik haar meteen gezegd. Een soort van lotgenoten contact en misschien dat ik haar ook kan helpen met dingen.

Vandaag is patrick voor het eerst weer gaan werken en dat is wel goed gegaan hij heeft het zelfs een hele dag vol gehouden:) ik ben trots op mijn man;) Morgenmiddag ben ik voor het eerst alleen en zie daar een beetje tegen op maar het moet ook weer.

Liefs Linda (p.s. kijk eens naar mijn banner, onvoorstelbaar he dat het vandaag een maand geleden is)

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    hahaha bleef je hangen linda?

ik kom net ff neuzen en wil alleen nog ff kwijt dat ik heel blij voor je ben gwen ,....

en gelukkig gaat het met natalie ook goed nu,...

das goed nieuws,

nou ik heb ook leuk nieuws , we hadden de lampjes om op te hangen, maar ik vond er niet zoveel aan, maar ja we vonden niets in onze kleur /stijl haha kreeg ik een ingeving, en nu heb ik dus het behang van mijn strook gebruikt, en ben zo blij met mn lampjes nu :)

de plank vd commode was ff klooien, maar ook die hangt, het vorderd nu allemaal,.....
    heb al wat foto's gemaakt, als de batterijen zijn opgeladen zal ik die straks ff in mijn album zetten,...

mannetje gaat zo werken, dus ik kom laters nog wel ff neuzen,....

maak er wel een tv avondje van, robinson island is er weer

groetjes

fijne avond

6. Wat lijkt me dat schrikken dat een ander die zo 'dicht bij je staat' ook overkomt dat hun kindje niet meer leeft. Ik denk zeker dat jullie elkaar wel kunnen steunen, ook al heeft het overlijden van jullie kindjes dan verschillende redenen. Een mooi gebaar van je Linda!

Wat zal het spannend zijn geweest voor Patrick. Knap dat hij zich heeft kunnen zetten tot werken en het een hele dag heeft volgehouden. Soms heeft afleiding een goede uitwerking. Maar dat moet je altijd maar afwachten he? Gelukkig is dit voor Patrick het geval.
    Dat je alleen bent morgen is ook een stukje waar je weer doorheen moet inderdaad. Ook al kan het soms zwaar zijn. Weet dat je hier altijd kan posten als het te zwaar lijkt. Dan kunnen wij je altijd proberen op te beuren.

Ik keek laatst al eens naar je banner en toen dacht ik al, wat is het alweer een tijd terug. Het lijkt nog als de dag van gisteren..

7. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjeeee... Linda, al weer een maand geleden, dat is inderdaad snel gegaan zeg!
    Maar wat zal jij geschrokken zijn bij dat nieuws van jouw yoga-klasgenootje. Echt heel naar. Erg lief van je dat je een kaartje hebt gestuurd, dat zal haar zeker steunen.

Goed zeg, dat Patrick weer rustig aan aan de slag gaat. Zal wel flink wennen zijn. Wens hem maar sterkte! En jij natuurlijk ook, nu je wat meer alleen thuis zult zitten.
    Misschien kan ik eens een keertje langswippen als ik bij mn ouders in Leusden ben geweest?

8. Haha, leuk om te lezen bij de oktobermama's. Ze zijn lekker aan het kletsen over bevallen en over krampen enzo. De een heeft last van krampen en wil ze liever niet, de ander heeft last van krampen en vind het fijn (qoute: ik hou wel van goed voorwerk :)) en nog een ander heeft geen krampen en wil ze graag hebben omdat nu toch wel eens mag beginnen... hihi...

9. Zijn er hier trouwens al meiden die vocht vasthouden? Ik heb alleen in mijn voeten en handen last van vocht. Gelukkig niet al te veel... Maar las net bij de oktobermama's dat het nuttig is. Het helpt bij het verweken van je botten, daar is namelijk vocht voor nodig...

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    dat is wel even schrikken linda.
    LIef dat je een kaarjte hebt gestuurd.

Hope, wat heb je precies met je behang gedaan dan?

11. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ik heb niet echt vocht daf

12. Eén van mijn collega's zei vorige week en de week ervoor: ik vind je gezicht zoveel dikker. Dat ziet er niet gezond uit hoor! Het is echt opgezwollen..

En bedankt! Ik bedoel zeg dan niets!

Dus ik toen ik thuis was vragen aan Jeroen: vind jij dat mijn hoofd dikker is, dat ik vocht vasthoudt daar? Nee, zegt hij... (en dan is hij eerlijk, want hij heeft nooit zoiets van ik draai eromheen omdat je dat graag wilt horen, helaas af en toe :)) En ik had ook echt zoiets van, nou ik kan me niet heugen dat ik een magerder gezicht had... Ik was er zo kwaad over van het weekend.. Dat ze dat tot twee keer toe durfde te zeggen... GRRR!

13. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    linda, zat van de week ook al naar je banner te kijken.
    Het is nu een maand terug. Heftig dat nieuws van dat meisje, ze zal zeker goeie steun aan je hebben, lief van je en dat terwijl jullie nog met je eigen verdriet zit. Petje af voor Patrick hoor, knap dat hij het toch een hele dag vol hield. Mocht je het morgen zwaar hebben, we zijn er voor je hoor.

Dafje, ik hou al een hele tijd vocht vast, misschien daarom ook BI, :D
    Technisch gezien kan het voor mij deze maand ook gebeuren. Vanaf 13 okt. ben ik 37 wkn zwanger en tja dan mag het officieel gezien echt gaan gebeuren.

fijn he die complimenten, nou vind ik het van mezelf wel, heb een veel dikker gezicht. Ach, komt daarna wel weer goed. over een hele tijd ;)

Hope, crea bezig geweest. Leuk is dat he. Geef je toch nog iets speciaals mee aan de kleine. Door mama gemaakt.

14. Tari, ik hoorde anders op de pufclub vorige week dat je het vocht dat je extra vasthoudt zo'n 24 uur na de bevalling weer kwijt bent. Of in ieder geval het meeste ervan. Dus dat klinkt dan wel goed toch? :)

15. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Net terug van de laatste pufcursus met alleen de dames..
    score: eentje afwezig (eind deze week uitgerekend, onbekend waar ze uithangt) en eentje al bevallen (35,5 geloof ik, lag al in het ZH met zw.vergiftiging, gaat nu heel goed!).... Toeval wil dat hun zoontje dezelfde naam heeft gekregen als de onze waarschijnlijk gaat krijgen :( Net even met mannetje overlegd, maar voor ons geen reden om te wijzigen, heb haar tenslotte maar 3x gezien op cursus en denk niet dat we verder contact zullen houden. Had er eigenlijk niet meer op gerekend, omdat alle "vrienden en bekenden" die voor mij uitgerekend waren, inmiddels al bevallen zijn, stom he?

Nou, ga nu ECHT de proefdruk voor de kaartjes aanvragen. Tot morgenavond!

16. Aaaahh, over 37 weken gesproken, dat is bij mij al over 10 dagen! Dat klinkt echt snel! :confused:

17. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ik zou de naam niet wijzigen vanwege een of ander pufclubtrut ;)

18. Tja Sammie, ik geloof dat dat onvermijdelijk is. Hoewel het niet echt leuk is denk ik, want dan is de naam die je hebt uitgekozen niet meer uniek...

Ik zit ook bij elke bevalling hier af te wachten wat de naam van de kleine zal zijn, want als het dezelfde is, tja dat zeg je dan niet gelijk, want dan weet heel het forum al welke naam je kindje krijgt... en als je later bekendmaakt wat de naam van je kindje wordt, kan degene die al eerder met die naam kwam ook zeggen dat het gekopieert is van hun kindje... dat vind ik ook erg moeilijk... Maar goed.. tot nu toe is het nog niet voorgekomen gelukkig.

19. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    jullie hebben mijn naam nog niet geraden..en ik had hele goede tips

20. Heej Maria op welke school gaf jij ook al weer les?

Share This Page