November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    tuurlijk komt het wanneer het komt, maar je stopt wel bewust met de pil of je moet ongepland zwanger raken

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maar bij haar kwam het er meer zo uit dat ze al 4 jaar bezig was ofzo :( terwijl ze net 3 jaar wat had met der vriend hoor

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    foto's van het kamertje staan in mn album
    Bij het bedje op het plafon hebben we een sterrenhemel, maar dat zie je alleen maar in de avond, zijn lichtjes namelijk. Maak ik vanavond een foto van.
    Moeten nog wel wat dingen gebeuren hoor, gordijnen enzo, maar dat is allemaal onderweg.

4. WAT? Dan nog zeuren ook! ongelooflijk zulke mensen...

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Leuk dees! Ben heel nieuwsgierig, wat staat er op de kast :oops:

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    de poppen van de fabeltjeskrant van de Appie heijn :D

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    boven het badje komen nog planken en daar komen die poppen uit de doos nog op te staan.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh die heb ik ff gemist dan haha wel leuk :)

9. Leuke kleurtjes in het kamertje Dees! We hebben hetzelfde badje hihi. Hij was zo lekker knal, kon hem niet laten staan. Het badje komt bij ons ook in de badkamer, die is groen met oranje en wit. Dus vandaar... anders hadden we een blauwe gedaan :)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hadden wij ook, ik zag hem en moest hem meenemen, die kop van Piet hahah,
    Bij ons past die niet in de badkamer. pas er zelf net in , Dus dan maar zo

11. Jeroen had hem zelf uitgekozen haha... Ik zat te kijken naar lime of aqua ivm de kleuren van de babykamer, maar hij dacht eraan dat hij in de badkamer kwam en zei: dan moeten we die oranje hebben.. lekker knal! :) hij was het meest enthousiast over het badje geloof ik van alles...:)

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wij hebben ook 3 fabeltjeskrant poppen van appie. (meneer de uil, zoef de has en juffrouw ooievaar)

die isofix vond ik vrij duur voor die paar maandjes dat ze in de maxicosi passen.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi rare manenn ook he :D

14. Zo ik ga weer even strijken... Jeroen heeft overhemden tekort hihi... En als die klaar zijn kan ik de babykleertjes gaan strijken, jeej! :)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga eens even wat doen, om half 2 staat kraamzorg voor de deur, en dan wil ik er niet uitgeblust bij zitten.
    Dus meiden misschien tot zo anders tot vanmiddag.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    erg he, mannen kunnen hun overhemden schijnbaar zelf niet strijken. Maar goed de babykleertjes strijken is dan weer wel leuk!

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja ik moet om 12.00 ook op het werk zijn dus ben er ook weg van.

doei doei

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiedag dames,

Hier ff tussendoor een berichtje van mij.
    Heb het druk en slaap niet omdat ik alleen maar zit te stressen.
    Wil heel graag bij jullie blijven maar zoals het er nu uitziet is internet voorlopig niet mogelijk in mijn nieuwe huisje.. :(
    Ben dus toch aan het proberen te regelen dat ik dat wel heb, als iemand tips heeft graag.
    (het grote huis heeft wel internet, draadloos. maar ik woon 60 m verderop en het moet 4 muren door en dat schijnt niet haalbaar te zijn)

Mocht ik geen internet meer hebben probeer ik wel op andere plaatsen af en toe bij te lezen en ik hoop dat jullie me op de hoogte houden.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
  20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hey Melina, je was er weer!

Wat een ongeloofelijk doos zeg, die vrouw van dat onderzoek.
    Maar mensen reageren wel zo, ik was 24 toen ik zwanger was van de 1e en mensen keken je aan, ongelukje? Terwijl wij al 2,5 jr een kinderwens hadden, mensen vond dit raar, je bent nog jong.
    Ook nu we zwanger zijn van de 3e is dat voor een aantal mensen ook raar, wat denk je dat het kost? is het eerste wat ze vaak zeggen. Of we krijgen de vraag ongelukje, nou nee!

Ach laat ze lekker praten. Misschien jaloers.

Isofix hebben wij ook niet voor gekozen, terwijl het wel in onze huidige auto zit. De maxicosi had het 4 jr terug nog niet en onze auto toen ook niet. Met de nieuwe stoel voor angelus ook niet voor gekozen, vond de stoel zelf niet zo veilig als degene die we nu hebben, De keuze is ook erg beperkt als je isofix wil.
    Voor de maxicosi had ik het achteraf wel handig gevonden, je hebt dan niet het probleem dat de autogordel over het stoeltje loopt, is makkelijk met er uit halen als je het stoeltje wil laten staan.

Dees leuk kamertje geworden, ben wel benieuwd naar je sterrenhemel

Blondie, niet te veel stressen meid, als de kleine maar kan slapen en jijzelf dan ben je al een heel eind.

Deel Deze Pagina