Peetje, tja.. ach ik vind het niet zo erg dat strijken.. maar hij moet niet verwachten dat als ik evenveel vrij tijd heb als hij dat ik het dan ook nog eens ga strijken.. als ik meer tijd over heb dan hij wil ik best strijken.. vind het niet zo erg.. het enige wat ik strijk zijn zijn overhemden en zijn broeken voor zijn werk. Verder nu alleen de baby-dingen. Voor mijzelf strijk ik nix.. en voor Jeroen zijn vrijetijdskleding ook niet. T-shirts enzo en spijkerbroeken doe ik dus niet.. Dus het valt allemaal wel mee, gelukkig.
Blondie... rustig aan meis, stress is nergens goed voor. Helaas denk ik dat het met het internet op deze manier inderdaad niet echt gaan lukken. Met versterkers ertussen is het bereik helaas niet vaak goed. Je zou de kabels door moeten laten trekken door de maatschappij waar je je internetabbonnement bij af (gaat) sluit(en). Dat kost helaas wel weer extra geld... Ik hoop dat het snel is opgelost...
Hallo! Ik leef nog Zo he hier word hard gewerkt René heeft de plafonds in de douche en wc gewit (we hebben hier een 'klein' vocht/schimmelprobleempje ) en staat nu de douche eens flink uit te boenen...de babykamer is klaar (!), dingetjes zijn opgehangen... oooh mijn lijst kort lekker in zo! Ik heb gister zelf mijn perzische kat maar eens goed onder handen genomen met de schaar en tondeuse en ben daarbij zelf gefileerd Verder vandaag nog wat sint/verjaardagskadootjes gehaald en zo nog wat kastjes in de keuken uitsoppen... Lekker gevoel dat zo langzaamaan alles af raakt...dat vind beeb ook heb mega harde buiken en af en toe zelfs oefenweeen... ik vraag me steeds meer af of ik de 40 weken wel ga halen...aan de andere kant zegt het natuurlijk niks... Alleen mijn studie wil niet echt lukken, ik kan me bar slecht concentreren dus ik denk dat ik die toch aan de kant ga leggen tot januari...wel jammer maar lekker aan tafel zitten lezen en schrijven wil al niet meer lukken en dingen in me opnemen...ben echt een zeef momenteel Nu eerst eens bijlezen ik spring er ergens maar in geen idee waar ik was Ilse: hoe is het met je voet meis? Jolger: jee meis wat vervelend zoveel pijn? Was het nu toch een blaasontsteking? Enne alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen bij het aangaan van je geregistreerd partnerschap! Dafje: lekker he al die babywasjes! Hier is de kast vol, ik heb alles gewassen behalve de voetenzak van de maxi cosi...nah die komt nog wel...heb eigenlijk heel veel zin om het bedje en de kinderwagen op te maken maar ga me beheersen tot...euhm...ik denk tot de bevalling begint, lijkt me zo'n leuk klusje om te doen als de eerste weeen opkomen... Hier ook vocht aan het vasthouden, vooral 's avonds zijn mijn enkels echt heel erg dik en knellen mijn ringen Natasja: gelukkig dat er verder niks ernstigs aan de hand is! Jee je kindje doet het dus goed in je buik! Peetje: werk jij toevallig op een basisschool bij mij in de buurt? Hier hadden ze dus ook een 50 jarig jubileum Enne je bent geen zeikerd hoor! Ik ga zelf 's avonds de deur ook al niet meer uit, ben blij als ik op tijd mijn mandje in kan hoor! Ik til trouwens ook geen zware dingen meer naar boven, als het écht vies is boven en René niet thuis is dan doe ik de stofzuiger wel maar eigenlijk zou ik het al niet meer moeten doen...maar ik kan dan weer niet tegen het modderspoor wat tot aan de kamer van Niels loopt (zo leuk een zandbak op school en een kind dat 'vergeet' zijn schoenen uit te trekken grrrrrr) Tari: hier net zo, al 12 jaar samen en niet getrouwd maar René noem ik mijn man en hij mij zijn vrouw Ik gebruik alleen zelden zijn achternaam omdat het zo'n mond vol is Ook wij gaan nog wel eens trouwens, als beeb een jaar of 5 is en het bewust kan meemaken denk ik... Gefeliciteerd met Adriaan trouwens! Muriel: jaaaaaaaaaaaaaaa je laatste werkdag!Hoe was het bij de vk? Hahahahaha nu kan ik nooit meer m&m's eten zonder aan jou te denken! Hier ook op het lijstje: afspraak maken met kapper, pedicure en vriendin om de wenkbrauwen te laten uitdunnen We willen natuurlijk wel uiterst charmant in het kraambed liggen straks! Esther: fijn dat het met Maris wat beter gaat! Hopelijk mag ze snel naar huis! Werk ze vandaag! Linda: oh wat een triest bericht...wat vreselijk om zo je kindje te verliezen Jullie kunnen misschien idd wat steun aan elkaar hebben...he bah word er helemaal triest van Fijn dat het met Patrick goed gaat op het werk! Sammie: je wilt niet weten hoeveel Larsjes en Nielsjes en zijn geboren Tenzij je echt een hele aparte naam hebt hou je het toch niet tegen dat er in je omgeving meer zullen worden geboren met dezelfde naam, ik heb zoiets zolang het niet in de familie of intieme vriendenkring is maakt het niet uit toch? Ik moet trouwens wel lachen, bij ons word de naam al snel geraden Tsja zoveel matcht er niet met Lars en Niels en aangezien die van mijn broer al Sven heet blijft er al wat minder over Ik geloof trouwens dat ik een hartverzakking krijg als er alsnog een meid uitkomt whaaaaaaaaaaaaaaa dan hebben we hier oorlog om de naam én een stoere meid in blauwe joggingpakjes hahahahahahahahahaha! Dees: lekker gevoel he dat het kamertje klaar is! Hoe is het met je verkoudheid en hoest trouwens? Ah je hebt in ieder geval een keertje lekker geslapen! Veel plezier met de kraamzorg vanmiddag! Jen: succes vanmiddag bij de vk! Indigo: jij ook succes vanmiddag en vanavond! Hoe is het met je zus? Hope: he wat creatief met die lamp! Leuke babykamer! Melina: herkenbaar hoor, toen ik zwanger was van Lars was ik 21 en kreeg ik ook dat soort opmerkingen...merk toch wel verschil nu hoor nu ik 30 ben dat er toch anders naar je gekeken word! Lekker een dagje niksen geniet ervan! Blondie: je kunt toch gewoon ook internetten via de telefoonlijn en een modem? Is wel wat duurder maar dan kun je in ieder geval even internetten af en toe? Ruby: fijn om weer wat van je te lezen meis! Verstandig dat je de uiteindelijke beslissing even uitstelt tot na de bevalling en ik denk dat relatie therapie inderdaad kan helpen, mits ook hij daar open voor staat en serieus voor gaat... Pfoe...het is jullie misschien wel opgevallen dat ik wat minder aanwezig ben op het forum en msn... Deels omdat René nu thuis is, maar ook omdat ik eigenlijk een beetje van slag ben door alles wat er de laatste tijd op het forum gebeurt is... Beetje moeilijk uit te leggen,maar eerst natuurlijk veel verdriet om Linda en haar meisje, toen dat gedoe met Carola, toen de spanningen rondom Gwen en onlangs het verdriet en pijn van Ruby...ik heb deze dingen van erg dichtbij meegemaakt gevoelsmatig doordat ik dan degene was die smsjes kreeg en jullie op de hoogte hield enzo en natuurlijk vond ik dat geweldig om te doen, ben heel blij dat ik het heb mogen doen maar ik merk wel dat ik me alles teveel aan trek...het is niet goed om er 's nachts wakker van te liggen en dat gebeurde me dus wel. Ik ben nou eenmaal erg vatbaar voor de pijn en verdriet van anderen...en nu is dat nog eens extra erg. Meeleven is natuurlijk goed, maar ik word er iets teveel in meegezogen. Vandaar dat ik even wat afstand heb genomen en me heb gefocussed op mijn eigen dingen en ik voel me nu gelukkig weer wat beter. Maar ik denk dat jullie me wel snappen, soms gebeurt er even teveel in 1 keer... Ik ben in ieder geval weer helemaal bij...ga nu even lekker een broodje eten met René en dan hier weer aan de slag! Fijne dag allemaal! xxx Roelie
pfff ff een break, was van plan om even te stoffen stofzuigen en dweilen, maar onder tussen heb ik bijna alles wel van zn plek gehad om schoon te maken, en ben net pas klaar met stofzuigen. pff ben kapot, was van om het rustig aan te doen vanddag. Nou ja even een peukje en dan dweilen. Ohw Piet belde net op, iemand o zn werk heeft hem/mij aan geboden om profecionele zwart/wit foto's te maken van mn buik. gaaf! Piet heeft vanavond meer info voor me
poehh ik blij dat ik nog niet gedweild heb zeg, staat een van mn katten op zn gemak zich eigen helemaal leeg te kotsen Dat beest kan echt niet tegen veel stof, gister is er veel gezaagd enzo, dan is altijd zn maagje vanslag, hij proeft namelijk alles, onze persoonlijke kruimel dief hihi Nou ga weer even verder Totzo
Jeej! Hubbie belde net dat hij vanmiddag vrij is! Gaan we ff naar de kringloop, iig een strijkplank halen. We hebben nu alleen zo'n campingdingetje dat je op tafel moet zetten. Kan zo de lakentjes niet strijken, want die zijn dus veeeeeel te breed voor dat dingetje. Dus gaan ff een echt halen Natuurlijk gaat hubbie ook singletjes kijken (platen wel te verstaan) hij is wansmaak-fan hihi. Ben benieuwd waar hij nu weer mee aankomt.
Zo weer even alles bijgelezen, Hope en ikke leuke babykamer hebben jullie zeg. Ikke volgens mij heb jij dezelfde kinderwagen die wij anders voor Isa hadden gehad. Echt leuk zo. Muriel ik ga nu even dat artikel lezen dank je wel in ieder geval
Hallo allemaal, Hier ben ik ook weer even. Ik heb een paar dagen niets van me laten horen, omdat ik niet zo'n zin had om achter de computer te zitten. Al een paar dagen zit ik niet lekker in mijn vel en heb ik onredelijke huilbuien. Ik weet niet eens goed waarom (hormonen?) , want feitelijk gaat het goed met me: mijn zwangerschap verloopt prima en ik krijg veel steun van mijn man. Het lijkt zelfs wel of hij meer last heeft van nesteldrang dan ik. Afgelopen weekend heeft hij het hele huis schoongemaakt, omdat "de woning in orde moet zijn voordat de baby komt". Eigenlijk heel schattig dus. Ikzelf maak me meer druk om de babyspullen, zoals het wassen van de kleertjes en lakentjes. Zo vullen we elkaar mooi aan Ook heb ik in het weekend veel last gehad van menstruatie-achtige krampen en misselijkheid. Ik had al wel het vermoeden dat het misschien indalingsweeën konden zijn en inderdaad: mijn buik is een stuk naar beneden gezakt. Ik had trouwens begrepen dat het kindje minder beweeglijk zou zijn na het indalen, maar de baby beweegt de laatste dagen juist veel, heftig en ook lang achter elkaar. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb morgen een afpraak bij de vk en dan zal ik het daar ook eens vragen. Dit was even een ego-berichtje, later reageer ik wel weer op jullie berichtjes. Ik heb nu niet echt de puf om zoveel pagina's terug te lezen. Ik ga zo even wat eten en kom vanmiddag of morgen wel weer even terug op het forum om jullie verhalen te lezen en te reageren.
Ruikt hier toch lekker, vers gebakken cake. Hoop dat ie de middag overleefd, Roelie, is helemaal niet raar, dat je even afstand neemt. Ik heb het soms ook hoor. lekker dat je lijstje aan het inkorten is. Heerlijk gevoel is dat. Dafje, ik hoef gelukkig ook geen overhemden of werkkleding te strijken voor manlief. Dat is het voordeel van automonteur. Moest het helaas wel altijd voor mezelf doen, maar wij hebben gelukkig op het werk een strijkplank en strijkbout, dus kon dat heerlijk in baas zijn tijd doen. Net weer even een rondje met de hond gelopen, maar merk dat dit kleine rondje ook al te zwaar word. Echt sneu voor hem. Het is een rondje van niets. Hoezo de laatste loodjes. Jongens liggen lekker op bed dus ga ook weer even lang uit liggen, waarschijnlijk val ik wel weer in slaap.
Bij mij is ukkie ook aan het indalen, maar hij beweegt nog net zo, zij het inderdaad niet nog fanatieker dan voorheen. Ik merk dus ook niets van het minder bewegen vinnik niet erg, want dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.
Heb hier ook erg veel last van, soms is het net teveel. Nu ook een nieuwe tweelingmama erbij en ik kan me er niet toe zetten me er in te verdiepen (niet lullig bedoeld tegen over de mama hoor welkom trouwens) maar het is me net ff teveel weer.
Hallo meiden Nou kraamzorg geweest, wat een onwijs leuk mens zeg, heb me rot gelachen hihi Heel veel info gehad, had dan ook geen vragen meer, alles lekker duidelijk uitgelegd en hoe we alles zo beetje kunnen aanpakken. Weer een stapje verder. Roelie, meis ik snap het wel, eigelijk ook wel logisch, er is heel veel gebeurd bij de aanstaande mama's en als je er soms over nadenkt is het teveel! Neem lekker je tijd en als je zin heb om langs te komen, dan lekker doen. Nu lekker genieten van je samen zijn met je mannetje! Ben nog steeds verkouden, hoesten word wel minder, gelukkig. Lief dat je er naar vraagt oehww tari, cake, water loopt me in de mond, jummie! Indaling: hier ook last van gehad hoor, oef kon soms best pijn doen en ook krampjes in mn doos, niks blije doos hahah Had het idee dat Ukkie er alleen maar actiever van werd ipv rustiger Blondie: meis doe rustig aan(zover mogelijk) als er bijzonderheden zijn houden we je op de hoogte, zijn wij meiden hierzo goed in. Nou ga eens de info doorlezen wat ik heb gekregen van kraamzorg. Totzo meiden
Joepie! IK hoor net dat René morgen ook nog vrij is! Kunnen we dan mooi samen de koelkasten en vriezers (ja ik heb 2 van elk ) eens grondig onder handen nemen Voor vandaag genoeg gedaan, ben gesloopt nu... Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een brood gebakken en aangezien we beiden de geur niet kunnen weerstaan gaan we zo aan de koffie met een vers witbroodje Dees wat gaaf die foto's! Moet ook niet te lang meer duren dus anders is je buik straks weg ! Aaaaah je arme kat...gaat het alweer wat beter met hem? Serafijntje: wat een herkenbare man heb jij Hahaha ik hoef die van mij niet eens te stimuleren hij poetst nog harder dan ik momenteel Hij heeft zelfs plafonds lopen witten grijnzzzzzz Ik geloof dat het echt een 8 maanden kwaaltje is, er zijn meer meiden met misselijkheid en menstruatiepijn (waaronder ik)...gaat het nu wel beter met je? Melanie: ik kan ook niet ver meer lopen hoor met de hond, krijg er ontzettend harde buiken van... ach straks lekker met de kinderwagen het bos in! Melina: ik heb de tweelingmama nog niet welkom geheten zag dat ze ook nog maar 2 berichtjes had gepost... Natuurlijk is ze welkom maar na al het gedoe met Carola ben ik zwaar achterdochtig en paranoia geworden geloof ik... ik wacht eerst wel af hoe fanatiek ze word... xxx Roelie (gaat nu aanvallen op het vers gebakken brood aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah)
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ben net wakker,... was aan het soppen en werd een beetje moe, mijn manneke lag nog in bed (nachtdienst) dus ik dook ff naast hem, dacht ff liggen....schiet ik nu net pas wakker,.............pfffffffffffffffff maar ja ik had het ff nodig denk ik,... haha wel lachen, want ik zat midden in de sop, dus alles staat hier nog overhoop,.... tja dus maar ff een bakkie om bij te komen,... meteen maar ff hier gluren dus,..... fijne dag verders
hier ook lekker getukt. Ook maar even bij komen achter de pc. Angelus komt ook net naar beneden dus goed getimed. Roelie lekker hoor dat Rene morgen ook nog thuis. Dat mis ik hier wel een beetje dat Adriaan deze rond geen vakantie nog heeft van te voren. En wat de nieuwe tweelingmama betreft, had/heb dat dus eigenlijk, toevallig weer een 2ling mama ben dus erg wantrouwig, sorry. Maar ik denk meerdere onder ons.
Ik begrijp het wantrouwen helemaal, hoor. En ook bij mij zijn die gedachten opgekomen. Maarrrrr ik vind toch dat we open moeten blijven staan voor nieuwe mensen. Moet je voorstellen dat je net dit forum ontdekt (oke, wel laat in de zwangerschap, maar we zijn niet allemaal zo veel internet bezig) en dat je dan gelijk met wantrouwen wordt ontvangen, terwijl je helemaal niks weet van de voorgeschiedenis. Dat komt toch naar over, denk ik zo. Voor de tweelingmama: een tijdje terug was hier een meisje "in verwachting van een tweeling". Zij heeft hier weken meegekletst en een hoop ellendige berichtjes over ons uitgestort. Wij leefden erg met haar mee, maar later bleek dat het allemaal gelogen was en er helemaal geen sprake van een zwangerschap was. Wij zijn hier erg door geraakt en vinden het nu moeilijk om nieuwe mensen "zomaar" weer te vertrouwen. En tja, dames, mochten er op een gegeven moment verdenkingen rijzen tegenover wie dan ook hier, dan hebben wij toch altijd nog superspeurroelie
Ladies, ff ego berichtje tussendoor.. maar kben weer zuhause! Onze kleine vent is de rit goed doorgekomen, maar is wel erg uitgeput.. dus de komende 24 uur strenge rust.. Hele huis was mooi versierd met een ooievaar die door het raam heen is gevlogen haha.. en balonnen en vlaggetjes Maar wil iedereen bedanken voor de lieve kaartjes! Echt super! Ik hoop morgen de kaartjes op te kunnen halen, dan stuur ik de dames van de lijst het kaartje snel per mail! dikke kus!