November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

HOERA!

Gwen, wat goed om te horen dat je weer thuis ben en dat jullie kereltje de rit met de ambulance goed heeft doorstaan. Het zal voor jullie heerlijk zijn om weer lekker in jullie eigen huis te zijn. Hopelijk mag Mika ook snel naar huis. Wat lief trouwens, dat julie huis zo feestelijk was versierd. Echt een leuke verrassing, lijkt me.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Even een vraagje om jullie belangstelling te peilen...

In de afgelopen weken zijn er al 2 meetings geweest, waarbij ik helaas niet aanwezig kon zijn. Ik zou het daarom erg leuk vinden om op korte termijn (volgende week of de week daarop) een mini-meeting te organiseren in de omgeving van Apeldoorn (kan bijvoorbeeld ook Deventer, Zutphen, Amersfoort, etc. zijn) voor degenen die daar in de buurt wonen (Almelo, Zwolle, Amersfoort...) of het niet erg vinden om een stukje te rijden. Ik zat zelf te denken om bijvoorbeeld af te spreken op een doordeweekse dag rond lunchtijd of 's middags voor een kop koffie of thee (ik ben zelf namelijk niet zo'n vroege vogel ;) en mijn weekenden zitten meestal al erg vol).

Wie van jullie heeft daar interesse in?

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Normaal zou ik zeggen.. jááá! maar helaas ben ik momenteel erg druk.. als Mika weer thuis is vind ik het niet zo erg.. wel leuk idee juist!

Hoe gaat het eigenlijk met de rest van de dames?
    Natasja? Nog steeds alles rustig?

Stasia? hoe gaat ie bij jou met de weeen?

Ruby? Alles al iets meer op een "rijtje"? Maakt trouwens niet uit joh dat je mij belde.. ik dacht alleen maar.. weet niet wie je bent.. maar je bent écht verkeerd verbonden haha.. en toen hoorde ik dat jij het was..

Roelie.. doe het rustig aan he.. probeer het jezelf niet allemaal aan te trekken hoe moeilijk het ook is.. van mij inmiddels een zorg minder.. ben weer lekker in mijn eigen huisje en Mika gaat de goede kant op! En straks ga ik jou er doorheen slepen via sms haha.. Je bent natuurlijk wel mijn buddy! ;)

Melina.. lekker lullen laten al die met hormonen overspoelde vrouwen haha.. jij weet zelf waar je aan toe bent.. daar kan een ander niet over oordelen!

Indigo, hoe gaat ie met jou meid? Maak me beetje zorgen hoor om je als ik niets van je hoor.. en met je zus?

En voor wie ik vergeet.. hoe gaat ie met je? :)
    Sorry hoor.. want nee.. de zwangerschapsdementie is nog niet over als je bevallen bent :p

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Serafijntje: ik ben per NU met verlof, dus ben altijd in voor een gezellige meeting.
    De auto kan mij behoorlijk eind op weg brengen, dus mij maakt het niet zo veel uit.
    Regel maar een plek en een datum en dan probeer ik er bij te zijn! Doordeweeks komt mij ook het beste uit.

@Roelie: logisch meid, dat je even afstand hebt genomen, het waren ook heftige tijden. En dat dan met mensen die je eigenlijk nog maar zo kort ´kent´.
    Ik heb het daar met Esther ook over gehad, toen we ff samen gingen eten, dat je zo snel al zo betrokken kunt raken bij iedereen, dat dat wel heel bijzonder is. Maar dat kan, zoals in jouw geval, wanneer je de tussenpersoon bent, wel erg veel impact hebben. En dan is afstand nemen wel zo verstandig.

Goed om te horen dat je je nu weer beter voelt!

Vanaf nu gaat iedereen gewoon bevallen op de uitgerekende datum, met een bevallingsduur van maximaal 10 uur, precies zoals gepland door een ieder, ofwel thuis ofwel in het ZH.
    GEEN verrassingen meer!
    :)

5. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe, heb net in de auto wel even een traantje gelaten, omdat ik nu ineens besef dat het allemaal erg dichtbij komt, nu ik met verlof ben.
    Officieel heb ik nu gewoon vakantie (heb 2 weken opgenomen en ga dus officieel pas 4 weken vantevoren met verlof), maar het volet natuurlijk gewoon als ´nu gaat het echt beginnen´.

En ik ga mn collega´s ook wel missen, de gezelligheid enzo...

Maar volgens mij zijn al die dagen zó weer opgevuld ;)

6. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bezoek bij de VK verliep nog eventjes wat stroef, want mijn bloeddruk was te hoog (130/90). Dat was al maanden niet meer geweest. Maar kwam wrschnlk omdat ik gewoon beetje gespannen was voor mn laatste dagje.
    En omdat ze eerst mn buik gingen bevoelen (en dus ook mijn niet erg favoriete plek rondom mn navel), waardoor mn BD ook nog wel beetje kan stijgen.
    Kreeg toen kopje thee, even 15 mins gewacht en toen was ie al gedaald naar 120/80. Dus dat was wel weer OK.
    En ook in mijn urine zaten geen eiwitten e.d.
    Over anderhalve week ga ik terug, zodat ze het goed id gaten kunnen houden, maar er was absoluut geen reden tot ongerustheid.

7. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:
    Rachel
    Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

AGENDA

Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Indigo~2 oktober 16.00 Moxatherapie bij de acupuncturist in de hoop dat beebje dan draait naar hoofdligging
    Indigo~2 oktober 20.20 controle VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Peetje24 (petra) 4 oktober 17.30 VK
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Peetje24 (petra) 5 oktober laatste werkdag
    Murmel~ 6 oktober 11:00 uur intake kraamzorg
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Dafje~8 oktober 9:45 vk
    LindaPOOH~8 oktober 11.00 eind na controle WKZ
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Pas op hoor dames.. geen afspraken maken met Muriel.. dat kan verkeerd aflopen! muahaha..
    Ik had afgesproken dat we samen 11/11 zouden gaan bevallen en je ziet wat er van komt..
    11/11 is trouwens wel Mika voor een concert in NL! :) Daar kan ik nu misschien alsnog heen (wat ik zo graag wou) als ik ergens nog kaartjes kan scharrelen :D

9. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier ff een kort berichtje van mij om te zeggen dat ik weer thuis ben. Ik lees morgen alles wel bij. Ik ga nu lekker genieten van mijn mannetje en mijn katjes. Ik vertel mijn verhaal wel later.

Liefs Stasia

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

damens er staan mooie foto's van mijn lieve dochtertje in mijn album. Die foto van mijn buik was tijdens de bevalling. De foto's zijn niet schrikkend dus als jullie willen kunnen jullie mij mooie dochter bewonderen.

Liefs Linda

11. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaahahahahahaha!
    :) :) :) :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh, Linda, wat een mooie foto´s van je kleintje! Echt een rond koppie, he, weer heel anders dan Milan*.
    En wat een snoezig meiden-outfitje, echt roze, helemaal goed.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Murmel, leuk dat je wilt afspreken! Ik hoop dat er nog meer novembermama's volgen en dan zal ik wel een paar data prikken om te peilen wanneer de meeste kunnen.

Jammer dat jouw controle bij de vk vanmiddag niet helemaal soepel verliep. Maar gelukkig vermoed je zelf al wel wat de reden was van jouw hoge bloeddruk. Wat lief dat je een kopje thee kreeg aangeboden. En ik vind het helemaal niet gek hoor, dat je net een traantje moest laten. Het komt inderdaad ook allemaal erg dichtbij nu en dat IS en BLIJFT natuurlijk hartstikke spannend. Ik zat zelf vandaag nog te denken: morgen ben ik 35 weken zwanger, dus in principe mag ons beebje over 2 weken al thuis geboren worden :confused: , maar dat kan ook 5 weken later zijn of -meest waarschijnlijk- daar ergens tussenin. Juist die onzekerheid over wanneer de bevalling gaat plaatsvinden, maakt het nog eens extra spannend vind ik. Een paar weken geleden wilde ik alles al klaar hebben en eigenlijk vind ik het ook geen fijn idee meer om in de komende weken ergens te gaan logeren. Aanstaand weekend gaan we naar mijn schoonouders (reistijd is zo'n 2 en een half uur) en hoewel ik er natuurlijk niet vanuit ga dat de baby zich aanstaand weekend al aankondigt, vind ik het niet prettig om "zo ver" van huis te gaan met een overnachting erbij. Toch wil ik mij daar overheen zetten, want anders kan ik de komende weken bijna nergens meer heen...
    Hoe dan ook, geniet maar lekker van je verlof/vakantie en ik hoop dat we binnenkort een datum kunnen prikken om iets af te spreken. (Ik heb officieel geen verlof omdat ik zelfstandige ben, maar ik kan mijn werktijden wel heel flexibel indelen dus het moet vast wel lukken om een afspraak te maken.)

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Gefeliciteerd Gwen en Patrick dat jullie thuis zijn en dat alles goed is gegaan met Mika. Hij zal zeker even moeten uitrusten van zo'n zware reis, maar hij komt steeds dichter bij huis en dat is een goed teken. Wat ontzettend leuk dat jullie huis zo mooi is versierd en dat jullie zoveel kaarten hebben gekregen, ik weet zeker dag jullie ook daar van kracht krijgen.

Sterkte nog in alles maar boven alles gefeliciteerd!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel gefeliciteerd met je verlof geniet ervan.

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Linda, wat een mooie foto's van Isa. En inderdaad, wat een schattige meisjes-outfit. Ze ziet er zo lief uit...

Ben je de middag trouwens nog goed doorgekomen?

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

sefrijntje lief dat je er naar vraagt. Het was wel moeilijk. Ik heb wat geslapen, kaarten ingeplakt en een tijdschriftje gelezen. Daarna foto's gekeken van Isa en Milan en dat resulteerde in een enorme huilbui. Maar nu gaat het gelukkig wel weer. Ben blij dat jij mijn meisje ook mooi vind dat maakt je trots als ouder en dat geldt ook voor jouw Muriel

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gwen wat super dat je weer thuis bent!
    Lekker in je eigen bedje slapen en hopelijk kan ook Mika binnen niet al te lange tijd lekker in zijn eigen kamertje slapen!
    Ik kijk uit naar het geboortekaartje leuk leuk leuk!

Serafijntje: leuk idee nog een snelle mini meeting, maar ik kan en mag helaas niet meer lange afstanden rijden :(
    Doordat beeb nogal ver naar achteren ligt drukt hij als ik achterover zit op een slagader in mijn buik waardoor ik dizzy word en de vk heeft me autorijden afgeraden...snif....

Muriel: jaaaaaaaaaaaaaa verlof! Hoe vielen de Muriels&Miepjes in de smaak? ;)
    Bevallen op de uitgerekende datum....aaaaah mag ik alsjeblieft 3 weekjes eerder?
    Ben het al zo zat :D
    Die bevallingsduur van maximaal 10 uur (vanaf het eerste krampje!) lijkt me wel wat :D
    En je verlofdagen zijn zo gevuld joh! Lekker omstruinen op de babykamer die morgen komt, jezelf verwennen met de kapper enzo, heel veel forummen en slapen... voor je het weet zit je op je datum let maar op!
    Fijn dat verder alles goed was bij de vk!

Stasia: fijn dat je weer thuis bent, ben erg benieuwd naat je verhaal!

Linda: wat een mooie foto's....aaaah wat een prachtig meisje, zoals je al zei laatst op msn, zo mooi en zo perfect...

Ik ga even lekker in bad en vanavond languit House kijken...
    Er staat hier sinds eergisteren een bed in de kamer...ik wou er niet aan maar René had wel gelijk...ik kon op de bank geen houding meer vinden en nu kan ik gewoon op dat bed gaan zitten/liggen en heb ik veel minder last van mijn heupen en rug...maar ohohoh wat vind ik het erg om op een bed in de kamer te liggen...

xxx Roelie

19. Niet meer actief

Hey meiden, even een snel berichtje van mij. Ik voel me al de hele dag belabberd, erg moe en gewoon slapjes.

Ik zou vanavond een bijeenkomst hebben van LLL over borstvoeding, maar heb afgezegd, misschien volgende maand. Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg m'n bed in duik, afgelopen nacht zat ik hier om 2 uur nog.

Gwen, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn!

Linda, mooie foto's! Als je van de week ofzo behoefte hebt aan gezelschap bel je maar hoor!

Serafijntje, meeting in de buurt zie ik wel zitten, dus roep maar een plek en tijd. Mocht de keuze weer op Amersfoort vallen...mn huis staat voor jullie open hoor.

Nu ga ik weer op de bank liggen, ben gesloopt.

Oja, Tari, gefeliciteerd met Adriaan!

En Stasia, fijn dat je weer thuis bent.

Jee wat een hak op de tak berichtje dit, sorry, ben echt niet helder. :)

Liefs
    Ilse

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    yeahh donderdag avond heb ik de foto sessie en gewoon thuis, en het kost me niks, ja avond eten, nou ja niet verkeerd natuurlijk. Zij doet nog niet zo lang aan fotograveren namelijk en ik ben een proef persoon. Enige wat ze ook wilde dat de foto's op inet komen maar dan word ik onherkenbaar gemaakt. prima!

Weet je wie ik trouwens nog mis hier. volgens mij al een aantal dagen Jen, of ben ik nou echt zo slecht van geheugen.
    Volgens mij is het de laatste dagen sowieso rustig met een aantal meiden

Gwen super meis dat jullie weer lekker thuis zijn, en wat lief dat alles versierd was, leuke thuis komst! Hopelijk is jullie mannetje ook lekker snel thuis, lekker genieten met zn 3tjes!

Murmel, yeahh verlof meis!
    Kan me wel voorstellen hoor, komt allemaal natuurlijk heel dichtbij nu, lekker over je heen laten komen hoor meis. Je komt je tijd wel door ene anders heb je altijd het forum nog ;)
    Oef dat was schrikken bij de vk, gelukkig is er niks aan de hand meis!

Stasia fijn dat je weer thuis bent meis, doe rustig aan, we zien je wel weer verschijnen!

Serafijntje, leuk idee van de meeting, maar helaas voor mij echt te verweg, ben totaal niet mobiel lichamelijk en qua vervoer.
    Hopelijk zijn er nog andere meiden die willen afspreken

Roelie, geniet lekker van je avondje.
    Verstandig dat je eem bed in de woonkamer hebt gezet. Hier komt hij ook een deze dagen in de woonkamer als de klossen zijn opgehaald
    Ik ga namelijkj in de woonkamer bevallen omdat de slaapkamer echt te klein is. Ik ga ook (heel ongezellig) vanaf week 37 ong in de woonkamer slapen. Ik vermoed dat ik dan nog slecht er slaap dan nu, hoef ik piet er ook neit lastig mee tevallen.

Ilse. balen dt je je zo rot voelt, hopelijk geen griepje te pakken, dat heerst volgens mij als de pest.
    Doe lekker rustig aan meis en rust goed uit.

Nou ben weer bij geloof ik!

Share This Page