November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Linda: wat een mooi meid is Isa* zeg. Ze ziet er ook zo snoezig uit met die kleertjes.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb alles gelezen.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vanmorgen vk. Beeb ligt weer goed, ze verwacht niet dat ze nog gaat draaien, want ze had al bibi of ibib. (indalings beweging in bekken ofzoiets).
    Heb wel al sinds vanmorgen enorme kramp in mn zij, maar volgens haar was het niks bijzonders, gewoon paracetamol pakken als het niet ging.
    Nou ik weet niet het is maar dit doet al enorme pijn, hoeveel pijn moeten weeen dan wel niet doen :8

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Lin mooie foto's.

Roelie ik snap dat je wat minder online bent.

Tari, nog gefeliciteerd met je man.

Melina, wat een eppo's (stomme wijven) zeg die moeders.

Blondie, je mag hier wel een keer komen internetten hoor.

Murmel, wat leuk, m&m's.

Dafje, ik weet niet meer wat ik wilde zeggen, maar ik heb je bericht gelezen ;)

Ilse, luilak! Kom mij maar helpen in de klas!

De rest, ik heb het gelezen maar niet onthouden :( :) ;)

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Linda mooie foto's zeg! Wow!

@ Serafijntje, 7 oktober is er toch een meeting kan je dan niet?

De meeting: Wie komen er nog???????? Als het er namelijk maar een paar zijn kunnen we misschien ergens iets dichterbij mij afspreken, een uur rijden vind ik best veel op het moment, was gister ook doodop!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik kom dus niet

8. Linda, wat een lief meisje, wat zul jij inderdaad trots zijn. Met recht!

Maria, je kindje ligt dus weer met het koppie naar benee? Wat zal jij blij zijn! Die krampen zijn alleen niet zo leuk zeg. Ik hoop voor je dat dat snel overgaat.

Muriel, nu kun je ook lekker genieten van je verlof meid! Heerlijk!

Gwen, allemaal goed gegaan, fijn hoor! Nu lekker genieten en hopen dat hij snel echt naar huis kan!

Wat betreft de meeting. Dat vind ik wat te ver weg om nog met de auto heen te karren. Dus helaas laat ik ook verstek gaan...

Dees, wat leuk dat je op de foto wordt gezet met je mooie buik. Leuk voor je fotoalbum :D

9. Wanneer is de meeting in Amsterdam? Of was die al geweest?

10. Stasia, lekker dat je weer thuis bent meid. Ga maar lekker genieten van je mannetje nu!

Ilse, ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt! Lekker rustig aan doen.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat is dus zondag, ik woon meer richting het midden, amersfoort is dus minder ver voor mij. hilversum, almere..

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    amersfoort is even ver als amsterdam dus dat maakt dan ook niets uit

ben er ook gewoon als het in amsterdam is hoor, zoals ik me nu voel alleen zou almere of hilversum dus iets dichterbij voor me zijn

13. Ik woon in Aalsmeer, dus ik zou het wat dichterbij het midden inderdaad wel leuk vinden, dan kan ik ook meedoen.. anders laat ik verstek gaan... want dat trek ik dan niet..

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ook dat is weinig verschil zie ik net, het maakt me dus nie uit...

ben wel benieuwd met ze hoevelen we zijn?

15. Was er al een tijd afgesproken?

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    is almere een optie? dat zit tussen aalsmeer en lelystad in moeten we allebei zo'n 20 minuutjes rijden (ik geloof ik 25 en jij 20)

17. Nou wordt ik wel nieuwsgierig, waar woon jij dan melina?

18. Woon jij in lelystad dus...

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lelystad, maar zie dat almere iets verder is voor jouw, weesp dan haha

20. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Zo, weer heel wat bijgelezen. Zal eens even reageren, hoop dat het overzichtelijk gaat zijn :)

Over de maxi-cosi: ik heb gehoord dat hij het meest veilig is op de achterbank ACHTER de bestuurder, omdat mocht er onverhoopt iets gebeuren, je intuitief je eigen zijde het meest beschermd. En dat is dus waar jij zit en daarachter en niet waar de bijrijder of daarachter zitten. Komt bij mij nog bij dat ik 2e hands centrale deurvergrendeling heb :D. Oftewel, het werkt maar op 3 van de 4 deuren van mijn polo, en jullie raden het al, juist NIET op de rechterachterdeur!
    Wij hebben 2 easybase systemen gekocht op MP van mensen met een tweeling, zodat we in beide auto's de maxi-cosi altijd makkelijk vast kunnen zetten en niet hoeven te klungelen met gordels! (degene die 's morgens naar KDV gaat brengen is niet degene die 's middags moet halen namelijk!)

Dees en Hope: leuke kamertjes hoor!

Tweelingmama: welkom!

Strijken: dat vind ik toch zo'n zonde van mijn tijd!!! Gelukkig strijkt mijn mannetje zijn eigen spullen en ik doe alleen iets als ik het echt aan moet/wil en het niet kreukvrij genoeg is, maar over het algemeen houd ik er rekening mee bij kopen! Hoop dat ik toch nog een keer wat nesteldrang-kriebels ga krijgen, zodat ik de babykleertjes misschien nog even meepak!

Roelie: heel begrijpelijk hoor! We merken het wel wanneer je er wel en niet bent! En dat je aan ons allemaal denkt, dat is inmiddels heel goed doorgedrongen (denk ook aan SUPERSPEURROELIE!) :)

Ruby: fijn weer wat te horen. Succes met alles, we denken aan je!!

Indigo: ligt het hoofdje al beneden??

Linda: mooie foto's hoor!!! Kan me voorstellen dat die samen met de herinneringen extra belangrijk voor jullie zijn! En zo super, helemaal in het roze!

Muriel: welkom in je verlof!!! Wat moet jij je geweldig voelen nu... ik moet nog 7 dagen werken :( .

Gwen: welkom thuis!

Tari: gefelicitaart met Adriaan!!

Meeting
    : 7 oktober ben ik er niet bij, ga (eindelijk) op kraamvisite bij het te vroeg geboren mannetje van een vriendin! Hij is na 4 weken couveuse eindelijk thuis! De andere meeting, kan ik nog niets over zeggen, deze en volgende week ben ik nog full-time aan het werk, dus dan zeker niet.

Maria: fijn dat je weer APK gekeurd bent en dat er al BIBI/IBIB/wat voor bi dan ook, geconstateerd is!!! :D

Zooo, dat was hem wel weer even. Ik mag morgen weer naar de VK, kon niet vroeger dan 10:20 uur, dus kan heerlijk even "uitslapen". Ga nu fijn met mijn boekje in bed liggen, of DH kijken, hmm, dilemma....

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina