Het oorspronkelijk idee van Serafijntje was Amersfoort/Apeldoorn/Deventer, das een stuk uit de buurt van Almere of Weesp ofzo volgens mij? Ik heb overigens geen griepje ofzo hoor, gewoon een beetje lamlendig, vooral erg moe, door t slechte slapen enzo. Gaat vanzelf weer over hoor
nee weesp komt nog voor amsterdam, maar goed laten we eerst maar kijken wie er komen, want ik ken eigenlijk alleen amsterdam in weesp zou ik niet weten waar ik af moest spreken
De amsterdam meeting was al een tijdje terug afgesproken ilse... Die staat voor zondag... Maar goed als het niet lukt, dan lukt het niet... Vind wel dat we na de bevallingen een keer met de kids moeten afspreken ofzo... lekker miepen met die ukkies
Ik ook niet haha. Ik ken Amsterdam het best hier in de omgevind qua steden dan.. maar als er verder niemand komt, dan heeft het niet echt veel nut he?
dit gaat over 7 oktober hé daar stond al voor vast dat het amsterdam zou worden..maar goed amersfoort is ook ok voor mij, apeldoorn en deventer begin ik echter niet aan
Oh oke, zie je wel dat ik niet wakker ben. Ik dacht dat jullie bezig waren met de meeting die Serefijntje voor stelde maar dit gaat over de zondag/amsterdam meeting...never mind, ik heb niks gezegd dus :-#
ja weet niet wie er nog meer kwamen, anders moeten we die zelfde week en andere datum prikken? nu de meeste met verlof zijn kan het ook op een doordeweekse dag alhoewel zondag voor mij het beste uitkomt de 7de! ik hoor het wel, ga nu house kijken..
Amersfoort is voor mij al ruim een uur rijden... dus ook dat vind ik te ver.. maar wel zien het wel...
Stom hoor, normaal draai ik me hand er niet voor om, maar als ik rijd dan begint uk in mijn rug te trappen en das echt niet fijn, dus ik vermijd autorijden op het moment als het even kan...
ik ben gister naar amsterdam gereden en moet je zeggen dat het me zwaar tegen is gevallen, vooral de terug weg! Daarom maar even kijken hoeveel er komen en waar het dan het beste kan plaatsvinden, zodat iedereen even ver rijd..
Nee helaas... aanstaand weekend zit ik bij mijn schoonouders. Die afspraak staat al heel lang: we gaan een deel van onze inboedel verhuizen (d.w.z. bij mijn schoonouders in opslag doen) omdat we plaats hebben moeten maken voor de babykamer en de box in de woonkamer (daarvoor moet een bank wijken...). En om deze 'verhuizing' nog een weekend uit te stellen zie ik echt niet zitten. Ik ben morgen al 35 weken zwanger en vind het niet fijn meer om zo "ver" van huis te gaan. (Zeker omdat het ook zó ver is, dat we moeten blijven slapen.) Even voor de duidelijkheid: mijn voorstel was niet om een meeting te plannen i.p.v. de afspraak in Amsterdam a.s. zondag, maar als een EXTRA meeting op een doordeweekse dag (omdat ik zelf in de weekenden meestal al afspraken heb staan). En het lijkt me sowieso niet erg om meerdere meetings te plannen in verschillende delen van het land, ook al zijn we dan maar met een klein groepje (het zal toch niet zomaar lukken om iedereen bij elkaar te krijgen). Zo kan iedereen kiezen welke plaats voor haar het meest dichtbij is. De meeste zien het toch niet zo zitten om in deze periode nog ver te reizen. Inmiddels zijn we al met 3 personen voor een meeting in de omgeving van Apeldoorn, op een doordeweekse dag (Muriel, Ilse en ikzelf). Wie zich wil aansluiten, is van harte welkom!
Zo nog helemaal rozig van de yoga met een kopje thee forummen....het kan rotter Het is inderdaad heel bijzonder hoe snel we hier een hechte club zijn geworden en oprecht geraakt kunnen worden door de gebeurtenissen van de anderen. Ook ik merk dat ik zo af en toe even mijn afstand moet nemen in mijn eigen belang. Volgens mij ervaren we dat allemaal en respecteren wij dat ook van elkaar. Mooi, hoor! Serafijntje, ik ben ook altijd in voor een meeting, maar Apeldoorn is wel wat ver weg voor me. Ik wil dan liever niet in weekend (besteed ik graag thuis met mannetje) en ook pas over een week of 4 a 5. Dan heb ik wat meer rust (zowel fysiek als mentaal). Ik zou zeggen: doe een voorstel wat jou goed uitkomt en dan zien we wel wie er in de gelegenheid zijn (PS: Wie zijn er van plan zondag naar de minimeet in Amsterdam te komen?) Je pb (serafijntje) heb ik gelezen, ik zal morgen even puzzelen voor je Linda, wat een mooi meisje is Isa*. Ik zit hier met een brok in mijn keel (((((knufff))))) Ah, ik zie dat Melina ook al op zoek was naar animo voor de 7de. Voor mij zijn alle tot nu toe genoemde opties best ver rijden, dus ik leun even achterover en wacht wat er besloten wordt. En dan neem ik pas mijn besluit...euuuhh snappen jullie het nog?! Ilse, ik wil graag poliklinisch bevallen. Wij hebben een waterbed, dus dat is praktisch al niet ideaal, want dan zou er een extra verhoogd bed met harde(re) matras moeten komen en ik zou niet weten waar ik die moet laten. Daarnaast eindigt gemiddeld 1/3 van alle thuisbevallingen alsnog in het zkh en in dat geval zou ik naar het zkh in Spijkenisse moeten. Dat vind ik geen prettig zkh (voor zover een zkh prettig kan zijn), want ik wil naar Dirksland (is hooguit 5 minuten langer rijden). Vandaar....
@ Roelie: nee ik werk op een middelbare school in Eersel @ Gwen: fijn dat Mika weer thuis is ik ben niet bij de meeting, a'dam is mij echt te ver. En ik werk deze week nog, dus ben heel moe. Strijken doe ik alleen jons zijn kleren, mijne hoeven niet gestreken te worden. Nu ik nog gewoon werk heb ik ook weinig tijd voor het huishouden. Ik hoorde vandaag dat mijn vervanger pas na de herfstvakantie gaat beginnen. ik mag vrijdag stoppen dus stress stress stress