November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje, doen ze dat? Verdoving tijdens zwangerschap? Dacht dat dat not done was... maarja, als het ECHT pijn gaat doen, dan moet het wel natuurlijk :(
    STERKTE!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Volgens mij kan je wel verdoofd worden bij de tandarts. Als het niet nodig is doen ze het niet zo snel.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier ook een grote landkaart op mn mn buik, boehoeeee
    Was gister ook mn eerste reactie toen Piet mij belde over die fotosessie, ja maar me strepen dan?
    Dat had hij ook aan gegeven dat ik daar zo mee zat, maar toen zei zij ook van, kan ik allemaal weg werken.
    Maar ja aan de ene kant heb ik ook wer zoiets van, het hoort bij mijn buik, en is wat ik kan zien "mooi" verdeeld, maar aan de andere kant is het ook weer zo lelijk

Pfff ik word weer eens helemaal verbouwd van binnen hihi de schat!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Die dingen gaan nooooit meer weg hé?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wat ik me bedacht, ken je niet iemand of misschien zelf om een leuke muurschildering te maken voor op de kamer?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee :( en dan zou ik nog niet weten wat ik zou willen...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ga even proberen nog een half uurtje te liggen! Heb weer pijn in me rug :(

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Stria gaat nooit meer weg, maar ik heb het niet zo extreem gehad, en na mijn zwangerschap gesmeerd met biodermal die er voor zorgt dat de littekens wat minder zichtbaar worden.
    Het zijn bij mij nu hele kleine lichte witte streepjes. Je moet echt goed kijken om het te kunnen zien.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    mmmm uuhhh oh muursickers heb je ook
    Die hebben wij ook, kan je met leuke gedichten doen, naam. allerlei kleuren
    Ideeën genoeg op de vroege morgen

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ook wel erg benieuwd wat na de bevalling van mn buik overblijft, qua vorm en huid.
    Maar volgens mij moet ik er nu eigelijk helemaal niet over nadenken, niet zo slim

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahaha jij ben zo'n kleine 3 maanden langer lid dan ik en jij zit al over de 2000! :D
    Ga je de hele dag forummen? ;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hips hey, dacht dat het al bij 11 uur was, heb gewoon nog ruim een uur, he vervelend nog een uur op het forum

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melina: euhm rust.....hmmm...René is nu in de bijkeuken bezig, de stellingen schoon en aanpassen zodat de bench er beter onder past, alles schoonmaken want door die herders is alles voorzien van een laag bruin stof...dan de vriezers nog en de koelkasten...welke rust?
    Kreeg net de mail...vermijd stress....whahahahahahahahahahahahha :D
    Ik ben er zondag dus niet in A'dam, ik zou dan naar jou rijden in Lelystad maar zelfs dat red ik niet meer sorry :(

Dees: hahahahaha je kunt ook een grote bouwlamp in de kamer zetten, zo'n schijnwerper :D
    Pfff beetje overdreven hoor, ik ga echt geen zaklamp enzo klaarleggen, mocht de stroom uitvallen ga ik wel naar 't ziekenhuis :D
    Gebak.....euh ik ben een meergranenbrood aan het bakken? Ook goed?
    En het weer hier vandaag: mistig en koud :(
    Hoezo het is nu echt herfst...

Sammie: werk ze vandaag!

Melanie: ik ben deze idd ook eerder zat, bij Lars en Niels dacht ik op een gegeven moment ook wel oke kom er nu maar uit, maar
    deze keer zou ik het echt niet erg vinden om morgen bij wijze van spreken te bevallen...
    Aan de andere kant is het voor Lars leuker als deze nog even blijft zitten anders zijn ze zo dicht op elkaar jarig...
    Ik zat te denken: Muriel zullen wij samen bevallen op 11/11 dan? ;)

Dafje: succes bij de tandarts!

Ja koffie is op ik ga weer aan de slag!
    xxx Roelie

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehhhh vers brood, ja ook erggg lekker
    Kom maar op :D

Ja is herfst maar moet er nog zo aan wennen
    Terwijl het eigelijk al weken zo is. Ben eenbeetje raar :p

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oneeeee Roelie! Pas op met wat je zegt hoor! :)
    Maar het lijkt me wel erg gezellig, omstebeurt bellen om elkaars weeen weg te puffen haha!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahah ik zie het al helemaal voor me,
    hoeveel cm heb jij al? ohww ff wachten hoor heb een wee :)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, PRECIES! Zo had ik het eerst met Gwen afgesproken, maarja, je ziet wat daar van komt, hahahahahaha!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi nou dan ben ik erg benieuwd wie er al eerste van jullie gaat bevallen

20. Niet meer actief

Ben net mn bedje weer uit. Mn hulpje had zich verslapen vanmorgen dus komt straks pas, dus dat kwam wel ff goed uit. Ik heb weliswaar niet meer geslapen, maar nog wel even 2 uurtjes in elk geval gelezen. Ben nu zo duf als een konijn.

Mn voet is nog steeds pijnlijk, wond is nog erg groot, maar in elk geval wel dicht. Ik heb er nu ook geen verband meer om, dus is een goed teken. Volgende week moet ik naar de HA terug voor controle, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft. Ik heb geen idee hoe dit nu verder gaat hoor, het is een hele gekke plek, lijkt wel een krater, dus dat zo maar laten gaan is volgens mij ook ni handig. Nouja, ik merk het wel. Lief dat je er naar vraagt.

Deel Deze Pagina