Ik wil ook wel op 11/11 bevallen hoor, is 2 eerder dan uitgerekend, maar komt me best uit. Ik zal t vast even inplannen in mn agenda
ja en dan ben ik de coach! ik kan mijn hoofd wel erbij houden dan zonder weeen haha.. zo beval ik dan toch nog een beetje de 11e! hihi en Linda.. wat een pracht foto's van jullie meisje
Ehm.. best zwaar eigenlijk... Heb wel geslapen als een blok.. maar vond het heel confronterend om in zijn kamertje te staan zonder hem in mijn buik én dat ie er dan toch niet is.. snap je wat ik bedoel? Heb even een off-day vandaag ben ik bang.. maar goed.. we zullen doooooorgaaaaaan heb trouwens een foto in mijn album gezet van Mika in zijn eerste outfit (nog in Zwolle)
Ik kan het me wel voorstellen hoor Gwen, ineens wordt het een stuk tastbaarder. Het was de afgelopen dagen natuurlijk vooral erg abstract allemaal, je wordt een beetje geleefd. En nu ineens weer thuis is het weer zoals het hoort te zijn, alleen die kleine ontbreekt nog! Is er al enig zicht op hoe lang jullie nog moeten wachten tot Mika naar huis mag?
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoor Gwen, lijkt me ook heel onwerkelijk. Maar hij is nu in elk geval dichterbij en jullie zijn weer een stapje verder. Hou dat vast he. En dat je even een offday hebt...vind je t erg gek, je hebt nogal een heftige tijd achter de rug! Lieve foto, je hebt wel een erg schattig kereltje op de wereld gezet hoor, goed gedaan!
Nope.. geen vooruitzichten.. echt afhankelijk van hoe goed hij het doet.. hij moet eerst van de zuurstofdipjes af.. dan mag hij over naar een wiegje.. en zo zijn er iedere keer stapjes.. Maar we moeten rekening houden dat hij minimaal 37 weken (zou moeten zijn) is voordat hij naar huis mag..
Zo weer terug van de tandarts... had geen gaatje! Dus jullie succeswensen hebben geholpen meiden Dank jullie! Het was waarschijnlijk heel gevoelig door de zwangerschapshormonen, het moet vanzelf weer overgaan. Hij kon natuurlijk geen foto maken... Mocht het nou niet overgaan of erger worden, dan moest ik terugkomen en gingen ze verder zoeken... Hij heeft zelfs een test gedaan met ijskoude watjes... maar daar voelde ik nix van, terwijl ik bij water al zit te gillen.. ik snapte er nix van.. Maar goed, geen verdoving en dus geen naalden! Jeej! Gwen wat lekker dat je goed hebt geslapen. Natuurlijk heb je een keer een offday, is inderdaad ook niet gek na al die drukte en stress. En dan inderdaad thuis in het kamertje staan zonder je kindje bij je.. lijkt me ook gek. Sterkte vandaag meid!
Zo lekker 2 broodjes met gebakken ei naar binnen gewerkt. Ben ook net terug van fysio. Maar heftig zeg, kreeg te horen dat de collega van hem (die ik voor mijn knieklachten enzo gehad heb) gisteren is overleden op 56 jarige leeftijd. Vervolgens ook weer gewoon over de bevalling gepraat. Raar hoe dicht de dood en geboorte bij elkaar staan. Vreemde ochtend zo. Gwen, begrijp je helemaal. Ben je weer thuis, maar zonder buik en zonder kindje. Terwijl hij toch al deel uit maakt van je gezinnetje. Logisch dat je vandaag dan een off-day hebt. Lieve foto in je album. Mooi ventje hoor. de rest is ook al aardig bezig met de bevalling, 11/11, tja zou kunnen maar ben ik 8 dagen overtijd, al hoewel het me niets zou verbazen, maar ik ga toch liever voor eeder hoor. Mijn fysio zei het ook al, hij kon het aan mijn ademhaling horen, dat de kleine niet zo veel ruimte meer had, ik ben nogal kortademig. Heb het zelf niets eens meer door. Nou ga weer even wat doen in huis.
Hmm gaat lekker vandaag met mn hulpje. Eerst zou ze om 9 uur hier zijn, maar verslaapt ze zich en dus verzetten we het naar 12 uur. Intussen is het kwart over 12 maar nog geen Jen te zien. Irritant!
heey meiden, vanaf nu kom ik gewoon weer meekletsen. wil het niet meer over mijn situatie hebben want de eerste afspraak bij de relatietherapeut is gepland en we hebben al enkele goede gesprekken gehad.we gaan het gewoon nog proberen.
Hey Ruby Fijn dat je er weer bent! En nu gewoon weer over de zwangerschap hebben dus? Goed plan! Ik had je overigens nog een paar keer gesms't de afgelopen dagen, niet gehad of gewoon geen zin in?
kom net mijn bed uitgerold,zal me zo eens aan gaan kleden en met anwar naar de zwemles rijden. fabian is thuis van school omdat hij hoest net als een zeehondje. hier staat sinds gister de tas ingepakt voor het ziekenhuis.5 weken is nl. wel heel dichtbij. murmel verveel je je al? haha lekker hé verlof. roelie ik ben het ook al zat het zwanger zijn,had ik bij die andere twee ook niet maar ben zo benieuwd naar mijn ventje.
Jij zou toch eerder ingeleid gaan worden Ruby? Weet je al wat meer, wanneer dat zou gaan gebeuren enzo? Spannend hoor! Ik heb nog niet eens nagedacht over een tas inpakken moet ik eerlijk zeggen...klinkt allemaal nog zover weg voor mij..maarja, we hebben t gezien, je weet maar nooit
Bij mij is de babykamer al om half 11 geleverd! Maarja, geen gejuich, want die luie apen wilden mij niet helpen om alles naar boven te tillen en nu staat alles dus in de woonkamer (ik weet het, het mag niet meer van de arbo) Wim heeft beloofd om zo vroeg mogelijk terug te komen uit Brussel. Maarja, dan moet alles dus nog in elkaar worden gezet (alles zit nu in dozen). Nu maar hopen dat het de goede spullen zijn .... :-k En dan kan ik MORGEN gewoon aan de slag met tuttelen in de babykamer. GEDULD is een schone zaak