November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    o ja morgen dierendag.

nou ze (mijn katten)hebben geluk dat ik heel toevallig een nieuw mandje heb gekocht vandaag. maar om eerlijk te zijn was ik het echt vergeten. :oops: :oops:

2. Hihi... lachuh...

Denk ik steeds dat je niets terug schrijft is het lachend al op de volgende pagina... lekker dom haha!

Wij gaan vrijdag met de kids naar de kinderboerderij ivm dierendag... hebben va deze week tot de herfstvak het thema boerderijdieren ivm dierendag. Dat is de laatste activiteit die ik ga doen met de kinderen, want ik heb eigenlijk verlof natuurlijk... Maar vrijdag is gelijk ook mijn 'afscheid' op school, dus dat kan dan mooi in één keer door. Stond eigenlijk gepland voor vandaag, maar ja ik ben eerder gestopt met werken he...

3. Jeroen is net nog heel onvriendelijk geweest tegen onze kat.. Hij zou 'even' een kruiwagen gaan halen bij zijn ouders.. en dan zou hij daarna de kat weer binnenlaten, want die kwam niet opdagen toen we allebei wegmoesten.. Dus hij zegt, nou dan moet hij maar 'even' buiten blijven tot ik weer terug ben.. maar nu ruim 3 uur later is hij nog steeds weg.. arme kat.. is helemaal niet gewend om lang buiten te zijn. Die komt meestal binnen een kwartier weer terug.. helemaal in paniek enzo.. tis al zo'n stresskip.. die schrikt al als hij een andere kant ziet of als de buren langslopen.. Dan komt hij keihard teruggerend.

4. Mag hij het morgen goedmaken met hem hihi

5. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hier helaas maar 1 kat om te verwennen op dierendag, nog geen spoor van die ander! Die ene moet dan maar wat extra knuffles in ontvangst nemen ;) , heeft ze vast geen problemen mee.

APK goed gekeurd vanmorgen, daarna drukke dag gehad. Beeb nog immer bibi, kan nog altijd terug. Geen wijzigingen dus en weer een lage bloeddruk.

Ga de agenda nog even erbij pakken en aanvullen en dan lekker naar bed, morgenochtend vroeg komt de kraamzorg!

6. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:
    Rachel
    Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

AGENDA

Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Ikke1981 4 oktober buikfoto's laten maken
    Peetje24 (petra) 4 oktober 17.30 VK
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Peetje24 (petra) 5 oktober laatste werkdag
    Murmel~ 6 oktober 11:00 uur intake kraamzorg
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Dafje~8 oktober 10:45 vk
    Serafijntje~8 oktober 12:10 extra controle vk
    LindaPOOH~8 oktober 11.00 eind na controle WKZ
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

7. Poes komt zelf knuffels halen hier... hij ligt nu bovenop mijn buik :D

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    :idea: Ilse: suc6 bij de VK en met de groei-echo!

:idea: Dees, veel plezier met de foto's morgenavond!

:idea: Peetje, jij bij de VK!

:idea: Jen, ga lekker genieten van je welverdiende verlof!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Brrrrr....ik vind m echt ENG! :oops:

10. Niet meer actief

Zo ben er ook weer. Eerst uurtje theorie over persen en uitdrijven en daarna puffen en masseren. Was wel relaxed moet ik zeggen, ben nog helemaal een beetje duf.

Bij ons is overigens ook iedereen na afloop gelijk weg, het is bij iemand thuis en zodra we klaar zijn doet iedereen zn schoenen aan en wegwezen.

Overigens...mn moeder kent een van haar beste vriendinnen van de zwangerschapsgym van m'n zus..das intussen alweer zo'n 33 jaar geleden. Dus het kan wel hoor :)

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames, ik duik mijn mandje in. Tot morgen.

12. Ik ook, truste!

13. Niet meer actief

Ik ga ook mn mandje opzoeken, drukke dag morgen.

Eerst vk, dan echo, dan drukker...dus echt bezig-zijn-met-baby-dagje :)

Truste

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goedemorgen allemaal, hier weer een nachtbraker.
    Peetje waren we elkaar bijna tegengekomen bij de Ikea, ik was er ook maar denk net iets later als jullie. brrr altijd druk daar he :(
    Hier gaat alles zijn gangetje maar hoe dichterbij de verhuizing komt, hoe meer ik hem begin te knijpen :rolleyes:
    Nog 2 dagen en dan geen internet meer :evil: dat word afkicken...

15. Niet meer actief

Mogge

Blondie, kun je niet gewoon analoog internet aanleggen dan? Heb je in die woning wel een vaste telefoonlijn, of dat ook niet? En draadloos zou je op zich best wel eens kunnen proberen hoor, zal misschien minder sterk signaal zijn, maar iets is beter dan niets toch.

Ik ga zo de kraamzorg bellen ivm de intake, die stonden gisteren op t antwoordapparaat. En dan straks naar vk en dan echo en naar de drukker. Druk dagje dus. En ik ben zoooo moe, heb nu al 4 nachten op rij niet/weinig geslapen...*gaap*

Fijne dag allemaal dames!
    Liefs
    Ilse

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Cursus: Voorlopig heb ik besloten om niet naar de partneravond te gaan, trekt ons beiden niet. Denk dat we er samen op het moment supreme ook wel uitkomen, hoor :) Ik had een leuke din op de cursus zitten, maar ja, dat houdt natuurlijk op voorlopig. De rest van de meiden is wel aardig, maar ik geloof niet dat er vriendschappen zullen gaan ontstaan daar.

Maris: als het goed is, mag ze vandaag naar huis toe! Ik hoop het echt voor haar, moet ze nog wel rust houden, maar dat is wel prettiger in je eigen omgeving...

Peetje, ik heb ook een lekkere stoel op de kinderkamer gezet voor het voeden. Bij ons meer noodzaak omdat wij 2 verdiepingen lager slapen en ik niet slaapdronken met de kleine van een wenteltrap af wil gaan.

Maria, hihihihi wat kun jij de kinderen lekker in de maling nemen met de woodywoodpecker en je favo-knuffel/pop (die ik ook best een beetje eng vind)! :p Ik doe niks aan dierendag. Iedere dag is dierendag voor die monsters hier thuis :)

Ilse, veel plezier met beebjes-regel-dingen-dag!

Blondie, jammer hoor dat je straks geen internet meer hebt. Weet je al of er wat te regelen valt?

Was gisteren met een kennisje en haar hond naar het strand gegaan. Echt geweldig om die beesten samen te zien ravotten! Een grappige combinatie ook: een labrador met een rhodesian ridgeback. Ze waren aan elkaar gewaagd :) Normaal loop ik dat stuk strand op mijn gemakkie in een uurtje af en dan voel ik me als herboren, maar nu deden we er ruim 1.5 uur over en mijn rug deed zeeeeeeeeeeeer :( Helaas dus maar even niet meer zo uitgebreid naar het strand....(nu ik dit zit te typen, bedenk ik me dat ik het volgens mij gisteren al heb gespost?! :oops:). Het zwemmen gisteravond hielp trouwens wel goed en was wel prettig en gezellig.

Vandaag maar weer gewoon aan de slag op de zaak, heb eigenlijk geen zin :oops: komt omdat de eerste verloven zijn ingegaan hier, denk ik....kwilook ;)

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey, ik bedenk me ineens dat ik niks meer van Lenthe heb gehoord over het kadootje voor Gwen. Nu is Gwen weer thuis, dus dat is misschien ook wat ver voor Lenthe? Volgens de routeplanner is het zo'n 50 kilometer.

Ik stuur haar vandaag nog wel een smsje om te vragen of ze alsnog in de gelegenheid is om het te regelen....

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Hier weer vroeg op. Straks eerst eens naar de drogist, kijken voor nachtluiers voor Zefanja, elke ochtend is hij nat. Hoop was extra en de jongens zijn dus daardoor ook vroeg wakker.
    Werd wel wakker met een beetje ochtend humeur, maar goed is al weer bijna over, :D

Verder eigenlijk niet zo veel te melden, Dierendag vandaag, doe ik nooit wat aan. Elke dag worden ze hier goed verzorgd, dus vandaag niet anders. Noah (de hond) heeft gisteren al zijn dierendag gehad bij opa en oma, lekkere grote wandelingen gekregen.

Nou ga zo meteen eens wat doen denk ik. Niet veel zin en al een moeie buik. Maar ja anders schiet het niet op.

Vanmiddag Angelus naar PSZ dus ga ik denk ik lekker even een tukkie doen.

Misschien tot straks.

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    analoog internet kan ook niet, geen vaste telefoon en ook geen kabel.
    haha, lijkt wel of ik in de prairie ga wonen :)

Kraamzorg komt dinsdag bij mij kijken, ook leuk net na de verhuizing.
    Ben benieuwd.

@barbabintje: pfoe dat jij zo'n wandeling überhaupt nog hebt gedaan. Dat gaat hier echt niet meer.
    Voor dat kado voor Gwen, kan iemand me dan de gegevens smsen als ik geen internet meer heb.

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden,

Gwen, allereerst bedankt voor je kaartje. Een mooi en lief kaartje zeg echt tof! Wat een mooi foto in je album echt een lief mannetje. En over dat gevoel in de babykamer. Ik begrijp precies wat je bedoelt, daar heb ik verder geen woorden meer voor nodig. Ik hoop dat MIKA snel sterk genoeg is en dat hij lekker in zijn eigen bedje mag slapen.

Dafje fijn dat het geen gaatje was in je kies. Ik hoop dat de pijn snel over is.

Tari helpt die litekencreme van Biodemal echt? Mijn hele buik zit onder en ik heb er echt wel wat voor over. Als ik jouw dingen allemaal hoor wordt ik zelfs zenuwachtig. De tijd van bevallen komt nu wel heel dicht bij he.

Ruby goed te lezen dat je weer terug bent. Ik begrijp goed dat je het er niet meer over wilt hebben. Maar toch wil ik zeggen dat ik het heel erg dapper van je vind dat je het nog een keer gaat proberen.

Muriel dank je wel trouwens nog voor het stuk uit de METRO. Er stond niet zo veel informatie in. Maar toch. En wat ik wel chokkend vond hoe dat kindje het had qua lichamelijke kenmerken. Bij haar zag je het heel erg goed. Gelukkig hebben Patrick, Milan, Isa en ik dan niet. Dat kunnen ze al zeggen bij de geboorte. Dus daar geen schrik voor.

Ilse wat onzettend vervelend van je schoonmaakstertje

Welkom terug stasia

Maria fijn en heel goed om te lezen dat je kleintje zich heeft omgedraaid in de goede richting. Zal ook wat minder stress voor jou op leveren. Echt top.

Roelie fijn om te lezen dat je van het weekend veel kleine klusjes hebt gedaan in huis en dat je lijst met dingen veel korter is geworden. Ik snap dat je het niet leuk vind een bed in de woonkamer maar het is het beste voor jouw en je kindje. En eigenlijk is het soms best lekker;) spreek uit eigen ervaring. Dat je je zwangerschap al een beetje zat wordt snap ik wel. Je hebt ook nog de zorg voor je twee andere en je man en jezelf en je bent gewoon heel benieuwd naar het wondertje. Meid nog even volhouden het is het allemaal waard.

Ik hoop dat ik zo iedereen een beetje heb gehad.

Bedankt voor alle lieve berichtjes over de foto's van Isa.

Tot snel liefs linda

Deel Deze Pagina