Mogge meiden, Hier pas om half 11 mijn bedje uitgerold en wat heb ik heerlijk geslapen. Het lijkt wel of ik steeds beter ga slapen. Weten jullie toevallig of de koffiedate van de 7e nog doorgaat? Ik had me er ook voor opgegeven maar heb niets meer gelezen. Nou misschien in die 40 pagina's die er gevuld zijn toen ik in het zh lag. Maar kan iemand mij een updateje geven want ik wil nog wel mee.
Ik zit me nou toch ff af te vragen naar aanleiding van de reaktie van Jen...wat verwachten we nou eigenlijk van elkaar? Ik kan me beide kanten wel voorstellen, als ik een paar dagen om wat voor reden dan ook niet online zou zijn en ik zou nergens op het forum lezen dat ik gemist word zou ik dat ook niet leuk vinden, aan de andere kant is het ook een beetje mijn eigen verantwoording om het ff te melden als ik er niet ben...en als ik niet in staat ben om het te melden heb ik een sms buddy... Maar we kunnen elkaar ook niet verplichten om je om de zoveel tijd te 'melden' al hebben ze zoiets bij de oktober mama's wel geloof ik... Meiden ik vind dit best moeilijk, ik kan me beide kanten wel voorstellen... Is het een idee om af te spreken dat iedereen elke 2 dagen wat van zich laat horen en bij langere afwezigheid dit even meldt via forum of via de sms buddy? Dan hoeft niemand zich gemist te voelen en niemand zich rot te voelen omdat ze wel iemand gemist heeft maar het niet geschreven heeft...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Rachel Serafijntje Jolger Morrighan AGENDA Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Ikke1981 4 oktober buikfoto's laten maken Peetje24 (petra) 4 oktober 17.30 VK Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Peetje24 (petra) 5 oktober laatste werkdag Murmel~ 6 oktober 11:00 uur intake kraamzorg Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Dafje~8 oktober 10:45 vk Serafijntje~8 oktober 12:10 extra controle vk LindaPOOH~8 oktober 11.00 eind na controle WKZ Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Zit wel wat in Roelie. Maar ik had vrijdag ochtend ook geschreven dat ik naart het zh moest vanwege mijn buikpijn en ik las dat sommige het ook pas na een tijdje doorhadden dat ik was opgenomen. Ik denk dat je soms gewoon snel over dingen heen kan lezen. Tenminste dat heb ik wel.
Rachel is ook al heel lang hier niet meer geweest geloof ik... En die nieuwe tweelingmama is ook niet zo fanatiek Zit me nou net af te vragen Ruby zou wat kontakt houden met de vader van C, zou ze al wat gehoord hebben? Ruby? xxx Roelie
Ja, lastig Roelie, het lijkt me sowieso wel leuk om net als de Oktmama´s een meldplicht te doen vanaf bv. 37 weken. Dat je dan minimaal iedere 2 dagen een teken van leven/niet baren geeft. Maarja, op zich is het gewoon je eigen keuze om eens een paar dagen niet online te zijn of deel te nemen. En het is dan heus leuk om te zien dat je wordt gemist, maar mocht hier niets over worden gepost, hoef je er ook niet meteen vanuit te gaan dat niemand je mist. We kunnen nu eenmaal niet altijd op iedereen reageren. En als je dat wilt voorkomen kun je altijd even je buddy inderdaad sms-en dat je er nog bent en gauw weer langswipt.
Ja dat berichtje heb ik dus ook finaal gemist Volgende keer de alarm berichten graag in een groot en rood lettertype
Tnx voor jullie berichtjes.. Nee voel het niet over de hele breedte... echt alleen maar rechts onder mijn ribben... Maar goed ik ga zo wel ff bellen.. Gelukkig is Jeroen ook thuis vandaag.. dat geeft me wel wat meer rust dan wanneer ik alleen thuis zou zijn. Ik voel trouwens meer voor de vrijblijvendheid.. Natuurlijk als er echt iets is, dan sms je je buddie, maar zolang dat niet het geval is hoef je denk ik ook niet steeds te melden dat je er een paar dagen niet bent toch? Hoewel als je van tevoren weet dat je er een paar dagen niet bent, dan zeg je dat toch automatisch al of heb ik dat mis?
Oja, daar ben ik ook wel benieuwd naar Ruby! Rachel hebben we idd al een poos niet gezien, maar die duikt meestal eventjes in fases op volgens mij! @Stasia: precies, jij had gezegd dat je naar het zh ging, maar niemand nam aan dat je daar ook moest blijven, dus die verrassing was toen wel groot! (net als bij jou wrschnlk). Overigens, die Amsterdam-date is afgeblazen omdat er niemand meer leek te kunnen. Maar jij dus nog wel?!
Dafje, ik heb mijn buddy ook vrijdag in het zh pas gesmst. Toen ik wist dat het ernstiger was dan ik zelf had gedacht.
Dafje ga nou bellen! Tsja ik blijf het moeilijk vinden, ik zou het zelf ook melden als ik er een paar dagen niet of minder ben inclusief reden, en wie dat niet doet moet dat eigenlijk ook gewoon voor zichzelf weten... Maar op zich vind ik wel dat een meldplicht of zoiets van 37 weken wel netjes is zodat iedereen toch ff weet hoe en wat... Dat groepjesidee....ik merk wel dat sommigen volgens mij het gewoon erg goed met elkaar kunnen vinden maar ik vind dat juist heel leuk?
Nou, ik ga ff douchen en me aankleden en daarna even naar de prenatal. Nog een laatste pakje in maatje 50 kopen. (kan het niet laten )
Maar dat blijf je toch houden dat sommige meer naar elkaar toetrekken. Ik heb er geen moeite mee hoor.
Ik wil ook een prenatal in de buurt Helaas de dichtstbijzijnde is Heerenveen, zo'n 30 km rijden...en dat mag ik dus niet meer
De een heeft nou eenmaal meer raakvlakken met iemand dan een ander... Sommigen krijgen hun eerste en kunnen het daardoor goed vinden... Sommigen krijgen hun derde en hebben daardoor meer met elkaar gemeen... Sommigen wonen lekker dicht bij elkaar in de buurt en hebben daardoor een betere band... Sommigen werken in het onderwijs en hebben dus een raakvlak in het werk... Ik vind het alleen maar leuk eigenlijk! Ik vind het zelfs jammer dat iedereen zo ver weg woont (of ik woon ver weg kan ook ) anders hadden we zeker vaker gemeet!