November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goedemorgen allemaal,

@ruby, kan je de hand geven, was ook al vanaf 5 uur wakker, Angelus vanaf 6 uur. Ging pas om 23.30 uur slapen. Was eerst enorm moe en nu slaap ik amper.
    Bij ons weet iedereen het ook al, kon het ook niet echt langer verbergen. Vooral omdt ik voor mijn werk in uniform loop en dit niet meer aan kon. Mocht het achteraf als nog niet goed zijn vind ik het ook wel fijn dat ze het weten. Heb tenslotte erge fijne en leuke collega's. Alleen bij mijn zoontje op school weten ze het nog niet. Maar dat komt vanzelf. Ik vertel het niet echt. Tenzij het te sprakke komt.

Leuk he dat er weer een prinsesje bij is. Mijn kinderen zijn ongeveer bijna net zo oud als Amalia en Alexia, alleen nu hadden wij ietsjes langer gewacht.

@buddy, hoe gaat het met jouw zenuwen, nog een dagje toch en dan krijg je opnieuw een echo. Duimen ook met jouw mee hoor [-o< [-o<

2. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!
    Nou, weer een wolk van een prinsesje erbij he? Haha! WA keek wel trots, grappig.
    Ben erg benieuwd naar de naam. Inderdaad lijkt mij Sophia helemaal geen slecht idee, nog even geduld dus!

@Buddy: red je de zenuwen nog een beetje? Morgen ga je weer voor een echo toch? Wel vreselijk eng allemaal, we leven echt met je mee!

@Marije: je hebt het vast wel gezien: we denken allemaal aan je, en duimen dat het gisteren goed is gegaan. maarja, omdat we niks hebben gehoord vrezen we wel een beetje het ergste?

@Moah: wat knap dat jullie het zo voor je kunnen houden, ik heb daar echt heel veel moeite mee!
    De meeste van onze vrienden en een paar collega's en uiteraard onze ouders+broers+zus weten het nu.

Pfff straks naar de VK voor de eerste keer. Zijn er nog handige vragen die ik daar moet stellen, of dingen die ik moet weten?

3. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Goedemorgen!

Net even het nieuws gezien. Weer een meid dus! Ben benieuwd naar de naam! Het is wel een heel mooi meisje hoor!

Hebben we nog steeds niks van Marije gehoord?

Bij ons weten de collega's van mijn vriend het, bij mij 2 collega's (van de 16) en mijn beste vriendin en haar vriend en mijn ouders, zus en zwager..
    Als vandaag alles goed is, vertel ik het maandag aan iedereen op mijn werk, dan hebben we werkoverleg. Meteen een leuke verassing.. ben dan namelijk vanaf begin september al vrij (neem vantevoren mijn vakantiedagen op)! De dienstlijst hangt er nu tot begin september, Kunnen ze er mooi rekening mee houden!

@ Ruby en Tari : Ik kan jullie ook de hand geven.. Maar volgens mij zijn het bij mij echt de spanningen voor vanmiddag.. Ik kan aan niks anders denken!
    Normaal slaap ik echt heeeeel erg goed. Das ook het enige waar ik last van heb.. die vermoeidheid!

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Murmel, volgens mij kaart de VK zelf de meeste dingen wel aan. Ik heb me de eerste keer ook maar blij laten verrassen :)

5. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Chrissie: psies, dat was ik ook van plan!

@Sizzel: brrrr spannend vanmiddag jouw echo! Leuk hoor, ik ben ook wel weer jaloers, hoe spannend het ook is. Ik ben erg benieuwd. Je laat het wel meteen even weten he?! Succes!

6. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    @ Murmel : gewoon afwachten wat ze allemaal verteld! Bij ons kwamen de vragen terwijl zij aan het vertellen was! Ik heb hier overal heel duidelijk antwoord op gekregen! Erg fijn!

7. Jente

Jente Actief lid

Feb 18, 2007
    273
    0
    0
    @sizzel veel plezier vanmiddag!

@buddy hoe gaat het jou?

Jente

8. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Sizzel, spannend de eerste echo. Leuk hoor, laat je het ons weten hoe het was? Stomme vraag, tuurlijk doe je dat :D
    Inderdaad Murmel, laat je verrassen door de VK. Dat lost zich allemaal vanzelf wel op. En anders schrijf je een aantal vragen op als je bang bent dat je het vergeet te vragen.

Ik wilde het wel aan iedereen vertellen maar mijn vriend niet. Hij is een beetje van de oude stempel hahah. Terwijl mocht het alsnog misgaan dan moeten mijn vriendinnen natuurlijk ook weten waarom ik verdrietig ben. Beetje dubbel, maar goed ergens begrijp ik hem wel.

9. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Ik ga vanmiddag eerst naar mijn ouders toe! Die stonden erop dat we eerst naar hen kwamen! hihi..Maar zodra ik thuis ben laat ik hier zeker wat weten hoor! Ik kan toch niet meer zonder jullie! hihi ;)

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Oh oh nog geen nieuws van Marije? Ik houd mijn hart vast.

Zelf vanmorgen de VK gebeld en kan volgende week donderdag langsgaan voor intake. Had ook morgen al gekund, maar ik voel me echt belabberd qua griepachtige verschijnselen, dus eerst maar even uitzieken. Gelijk maar gevraagd of ze een echo-apparaat hebben in de praktijk (heel handig zo'n forum ;)), maar echo's worden gedaan in 1 van de ziekenhuizen in de regio. Als ik geen nekplooimeting wil doen, mag ik zelf al gaan bellen om een afsrpaak te maken. We zijn er nog niet helemaal uit samen, maar ik denk dat ik niet laat testen. We vallen in principe buiten de risicogroep qua leeftijd en familiegeschiedenis.

Zo en nu ga ik weer op de bank liggen :(

11. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sizzel spannend! vanmiddag je echo.
    WIj moeten nog 6 dagen geduld hebben, ahhh. Wt duurt het lang. Wij mogen een dvdtje mee dus dan kunnen we het thuis aan de jongens laten zin.
    Zefanja vond het nieuwe prinsesje al super. Weer echt een man he, haha. Hij weet al heel goed wat een baby is de wijneus.

gaat hier gezellig Angelus heeft weer eens koorts en is lekker hangerig. Fijn zo'n dagje vrij.

12. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Barbabintje, beterschap. vervelend voor je dat je griep hebt. Lekker uitzieken dan kun je het weekend warschijnlijk weer van het mooie weer genieten.
    Jij mag zelf bellen naar een ziekenhuis voor een echo? Is dat gebruikelijk?
    Ik heb maandag mijn intake en ik ging ervan uit dat zij de afspraak zou maken.

Nogmaals beterschap!

13. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    murmel succes bij de VK. Ze verteld zelf een heleboel. Lekker over je heen laten komen. Mocht je achteraf nog vragen kan je ze altijd stellen hoor. Misschien kunnen wij je op het forum dan nog antwoord geven.

14. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    moah ik moest ook zelf bellen.

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik hoef niet zelf te bellen, maar het mag wel (maar alleen als ik geen nekplooimeting wil. Zonder meting wordt de echo verzorgd door een echoscopiste en met meting door de gyn.). Nu twijfelen we nog wat we gaan doen.

16. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Ik ben maar aan de activa gegaan. Ik heb normaal al niet zo'n goede stoelgang en nu al helemaal niet. Zo'n opgeblazen gevoel! En volgends de reclame helpt activa bij ruim 80% van de mensen, en helpt het niet geld terug (doe ik toch niet, maar goed gaat om het idee).Ik heb net de eerste op en ik vind het VIES. Dik spul en er zitten stukjes fruit in BAH. Meeste mensen vinden dit volgens mij wel lekker, ligt dus echt aan mij.
    Nou dit wilde ik even melden haha interessant he?

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    goedemorgen
    ben net wakker, wilde nog even blijven liggen. Want ik slaap de laatste tijd niet zo heel erg lekker. OOk al vroeg wakker. Jammer, want ik was altijd zo'n slaper!
    maar ja, dan kan ik alvast wennen zeg maar.
    Bij ons weten alleen onze ouders, broers en 3 paar hele goede vrienden. Waarvan 1 stel net zelf zwanger is dmv hun 1ste IVF ronde...dus das ook super speciaal. Wij lopen 3 weken voor op hun.....maar bij hun weten dus ook alleen maar familie het en wij!
    Het liefst schreeuwde ik het van de daken, vooral omdat onze echo zo mooi was. Maar toch wachten we nog even. Is specialer. We gaan as zondag voor 4 wekenop vakantie 8)
    wannneer we daar van terug komen, zetten we het op onze weblog! Dat we met z'n 3en terugkomen! :whistle:
    Verder gaat alles goed, op een zere rug na dan. Ik had gisteren gelezen dat we moeten oppassen met tillen. Alles wordt weker in ons lijf en net til ik de wasmand op.... :( schiet het onwijs in mijn rug!
    oops, niet zo fijn en zeker niet met een vliegreis van 20 uur in het vooruitzicht....ga er maar vanuit dat het over is dan.
    Hopelijk laat Marije snel iets horen, denk aan d'r.
    doei fijne dag vandaag allemaal! :D :D

18. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    @ Moah : Ik moest ook zelf bellen voor een afspraak. Kun je het ook lekker zelf inplannen. Is wel fijn. Kreeg wel de verwijzing mee van de vk. Ook verwijzing voor bloedprikken kreeg ik mee en voor de nekplooimeting. Ze doen dan sowieso eerst een termijnecho om te bepalen hoever je bent. Vandaar uit kunnen ze de nekplooimeting inplannen.

Ik wordt met de minuut zenuwachtiger voor vanmiddag.. Weet me even met mezelf geen raad.. wat is dat irritant zeg..

19. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden,
    Ben aan t werk, maar kan me niet concentreren. Dus kom nog maar ff kijken :)

Alle dames die vandaag echo of VK hebben, heeeeel veel plezier gewenst!

Heb beetje buikpijn, wat steken aan de rechterkant. Maar daar zit de cyste ook dus daar zal t wel vanaf komen. En gewoon beetje zeurderig ongigevoel in mn baarmoeder, maar ook dat is niets nieuws. En toch sinds Marije ben ik wel bezorgd... Ga er maar vanuit dat ik niet de enige ben.

20. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Weer behoorlijk wat pagina's om bij te lezen! Marije, ik duim ook!

Hier geveld door de griep. Het begon bij manlief op tweede paasdag, bij mij de nacht erna. Heb fijn meer dan 30 uur in bed doorgebracht en ben er alleen uitgekomen om over te geven of naar het toilet te gaan. Helaas voor MvM, een dagje niets opgevangen ;)
    Nu ietsjes beter, maar heb nog niets gegeten. Ga ik zo maar even doen, is nu natuurlijk niet alleen voor mezelf.
    Op de moeheid na zijn bij mij de zwangerschapsverschijnselen een beetje weg aan het zakken. De misselijkheid was minder (tot de buikgriep begon) en de (.)(.) zijn ook minder gevoelig. Word er onzeker van! Zal blij zijn als we de echo volgende week hebben gehad! Dan gaan we het ook tegen iedereen zeggen!
    Vlak voor de echo ga ik het een aantal vriendinnen zeggen, want die zie ik tijdens een dinertje. En de familie weet het al helemaal, sinds pasen.

Iedereen veel sterkte met alles, ik ga weer terug naar mijn bedje! Kom later nog wel even kijken of er nieuws is van Marije!

Sammie2

Share This Page