Jeroen wordt ook sjago van mij.. ik sta met mijn neus bovenop zijn werk... Hij is in de tuin tegels aan het verplaatsen van de ene naar de andere kant.. Moet dus ook het zand met de aarde worden verwisseld.. nog een heel karwei om alles ook netjes recht te krijgen... Hij vindt dat het niet zo opschiet, en dan sta ik er af en toe ook nog bij te kijken.. Zegt ie: 'ga jij maar weer naar binnen!' Bah.. gezellig dagje zo.. Gelukkig komt mijn moeder zo, gaan we even boodschappen doen.. Althans ik ga boodschappen doen en zij gaat tillen En daarna gaan we naar de kruidvat, want die heeft een paar leuke aanbiedingen qua speelgoed.. oa een krijt/whiteboard-bord op een standaard. Maar goed daar is uk toch nog veels te klein voor... helaas! Maar het kost echt een scheet!
Oké, ongeduldige dames , ik kom wel met een paar voorstellen, dan kunnen we kijken WIE er WANNEER kan. Ik begrijp dat de meeste van julie voorkeur hebben voor Amersfoort? Helaas heb ik dan geen voorstel voor een PLEK om af te spreken, want zo goed ken ik Amersfoort niet. (Als we in Apeldoorn zouden afspreken, weet ik wel wat leuke plekjes om bijvoorbeeld te lunchen of koffie/thee te drinken, maar dan zou het evt. ook bij mij thuis kunnen.) Wat Amersfoort betreft, zou ik de plaats waar we afspreken graag aan Ilse overlaten. (Volgens mij had ze gisteren al aangeboden dat het weer bij haar thuis zou kunnen, maar een café of lunchgelegenheid is wat mij betreft natuurlijk ook prima.) Omdat Esther voorkeur heeft voor een woensdag, zou ik 17 oktober willen voorstellen. (Aanstaande woensdag kan ik helaas zelf niet, dan zit ik in Utrecht. Ik kan dan evt. wel vanaf ca. 17:00 in Utrecht afspreken.) Woensdag 22 oktober vind ik persoonlijk wat aan de late kant - ik ben 7 november al uitgerekend. Voor de zekerheid kom ik ook nog met wat alternatieve data: vul je naam maar in wanneer je kunt! Data: vrijdag 12 oktober: Serafijntje dinsdag 16 oktober: Serafijntje woensdag 17 oktober: Serafijntje donderdag 18 oktober: Serafijntje vrijdag 19 oktober: Serafijntje dinsdag 21 oktober: Serafijntje woensdag 22 oktober: Serafijntje
He, Ilse, we postten net tegelijk. Wat vervelend zeg, dat je nu met zo´n rotgevoel zit. Maar wat ontzettend slecht dat ze je geen bevredigende uitleg kon geven! Waarom was de vorm van het buikje niet goed, kon ze dat niet uitleggen? Nu heeft ze jou met een schuldgevoel opgezadeld (neem je wel genoeg rust) en ook nog eens een dosis stress meegegeven. Nouja, belachelijk! Sterkte meis xx
Serafijntje, kan je ook een tijd vermelden? Want dan weet ik of donderdag en vrijdagen wel gaat lukken of niet...
Ilse, ik hoop dat de vlos zo goed nieuws voor je heeft en je vertelt dat je je niet druk hoeft te maken! Ik ga voor je duimen meid!
Data: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel en onder voorbehoud) dinsdag 16 oktober: Serafijntje woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther donderdag 18 oktober: Serafijntje vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther dinsdag 21 oktober: Serafijntje woensdag 22 oktober: Serafijntje, Esther Maar ik denk dat de laatste moeten zijn dinsdag 23 oktober en woensdag 24 oktober
Jen, wat jammer dat je je zo 'afgewezen' voelt. Ik kan voor mezelf zeggen dat dat absoluut niet bewust of persoonlijk is, wat anderen ook al schreven. Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik kan zeggen, dat heeft de rest al gedaan. Wat mij betreft hoor je er net zo goed bij als ieder ander hoor en heeft dat niks met de meetings te maken (sterker nog...als ik heel eerlijk ben wéét ik niet eens meer precies wie er nu wel en niet bij de meeting waren ) Indigo, fijn dat het nu met je zusje beter gaat, dat zal een stress-tijd zijn geweest zeg, eng. En dan nog de zorgen om Milan, ik hoop dat ze allemaal snel opknappen en gewoon een fijne kraamtijd tegemoet kunnen gaan. Verstandig dat je nu toch vervroegd met verlof bent gegaan, goed op jezelf passen he. Qua buddies..mocht er behoefte zijn aan een eind november buddy, kun je mij er rustig tussen zetten hoor Esther, ik ben veel thuis en veel online, dus makkelijk bereikbaar. Dus als t nodig is, be my guest. Hmm ik zou dus uitgebreid gaan reageren, maar merk dat ik er met mn hoofd toch niet bij ben, sorry meiden, niet bewust om iemand over te slaan hoor. En ik zie intussen dat er weer berichten bij zijn, dus deze warrige muts is nu nóg warriger
Plaats zou ik ook niet weten, maar er is vast wel een leuke tearoom in Amersfoort. Tijd maakt mij niet zoveel uit, liefst wel dat we buiten de spits rijden.
Data koffiedate regio Amersfoort: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel Volgens mij kan ik nu nog wel alle dagen, met een voorkeur voor een ochtend-afspraak (uurtje of half 11 ofzo). Het lijkt mij nu wel leuk om in een cafeetje oid af te spreken. Want anders wordt het misschien te veel een herhaling van onze vorige geslaagde date bij Ilse. Ik denk er wel over na wat een handig te bereiken locatie is.
Nee ze zei verder niks, ze had al 5 keer bij de buik zitten kijken en meten, dat vond ik al raar. En toen vroeg ze of ik mezelf wel genoeg verwende. Snapte dat eerst niet zo goed, en zei doodleuk 'ik ben niet zo van t verwennen'. Toen zei ze dat ik daar dan maar eens mee moest beginnen. Maarja, ik werk niet, doe amper nog wat in mn huishouden, Willem doet de boodschappen, ik zit hele dagen op mn kont..wat kán ik verder dan nog doen? Ik kan hooguit bedenken dat het iets te maken kan hebben met t slechte slapen en dat ik misschien overdag vaker moet gaan slapen, maarja, ik kan alleen maar gissen. Dus heb ik net de vk gebeld en dat was gelukkig mn favo (erg he, ze zijn met 5, maar deze vind ik zó lief!) en die zei gelijk dat ze zo zou komen/afspreken om beter uit te leggen. Dus ben benieuwd..
Que minimeet...Amersfoort is voor mij natuurlijk perfect En inderdaad kan rustig weer bij mij thuis hoor, no problem. Moeten we wel ff bedenken dat we t niet weer zo uitgebreid doen als vorige keer, ik had een halve koelkast met eten over Qua tijd heb ik voorkeur voor eind ochtend/begin middag, maar kijk wel wat jullie zeggen (we zitten nu allemaal tegelijk te posten geloof ik). Cafeetjes in A'foort weet ik niet zoveel en ben ik eerlijk gezegd ook niet echt voorstander van ivm roken. Ik kom normaal al bijna niet in horeca ivm roken (heb er last van) en nu met mn zwangerschap helemaal. Ik weet het, ik ben misschien een zeur, maar das hoe ik er over denk...
Data koffiedate regio Amersfoort: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel, Melina woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina [/quote]
Data koffiedate regio Amersfoort: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, stasia donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel, stasia vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, stasia Amersfoort? hmmm moet nog ff kijken hoever dat is vanuit delft. Maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken.
ik vind het prima om bij jouw thuis te doen hoor, maakt me nie zoveel uit! Horeca vind ik ook goed, heb ook de voorkeur tegen 12 uur ofzo?
Uhm, ik zat zelf te denken in de middag: ofwel rond half 1 (lunchdate) ofwel rond 14:00 (koffiedate). Ik ben namelijk niet zo'n vroege vogel en heb 's ochtends veel moeite met opstaan. En aangezien ik ook nog een (klein) stukje moet reizen, wil ik liever niet 's ochtends afspreken. Maar geef anders maar aan op welke tijdstippen je wel/niet kunt. Daar valt natuurlijk altijd wel een mouw aan te passen...
de lunchdate zie ik wel zitten, heb al aangegeven wanneer ik kan, donderdag en vrijdags lukt gewoon nie en dinsdag is me zus jarig!