Handig he, met zn allen tegelijk het lijstje aanpassen, ik was er ook net mee bezig en toen zag ik dat Melina ook bezig was..dus ik wacht nu ff...
Data koffiedate regio Amersfoort: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel, Stasia vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel, Melina woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia Klopt ie zo weer qua Stasia en Melina??
Haha ik ga mezelf er wel bij zetten hoor, maar wilde ff checken of ik m goed had aangepast qua jullie namen
haha, als jullie nu zorgen voor die complete lijst... Wat misschien wel een makkelijk bereikbare optie is, is Hotel de Witte Bergen, langs de A1, ter hoogte van Baarn. Hoeft niemand een stad/dorp in, en je ziet het zo liggen vanaf de snelweg! Daar hebben ze vast ook wel een niet-roken sectie!
Data koffiedate regio Amersfoort: vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel, Ilse woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel, Stasia, Ilse vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Ilse dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel, Melina, Ilse woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia
Toch erg hoor, we zijn dus met 6 tot nu toe in deze lijst en er is geen een dag waar 6 namen staan, maximaal 5
Wou ook nog even toevoegen, volgens mij zei Serafijntje het ook al: mijn voorkeur gaat wel zeer STERK uit naar niet al te ver in de toekomst, want weet niet hoe fit ik tzt zal zijn!
pffff ben zo moe, zit geloof ik me klaag fase, net even ander ondergoed gekocht, ga dus echt niet met me verlepte uitgerekte string(tjes allang niet meer) op de foto. Moet nu nog huis opruimen, eten voorbereiden, adem halen. Liep ik net appie binnen, zag ik kattengras staan, en aangezien hier een paarkatten lopen die door het stof last vanhunmaagje hebben dat goed kunnen gebruiken, denk doe eens lief. Loop ik naar buiten denk ohwja dierendag, nou heb ik toch een smaakvol nuttig cadeau voor ze. Zit er al eentje aan te eten of haar leven ervan afhangt. diepe zucht, ben nog nerveus ook voor strakjes hahah te erg gewoon. Nou maar even huisje doen, douche, eten maken, koom tijd te kort
hoi hoi koffiedaters! Ik ben weer afgewerkt, even kort wat items: dafje; die pijnlijke beklemmende plek kan je baby zijn. Ik heb het zo erg dat ik naar een kant moet gaan hangen, zelfs scheef moet auto rijden. Ik heb het al weken, de plek is ook hard, het zijn bij mij de biletjes daar. @ melina: heb je je urine bij de huisarts ingeleverd? bij mij kwam daar ook niks uit, maar na een kweek van 5 dagen in het ziekenhuis bleek ik een urineweginfectie te hebben! toch even verder laten nakijken. Hebben jullie al een nieuwe auto, of heb ik dat gemist? @Ilse; klote dat ze er dan zo omheen gaan draaien he? Ik heb het tering druken loop over vd stress maar de beeb doet het goed. Doe je lekker rustig aan is het weer niet goed! Hee maar mooi excuus om Willem je dagelijks te laten masseren! wat betreft het wiegje; ik doe de kinderwagenbak straks in de slaapkamer voor de eerste tijd. meldplicht; ik ben er niet zo voor, je bent hier voor de gezelligheid. Dat wil ik graag zo houden, ik ben niet zo'n beller/ sms'er. We hebben allemaal ook nog een leven thuis en de baby die toch veel van je tijd neemt, en vergeet de zwangerschapsdementie niet. Ik heb ook wel eens dat niemand op mijn berichtje reageerd, kan gebeuren toch? Zeker als je soms 15 pagina's bij moet lezen dan ontgaat je wel eens iets. Als je je daar druk om gaat maken..... zetje zebra van CZ; heb ik binnen gekregen vandaag. Hadden ze beter zetje Giraffe kunnen noemen hahahaha dat beest heeft een abnormale lange nek, lijkt nie eens op een zebra. egopost; straks 17.30 naar de VK met mijn plasje (is dat bij jullie ook steeds bij elk bezoek?) Jons gaat trouwens ieder bezoek mee, doet jullie hubbie dat ook? Daarna eten bij mam voor haar verjaardag. Morgen eindelijk laatste werkdag!!!