November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee nog geen nieuwe auto, we gebruiken nu de auto van me vriend ze zaak :( we hebben het maar even laten varen tot nieuwjaar ofzo deze auto kunnen we nu gewoon gebruiken, kon het niet meer aan om te kijken en kijken en kijken :( bovendien is het daarvoor nu een te drukke periode!

vandaar ook dat ik niet op donderdag of vrijdag kan meeten...

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    stasia, eventueel zouden wij vanaf Gouda samen kunnen rijden. Vanaf daar hebben wij dezelfde route naar Amersfoort. Mits de date natuurlijk op een datum wordt vastgesteld dat wij allebei kunnen :D

peetje, ZZebra is inderdaad een raar beestje. Hij ligt bij mij op een plankje naar beneden te gluren. Heel grappig gezicht :D

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Uhm, je bedoelt waarschijnlijk makkelijk bereikbaar voor de dames die met de auto komen... Ik zelf kom met de trein en zou dus liever in de buurt van het station afspreken dan langs de A1. :D

5. Niet meer actief

Witte bergen is inderdaad prima bereikbaar vanaf de snelweg en heeft niet-roken deel. Sowieso is het daar vrij ruim opgezet dat je niet snel last van rook hebt zoals in cafe (jaja kom er regelmatig hihi). Vind ik ook wel prima.

En wordt het dan een lunch date of een koffie date?

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Oew meiden ben daarstraks naar de prenatal geweest en heb een heel lief pakje maatje 50 gekocht. Een creme met bruin gestreept broekje en een bruin truitje erop. Heb ook nog maar het creme bijpassende mutsje gekocht. Kon het echt niet laten. Maar nu ga ik er echt mee stoppen want anders kan die frummel het straks allemaal niet aan. Ik heb nu 2 pakjes maatje 50 en 7 in maatje 56. Moet genoeg zijn toch?

7. Niet meer actief

Dan kom jij met de trein naar A'foort en pik ik jou op?

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Serafijntje is er een station op redelijke rijafstand in de buurt? Dan pik ik je eventueel daar wel op....

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik vind een lunchdate wel leuk.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    waarom koop je dan niet gewoon maat 62? Ik heb al liggen tot maat 74 :confused:

ik heb geloof ik 5 pakjes maat 50, 8 pakjes maat 56 en wel 15 pakjes maat 62 en 15 pakjes maat 68, die schijnen ze langer aan te hebben!

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik kan me goed voorstellen dat je wat nerveus bent voor de fotosessie van vanavond. Zou ik ook zijn, het is natuurlijk ook best spannend allemaal. Maar ook erg leuk, zeker wanneer je straks een paar prachtige foto's hebt van jouw zwangere buik! Veel succes, maar vooral veel plezier vanavond.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja melina idd als ik het niet kan laten ga ik groter kopen.

13. Niet meer actief

Dan win ik het van je, heb al een pyjama in mt 86 hangen, maar die heb ik niet zelf gekocht, dus dat scheelt ;)

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    MY GOD Melina, jij hebt echt al veel! wat ga je doen met al die kleren die je nog gaat krijgen? hahahaha, ik snap het wel hoor, het is allemaal zo leuk die kleertjes. Ik heb 4 pakjes maat 50 en dan 6 pakjes maat 56. 2 of 3 maat 62 denk ik.

15. Niet meer actief

Ik ben er vandoor, de vk belde net dat ik nú langs kan komen, dus we gaan even naar haar toe en even kijken of zij ons wat meer uitleg kan geven...tot straks!

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ben ff de kado's voor mama inpakken, ben zo weer terug

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik wil haar buddy wel worden naast dafje, geen probleem!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Euh dit is allemaal gekregen, heb zelf 1 pakje gekocht maat 56 en pumaschoentjes voor de rest niks :( heb 23 rompers in maat 50/56!

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow wacht ik heb van een collega ook kleren gehad en dat is ...... ff kijken

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    laten we zeggen dat me moeder heel blij is oma te worden en me zus heel blij is tante te worden en op de babyshower ben ik ook ontzettend verwend!

Deel Deze Pagina