Jeeeee wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik ben er straks weer, heb lekker liggen lezen op eht bed in de kamer...zie er nu toch wel de voordelen van in Spannend boek van Nicci French die moet en zal vandaag uitgelezen worden anders kan ik niet slapen Ik ga de jongens ophalen tot strakkies! xxx Roelie (misselijk van die stomme chocolade pepernoten...niet doen dus!)
ik win volgens mij heb het niet genoemd, heb het ook ergens opgeborgen! Mijn schoonmoeder is wat ouder, dus ook wat ouderwetser, dus ook wat minder bij de tijd wat maten betreft. Toen ze hoorde dat ik zwanger was kwam ze met een boxershort set aanzetten maat 114
Ja, heel graag! Wat lief dat je dat voorstelt. Dan vind ik het uiteraard geen enkel probleem om langs de A1 af te spreken; ik zag mezelf al eenzaam op de vluchtstrook van de snelweg lopen... Jij trouwens ook bedankt voor jouw aanbod, Esther. Maar voor jou is het denk ik niet handig dat je helemaal het centrum van Amersfoort in moet rijden. Lunchdate of koffiedate maakt mij niets uit; maar ik zou dus wel graag na 12:00 willen afspreken omdat ik graag wakker wil zijn als ik jullie ontmoet...
Roelie, fijn dat je je lekker hebt kunnen ontspannen vanmiddag. Daar was je zeker wel aan toe. Maar de volgende keer toch maar een halve zak pepernoten in plaats van een hele?
Spannend zeg, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen van de vk. Want zoals je vanmiddag in het ziekenhuis bent behandeld, is allesbehalve geruststellend. Fijn dat de vk zo snel tijd kon vrijmaken voor jullie. Laat je ons meer weten als je weer thuis bent?
Heb een foto geplaatst van me kleertjes! Ik denk dat het nog ietsjes meer is dan ik net zei...het zijn dus 2 rijen, voor en achter maar dat zie je nie zo goed. en me pas gekochte pumatjes, was ik nog vergeten te zeggen. Zijn in de aanbieding bij Dirxx drogisterij voor 17 euro!
Meiden een vraagje, zouden jullie het leuk en fijn vinden als ik ook naar de meeting kom? Ik wil jullie graag weer een keertje zien. Ookal zal het misschien confronterend voor mij zijn, ik wil het graag. Maar ik wil wel van jullie horen of jullie het kunnen en leuk vinden. Dag maakt mijn niets uit, en als ik dan misschien kan mee rijden met jouw Ilse zo dat fijn zijn. Ik hoor het wel van jullie
De buddy-aanbiedingen stromen binnen, lieve meiden! Voor nu is het geregeld, maar het is fijn te weten wie er nog beschikbaar zijn als 1 van de andere dames zich nog meldt voor de lijst Muriel, inderdaad een lief wiegje. Roelie, ik heb gisteren toevallig een Nicci French uitgelezen. Weet de titel niet meer, maar ging over een meisje dat vermist was. Heel spannend. Ben nu begonnen in de Vliegeraar. Schijnt een hele goeie te zijn.... Ilse, mooi dat je naar de vk kunt. Ben benieuwd wat zij te vertellen heeft.
TUUURLIJK LINDA! Lijkt me hartstikke leuk om je te ontmoeten! Wat mij betreft ben je van harte welkom, je hoort voor mij net zo goed als de rest bij het team hoor! Snap dat het voor jezelf wel wat moeilijker is maar als je wil komen, lijkt mij dat erg fijn!
melina, wat een berg kleertjes! lekker, hoor! die pumaatjes zijn echt snoezig. Lin, ook wat mij betreft ben je welkom! Voor mij vanzelfsprekend, hoor.
je ze blijven maar kopen haha heb zelf echt heeel weinig uit gegeven aan de kleine, vind bepaalde dingen onzin! Wel erg leuk hoor, we zijn natuurlijk ook het eerste kleinkind en neefje van beide kanten, maakt het wel extra speciaal !
Ohw Muriel, wat een schattig wiegje! En wat een prachtig idee dat je er zelf ook in hebt gelegen. Dat geeft de wieg nog eens extra (emotionele) waarde. Die nieuwe bekleding ziet er hartstikke mooi uit. Kun je nog zo lang wachten...?
Natuurlijk Linda, je bent van harte welkom! En ik weet zeker dat iedereen er begrip voor heeft dat het voor jou best moeilijk en confronterend zal zijn. Ik vind het een dapper besluit dat je wilt komen en ik kijk er naar uit om je te ontmoeten!
Hee Melina, wow heb je zoveel gekregen? die puma's zijn echt gaaf! Hebben hebben hebben, helaas hebben ze die drogisterij hier niet in brabant. in ieder geval niet in deze regio. welk maatje is het? Ilse, zet hem op bij de VK, je hebt grot gelijk dat je om een duidelijkere uitleg gaat vragen