November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ze hadden 18,19 en 20

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    muriel super mooi geworden je wiegje. Hier de wieg van Adriaan in gebruik. Vind dat wel wat hebben.

Dees succes vanavond met je fotoshoot. Spannend. Ben benieuwd hoe ze worden.
    Ik mag er zaterdag aan geloven, en bij eigenlijk ook wel zenuwachtig voor zo iets. Maar ja wel leuke herrinering voor later.

Ilse, hoop dat de Vk je duidelijkheid kan geven. Laat je het even weten.

Linda wat super dat je ook naar de meeting wil. Vind dat knap van je. Tuurlijk vinden de meiden dat goed, zo'n super mama wil je graag voor een 1e/2e keer ontmoeten.

Voor de rest ben ik het even kwijt, moest zoveel lezen.
    Heb heerlijk een uurtje geslapen en ga zo Angelus van psz halen.

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    play station zzzzzzzoef?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh peuter speel zaal hahaha

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo he he, nu even een half uurtje zitten :(
    heb gewoone harde buiken van het heen en weer geren, maar, ben gedoucht en wel, haartjes gedaan, alles voor de 2de keer vandaag.
    Eten is voorbereid, poeh en nu koffie en zitten en ontspannen

Ohwwwww die puma-tjes hebbe hebbe hebbe, die winkel hebben wij ook nie :( snik snik snik

Uhhhhhh Ilse ben erg benieuwd wat de vk te vertellen heeeft,

nu weet ik het al niet meer, hoe bedoel je druk in me hoofd

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Inderdaad Peuterspeelzaal.

8. Niet meer actief

Meiden, ik ben weer terug maar wel beetje in de war.

Ten eerste, ze zag geen reden tot ongerustheid, dus geen paniek.

Het feit dat het hoofdje nu 4 weken voorloopt op de curve vond ze ook niet zorgwekkend, de een heeft nou eenmaal een groter hoofd dan de ander. Het ziet er wel naar uit dat ik een erg groot kind ga krijgen en dat gaan ze dan ook even bespreken volgende week, of het beleid erop aan gepast moet worden. Mocht de groei zo hard blijven gaan, dan moet ik misschien alsnog naar de gyn en moet ik volgende week een dagcurve gaan doen voor suiker. Maar daar hoor ik maandag meer over.

Qui buikje..tja, dat was een ander verhaal, die loopt dus juist achter op de rest, zat eerst boven de middellijn, bijna tegen de bovenlijn aan, maar zit nu ónder de middellijn. En de echoscopiste zei dat de vorm niet goed was. Bij dames die nog werken of heel druk zijn, wil dat dus meestal zeggen dat ze te druk zijn en meer rust moeten nemen, maar bij mij wellicht het tegenovergestelde. Ik weet niet of jullie het weten, maar ik zit dus zelf al zo'n 7 jaar thuis, ben afgekeurd. Heb wel af en toe in de tussentijd baantjes gehad en doe thuis het eea aan werk (boekhouding voor bedrijfje van willem enzo), maar zit dus wel fulltime thuis. En dat kan dus een soort omgekeerde stress zijn, dat ik teveel thuis ben, teveel alleen ben en te weinig afleiding/leuke dingen te doen heb. En dat daardoor mn baby stagneert in de groei.

Al met al..aan de ene kant groeit mn baby dus te hard en moet ik daardoor misschien alsnog naar de gyn. Aan de andere kent, groeit m'n baby niet genoeg..snappen jullie t nog? :(

Voorstel van vlos is dus dat ik meer tijd voor mezelf neem aan 'andere dingen'. Dus niet hele dagen internetten, maar dagje uit, naar dierentuin, iets leuks doen, met vrienden afspreken etc. Of een weekendje weg met Willem etc.

Nouja, weekendje weg hebben we net gedaan, dus dat budget is beetje op, maar gaan we dan nog maar een keer proberen (wat een straf hihi). Dagje uit en leuke dingen doen en met vrienden wordt lastiger, want durf t bijna niet te zeggen, maar ik héb (bijna) geen vrienden..

Grmbl, ik word hier zo gefrustreerd van. Ik heb na jarenlang knokken eindelijk m'n leven weer op de rails en het gaat gewoon harstikke goed met me, zit goed in mn vel, ben gelukkig. Heb af en toe een dip, dat hebben jullie wel gemerkt, maar dat gaat na een paar dagen weer over. En dan toch nog dit..ik weet t even niet, zit nu gewoon te huilen omdat ik t allemaal niet meer snap.

Nu maar ff snel op OK drukken voor ik t hele verhaal weer wis...baal ff van mezelf..

Liefs
    Ilse

9. Niet meer actief

En toen wilde ik mn verhaal posten en toen lag t forum er ook nog uit, gaat lekker zo..grmbl! :evil: :evil: :evil: :evil:

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    dat was even afkicken, forum weg :S

Ilse jeetje lastig zeg, doe je rustig aan moet je eigelijk meer gaan doen, lekker tegenstrijdig weer.

Over vrienden, nou meis hier het zelfde hoor, zeker nu met de zwangerschap hebn ik me vrienden leren kennen. Of te wel geen vrienden :(
    Nou ja oke prima komen wel weer nieuwe aan als Ukkie er straks is, ga ik maar vanuit.

Maar probeer idd wat leuke dingen te gaan doen meis, lekker dansen op muziek, leuk boek lezen, op visite bij mensen, oef weet het zo ook even niet.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wat een verhaal Ilse. Aan de ene kant te groot en aan de andere te klein.
    Wel heel vervelend dat je nu verplicht leuke dingen moet doen, maar ja dat valt ook niet echt mee als het moet. Je hebt in ieder geval het voorruit zicht van de meeting. goed excuus om daar heen te 'moeten'.
    Maandag gaan ze het dus verder bespreken? Hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt.
    Maar voor de rest doet de kleine het goed en daar gaat het om. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Meid succes.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hoe bedoel je dementie, ik had een half uur geleden bonen opgezet dacht zijn die vast klaar zo.
    Echt gewoon helemaal vergeten, tot net, was er optijd bij, denk wel dat ze gaar zijn :p

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Tari volgens mij vroeg jij hoe het met me ging. Het gaat vandaag wat minder. De uren gaan langzaam voorbij en het zit me soms in de weg dat mijn lichaam niet snel wil genezen.
    Ben net wel een stukje wezen lopen in mijn eentje. En meer dan dat kan ik eigenlijk nog niet doen. Het gaat met ups en downs met me gevoel. Maar het missen mijn mijn kleine meisje en mijn grote kleine mannetje wordt elke keer erger.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Serafijntje (7) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen:

Rachel
    Morrighan

AGENDA

Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Ikke1981 4 oktober buikfoto's laten maken
    Peetje24 (petra) 4 oktober 17.30 VK
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Peetje24 (petra) 5 oktober laatste werkdag
    Murmel~ 6 oktober 11:00 uur intake kraamzorg
    Tari (melanie) 6 oktober 10.00 uur fotoshoot buik.
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Dafje~8 oktober 10:45 vk
    Serafijntje~8 oktober 12:10 extra controle vk
    LindaPOOH~8 oktober 11.00 eind na controle WKZ
    MissyM~ 8 oktober 14:30 naar de vk
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen[/quote]

Afspraken erbij gezet.

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden lief van jullie dat ik welkom ben op de meeting. Ik hoor wel wanneer het is.

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hahahaha dat heb ik al zo vaak gehad en regelmatig met minder smakelijke uitkomst ;)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda dat was ik inderdaad. Elke keer een klein stukje vooruitgang is toch al heel wat hoor.
    Lijkt me ook moeilijk, alles gaat door, maar je kindjes zijn er niet bij. Geen getuttel etc.... Maar lieverd het is ook nog niet zo lang terug, dus geef je zelf de tijd.
    Ik hoop dat je uit de herrineringen toch dat beetje kracht kan halen. Het is niet veel, maar wel zo dierbaar.
    En het hoeft niet altijd goed met je te gaan. Vind dat jullie het harstikke dapper doen.

dikke knuf voor je meis.

18. Niet meer actief

Data koffiedate regio Amersfoort:
    vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel
    dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel, Ilse
    woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia, Ilse
    donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel, Stasia, Ilse
    vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Ilse
    dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel, Melina, Ilse
    woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia

Lokatie: Witte Bergen, Baarn?

Ik heb even wat geschoven in mn agenda, met als resultaat dat ik nu op woensdag de 17e ook kan en dat we daar nu met alle 6 namen staan! Wow.

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee Ilse, ik kan me goed voorstellen dat je wat verward bent. Enerzijds loopt jullie kindje voor op de groeicurve, anderzijds loopt het achter. En enerzijds moet je rustig aan doen, anderzijds meer leuke dingen voor jezelf doen. Het lijkt allemaal wat tegenstrijdig inderdaad. Maar als de vk zelf zegt dat er geen reden is tot ongerustheid, moet je toch maar proberen om je geen zorgen te maken. Ik weet het, dit is makkelijker gezegd dan gedaan. En wat betreft het feit dat je meer tijd voor jezelf moet nemen: misschien bedoelt ze dat je meer afleiding (buitenshuis) moet gaan zoeken? Kop op meid, blijf vertrouwen hebben in jezelf. Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid over jouw gezondheid (en die van de baby).

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :idea: Zullen we die datum en locatie dan gelijk maar vastleggen? Want iedereen die tot nog toe heeft aangegeven dat zij wil komen, kan dus op 17 oktober. Jij toch ook, Linda?
    Vinden jullie het goed om rond half 1 af te spreken voor een lunch? En zou het nodig zijn om te reserveren?

Deel Deze Pagina