November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ilse, wat verwarrend te groot, te klein, stress, omgekeerde stress?! Ervaar jij het thuis zijn zelf als naar of een gemis aan iets anders? Je schrijft dat je je leven op de rails hebt en lijkt er zelf vrede mee te hebben. Het klinkt nu alsof je ineens vrienden moet gaan zoeken en dingen moet gaan doen, terwijl het voor jou alleen maar als een verplichting (stress?). Sterkte meis.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heb net me geboortekaartje geregeld joehoeeeeeeee :) :) :)

ik moet even kijken de 17e, de 16e is namelijk me zus jarig gaan we uit eten en de 18e heb ik met collega's net een etentje afgesproken!

kan de 24ste niet iedereen?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Data koffiedate regio Amersfoort:
    vrijdag 12 oktober: Serafijntje, Esther (optioneel/o.v.), Muriel
    dinsdag 16 oktober: Serafijntje, Muriel, Ilse
    woensdag 17 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Stasia, Ilse
    donderdag 18 oktober: Serafijntje, Muriel, Stasia, Ilse
    vrijdag 19 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Ilse
    dinsdag 23 oktober: Serafijntje, Muriel, Melina, Ilse
    woensdag 24 oktober: Serafijntje, Esther, Muriel, Melina, Stasia

Lokatie: Witte Bergen, Baarn?

ik heb mezelf de 17e even weg gehaald, ik ga dat denk ik niet redden met 2 drukke afspraken erom heen! Sorry...

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    24e had niet de voorkeur voror degenen die begin november zijn uitgerekend ;)

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ok doe maar de 17e dan kijk ik wel even hoe ik me voel die dag, de ene dag is beter dan de andere dag hé

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Heel begrijpelijk...en anders gooien de eindnovembermamma's er misschien nog wel een late minimeet tegenaan ;)?!

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja het forum lag eruit, bah, was in de lounge net dat verhaal aan het lezen van da vrouwtje wat belazerd was.

Ilse, klote zeg die situatie zo, ik zou er ook gek van worden!

8. Niet meer actief

Op zich heb ik er wel 'vrede' mee dat ik thuis ben, maar echt blij ben ik er natuurlijk niet mee. Tuurlijk zou ik veel liever ook een leuk baantje hebben, leuke vrienden, hobby's en weet ik veel wat. En ja, de muren komen regelmatig op me af.

Maar nu zeggen ze dus simpelweg...je moet leuke dingen gaan doen? Nou ik zie mezelf nog niet in mn upje naar de dierentuin gaan hoor. Of gezellig in mn eentje op een terrasje zitten...volgens mij word ik daar ook ni vrolijker van? Of wel dan...

Ach, t zal allemaal wel los lopen, t kwam me gewoon enorm op mn dak vallen. Mn zwangerschap gaat al 32 weken volgens t boekje, niks bijzonders en dan ineens dit..te groot en te klein..heb ik weer ;)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, Ilse, daar ben je nog niet veel mee opgeschoten, behalve dan dat je je er in principe niet ongerust over hoeft te maken.

Maarja, dat doe je natuurlijk logischerwijs WEL!
    Nouja, dan moet je de komende tijd in ieder geval maar naar ALLE minimeetings, koffiedates, lunchafspraken etc. van de Novembermama´s. Dat zul je begrijpen, geen excuses dus! ;)

@Linda: ik zou het erg leuk vinden als ik je weer eens zou zien, dus kijk maar rustig of je er aan toe bent om dan ook op de meeting te komen. En zo niet, dan wordt het gewoon een ander keertje!

@Serafijntje: laten we inderdaad de 17e gewoon meteen prikken! Ik zet ´m bij deze in mn agenda!
    En wie er verder nog bij kan komen: gezellig!

10. Niet meer actief

Oh en de 24e kan ik niet, ik kan op zich sowieso de woensdagen niet, maar omdat iedereen op de 17e leek te kunnen, heb ik dat weten te verschuiven...vandaar..

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dat je even afwacht hoe je je dan voelt. Je moet tenslotte ook niet te veel hooi op je vork nemen. Maar ik hoop in elk geval dat je erbij kunt zijn Melina, ik ben wel nieuwsgierig naar mijn nieuwe buddy ;)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Cool dat jullie nu ook de date rond hebben, dat moet wel gezellig worden.

@ Murmel: mooie wieg zeg :D

@ Joldeg: is wel raar dat hij aan de ene kant zover voor ligt en aan de andere kant achter.

@ Linda: Hele mooie foto's van Isa* staan er in je album

@ Ruby: welcome back

@ de rest, mijn geheugen is weer leeg..... als me iets te binnen schiet post ik wel opnieuw

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Dames dames.. laat me raden.. verloven zijn in gegaan? wat een geklets héérlijk! haha..
    Ben alleen net wakker van mijn middagtukkie.. dus even geen puf om óveral op te reageren..

Wat betreft de meeting.. ik pas zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen.. ben erg druk met heen en weer naar het ziekenhuis.. daarnaast is eind oktober de vermoedelijke datum dat hij terug naar huis mag gaan.. en dan moet ik daardoor weer afzeggen eventueel.. wens iedereen die wel gaat héél veel fun!

Wel/niet reageren op elkaar.. sorry, maar hoe vaak hebben we die discussie nu al gehad? Het is echt niets persoonlijks.. maar voor mij geld nu ook even wat Ruby ook zegt.. heb het even te druk hier om overal persoonlijk op te reageren.. En ook ik lees vaak over vragen van mensen heen.. heb tegen NIEMAND hier op het forum persoonlijk iets.. dus laten we geen verwijten gaan maken of je wel of niet gemist wordt.. als er echt NOOIT iemand op je reageert en je dus compleet genegeerd wordt is het wat anders.. maar iedereen leest ergens overheen.. en de ene vraag onthoud je nou eenmaal wel omdat het je aangrijpt of je je er bijvoorbeeld in herkent.. Maar als je (zoals ik nu) ff 15 pagina's bij moet lezen en je niet intussen aantekeningen maakt (zoals ik eerst deed) dan vergeet je wel eens wat..

Maar goed, vanochtend hebben we voor het eerst gebadderd met onze kleine kerel.. was een érg leuke ervaring! Eerst de luier verschonen en hij poepte papa helemaal onder haha.. dus het bad was meer dan welkom hihi.. Hij weegt inmiddels zelfs al 2285 gram! :confused: hier nog fotootje van vanochtend:

Voor de "ongeduldigen" onder ons.. Time flies.. bedoel.. morgen is Mika alweer 2 weken! Ik tel met jullie mee af! en staat de "afspraak" voor de 11e nog? Moet ik nog coachen? :p

En Ilse.. mijn buikje bleef ook klein en moet je zien wat een mooie grote kerel ik alsnog eruit "gepoept" heb.. komt bij jou ook vast goed!

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ga uitloggen, eten koken (zuurkooltaart uit de oven) en vanavond naar de cursus Samen bevallen. Ik geloof dat vanavond bij ons ook het masseren op het programma staat, Ilse ;)
    Fijne avond allemaal!

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Wow leuke foto Gwen.
    Grappig dat ie papa meteen te grazen had genomen :)
    Je had trouwens een onwijs leuk kaartje :D

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    thanks!
    ben ook erg benieuwd naar jullie kaartjes! Maar wachten jullie nog maar even met versturen hihi.. ;)

17. Niet meer actief

Leuke foto Gwen! Heerlijk dat je elke keer een stapje verder komt met Mika.

Oh enneuh wat die buikomtrek betreft....was misschien niet duidelijk, maar dat gaat niet om MIJN buik hoor, maar om de buik van de baby, die groeit niet goed genoeg.

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow oeps sorry.. dan heb ik het verkeerd gelezen idd..

en ja idd.. tis heerlijk om te genieten van die kleine stapjes.. gisteren hadden we gesprek met kinderarts en die gaf al aan dat deze weken het moeilijkste zijn aangezien hij nu niet meer het "sprongen" vooruit gaat zoals in Zwolle. Hij lijkt nu soms stil te staan. Dus ik zei al.. dan gaan we genieten van de kleine stapjes die hij maakt.. zoals het eerste badje.. en dat doen we nu dus ook.. bedoel.. normaal had hij nog in de baarmoeder gezeten en had ie ook nog tijd gehad om te groeien, dat moet hij nu dus ook krijgen.. Hij is nu alweer 34,5 weken.. dus dames.. probeer je voor te stellen dat er nu ongeveer al zo'n grote baby in je zit haha.. en voor sommigen zelfs groter die al verder zijn.. ;)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen wat een heerlijk foto. Wat zullen jullie genoten hebben van dat moment, en elk klein stapje is een stap. Maar hij is lekker aangekomen zeg, gaat echt goed met dat ventje. Papa ondergepoept, tja dat kunnen ze als de beste.

Heb me net even lekker gedouched ga vanavond weer eens een avondje weg, tenminste dat hoop ik.
    Heb de hele dag al last van een moeie buik en dat het wat drukt in mijn onderbuik/ zwaar voelt. Kom ik onder de douche vandaag, aangekleed en ineens knikkende knieen en trillende handjes, terwijl het toch nog geen etenstijd is en ik ook nog geen honger hebt.
    Weet niet echt wat ik er van moet denken, dit is ook voor mij nieuw.
    Breng morgen denk ik even goed wat urine weg naar de HA misschien een blaasontsteking, moet wel vaak plassen.

Wil jullie niet ongerust maken....... :oops:

Heb net wel even paar glasjes sinas en een klein bakje naturel chips naar binnen gewerkt, misschien even een te lage bloeddruk door het douchen.

Sorry voor het egoberichtje :oops:

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hmm tari heb geen idee wat het kan zijn sterkte meis!

Deel Deze Pagina