November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gwen superfoto!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waarschuwing: geef nooit gekookte (verse) witvisfilet aan 3 katers tegelijk. Dan breekt de hel los en word je doof van geslobber en geschrans!

Tjonge, dat was wat je noemt een succes ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    wauw Gwen, wat een gave foto!

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jemineeeeeeeeeee wat kunnen jullie kletsen!
    Heb ff snel alles bijgelezen, reageren komt later wel!
    Ga eerst nu afruimen, mannen op bed werken, beesten doen en het word laat maarrrrrrrr René komt vanavond thuis! Oeh wat ben ik daar blij mee zeg want ik kan écht niet veel doen vandaag, mijn buik voelt van lood...

Enne Melanie benen bij elkaar ik wil een RUSTIG avondje :D
    Heb het lef om te gaan bevallen;)

Oh ja Gwen wat een mooi manneke!

xxx Roelie

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gwen, leuke foto wat heb je een mooi kereltje zeg. En ook een leuk kaartje.

Gan we die date op de 17e vastleggen? Lijkt me een goed plan.

Linda, tuurlijk ben je welkom.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Esther, dan kunnen wij vanaf Gouda idd samen rijden is wel net zo gezellig.

Ik ga even eten. Tot straks.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    hey het is rustig hier.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga ff tv kijken. Kom straks weer langs om te zien of er weer wat is bijgekletst.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    dat zat ik me ook net te bedenken :)

En ik ga er ook zo al weer vandoor... ongezellig, I know...

10. Hallo meiden.. Na het boodschappen doen hebben we een klein avontuurtje gehad.. dus eerst even een update over uk en ik:

vanmiddag heb ik toch nog, op aandringen van mijn moeder (zij heeft hetzelfde gehad toen ze zwanger was van mij, toen mocht ze meteen blijven in het ziekenhuis, omdat ze zw. verg. had) de verloskundige gebeld. Ze heeft naar het hartje geluisterd van de beeb, maar omdat ik aangaf hem minder te voelen heeft ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG. Ik heb gebprobeerd dit te posten toen ik wegging, maar toen flipte het forum ofzo... en deed hij even helemaal nix meer...

Iig, we zijn naar het ziekenhuis gegaan, Jeroen en ik, en daar is de beeb voor een half uur aan de CTG gevolgd. De verpleegkundige gaf al aan dat de scan erg netjes was. Ze had nog even mijn bloeddruk opgemeten, die was 120/60, zo'n beetje mijn gemiddelde. Daarna kwam de verloskundige nog even kijken en die heeft nog even gevoeld hoe de baby lag en zei dat het waarschijnlijk niet zo'n grote baby zou worden. Ze zei dat de CTG er heel goed uitzag. Een dikke 10 zei ze :D. Dus over onze beeb hoeven we ons echt geen zorgen te maken. Ze zei er ook bij dat de kleine nog niet was ingedaald. Dat was de vorige keer wel zo bij de vlos.. maar dat was maar een klein beetje en dan kan het nog alle kanten op natuurlijk. Het gaat dus eigenlijk prima allemaal! Ze zei ook nog, dat als ik 10 CTG's wilde hebben als ik me zorgen maakte dat dat ook kon :)

Meiden dank jullie voor het meedenken en aansporen vanmorgen! Ik ben nu tenminste weer helemaal gerustgesteld.

Zo nu ga ik eerst es even bijlezen, want jullie hebben veel te veel gekletst!

11. Pff wat hebben jullie een end gekletst.. Nu alles bijgelezen, ik ga niet overal op reageren, want ik ben na zo'n dag als vandaag wel op..

Iig wil ik nog even melden dat ik wil gaan proberen er de 17e bij te zijn.. Ik kan alleen niets garanderen, want ik weet ook niet hoe ik me voel dan, aangezien ik dan officieel nog maar minder dan 2 weken moet voor de bevalling.. Misschien zit ik hier dan al wel met een ukkie hihi.. Misschien duurt het dan ook nog wel 4 weken.. maar goed.. ik ga het proberen! Lijkt me leuk!

12. Nou hoor, is er niemand meer...

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Dafje, gelukkig dat het goed ging met jullie uk. En gezellig als je ook komt de 17e. Ik denk dat het trouwens voor iedereen onder voorbehoud is want het komt nu allemaal wel erg dichtbij.

Vind het wel grappig overdag wordt er hier heel veel gekletst en s'avonds is het uitgestorven. Ik denk dat de meeste met manlief op de bank zitten. Helaas ik ben alleen :cry: . Manlief is aan het werk. Morgen heb ik weer controle in het zh. Vind het wel spannend na mijn avontuur van afgelopen weekend maar mijn bloedsuikers zijn ok en de kleine schopt goed dus ik hoef me daar geen zorgen om te maken. Ook ben ik toen ik in het zh lag iedere ochtend aan de CTG gelegd en dat was ook allemaal prima dus ik moet me gewoon geen zorgen maken.

14. Er is ook vast niets om je zorgen te maken. Ga er gewoon heen.. en anders ben je in goede handen natuurlijk! Ze hebben daar alles om je te helpen.

Mijn mannetje is er ook niet.. dus vandaar dat ik ook zit te forummen.. Hij is naar een vergadering bij de gemeente over de straat die nu eindelijk een nieuwe bestrating krijgt sinds de huizen hier zijn gebouwd in maart. Maar er zijn wel wat dingen die er moeten komen, waar de buurt het niet helemaal mee eens is, dus vandaar... Zal nog wel ff duren voor hij terug is...

15. Niet meer actief

Ik ben er wel hoor, maar ben erg onrustig, weet niet goed wat ik moet denken enzo. En voel me daardoor weer beetje schuldig naar jullie toe omdat ik t alleen maar over mezelf heb. Maar er was een bepaald woord wat ik niet meer mocht zeggen geloof ik he..iets met een S..en iets met orry.. ;)

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waaaaah Ilse, ik hoorde bijna iets..... mondje dicht he?! gauw inslikken!
    Logisch dat het even een ego-moment is, begrijpen we allemaal!

@Dafje: goed dat je alles even hebt kunnen laten checken, het zag er dus allemaal prima uit! Gelukkig maar.

@Stasia: kan me je zenuwen wel voorstellen, maar als het goed voelt, zit het ook vast goed! succes alvast!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens, Jolger ging toch gisteren ´trouwen´ (geregistreerd partnerschappen)?

:({|= GEFELICITEERD! :({|=

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ilse, ik kan me wel voorstellen hoor dat je je zorgen maakt. Maar idd je niet schuldig voelen naar ons dat is nergens voor nodig.

19. Ilse, maakt niets uit hoor, post jij maar lekker berichtjes, als dat jou helpt dan is het alleen maar goed toch? Dus nix geen woordjes met S en orry... :)

20. Idd! Jolanda gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina