November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben zo opgelucht ook door die CTG.. het was ook wel schattig dat hartje te horen...

Gisteren was de laatste avond van de pufclub en toen hoorde ik dat één van de meiden de dag ervoor was bevallen. Dus dinsdag. Vier weken te vroeg. Ze heeft een zoontje van ongeveer 2500 gram gekregen. Vandaag liep ik dus in het ziekenhuis over de afdeling verloskunde voor de CTG en wie kwam ik daar tegen? Juist Sharon van de pufclub. Ze was aan het eten en aan het genieten van haar mooie mannetje Mike naast haar in het 'wiegje'. Wat een droppie is dat zeg! Ik kreeg helemaal de kriebels.. Ik wil ook! hihi :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb dat gevoel ook. Telkens als ik in de babykamer sta of iemand buiten zie lopen achter de kinderwagen denk ik bij mezelf ik wil ook. Maar ja nog eventjes wachten en dan zijn wij ook aan de beurt.

3. House is bizar zeg, hij opereert een foetus van 21 weken in de baarmoeder van een zwangere vrouw.. Het kindje greep zijn vinger vast.. lief! Maar volgens mij is het niet echt mogelijk..

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames, ik ga vroeg mijn bedje in. Spreek jullie morgen wel weer.

5. Truste!

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Missym :idea: JOEHOE, hier ben ik wel hoor....lief dat je me miste :D

Even over die discussie over wel of niet missen van iemand. Ik ben van mening dat je daar helemaal vrij in moet zijn. Tuurlijk heb je bepaalde mensen met wie je meer een klik hebt, ik bijv. met Gwen en Melina, maar dat neemt niet weg dat ik de rest niet zie of hoor. Ik vind dit juist een mega gezellige club meiden, die alle lief en helaas ook leed met elkaar deelt, ik vind dit zooo bijzonder! Ik hoop daarom ook dat we na de bevallingen gezellig met elkaar door kletsen bij het volgende topic na de geboorte ;)

Linda :idea: wat een ontzettende mooie foto's zeg! En wat een super lieve kleertjes ook, zelfde smaak, want ook onze meid krijgt deze aan na de bevalling. Ik las ook dat je ff niet zo lekker in je vel zit, vanuit hier een dikke kus en knuff voor jou en je mannetje.

Gwen :idea: Wat een foto zeg! Om bij weg te smelten :D Ik kan me niet eens voorstellen dat mijn beeb zo groot in mijn buik zit, raar idee is dat joh! Trouwens, maandag moet ik naar Almelo....lijkt me leuk om je daar ff te zien. Ben je daar dan ook? En nog iets...gister opende ik mijn mail, zag je berichtje en "floep" weg was ie. De spamfilter zag hem als spam :evil: en verwijderde hem permanent, nu las ik ergens dat het het geboortekaartje was. Zou je hem miss. nog een keertje willen sturen :oops:

Ego-berichtje :idea: Etienne gaat vanaf volgende week donderdag weer werken (wel maar een paar uurtjes) maar toch, dus ik heb ineens weer zo'n mega nesteldrang, ik WIL alles klaar hebben voor volgende week (terwijl alles al bijna klaar is, hoezo hormonsters?) Dus vanaf dan moet ik een krachtje missen hier in huis, en dat een paar weken voor de bevalling. Maar goed, dat is dus de reden dat ik niet vaak online ben, wil alles zo graag af hebben, en s'avonds ben ik vaak moe...en ik ga geen S.... zeggen ;) Maar ik wilde het toch ff melden, zodat jullie weten waar ik uithang.

Liefs,
    Natasja

8. Niet meer actief

Meiden, ik ga mn bedje in, ben een beetje gesloopt. Heb intussen wel wat meer rust, heb wat berichtjes op dit en andere fora gelezen over kindjes waarbij de groei niet helemaal goed liep, maar waarbij achteraf alles wel goed bleek te zijn, dus dat stelt wel gerust.

En ach, ik had toch al met jullie afgesproken dat ik de 11e ging bevallen, dus als t kindje inderdaad wat eerder gehaald wordt, is dat helemaal niet erg hihi.

Morgen ga ik in elk geval een dagje naar mn moeder, doe gelijk maar wat de vk zegt, wat meer eruit. We hebben ook nog gekeken voor een weekendje weg, maar wordt allemaal toch gelijk weer zo duur dus ik denk niet dat dat er nog van komt..ach, komt wel goed.

Bedankt voor alle lieve berichtjes
    Liefs
    Ilse

9. Truste Ilse, lekker slapen en je niet druk maken meid! Veel plezier morgen bij je moeder!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Begrijp je volkomen, vroeg me alleen af of alles wel owkee was :) had je wel even willen smsen morgen als je nog niks had laten horen! hihi

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou fotosessie gehad, ben echt gesloopt zeg
    Ik was voor haar de eerste zwangerschaps dame, normaal doet ze moment opnames, of hoe leg ik eht uit, maar nooit rapportage's met modelen, dus was voor heel wennen, voor bijde

De meeste foto's zijn zwart/wit geworden, paar kleur.
    Wel de meeste foto's zonder mn hoofd, die vind ik neit zo hihi
    Zijn ook op een paar na allemaal bijna helemaal naakt :oops: had alleen een broekje aan. Maar erg mooi geworden hoor, ben erg benieuwd hoe ze zijn in het echt.

Maar sjee nui zag ik pas goed hoe groot mn buik was, en wat voor enorme heupen ik heb gekregen hihihi, achja heb het er voor over.
    KAn niet wachten dat ik de fotos heb en dan ga ik wel showen, teminste als jullie er belangstelling in hebben natuurlijk

Deesje gaat zo lekker slapen, ben echt kapot, morgen komt mn tante ook op visite

Meiden tot morgen en voor nu sweet dreams

12. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Kijkkk dat zijn nou de die-hard buddy's ;) :)

Truste voor iedereen!

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Oooh wat gaaf Dees....ben heel erg nieuwsgierig hoe de foto's geworden zijn. Ik had idd het topic ook gelezen, maar was voor mij jammer genoeg VEEEEEL te ver weg. (denk trouwens ook niet of ik daar in mijn nakie was gaan staan, hoezo preuts :oops: )

Truste!

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

dafje om even op je berichtje te reageren. Sommige dingen die kindjes hebben kunnen wel via de baarmoeder geopereerd worden. Het is wel heel risico vol voor moeder en kind, maar het wordt echt gedaan. Nu alleen nog en amerika en nog een ander land, dus niet in nederland. Deze informatie heb ik uit het WKZ ik heb er een keertje na gevraagd.
    Maar inderdaad het is heel bizar.

Liefs Linda

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedem :D orgen :)

owowow dames , wat kunnen jullie kletsen zeg,
    ik dacht ff bij te lezen, maar das wel erg veel,.......
    gelukkig is het veel geklets, dus geen schokkende dingen, zo te zien is alles wel oke met ons ,.....

met mij is alles oke, beetje drukjes, en de momentjes dat ik niet bezig ben, heb ik ook weinig fut over,....
    ik kon vanmorgen wel heerlijk doorslapen , maar ja helaas, ik moest eruit, de wekker heeft mij uit mn bed gejaagd, :rolleyes:
    ik moet zo naar de vk, dus tja dan moet je eruit toch? :D

nou ik neem aan dat jullie er nog wel zijn wanneer ik laters op de dag terug kom hihi
    veel verlof ingegaan zekers? :D ;) en alle tijd om te klessenbessen :D , nou ik kom volgens mij straks tijd te kort, hoe doen jullie het toch?

nou ik ga nog ff een bakkie pakken en ff verders neuzen

fijne dag allemaal :p

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    morge meiden
    Pff verschrikkelijk bagger geslapen, had constant een verstopte neus, gevolg benauwd en wakker schieten. Bah

Straks komt mn tante langs en verder heb ik lekker niks op de planning, dagje rust heb ik wel nodig geloof ik.

hope succes bij de vk
    Natasja, die foto sessie is niet via het forum gegaan, via een collega van Piet zn werk die ammateurd fotograaf is.
    ja ben ook erg benieuwd hoe ze zijn geworden. Kan niet wachten

Koffie tijd

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    bedankt ikke :)
    ennuh ook goedenmorgen,.....
    tja moet zo aan de slag, moet nog douchen enzovoort,......gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

gisteravond laat thuis en laat naar bed (00.45 uur) en zeer slecht geslapen teven waren de jongens al om 6.15 uur wakker. Ben dan ook erg moe. Maar ja wat is nieuw.

Dees, knap van je dat je ook een paar bijna naakt durfde te laten maken. Ik kreeg van de gene die die van mij doe ook een paar vbfoto's maar ik weet niet of ik dat durf. :oops: Ben wel benieuwd hoe doe van jou geworden zijn hoor. Pas op de foto zie je duidelijk hoe groot die buik is.

Gisteravond in de auto zakte het rare gevoel in mijn buik af. Merkte nog wel dat ik af en toe een druktend gevoel in mijn rug had, maar ook dit zakte gelukkig af.
    Straks voor alle zekerheid even urine na laten kijken, moet toch nog boodschappen doen.

Inderdaad Jolger, nog gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Heb jullie daarna nog wat leuks gedaan, volgens mij gingen jullie uiteten?

Natasja, wel fijn dat je man zich weer wat meer in staat voelt om een paar dagen te gaan werken, misschien alleen een vervelende timing. ;) :)

Was het wel even voor nu, ga zo boodschappen doen.

19. Goedemorgen dames. Ik heb deze nacht weer aardig geslapen. Ben net voor de wekker wakker geworden. Dat was wel even rustig wakker worden.

Ik ga zo naar mijn werk om 'afscheid' te nemen van de collega's en de kids.. ben erg benieuwd. Ik hoop echt niet dat ze met heel de school iets hebben bedacht, want dan sta ik daar echt zo van... euh... ja... euh... Daar hou ik echt niet van al die belangstelling. Ik vind het al erg genoeg als ik in de belangstelling sta op mijn verjaardag in de klas. Dus ik ben benieuwd. Daarna gaan we voor het thema boerderijdieren naar de kinderboerderij met de kinderen als afsluiting van de ochtend en de week. Hier wilde ik nog aan meedoen..

Ik had gisterenavond voor de kids van drop- en fruitsleutels speentjes gemaakt en daar een aardbeienveter aangeknoopt.. nou had ik ze (met mijn stomme kop) niet afgedekt met folie en zijn de bovenste speentjes gebroken, omdat ze wat te hard zijn geworden.. Ik was daar al bang voor, maar heb er gisteren niet aan gedacht ze af te denkken... Jammer.. nu zijn er een paak gesneuveld.. ik hoop dat de rest wel een beetje houdt..

Ik ben vanmiddag dus weer tegen lunchtijd terug, maar dan ga ik slapen, want vanavond moeten we vroeg eten en gaan Jeroen, zijn broer en ik naar de schouwburg voor een percussieconcert.. ben benieuwd wat ukkie daarvan vindt hihi...

Dus ik weet niet of ik jullie nog echt spreek vandaag...

20. Dees, ik ben benieuwd naar je foto's zeg! Ik zou ook nog wel zoiets willen.. toch eens rondkijken hier en daar wat mogelijk is..

Deel Deze Pagina