November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey ladies :D

Ikke :idea: ooh sorry, ik dacht dat jij ook die fotosessie had van het forum…het zullen vast en zeker prachtige foto’s zijn, ben erg nieuwsgierig! Weet je al wanneer ze klaar zijn? En nee, jij bent zeker niet raar. Ik had het er met de buuf ook nog over vanmorgen tijdens de koffie. Ik zei ook, voor mijn gevoel ben ik pas net zwanger…het is me veel te snel gegaan en ik ben er ook nog niet klaar voor. Waarschijnlijk denk ik volgende week anders, maar op dit moment mag het van mij nog ff blijven zitten ;)

Tari & barbabintje :idea: hahaha kijk jullie begrijpen mij! Ik vond het nou ook een vervelende timing…tuurlijk ben ik blij dat hij zich goed genoeg voelt om een paar uurtjes te gaan werken, maar had hem ook graag nog even hier gehad de laatste weken. Hij werkt ook nog eens in en 5-ploegendienst. Maar goed, ik klaag niet. Hij heeft een goede baan, is weer bijna gezond (op de pfeiffer na) dussss….. :)

Tari :idea: verdorie zeg, weer een blaasontsteking! :( Het zit je ook niet mee. Had je dit voor de zw.schap ook vaak? Hopen maar dat deze kuur goed aanslaat!

Missym :idea: dat wat jij zegt snap ik zo goed…ik slaap op zich wel goed, maar ga elke avond naar bed met het gevoel van: nu moet ik op tijd want je weet maar nooit wat je te wachten staat, zo onvoorspelbaar. En dat past niet bij mij, ik ben heel georganiseerd… :oops: wat dus totaal niet bij een bevalling past hihihi. Ik denk dat ik dat heb gekregen bij de bevalling van Anouk. Ik was zo moe dat ik tussen de weeen steeds in begon te dommelen (ja, 1 minuutje ofzo…en dan moest ik er weer tegenaan). Een bevalling kan je jammer genoeg niet altijd plannen… :)

Nou ik ga ff weer wat in huis doen….kom vanavond weer ff langs. Hier gaat trouwens alles goed (voor de verandering :) :) )

Liefs,
    Natasja

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pfoe, ik ben net terug uit het ziekenhuis, waar ik bloed heb laten prikken. Ik voel me vandaag niet zo lekker (vannacht slecht geslapen, vanmorgen wel schandalig lang uitgeslapen) en zal daarom niet of weinig online zijn. Ik heb op dit moment niet eens de energie om alle berichtjes terug te lezen (ondanks dat het er niet zo veel zijn ;)), dus s***y dat ik even niet op jullie reageer. Ik probeer vandaag rustig aan te doen, want morgen wordt een drukke dag. Ik ben dit weekend niet thuis, dus waarschijnlijk ben ik maandag pas weer op het forum.

Goed weekend allemaal! :) :)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een rust hier op het forum vandaag!

Ben net terug van de kapper,lekker een bos haar eraf, dat voelt een stuk lichter, heerlijk.
    Klaar voor de bevalling dus, haha. :)

Jeetje Ilse, jij zit lekker in een dip zeg, hoog tijd om daar uit te krabbelen! Ik hoop dat de adviezen van de dames voor mij misschien al helpen, want daar zitten wel wat goede bij! Vooral het naar buiten gaan en wandelen helpt mij regelmatig enorm.
    Gewoon rustig wandelen, geen haast, geen verplichting. Frisse neus halen en de longen eens flink open. Heerlijk.
    Sterkte meis x

@Natasja: goed te horen dat het goed gaat! Houden zo! En fijn dat je hubbie weer aan het werk gaat, dat zalm vast goed doen. Als hij ook maar wel voor jou beschikbaar blijft natuurlijk! Rustig aan voor hem dus :)

@Melanie: he shit,op zo´n jackpot zit je natuurlijk echt niet te wachten ... Ik hoop dat de nieuwe kuur goed aan gaat slaan, want dit is niet leuk, en zeker niet in de laatste weekjes, waarin je al vaak genoeg naar het toilet moet, haha. Beterschap!

@Roelie: wauw zelfs de rubbers! Volgens mij heb ik die nog nooit schoon gemaakt, haha, gelukkig is het een nieuwe koelkast bij ons, hihi.
    Fijn dat René er toch wel zal zijn, maar wel onrustig dat welles-nietes. Maar je zult dat inmiddels al gewend zijn, nietwaar?

En dat wordt dus oefenen als tandenfee voor jou binnenkort! Haha!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Serafijntje: gewoon lekker rustig aan doen vandaag en dit weekend, dan ben je maanden vast weer topfit ;)

Ik ga zo zelf maar eens lekker op de bank hangen met ATWT van gisteren en een lekker snackje ofzo.
    Laat die laatste kilo´s maar komen, ik ben er klaar voor :)

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Het is idd rustig hier.

Net terug uit het zh en alles was goed. Bloeddruk 114/75 en de kleine was erg beweeglijk. Hij is al een beetje aan het indalen. Dus het klopt dat ik vaker naar de wc moet nu. Nou, ik ga lekker ff liggen en tv kijken.

6. Niet meer actief

Hellup; ik ben verslaafd :oops: Kan jullie toch niet missen meiden, heb alles ff heel snel teruggelezen en ben misschien wel erg hard van leer gegaan in mijn eerste post, maar gelukkig begrijpen de meeste van jullie mijn gevoel wel...

Nou ja laten we er verder maar niet meer op doorbreien... ;)

Ik kom straks uitgebreid op iedereen reageren; dat moet ik natuurlijk zelf ook wel doen als ik er commentaar op geef ;)

Zometeen komt de kraamzorg, dus loop al vanaf vanochtend half 10 m'n hele huis te soppen...en nu ik dit zit te typen bedenk ik me opeens dat ik iets vergeten ben....(shit) Ben nog ff snel verder poetsen dus...

Heb nog 10 minuten, hmmmm, weet je wat, de hik, ik doe lekker niets meer, ben gesloopt...

Nou meiden tot strakkies!

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hihihi Jen, fijn te lezen dat je er weer bent ;)
    Succes met het kraamzorggesprekje!

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ook weer eens een berichtje van mij.

Gwendolyne hartelijke gefeliciteerd met je zoon Mika. Leuk kaartje.

gisteren naar de VK geweest hoofdje lag al in de bekken. totaal nu 16.5 kilo afgevallen en de vk vindt het helemaal niet erg.
    Verder gaat het wel een beetje met me ik heb alleen nu zo erg last van mijn bekken dat ik het niet meer kan bij houden hier ik mag blij zijn als ik een uurtje op de pc kan en daarna nog kan lopen.

hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.

Groetjes

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik kan niemand aanraden om een vrieskist uit te gaan soppen...ahum ik hing er bijna ondersteboven in :D
    Auwwwwww rug......maar 't is wél schoon :D Mag Robje ook komen inspecteren ik word er in elk geval wel vrolijk van :D
    Nu eerst thee en wat lekker met de jongens...tis WEEKEND!
    xxx Roelie

10. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hahahaha hoezo nesteldrang :) pas wel een beetje op he meid, dat je straks niet op ape-gapen ligt en je plots gaat bevallen ofzo ;)

Ik heb vanmiddag alle enveloppen geschreven van de geboortekaartjes :confused: heb anouk de film van assepoester (zoals anouk zegt; astepoetster :) ) opgezet. En ga nu ff lekker aan de poets hierzo....tot latersss

Liefs,
    Natasja

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jen fijn dat je er weer bent. Idd dit forum is veel te leuk. Succes met de intake van de kraamzorg.

Natasja, ik moet de enveloppen ook nog gaan schrijven. Misschien wel een goed idee om daar dadelijk alvast een begin mee te maken.

12. Niet meer actief

Zo, die is weer weg...Was iemand die alleen de intake doet en niet de kraamverzorgster zelf...

Gelukkig ;) Wat een kouwe kak was dat zeg... :confused:

Ga zo ff een sigaretje roken, ff in bad liggen om uit te puffen van al het gepoest en geren en dan kom ik even uitgebreid reageren!

Hier de afgelopen dagen niet veel bijzonders; heeeeeel hard gewerkt op kantoor om gisteren de laatste dingen afgewerkt te kunnen krijgen, maar het is gelukt en ik heb nu dus eindelijk verlof ! :D

Dinsdag bij de vlos geweest, alles was weer prima in orde! Kindje is al wel behoorlijk ver ingedaald vertelde ze, maar dat hoeft niets te betekenen...

Vandaag nieuwe gordijnen besteld voor in de woonkamer, mocht wel nadat die een jaartje geleden gekrompen uit de wasmachine zijn gekomen..hahahaa Die hangen dus al dik een jaar op "hoog water"..... :)

Nou verder niet veel spannends....Ga nu ff roken enz....ben strakkies weer terug!

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jemig Jen...ik zit zo eens naar je banner te kijken...
    36 weken nog 28 dagen te gaan....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :confused:
    Ik schiet er bijna van in de stress :D

14. Niet meer actief

:) Hahahahaa die Roelie......Moet je nog zoveel doen dan?

Hier is het wel aardig op orde....
    Nog wat verfwerk, een deur in de babykamer hangen en de berging opruimen...Oh ja en de voortuin moet nog een make-over...

Maar dat staat allemaal al gepland voor volgend weekend, dus komt helemaal goed!

(Roept ze nu heel makkelijk, maar is eigenlijk bang dat het allemaal niet gaat lukken ;) )

15. Niet meer actief

Ga nu echt ff in bad, tot zo!

16. Hoi meiden, ben er toch nog even..

Probeerde wat te slapen, maar werd wakker gebeld door: een jehova's getuige... "Oh mevrouw, belde ik u wakker?" Ja wat denk je zelf, ik sta hier voor me lol met een wazig hoofd, een warrig kapsel en in mijn ochtendjas de deur open te doen! GRRR...

Nou ja, dan maar naar de bieb en de appie, want moest nog fruit halen... Ga zo vast maar even koken, dan hebben we dat vast gehad.. kan het straks direct in de oven en dan kunnen we aanvallen... (ga lekker burrito's maken.. is echt mijn favo gerecht op het moment hihi.. Jeroen moet er inmiddels misschien wel zat van worden :))

Jen, fijn dat je d'r weer bent meid! Lekker meekletsen is toch het leukste he? :)

Natasja, fijn dat alles goed gaat!

Ilse, lekker van je af kletsen helpt vaak ook al een eind, dus niet zeggen dat je zeurt, wellicht helpt het! En ga inderdaad lekker de tips opvolgen van de meiden, er even lekker uit, een blokje om, desnoods even lekker winkelen, vind ik altijd wel lekker even gewoon winkels kijken, hoef ik niet eens wat te kopen.

Tari, weer blaasontsteking! Wat zal jij balen meid! Ik hoop echt voor je dat deze kuur zodanig helpt dat het wegblijft! Succes!

Roelie, lekker dat je mannetje weer ff thuiskomt! Geniet ervan, en ook van je dagje 'vrij' morgen! :) Wow, een mijlpaal inderdaad! Is hij er zelf ook trots op? Meestal zijn ze helemaal in de wolken bij een losse tand hihi, vind dat zo schattig!

Serafijntje, lekker rustig aan doen als je je niet lekker voelt.. Ga lekker liggen met een boekje erbij, helpt mij altijd een hoop.

Muriel, lekker naar de kapper geweest! Wat een genot om lekker aan je haar te laten frunniken. Ik ga voor volgende week een afspraak maken, want me haar groeit echt te hard, en straks heb ik ff geen tijd meer :D

Vanmorgen hebben alle kinderen van de school (waar ik dus al bang voor was) 'afscheid' genomen van mij. Ik moest aan ze laten zien dat ik een luier om kon doen (bij een pop) en hem kon voeren, voordat ik weg mocht. Daarna kreeg ik cadeautjes, spuugdoekjes, luiers, een nijntje-verwenpakketje, een t-shirtje met kikker (van max velthuijs) erop, een tuitbeker en natuurlijk een zelfgemaakte slinger van de kinderen van mijn klas, en van groep 2, die ik vorig jaar had, een boek met tekeningen erin over de baby :) Echt lief.

Daarna zijn we nog met de kids van onze klas naar de kinderboerderij geweest nav het thema boerderijdieren. Dat was ook erg leuk en geslaagd! Kortom het was een gezellig ochtend!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie! Tussen de rubbers you go Girl!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zag mezelf en ik liep mezelf voorbij. Ow daar ben ik.
    Tjongejonge wat werk ik hard. Ik sta er gewoon versteld van. Niet dat ik normaal gesproken lui ben, maar nu overtref ik mezelf toch echt.
    'S morgens als de wekker gaat denk ik, kon ik maar blijven liggen, maar als ik er eenmaal uitben gaat de knop om en gasss... helemaal los.
    En het gekke is, dat ik de rest van de dag ook helemaal niet moe ben :(
    Gisteren pas rond 22.30 thuis, we hadden meteen na school nog een cursus in Helmond. Ik had al met een collega afgesproken dat hij me naar Eindhoven zou rijden als de bevalling zou starten. De baby in Helmond is een NO GO!
    Maar gelukkig geen bevalling.
    Vandaag weer als een paard gewerkt. En mezelf ewer voorbereid op mn bijna verlof, nog 1 weekje.

1 kind zei vandaag tegen me: juf, ik vind dat jij moet trouwen voor de baby.
    Ik: maar ik ben al getrouwd.
    hij: ow, dat wist ik niet, dan is het goed

zo lief...

Straks heb ik teamuitje, we gaan lekker uit eten.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Om nog even een oude koe uit de sloot te halen. Ik voel niks voor de meldplicht. In principe laat ik altijd weten als ik er niet ben, en ik heb een smsbuddy voor noot/nood gevallen... dus...
    Kan voorkomen zoals nu dat ik er 1 of 2 dagen amper ben..... tja....

20. Heerlijk die kinderen he Maria!

Geniet van je teamuitje!

Heerlijk dat je zoveel enerie hebt trouwens, wil ik ook wel hihi :)

Deel Deze Pagina