Ha Rachel, leuk om jou ook weer eens te horen. Alleen wel jammer dat je zo'n last hebt van je bekken sterkte! Ow, die kinderverbastingen zijn zoooo grappig, Natasja. Ik noemde Sneeuwitje altijd Sneetje Wit petje af, Maria! Werkpaardje! Ik diesel rustig door, maar echt gassen lukt niet meer...**maakt een diepe buiging** Normaal gaan wij met het personeel altijd in het najaar wat leuks doen (vorig jaar curlen en uit eten), maar ik was het helemaal vergeten Ben vandaag maar het net opgedoken en het wordt nu wrs vrijdag 19 okt of vrijdag 24 okt. Opties zijn 1) kookworkshop 2) eten in themarestaurant (griezel of boogie night) 3) eten in de oude cacaofabriek in Rotterdam met meedoe-thema Alcatraz. Jean-Paul moet nog stemmen. Wat lijkt jullie het leukst? Ik heb eventueel websites die bekeken kunnen worden... Zometeen gaan we naar mijn klus-neefje. Hij is bijna jarig, maar daar kunnen we niet bij zijn. Dus nu gezellig met zn 4-tjes lekker eten en bijkletsen over andere dingen dan verbouwen! xxx
zal ik maandag uit eten gaan met de MR (medezeggenschapsraad) of naar de laaste pufles gaan? allebei even saai denk ik....
Zijn jouw puflessen saai? Dan had je hier moeten zijn Maria.. zonde...Bij ons was het altijd lachuh gieren brullen en toch nog nuttige info, maar op zo'n manier gebracht dat het ook leuk is zo nu en dan hihi..
Ik denk dat ze nog weinig info kan geven. Ik weet hoe ik moet puffen en daar is alles mee gezegd. Maarja, tis wel de laatste les... Eten met de MR is eigenlijk ook min of meer verplicht...
Zo daar is ze dan weer..........helemaal gesloopt, maar ik heb beloofd om even uitgebreid te reageren. Ik spring erin op pagina 1264... Missym; Hee leuk je geboortekaartje ook zover klaar! Weer een stapje dichterbij! Hoop dat je wel wat beter gaat slapen de komende weken, beetje energie is sowieso niet verkeerd ! Ilse; Tja, begrijp denk ik wel wat je bedoeld te beschrijven...Heel vervelend inderdaad! Hoop dat je met de voorgaande tips van de meiden iets kunt en je je weer snel een beetje beter voelt! Dikke KNUF ! Gwen; Wat een prachtig mannetje om te zien! En meteen papa ff te pakken genomen Dat jullie Mika maar snel groter mag groeien en lekker mee naar huis mag! Jullie kaartje is ontvangen en erg leuk ! Tari; He bah meid! Weer een blaasontsteking, kan je wel gebruiken... Heel veel sterkte en ik ga duimen dat deze kuur goed en snel aanslaat! Muriel; Zo jij hebt je katjes goed verwend op dierendag ! Moet zeggen dat ik er glad niet aan gedacht heb om ons hondje wat extra's te geven Ennuh weer lekker gekortwiekt door de kapper ! Heerlijk, kan ik ook nog wel even laten doen volgende week ofzo... Dafje; Goed dat je toch nog gebeld hebt met de vlos en uitgebreid bent nagekeken! Gelukkig is er dus niets aan de hand! En fijn dat je zo'n leuke afscheidsdag hebt gehad! Hoe vonden de kids de spenen met aardbeidenveter? Of hebben ze het niet overleefd? Stasia; Hoe was je controle in het zh? Oh ik lees het net, alles was in orde! Zal wel een hele geruststelling zijn! Kan me voorstellen dat je het nu wel wat spannender vind om alleen thuis te zijn na je avontuur van vorige week... Jolger; Nog gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap ! Natasja; Het zal wel weer even wennen worden als Etienne (al is het voor een paar uurtjes) weer aan de slag gaat! Dat in combi met hormonen, tja; veel poetsplezier! Doe je wel rustig aan en denk je om jezelf?! Dees; Ben erg benieuwd naar je foto's ! Wel confronterend als je jezelf terugziet op de gevoelige plaat...Maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij die buik en heupen... Dat komt straks allemaal wel weer in vorm! Esther; hmmm fretjes, ja leuke beestjes, maar in combi met een hond? Lijkt me ook niet zo'n strak plan Wel lekker gegeten? Veel plezier vandaag met je fotoshoot! Oh ennuh wat betreft die personeelsdag/avond; ik zou voor de kookworkshop gaan Roelie; Jij bent goed bezig ! Jeminee, dacht dat ik veel gedaan had, maar jij wint hoor! Gefeliciteerd met weer een nieuwe mijlpaal voor Niels! En wat fijn dat Rene vanavond thuis is en morgen de jongens meeneemt...Geniet van je "vrije" dag morgen! Serafijntje; He wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt meid! Beterschap en ik hoop dat je snel opknapt! Waarvoor moest je eigenlijk bloed laten prikken? Maria; Jij gaat hard ! R.E.S.P.E.C.T. hier ook een dieseltje hoor...en dan ben ik nog moe ook als ik iets heb gedaan... Hmmm, lastige kiezen tussen 2 saaie dingen; Ik geloof dat ik toch voor de pufclub zou gaan.... Veel plezier trouwens met je teamuitje ! Koffiedate; denk niet dat ik erbij ga zijn....is voor mij toch iets te ver en ook tegen het einde....Nou ja we zien wel, als ik ineens toch iets geregeld kan krijgen en me goed voel denk ik er iig even over na.. Geloof dat ik nu wel weer helemaal bij ben, als ik iemand vergeet; *****
Zo, mevrouw Strijk (die dat in haar hele leven daarvoor bijna nooit deed), meldt zich weer eens. Goed om weer van je te horen Rachel, jammer dat je zoveel pijn hebt En goed dat je toch verslaafd blijkt te zijn Jen, fijn dat je gewoon weer lekker meedoet, gezellig! Oh, ik ken dat Esther, vergeten om een uitje te regelen. Ik zou dit jaar het neven - en nichtenuitje regelen, maar ben het glad vergeten. Nu moet het maar een kraamfeestje worden ofzo. Vwb jullie uitje: hangt beetje van de inzet van de mensen af, maar ik vind zelf iets waar ze nog wat voor moeten doen het leukst. Wij hebben een keer een hele succesvolle kookworkshop Italiaans gedaan, met verse pasta maken enzo. Erg leuk en lekker. Succes met de snelle organisatie! Enneh Roelie.... we gaan Rob wel even bellen hoor, want het is zonde om die sticker op jullie deur aan je neus voorbij te laten gaan! Dafje, lief zeg dat afscheid van de school, zal je toch vast stiekem wel wat hebben gedaan! Maria, you GO girl! Lekker dat je overdag nog zo barst van de energie, zo zou iedereen het hier op het forum moeten hebben!
Nee, ik helaas ook niet, ga er ook zo vandoor. Verrassingsfeestje voor een buuf die met pensioen is gegaan en eerst nog even eten met allemaal buurtjes, gezellig hoor.
Jen, tuurlijk sloegen de aardbeieenveters en spenen aan hihi, het zijn kinderen en kinderen houden van: ......... jaaa! Snoep! Althans op twee na.. Die lusten ze niet.. ach ja, die heb je er altijd tussen zitten.. Ze wilden nog wel een tweede keer, maar zoveel had ik er nou ook weer niet gemaakt. Ja, er waren er wel een aantal gesneuveld, maar dat maakte de kids niet uit, want ze konden toch niet heel in die mondjes hihi... Muriel, ja het was ook wel heel erg lief en ik heb het erg gewaardeerd.. ondanks dat ik niet van de belangstelling houdt.. Maar ik vond het schattigste toch de zelfgemaakte slinger van de kids en het zelfgemaakte boek van de kids van mijn oude groepje.. zwijmel.. lieve kinderen toch! Die slinger gaan we denk ik ophangen voor het raam als de kleine is geboren hihi... ipv een standaard slinger...
Ik ga d'r ook zo weer vandoor.. hebben een voorstelling/concert.. percussie... ben benieuwd wat ukkie ervan vindt hihi... misschien verbouwt hij mijn buik wel.
hoi dames, Hier mijn voorlopig laatste berichtje. De hele dag aan het rennen geweest om alles in orde te hebben voor de verhuizing. Ik hoop dat iemand me op de hoogte houd van belangrijke veranderingen en probeer zovaak mogelijk bij mensen op de koffie te gaan die internet hebben Tot hopelijk snel en alvast welterusten Dikke knuffel aan allemaal
heey meiden, ben er ook nog hoor. maar sta ff een paar dagen in meelees stand. ilse dikke knufffff hoop dat je het een beetje red.
Hoi meiden. Zo het aquarium is leeg en staat zolang buiten totdat ie de schuur in kan. Maar wat een ruim gezicht, terwijl de kast er nog staat. Wel ook een stuk donkerder qua licht. Jen, super gezellig dat je er weer bent. Haha je kan ons toch niet missen. Grappig toch dat wel allemaal aan de poets gaan als de kraamzorg komt. Terwijl ze volgens mij daar niet eens naar kijken, maar meteen een goed excuus om je huis schoon te krijgen. Dafje, zelf gemaakte dingen door kinderen is gewoon het allerleukst. Leuk dat je zo'n afscheid heb gehad. Ik zit nog steeds op een kaartje van mijn werk te wachten. Muriel heerlijk zo'n verwennerij bij de kapper, doet een mens altijd goed. Eshter, ik zou ook voor de kookworkshop gaan. Blondie, meid doe je het rustig aan, succes met je verhuizing. Natasja, wat een uitkomst he die dvd's, werkt hier vaak ook, maar dan de Cars variant, heb hem denk ik inmiddels al 10 x gezien. Roelie, zijn eerste tand, pff wat worden ze dan al weer groot he. Maar wel spannend voor hem. Maar jemig wat ben jij druk bezig zeg. Hier gaat het redelijk, merk wel dat door de blaasontsteking, eten koken te veel word, veel staan enzo, krijg ik toch erg last van mijn buik. Heb deze rond een veel zwaarder kuur gehad, dubbele aantal mg en ipv 2 X daags, nu 4 X daags. Lekker, heb het nooit zo op, vooral nu niet vanwege de kleine, ben toch bang dat ze er wat van mee krijgt. blijft het rotzooi vinden. Maar ja het is niet anders. Ilse, hoe gaat het met je? Ben je de dag nog door gekomen? Morgen mijn fotoshoot, dus op tijd de deur uit. Meiden fijn weekend. Liefs melanie
Zo het is echt rustig geweest hier. Ik ga mijn mandje in. Zal morgen niet veel online zijn, mannetje is thuis en mijn ouders komen s'middags (vader gaat keuken verder afmaken) en blijven lekker eten. Dus morgen een drukke dag. Eerst schoonmaken dan boodschappen doen en daarna zullen mijn ouders wel op de stoep staan. Maar als ik ff tijd heb..........kom ik natuurlijk ff kijlken (hoezo verslaafd?)
MOrge meiden Hier er al weer vroeg uit, en waaarom geen idee. Misschien dat ik zo ook wel nog even terug ga maar dat zie ik strakjes wel. Vandaag ga ik lekker beginnen met de kleertjes wassen van onze kleine uk, heb er zin in. Gek eigelijk hoe je zinkan hebben om te wassen Vandaag ook flink opruimen hierzo, verven moet er ook nog gebeuren, denk dat ik eigelijk niet eens een lijstje durf te maken met wat ik eigelijk allemaal nog wil zien gebeuren. Stapje voor stapje denk ik dan maar, en dan blij zijn als er wat af is. Jen: fijn je weer te zien op het forum meis! Oud en vertrouwd Murmel: en hoe was het verassingsfeestje? Blondie: Meis ik hoop dat je het allemaal red, probeer het rustig aan te doen en natuurlijk houden we je op de hoogte mochten er spannende dingen gebeuren! Tari: Meis spannend vandaag je fotoshoot! Ben erg benieuwd hoe de foto's worden Wel balen van je blaasontsteking, hopelijk slaat de kuur snel aan en heb je minder last. Ruby: fijn je weer eens te zien hierzo, doe maar lekker rustig aan en we zien je wel af en toe verschijnen op het forum. Knuf Stasia: een fijne dag gewenst met je ouders en hopelijk komt je keuken af. Voor de andere meiden ik wens jullie ook een fijne dag, en hou het rustig he!
GOEDEMORGEN! Potver zeg kan ik eens een keer uitslapen lukt het me niet... Lig al vanaf half 6 te draaien en was het om 7 uur zo zat dat ik eruit ben gegaan... Zit nu met een lekker ontbijtje achter de pc zal eens gaan bijlezen en dan ...ehm....ik ben kinderloos wat zal ik eens gaan doen? Ik denk ff lekker in bad, beetje forummen, beetje hyven, als de hormonen weer op hol slaan beetje schoonmaken...oftewel relaxt dagje xxx Roelie (in bijlees en reageer modus)