hier neemt de kraamzorg deze week weer contact op. ze belde vorige week net toen ik opgenomen werd dus zou deze week terug bellen. krijg waarschijnlijk ook meer kraamzorg door alles wat er is gebeurd. ben benieuwd eigenlijk.
ik heb dus helemaal geen poetszin nu.... mijn huis is een grote bende geworden de laatste week. de babykamer is zelfs veranderd in een waskamer hahaha.
Bij mij zijn ze van de kraamzorg ook nog steesd niet langsgeweest.... denk dat ik zo onderhand maar een moet gaan bellen...
Meiden ff advies graag! Ik was net in de winkel hier in het dorp en ging daar bijna onderuit...werd ineens heel duizelig...poeeeee wist niet hoe snel ik naar huis moest fietsen! Maar ben nu nog duizelig, misselijk, zie een beetje wazig en mijn buik is keihard...en natuurlijk is René nu net onbereikbaar Wat moet ik doen, eerst ff wat eten, gaan liggen en afwachten of toch de vk bellen? Ik weet dat ik snel dizzy kan worden doordat beeb op die slagader drukt en om nou op zaterdag de vk te storen is me ook zowat... Weet het zelf ff niet zo goed, ben nogal geschrokken en voel me nu niet zo heel erg lekker....wat moet ik doen? xxx Roelie
Jeetje Roelie, dat is schrikken! Ik zou idd eerst even rustig op adem komen, voor hetzelfde geld is het hyperventilatie, daar voel je je ook beroerd door. Alle symptomen wijzen er op iig. Even in een zakje ademen doet dan wonderen, weet je meteen of je dat uit kunt sluiten. Rustig aan even meis! En wordt het niet minder of erger, zou ik gewoon wel even bellen. Die meiden werken toch 24/7.
Thanx Muriel Tis geen hyperventilatie, dat ken ik helaas al te goed maar wel echt duizelig en tintelingen, zweten...het lijkt erop maar toch net anders... Ik ga nu eerst een broodje eten, beker melk drinken en wat zoets erachteraan eens kijken hoe het dan is en anders toch maar bellen...vooral die knetterharde buik vind ik niet prettig... Eerst even eten en dan liggen en dan zie ik wel weer verder...geef altijd anderen het advies om te bellen maar ben zelf niet zo daadkrachtig
Hmmz, vervelend hoor. Inderdaad even heeeel rustig alles doen en even wat eten en drinken. Die harde buik is nog niet minder? Ja, suf he, anderen is het altijd makkelijk advies geven, maar als je dan zelf moet bellen,voel je je toch altijd even geremd. Terwijl áls je ze dan toch belt, het een piece of cake blijkt te zijn en ze vinden het heus niet erg.
Dames.. ik heb even een genant vraagje.. ik heb het ook al gevraagd aan de verloskundigen hier op het forum, maar wat hoort de stand van de baarmoeder te zijn nu met ongeveer 36 weken? linkje naar het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... fe70b96dcf
Dafje ik heb echt geen idee...dat wat jij beschrijft herken ik totaal niet... Doe jij dan wat ik zelf niet doe: de vk bellen Hier iets minder dizzy na wat eten en drinken, ga nu een uurtje liggen en als dan de harde buik niet weg is ga ik wel bellen...eerst maar even uitrusten. xxx Roelie
Eh Roelie, Het word ook tijd dat je eens RUSTIG aan gaat doen! STOPPEN met dat gepoets. Vertrouw je het niet BELLEN! Succes meid, en ga nou echt, eens niets doen. Mooi weer pak een goed boek ga lekker zitten.
Dank je voor je reactie Roelie, maar wat dit betreft geloof ik niet echt dat het kwaad kan, dus ik ga dinsdag (dus niet maandag zoals ik eerst dacht en ook in de agenda staat) bij de controle maar even vragen wat dit te betekenen heeft. Ik ga dus ook net als jij zegt, in het weekend ze niet storen met dit... Ik hoop dat de verloskundigen van het forum me kunnen helpen.. Alleen duurt het vaak zo lang voordat je antwoord krijgt.. Dus... ach.. Ik begon vanmorgen trouwens alweer met krampen, en ik had echt even zoiets van, nou nu moet het toch een keer door gaan zetten.. maar nee.. het is nu alleen tijdens het lopen nog dat ik krampen heb... Tijdens het zitten niet meer... Dus toch niets...
hier is het ook al vanaf gisteravond een beetje aan het rommelen. gister zelfs om de 4 minuten een pijnscheut in mijn rug.maar het zakt telkens af dus loos alarm. ging net onder de douche even scheren(voor zover dat gaat)en vind het er maar gezwollen uitzien daaronder.hebben jullie dat ook?
Dat heb ik ook Ruby.. Tenminste ik kan het niet zien, maar voelt als... het lijkt wel te flubberen ofzo... Beetje onsmakelijk onderwerp
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Rachel Morrighan AGENDA Murmel~ 6 oktober 11:00 uur intake kraamzorg Tari (melanie) 6 oktober 10.00 uur fotoshoot buik. Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Serafijntje~8 oktober 12:10 extra controle vk LindaPOOH~8 oktober 11.00 eind na controle WKZ MissyM~ 8 oktober 14:30 naar de vk Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Dafje~9 oktober 10:45 vk Dafje~~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
hoi hoi meiden even een vraagje? wat moet ik doen. heb nu al 2 dagen last van veel harde buiken,pijn onderin de rug en een ongi gevoel. moet ik mijn vk bellen of niet. moet maandag weer naar haar toe. oja en een enorm druk aan de onderkant. kleine is ook vreselijk druk. groetjes sandra