En ik lees net ergens anders dat de kleine ook al helemaal ingedaald ligt....Ik had niet eens 3 dagen afgewacht meid... Hup BELLEN !
Hier een beetje geslapen...wel wat uigerust. Werd iedere keer wakker van een stomme pesterige vlieg Niet meer dizzy maar nog wel buikpijn, een soort spierpijn onderin in mijn buik. Maar niet zo pijnlijk dat ik de vk ga bellen, ik moet er toch maandag heen maar vermoed dat dit gewoon een reaktie is op het bijna-flauwvallen...soort verkramping zeg maar omdat ik zo schrok. Dat gezwollen en beurse down under ken ik trouwens wel, het is nu wat minder maar ik had dat laatst heel erg toen beeb aan het indalen was en nu weer...zit me af te vragen of hij nog verder naar beneden is gezakt kan het aan mijn buik niet echt merken...nah dat hoor ik dan maandag wel. Ga nu de bedden weer opmaken, lekker is dat heb ik net alles afgehaald en uit de ramen gehangen voel ik me zo...ik zal toch weer beddengoed op de bedden moeten hebben Ga het rustig aan doen, eten klaarmaken en hopen dat René (alweer onbereikbaar grrrrrr) straks thuiskomt dan mag die de rest hier doen... Verdorie baal als een stekker ik wil zoveel en nu laat mijn lijf het zó afweten! Dafje en Ruby spannend dat gerommel maar nog ff wachten hoor! Stiekel ik zou wel de vk bellen in dit geval, zeker in combinatie met de ongi pijn en rugpijn, het kunnen oefenweeen zijn maar ik zou niet wachten met bellen. xxx Roelie
hoi hoi nou dames ik heb gebeld. de vk denk dat het misschien ook wel uit mijn bekken kan komen,MAAR ik moet van haar nu rustig aan gaan doen. geen hele stukken meer lopen en alleen het hoog nodige gaan doen.(moeilijk als je er ook 1 van 4,5 hebt lopen) en mijn wederhelft is de hele weekend weg. zul je altijd zien dat er dan iets gebeurd. maandag om 9.40 moet ik weer naar hun toe en zal ze alles op een rijtje zetten van hoe of wat. tenzij er van het weekend geen rare dingen gebeuren anders toch weer bellen. groetjes sandra dames veel plezier nog met jullie zwangerschap.
He wat een gerommel vandaag in de buikjes Rustig aan! Muriel, gefeliciteerd met het kamertje! JOEPIE wat een heerlijk gevoel! Hier staat het bedje nu ook, maar het is nog zo'n enorme bende dat ik nog geen foto ga maken Nou mijn dag is helemaal in het honderd gelopen. De A15 is afgesloten en het is hier op het eiland echt een grote verkeerschaos. Dus ik heb alles maar afgebeld en de fotoshoot verzet naar donderdagavond de 18de. Jean-Paul gaf trouwens wel toe dat hij het eigenlijk niet zo erg vond dat mijn avondafspraakje nu niet doorging...lief he?!
hoi hoi weten jullie toevallig hoe zwaar jullie pukkeltje was bij een zwangerschapsduur van 33 weken. ben namelijk al een paar keer bij de gyn geweest ivm de groei van ons pukkeltje. hij werd bij bijna 33 week geschat op 1690 gram. ben hier gewoon benieuwd naar. dus ga er vanuit dat ik maandag ook weer even naar het ziekenhuis moet voor een echo. dit is al een beetje standaard aan het worden ben tot nu toe al wel 6 kilo aangekomen. bij de eerste was dit 13 kilo groetjes sandra
Volgens mij ligt ie dan iets boven het gemiddelde.. Ik las namelijk laatst dat bij 35 weken je ukkie ongeveer 1.5 klio is.. Maar dat zegt helemaal niets, want hij kan ook net een groeispurtje gehad hebben en dat het dus weer bijtrekt... Pff nog maar 6 kg aangekomen.. I wish...
Pff beebje zorgt wel voor ongemakkelijk gevoel vandaag... krijg meer en meer last van het rechts-onder-mijn-ribben-doet-het-pijn-en-is-het-slaperig-gevoel. Ik weet niet waar dit aan kan liggen. Ukkie ligt ook steeds meer in de weg.. Komt als het ware steeds 'naar buiten' en dan kan je alle lichaamsdelen zowat voelen.. Maar dat voelt niet fijn.. voelt als een harde buik, zonder harde buik... beetje vaag..
hoi hoi als ik mij niet vergis dafje weegt de kleine bij 35 weken rond de 2500 gram oftewel 5 pond dit volgens de nieuws brief die ik altijd krijg van baby info. ja onze kleine bezorgd mij nu ook werkelijk de ene naar de andere ongemak om het zo maar te zeggen. maar we moeten nog even volhouden,al is dit makkelijker gezegd dan gedaan. groetjes sandra
Goedemiddag. Vandaag ben ik toch wel echt moe.... een hele week plankgas werken hakt er stiekem toch wel in. Nog maar 1 week werken gelukkig. Dit wordt wel een drukke week, ik wil veel doen deze week, daarna rust. ROmmelende buikjes dames hou die babies nog even binnen! Ik heb gisteren zowaar een enorme allergische reactie gehad op een kat (denk ik ). Ik was bij een vriendin die katten heeft een naarmate de avond verliep werd mijn oog dikker en dikker en werd mijn snot veelvuldiger...veel niezen... ben maar naar huis gegaan...
Hey ladies, wat een gerommel hier vandaag...svp de beentjes bij elkaar houden hoor Roelie ja ik heb idd maandag met Gwen en Patrick afgesproken, maar natuurlijk ga ik nog niet naar Mika. Kan me goed voorstellen dat ze er graag eerst familie bij hebben... Ik ga snel weer naar de aardappels, anders heb ik straks pap in de pan
hoi hoi allemaal, Mijn verlof ging gisteren in, dus een half dagje gewerkt. Daarna kennis gemaakt met mijn vervanger, MY GOD!!! ik durf er geld op in te zetten dat ze me na de bevalling opbelen of ik niet eerder wil beginnen. Die man is een ramp en weet niet eens of ie eigenlijk wel het onderwijs in wil (heeft 7 weken onderwijs ervaring en in 1984 zijn bevoegdheid gehaald, altijd bij uwv gewerkt) hij heeft al moeite met 2e klas gymnasium !!! Maar even naar het café geweest, kadootjes van mijn collega's gekregen. En thuis bloemen van mij mannetje en uit eten! Vandaag thuis opruimen. Roelie, ik kan best begrijpen dat jij een dezer dagen gewoon spontaan bevalt. moet jij het niet eens wat rustiger aan doen? Ik ken echt niemand die zoveel poetst als jij hihihi. Hoe kun je trouwens nog zoveel poetsen? Jouw huis moet intussen toch al klinisch schoon zijn?? hahaha. Ilse: ik snap dat je je klote voelt, het is ook gewoon klote. Succes meid, ik kan je geen goede tips geven. Maria: knap dat jij het zo lang volhoudt hoor! en over de pufclub, de mijne is ook boring! ben donderdag weer vergeten af te bellen, mama vierde haar verjaardag. Ik ga deze week mijn vluchtkoffer inpakken vast, en de laatste baby dingen afmaken. Ik ben vanavond niet hier, want dan ga ik samen met mannetje lekker tv kijken, met warme chocolademelk EN slagroom! en dan doen we lekker de open haard aan. x Petra
Waarom vraag je het dan, hihi Klopt, ik zei het verkeerd.. Nog effies inderdaad.. Maar mag van mij vanaf volgende week donderdag toch echt wel komen hoor! Dan ben ik 37 weken.
Hier nog steeds dizzy, misselijk, hoofdpijn, harde buiken en inmiddels ook rugpijn. René komt over een uurtje thuis en dan zie ik wel verder, het verergert niet en beeb is goed aanwezig dus ik wil nog niet bellen maar als het echt de spuigaten uitloopt trek ik wel aan de bel. Natasja: ik wist niet dat je nog niet bij Mika mocht sorry...ik dacht dat het wel kon omdat hij nu in Almelo is, mijn fout... Peetje: klinkt als een leuke vervanger...NOT! En dat schoon valt hier wel mee hoor, met 3 grote honden en 2 kinderen is het hier nooit zo lang schoon en is hier altijd genoeg te doen... Ik zal ff aardappels schillen en dan weer languit op bed, mocht er nog wat gebeuren vanavond dan sms ik in ieder geval Gwen wel en desnoods nog een van jullie, mocht Gwen niet online kunnen zijn. xxx Roelie
Ben je normaal ook allergisch voor beesten Maria? Ik heb pas nog ergens gelezen dat je neus extra wijd open staat, en dus ook extra gevoelig is voor dingen van buitenaf en je dus ook eerder verkouden bent en dus ook eerder allergische reacties hebt. Ik hoop echt voor je dat dit alleen tijdens de zwangerschap is voor jou!
Lekker genieten van je verlof Peetje! Dat doe je ook wel zie ik al Heerlijk hoor openhaardje, chocolademelk met slagroom.. doe mij ook zo'n avondje.. lijkt wel sinterklaas hihi. Wat een knullige vervanger hebben ze aangenomen dan zeg! Laat je niet straks ompraten tijdens je verlof hoor! Lekker uitzitten en genieten van je ukkie! Ik ga ook mijn vluchtkoffer pakken morgen. Was van plan om dat vandaag te gaan doen, nu ik het toch zo voelde rommelen.. maar dat is er niet van gekomen..
Ga inderdaad maar languit op bed meis! Rust is nu het belangrijkste. Laat René zo de rest maar doen. Je moet je niet te druk meer maken. Alles wat je uit handen kan geven, lekker laten doen! Nu nog geen beeb laten komen hoor meis
dafje, voor zover ik weet bne ik niet allergisch voor katten. Het kan ook iets anders zijn geweest, haar tapijt ofzo. Maar ik vermoed toch de kat...