November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    errug leuk muriel

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Superleuk Muriel! En mooie buikfoto ook :D

3. Wow Muriel, wat een mooi kamertje! En inderdaad ook een prachtige buik. Wou bijna buikJE zeggen, maar dat is het natuurlijk allang niet meer hihi. Je mag trots zijn op jezelf!

4. Niet meer actief

@Muriel; Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent !
    Hardstikke leuk kamertje, lekker vrolijk! Ennuh jouw buikje is ook al aardig gegroeid...hier nog zo een...
    Wat "leuk" trouwens dat je waarschijnlijk extra kraamzorg krijgt ivm je navelfobie!

@Maria; Wat raar die reactie op (waarschijnlijk) de kat van je vriendin, heb je er nu geen last meer van dan? Ennuh, lekker uitrusten he meid! Je hebt al keihard gewerkt afgelopen week, nog 1 weekje te gaan en dan mag je gaan genieten van je verlof!

@Natasja; En had je puree? Of toch nog gewone aardappels? ;)

@Petra; Goh apart dat ze zo'n vervanger regelen zeg..., nou ja maak je er maar niet te druk om, jij en beeb zijn veel belangrijker nu! Je bent wel lekker verwend gisteren op je laatste dagje!

@Roelie; Ga jij inderdaad maar eens gestrekt en doe maar helemaal niks meer ! Beentjes bij elkaar en die beeb nog ff binnen houden hoor!

@Dafje; hmmm, vluchtkoffer; Dat zal ik begin volgende week ook eens gaan regelen. Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht...maar toch wel handig als dat allemaal klaar staat, je weet maar nooit...

@Esther; Wat jammer dat je nu nog wat langer moet wachten op je fotoshoot! Je had je er vast al helemaal op verheugd! Nou ja, kan je vanavond gezellig met je mannetje op de bank !

@Ruby; Niet zo gek toch dat je nergens zin in hebt! Je hebt wel even genoeg achter de rug en moet maar gewoon eens lekker ego-centrisch zijn! Alleen maar aan jezelf denken en de boel de boel laten! Dan maar een rommeltje in huis hoor...Sterkte meis!

@Hope; Pfoe 3 uurtjes slaap, dat zou ik dus echt niet trekken! Doe je het rustig aan? Je hebt nogal wat op je lijstje staan...Succes!

@Linda; Jij moet doen waar jij je goed bij voelt ! Als je schoonmoeder zich daarin niet kan vinden heeft ze lekker pech! ( waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoop toch dat je er wat kracht uit haalt) Sterkte meis!

@Dees; En alles gewassen en gedaan? Ik ga daar volgende week maar eens mee aan de gang...

5. Niet meer actief

ZO, zelf weinig gedaan vandaag! Ben gesloopt van gisteren....

Morgen nog een dag hoor, vind het allemaal wel best...!
    Morgen lekker plamuren en verven van de voordeur en bergingsdeur en boven de deur van het CV hok...

Eind van de dag in de fotodozen van mijn moeder duiken, moet een fotoalbum gaan maken voor haar 50ste verjaardag...

6. Hier ook maar weer eens nieuwe buikfoto's in mijn album gezet.. :)

7. Hier nog één die niet zoveel gedaan heeft.. Kan me niet eens meer herinneren wat ik vanmorgen heb gedaan haha. Oja ff naar de winkel voor cadeautjes voor ons nichtje die morgen jarig is. Voor mijn zwager ben ik niet geslaagd.. wordt dan toch weer een envelopje vrees ik..

Je hebt nog een hoop te doen morgen dus Jen.. Let je wel op dat je niet té veel doet!

Foto's neuzen! Altijd leuk! Oude foto's opsnuffelen. Lekker genieten :)

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    leuk leuk leuk! die van ons is ook oranje :D (met geel én nijntje :p )
    en een mooie buik hoor! :thumup:

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow hetgeen ik zo lees.. allemaal de laatste loodjes.. iedereen succes ermee! ik denk aan jullie!

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Jen: wow niet teveel doen hoor! dat jij nog gaat plamuren zeg!

muriël: leuke kamer!

Maria: misschien was het gewoon geen leuke kat hihihihi

dafje: als ik jou was zou ik idd gaan pakken, als het zo rommelt kan het wel eens eerder nodig zijn dan je denkt! Jij bent trouwens ook al een stuk verder dan ik,

Roelie: heb je ook 2 honden? sorry dat was me ontgaan. Ja dan blijf je bezig zeker met kids. Hier 4 katten, dus ben ook nooit uitgestofzuigd.

mijn vervanger; ja ze konden gewoon niets beters vinden, lerarentekort. Ik vind het zelf wel moeilijk om zo weg te gaan, ik moet de klassen aan het einde van het jaar weer overnemen dus als hij er een potje van maakt zit ik met de problemen.

openhaardje is aan, even mijn toetje laten zakken en dan warme choco. Ik mag nog, ben nu in totaal 4,6 kg aangekomen. en dat terwijl ik haast iedere dag chips eet :oops:

11. Waaaat! 4,6 kilo.. :confused: Jemig, ben ik de enige hier die meer dan 10 kg is aangekomen? Niet dat dat verder heel erg zichtbaar is, ben benieuwd waar het allemaal is gebleven. Ja, mijn bovenbenen dat wel, maar verder? Ik ben bij de 10 kg gestopt met wegen (dat was rond week 27), dus ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen.. maar 4.6... wow! dat wil ik ook :cry:

12. Niet meer actief

Och jawel, why not! Het is buiten dus van de stank enz hebben ik en beeb geen last...En als ik het niet doe gebeurt het niet, want als er iets is waar mijn man slecht in is dan is het schuren, plamuren en verven...

Dat heeft ie overigens niet van een vreemde, zijn moeder heeft ervoor gezorgd dat ik het nu allemaal nog een keer kan doen, want die heeft het flink vernaggeld de vorige keer... :(

Maar ik doe alles op mijn dooie gemakje en waarschijnlijk komt de helft maar af...maar ja, heb gewoon goede voornemens en ik zie wel waar het schip strand...

13. Oei Jen, das niet leuk als het al gebeurd is, maar dat je het dan overnieuw kan doen.. succes morgen!

14. Niet meer actief

Is best balen ja!

Maar ze stelde van de week al voor om weer te komen helpen met verven, dus moet maken dat ik het af krijg :)

15. hihi inderdaad.. Nou schilderse!

Ik hou het voor gezien vanaaf.. we gaan een filmpje kijken.. ook met chocomelk hihi... Tot morgen!

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik weeg nu zelfs een halve kilo minder dan vóór mijn zwangerschap :confused: was helemaal in shock toen ik op de weegschaal ging staan gister.. :rolleyes:

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe, 4,6 kilo, dat had ik er volgens mij na 12 weken al aan!

Ik ben nu 11 kilo aangekomen, maar de trendlijn blijft stijgen hoor! :)

Dankjullie wel allemaal voor de lieve kamer-reacties!
    Het is leuk om te horen!
    Het is voor ons extra bijzonder, omdat het kamertje nog niet bestond en we dus van tevoren geen idee hadden hoe het zou worden.
    Maakt ons extra trots ;)

Maarja... nu eerst nog maar eens dat beebje er in leggen!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jen, lekker in een zwanger tempo klussen hoor, no sweat, anders loop je jezelf voorbij... Wel cool dat je het zelf doet!

@Gwen: goed zeg, dat je gewicht bent kwijtgeraakt. Dat is snel gegaan! Maarja, je hebt ook een behoorlijke stressperiode achter de rug. Dat zal zeker hebben meegeholpen.
    Is Mika al goed aangekomen?

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, hij weegt inmiddels ruim 2300 gram :)
    voor nu.. truste dames!

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi Meiden,

Vandaag mijn fotoshoot gehad, echt super leuk, we waren er om 10.00 en stappte pas om 11.40 uur in de auto en dat voor 27,50. Ben zo benieuwd. Had niet verwacht dat ik zo leuk zou vinden, maar hier niet naakt geweest hoor, vind dat best wel knap van je dees!
    Maar ja ik had ook een heleboel poses met kids en/of Adriaan. Dat vond ik ook erg leuk, eigenlijk hebben wij helemaal niet dat soort foto's met zijn 2en en we zijn al 8 jr samen.
    Tevens heeft ze zelf een dochtertje van 12 wkn, maar de jongens vonden dat super intressant en waren dan ook erg lief voor dat meisje, speeldoos aan doen, knuffelen enzo, dus hun zusje krijgt zeker geen aandacht te kort, zo lief van ze.

Roelie meid, nu echt rustig aan hoor!!!!!

Muriel super leuk kamertje en mooie buik.

Dafje, jij ook al een mooie buik.
    vind dat altijd leuk om die foto's te zien.

Jen, snel schilderen morgen, lief bedoeld van je schoonmoeder, maar dan kan je het beter zelf doen, hier ook een man die er geen kaas van heeft gegeten.

Gewicht, eh :oops: 15.5 kilo :oops: Maar ja gaat dan ook hard als je niets mag doen behalve zitten. En tja de trek gaat gewoon op de oude voet verder.

Maria, vreemd dat jij bekaf bent, pfff als je ziet wat jij van de week allemaal gedaan hebt, met je energie. Meid lekker uitrusten van het weekend.

Eshter hoe was je wandeling, knap hoor dat jij dat nog volhoud. Wat zal mijn lab, jaloers zijn op die van jou :) Maar je had er erg mooi weer voor.

Indigo, hoe gaat het met je zus. En hoe gaat het met jou?

Ilse, hoe gaat het meid, heb je nog wat leuks gedaan vandaag?

Vluchtkoffer ga ik morgen even klaar zetten.

Hier vanmiddag nog de woonkamer om gegooid en schoongemaakt, tenminste manlief heeft bijna alles gedaan. Maar wat een ruimte nu, heerlijk. Heb nu alleen wel mijn bril nodig bij het tv kijken, en dan hebben we toch echt een breedbeeld van 81 cm. :oops: Oke zit wel een meter of 5 tussen bank en tv, maar merk wel dat mijn ogen slechter worden.

Vorige week stond een foto van Angelus, gesminkt, in de zondagskrant, mijn broer had hem opgegeven voor foto van de week.
    Dit had ik echter ook gedaan, maar dan een foto van Angelus en Zefanja samen gesminkt. Deze week stonden ze samen er in en ook nog eens in het klein op de voorpagina. Echt hier nu een supertrotse mama, :)

Nou was het wel even.

Voor wie ik vergeten ben, sorry.

Deel Deze Pagina