November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik zat net even te zoeken of je toevallig wat over de shoot had geschreven.
    Fijn dat je het leuk vond. We zijn een behoorlijke tijd bezig geweest. Dit omdat ik je jongens ook graag leuk op de foto wilde hebben en die ook even nodig hadden om te ontspannen en zich op hun gemak te voelen.
    Je hebt knappe boys!

Ik kan je alvast verklappen dat er hele mooie foto's tussen zitten. En... dt Adriaan behoorlijk verliefd naar je kijkt op de foto's.
    Erg mooi om te zien!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi Eveline,

Wilde nog een berichtje bij je oproepje plaatsen, maar ik vond het erg leuk, en fijn dat je vooral de tijd nam zeker omdat Angelus erg verlegen was.
    Ben echt super benieuwd naar de foto's.
    Vooral het schminken van mama d'r buik vonden ze het einde en natuurlijk de belleblaas. Hoe verlegen ze waren hoe erg ze er van genoten hebben en wij ook.

Nog bedankt hoor!

Groetjes Melanie

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Roelie :idea: joh gekkie! Je hoeft je toch niet te verontschuldigen lieverd, kan jij ook niet weten.

En euhh..doe jij het wel ff rustig aan? Als je het niet vertrouwd zou ik zeker weten even aan de bel trekken hoor. Dikke kus..

Jen :idea: het was idd puree :) heb dr maar stampot van gemaakt :oops:

4. Niet meer actief

Natasja; Hahahaaa, ach joh is toch ook lekker?

Melanie; Zo te lezen hebben jullie geweldig genoten van jullie fotoshoot! Ben benieuwd naar het resultaat!

Deze dame gaat haar bedje opzoeken, ben moe en de kleine dame is erg druk....Buik voelt vandaag een beetje zwaar en gespannen aan. :(

Truste allemaal!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Weer lekker gebept zie ik.
    hier nog steeds bezig met wassen van de kleertjes, heb al 5 wasssen weg gewerkt, en nu zijn mn knijpers op :confused:
    Het erge is, ben nog niet klaar hahaa, oke zit ook wel onze eigen was tussen. Morgen gaan we weer vrolijk verder. Vandaag ook flink aan het ruimen geweest, maar merk nu echt goed dat ik weinig energie heb. Heb vanmiddag zelfs even op bed gelegen.

Roelie: meis doe jij rustig aan, je hebt me wel laten schrikken hoor. Denk dat het ook een reactie van je lichaam is die nu zegt ho en nu niet verder.
    Hoe ishet nu met je buik?

Murmel: Je kamertje is erg leuk geworden zeg
    We hebben toch wel een oranje manie hierzo, leuk hoor
    Ben ik toch niet de enige gek haha, ben namelijk vaak raar aan gekeken toen ik zei dat het kamertje oranje word. Super gedaan!

Jen: lekker aan deklus meis! Luister je wel goed naar je lichaam?

Kilo's: Ik heb nog steeds werkelijk geen idee hoeveel ik ben aagekomen.
    Het boeit me namelijk echt werkelijk helemaal niks, zie het na mn zwangerschap wel.

Tari: leuk dat het zo goed is bevallen meis met de foto-shoot, ben ook erg benieuwd hoe ze zijn geworden!

Ik ga eens even in de mail kijken of ik toevallig al wat binnen heb gehad van mijn fotoshoot
    Anders tot morgen meiden en sweet dreams

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jen truste meis!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    helaas nog niks binnen, hoezo ongeduldiggggggggg

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Om 8 uur was ik toch echt te klaarwakker om te blijven liggen. Dus dan maar de wasmachine en de afwasmachine aangezet, zodat het voelt alsof ik iets heb gedaan vandaag, haha!

Straks komen mn ouders lunchen en vanmiddag komen er vrienden borrelen, dus weer druk dagje met veel aanloop.
    Ik hoop dat het net zulk schitterend weer wordt als gisteren!

Melanie, wat leuk zeg die shoot!
    En je zoons zijn dus echt super-zoons: eerst heel lief spelen met dat kleine meiske en dan ook nog eens in de krant staan, de 2e keer op de voorpagina nog wel, wat leuk zeg. Als wat waren ze geschminkt? Ik kan me voorstellen dat je supertrots bent.
    Ben heeeel erg benieuwd naar de foto´s!

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Hier ook al vroeg wakker. Onze wekkers ging weer vroeg af, :)
    Ach hoort erbij, ze zijn nu lekker aan het spelen in hun indianentent, die kan nu weer staan in de woonkamer. Ernst en Bobbie op de achtergrond aan. Heerlijk zo'n zondag ochtend.

Muriel word weer mooi weer vandaag.

Straks nog even verder opruimen in huis, ligt nog wat van gisteren en straks eerst met de jongens tamme kastanjes zoeken, hmm zo lekker zijn die. Verder denk ik lekker een rustig dagje.
    Adriaan ligt zelfs nog lekker te slapen.

O had zo lief gedroomd, de kleine haar handje zag je door mijn buik en kon deze vastpakken, ze deed toen met haar handje mijn vinger vast pakken. Wilde eigenlijk helemaal niet wakker worden. Was zo lief.
    Zwijmel, zwijmel..........

Roelie, meid hoe gaat het vandaag? Gaat al wat beterder?

Jen, doe jij het ook rustig aan, herken dat gevoel van je buik alleen was het bij een blaasontsteking, maar kan ook een teken zijn dat je weer gegroeid ben.

Dees, jij heb hele wat te wassen gehad, zo veel kleertjes? ;) :)
    Leuk he die mini kleertjes. Hier ligt het allemaal al gewassen in de kast.
    Moet alleen het boxkleed nog een keertje doen, want ja daar hebben de katten bovenop gelegen. Ach ontkom je toch niet aan.
    Doe jij het ook rustig aan, vooral met jou rug?

O meiden ik weet dat het eind in zicht is, maar hou toch wel rekening met jullie zelf, ook al heb je de drang dat het af moet. Maar vergeet niet dat het zwaarste werk nog moet komen en dat is jullie bevalling.
    Tevens gaat het daarna pas beginnen, het word nog een drukke tijd.

Dan maar een stofje meer, maar liever dat dan een overmoeide mama. die begin tijd gaat al snel genoeg, zorg dat je er van kan genieten.

Zo dat was de zondagochtend preek, :)

Meiden geniet nog van het mooie weer en denk nu echt om jullie zelf!

Fijne dag en misschien nog tot straks.

Liefs Melanie

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    HIer op zich weer lekker geslapen en uitgeslapen, doet een mens goed, had ik wel nodig na gister.
    Ben wel laat gaan slapen, heb een film liggen kijken over een 6ling, bbrrrr petje af voor die mensen moet er niet aan denken. Heb niet het begin van de film gezien, maar het was toch indruk wekkend.

Vandaag weer kleertjes wassen, joepie.
    Qua kleertjes valt het wel mee wat ik heb, heb ook wel maatjes groter liggen, en die was ik eigelijk gelijk ook maar mee. Dan onze eigen kleren erbij. Wij wassen eigelijk alleen maar in het weekend dus dan ja, dan heb je wel een berg.

Verder ik ga vandaag weinig doen dnek ik. Piet gaat nog wat dingen af verven in de kinderkamer. De rest van de dag doen we het lekker rustig aan.

Murmel: geniet vandaag lekker van je dag, het word weer een mooie dag zo te zien!. Ik wens je ook een hele fijne middag met je visite

Melanie: een mooie zondagspreek, en je hebt nog gelijk ook.
    Maar ja die hormonen bij sommige meiden die lekker opspelen he hihi
    Oke heb er zelf ook wel last van, maar niet zoals Roelie, geloof dat dat huis mega schoon en fris is.

Andere meiden ik wens julle ook een fijne dag toe, geniet lekker van het weer. Tot spreeks

11. Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Hier weer heerlijk geslapen, nog ff wakker worden met een bakkie koffie en dan ga ik weer rustig aan beginnen...

Het wordt als het goed is weer prachtig weer, dus lekker naar buiten met een potje verf en een kwastje... ;)

@Muriel; veel plezier vandaag met al je bezoek!

@Tari; Doe jij ook rustig aan meid! Hoe is het trouwens met je blaasontsteking? Gaat het al wat beter?

Ennuh ik knoop jouw zondagochtend preek in mijn oren en beloof plechtig dat ik het rustig aan doe!

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    pff een zesling, nou nee, je hebt het niet voor het zeggen, maar moet er echt niet denken.
    Lekker dat je goed geslapen hebt.
    Alleen in het weekend wassen gaan we hier niet meer redden. Moet toch wel om de dag wassen, draai ongeveer 2 a 3 wassen dan, maar ja nu ik geen droger meer hebt zijn dat dus 2 wassen, ivm het drogen. Gelukkig heb ik buiten 2 lijnen maar ja dan moet het wel mooi weer zijn.

13. Niet meer actief

@Dees; Veel plezier met wassen dan maar weer !
    Wij wassen hier ook alleen in het weekend hoor, dus ik weet wat je bedoelt.. ;) Maar daar zal straks wel verandering in komen... :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik kan me voorstellen dat jullie dat niet redden om alleen in het weekend te wassen. Zeker strakjes niet meer met nummer 5 van het gezinslid.
    Ohw en dan nog zonder droger, lijkt me erg lastig zeg. Of ben ik nou zo verwend hihi

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee hoor Dees, een droger is gewoon erg makkelijk. Die van ons is sinds een paar weken stuk, waarschijnlijk een kleinigheidje, thermostaat of de verwarming. Maar ja geen tijd om hem te maken.

Ik vind een droger vooral met kinderen echt geen luxe meer. Ik heb dan ook wel een oudje hoor.

O Jen, nog 26 dagen te gaan. Dat klinkt echt nog weinig.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ja idd Jen 26 dagen. poeh
    Hoe voeld dat meis? Al nerveus of word je nu nerveus van ons? hihi

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen dames :)
    daar ben ik eindelijk weer ,..

ik kon gisteren niet meer achter de pc zitten , had een heel erg bewegende baby, en ik kon niet echt een lekkere houding aannemen, op de bank was het al moeilijk , maar zekers achter de pc zitten was niet om te doen,....
    mijn planning van gisteren liep dus ook aardig in de soep, want ik kon niet doen wat ik allemaal had willen doen helaas :(

ik was moe en had helemaal geen fut ook,....
    gisteren avond toen ik net in bed lag, kreeg ik een flinke scheut in mn buik, en toen een flinke kramp, dit hield ff aan en ik dacht dat dit toch echt wel een flinke wee, was, nou ja een voorwee dan,....
    aangeizen die niet zo lekker aanvoelde, draaide ik me om, en toen werd ik me toch misselijk, ik ben mn bed uitgegaan en heb aardig gespogen :confused:
    erna kreeg ik weer een kramp, dus ik ging nog twijfelen of ik teveel had gegeten of misschien verkeerd?
    maar toen ik weer in bed lag, gebeurde het nog 2 x dat ik zo'n krampen kreeg (niet meer gespogen hoor!)
    haha ik heb dus maar geprobeerd die een beetje weg te puffen en dat hielp wel tegen de pijn,....
    toen stopte het en ben gaan slapen en heb geen last meer gehad,
    vannacht ben ik om half 5 uit bed gegaan en tot 6uur wakker geweest en toen had ik dus ook geen last meer.
    toen ben ik weer gaan slapen en ben sinds een half uurtje wakker,.....
    geen last meer gelukkig, maar ja wel geschrokken hoor,.haha dacht heel ff ow jee, het gaat toch niet al beginnen he? ik ben er nog niet klaar voor,.. whaha dacht meteen aan mijn huiskamer die nog een flinke grote beurt moest hebben,......

dus al is het vandaag zondag, daar ga ik maar mooi aan beginnen vandaag, al doe ik het maar rustig aan, al doe ik er 2 dagen over, ik wil niks meer langer uitstellen,......

maar ja dus loos alarm, ik denk dus dat ik voorweeen heb gehad,
    en zoals ik hier vaak lees, is dit vrij normaal toch?
    komt dit dan regelmatig terug?
    hoe vaak was dit bij jullie ongeveer?

nou , nu ga ik ff terug lezen en ff kijken wat ik allemaal gemist heb,......

fijne , zonnige dag gewenst 8)

ps, ik heb een vraag aan de verloskundige hier gesteld, en nu blijkt dat waarschijnlijk mn verloskundige het niet helemaal goed doet met het prikken op suiker ,.....
    nu moet ik morgen opnw , maar hoe breng ik zoiets nu naar mn verloskundige?

18. Niet meer actief

:confused: Inderdaad zeg, nog maar 26 dagen....
    Nee eigenlijk helemaal niet nerveus, ik laat het gewoon allemaal op me af komen...

Ben wel heel "nieuwsgierig" naar hoe het gaat beginnen en hoe snel (of langzaam) het zal gaan, maar kan er nou niet echt zenuwachtig van worden ofzo...

Ben nog veel te druk met alles op een rijtje krijgen hier in huis...Wil zoveel mogelijk af hebben, zodat dat straks allemaal niet meer hoeft als die kleine er is. Daar wil ik straks mijn tijd volop aan besteden!

Heb er overigens wel heel veel zin in om ons meisje te "ontmoeten" !

@Hope; Zo dus jij hebt een spannend avondje achter de rug, doe je rustig aan vandaag meis! Hier nog geen oefen/voorweeen gehad....

19. Niet meer actief

@Tari; jij ook nog maar 27 ! Jouw banner geeft het alleen in weken aan ipv dagen...

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    uh haha ow ja jen :) oefenweeen :-D ik vond voorweeen al zo vreemd klinken ;)
    en of het zo is,........... ik neem aan van wel,....
    maar ja ik ben ook maar een leek op dit gebied,....
    vandaar dat ik het maar ff neertikte hier,..
    ken alleen de weeen van een vroegere zwangerschap/miskraam die ook met flinke weeen gepaard ging, en tja dit voelde net zo aan ,..vandaar dat ik dit maar aanneem

Deel Deze Pagina