Oh dat is altijd zo leuk neuzen in oude fotodozen, Jen! Daf, mooie buik Peetje, wow nog maar 4,6 kilo?! Ik ben ook zoiets aangekomen, maar dan met een 1 ervoor Melanie, leuke fotoshoot zo te horen. Zo schattig dat de jongens zo meeleven met de baby *smelt*. De wandeling was lekker gister in het zonnetje. De labjes hebben zich goed vermaakt samen We zijn een uurtje weggeweest, maar hebben heel rustig gewandeld en zijn niet ver gekomen. Had wel een beetje rugpijn nadien, maar na wat yoga houdingen trok dat weer weg. Ben benieuwd hoe lang ik dit zo kan volhouden (overigens doe ik dat niet iedere dag, hoor...zo'n 2 a 3 x per week wil ik een langere wandeling maken en als het mij niet lukt, dan gaat Jean-Paul 's avonds lekker aan de wandel). Hihihi wat een lief bezorg berichtje aan ons allen heb je geschreven! Ik probeer naar je te luisteren, want jij hebt ervaring Maar moeilijk is het wel....wil nog zoveel gedaan hebben! Dees, is het bij jou mooi weer vandaag? Hier dikke mist en koud Oeh Hope, spannende dag gehad gister! Ik krijg het er spaans benauwd van, ben er (ook) nog niet helemaal klaar voor Hier vandaag een lekker huiselijk dagje, dus ik zal nog wel langswippen liefs!
Goedemorgen! Hier nog steeds beeb in buik hoor Nog wel pijn, niet echt noemenswaardig, gewoon een continue aanwezige zeurderige pijn...ik denk zelf dat het een soort verkramping is geweest als reaktie op het bijna-flauwvallen... Dat flauwvallen word wel steeds erger ben nu steeds vaker dizzy, zal het er morgen met de vk over hebben. Vandaag gaan we lekker een dagje weg naar vrienden, hoef ik alleen maar te zitten en verder niks Mocht er eentje gaan bevallen dan word ik wel gesmst he! Iedereen verder een fijne dag ik ben er morgen weer! xxx Roelie
goedemorgen meiden, zal vandaag ook maar eens wat in huis gaan doen. heb de vaatwasser al aangezet,en de kids zitten lief op het speelkleed met playmobiel te spelen. zo ff een wasje aanzetten en dan ga ik maar eens stofzuigen en dweilen.want een week weinig doen in huis zie je toch wel eigenlijk gister ff flink ruzie gehad met de kids,ze zijn hier de snelweg aan het verbreden die achter het huis doorloopt.waren de kinderen stenen over die schutting heen aan het gooien.pfffff voor het zelfde geld raken ze een auto.de schrik zat er hier ff flink in.ben ook heel erg boos geworden. nou ga ff snel aan de gang spreek jullie later wel weer.
pfffff nou sinds mijn laatste bezoekje maar 6 pagina's dus ik dacht dat wordt een makkie maar uh toen ik wou gaanreageren, was ik het al weer kwijt, wie wat had gezegd haha vlug nog ff teruggekeken en een briefje erbij genomen, haha maar ja dat briefje is zo klein, dat het nu wel erg chaotisch is geworden hihi,.. alles kris kras door elkaar,........ de beste lerares, kan dit niet meer ontcijferen , denk ik ,. maar ja zal toch ff een poging doen,..... haha zit helemaal geen volgorde meer in ten 1ste @ linda,......tjeetje je schoonmoeder grrrrrrrrrrr,.... begrijpt ze dan niet dat je als je er eindelijk eens op uit kunt, dat je dan geen zin hebt om naar iemand te gaan, dat je dan niet naar iemand gaat, die je vaak genoeg ziet, of hoort? (helaas hihi) ik ben ook al een poosje niet bij mn schoonmoeder geweest, maar ja ga nog wel af en toe naar anderen hoor @amaranta wil jou toch wel ff een pluim in je kont steken hoor ik zou niet weten hoe ik tot nu nog zou moeten werken en dan nog alles zou moeten doen vd komst vd baby,.... APPLAUS ben je niet bang dat je eerder bevalt en dan helemaal geen tijd over houdt? @ roellie , zo lees ik dat je heerlijk in bad ligt en ben ik jaloers op je en dan lees ik laters wat je overkwam, kijk je wel een beetje uit !! het lijkt wel of jij ruby d'r schoonmaak hobby hebt overgenomen, doe je niet veel te veel,.......je lichaam moet ook rust hebben hoor ! doe in ieder geval maar NIKS meer tot je bij de VK geweest bent, en weet hoe of wat,.. die duizeligheid is niet niks,....en dan nog op de fiets,...pffffff kijk maar uit,.. laat je bloeddruk ook maar checken vd zekerheid, kan je ook dizzy van worden , als ie niet oke is,.. maar ja misschien drukt de baby ook wel ergens op, waardoor je zo dizzy wordt,...... hopelijk weet je morgen meer ,.... @barbabintje, lekker gewandeld? ow ik heb daar ook zo'n zin in, vooral met dit zonnige weertje, het liefst zou ik, als mn mannetje straks vh werk komt, de auto in willen stappen en eens heerlijk over het strand gaan wandelen en dan helemaal nergens aan willen denken, maar ja,.... de druk vd huiskamer een grote beurt moeten geven verpest dit voor me,... zou eigenlijk gewoon de boel de boel moeten laten, wie weet heb ik dan morgen wel veel meer energie @murmel lekker he, het kamertje af heb je de stoel nog uitgeprobeerd? haha ja je hebt het nu wel verdiend daar eens heerlijk in uit te rusten ,.... war heb je hem gehaald trouwens? leuk hoor , oranje, voordat ik ging kijken dacht ik...oranje,......maar nu ik het zag,..erg fris en erg leuk,...... bij jouw kan bea zo langs komen ennuh de kraamzorg bellen? nou die belt wel hoor,..ik belde vorige week ook naar hun, maar het blijkt rond de 35 weken ofzo,..... @esther das balen,.....verheug je je op de fotoshoot, gaat het niet door,....... , maar ja je moet dus nog ff geduld hebben ,...... als ie maar mooi wordt toch? @ruby hoi hoi, goed om toch nog ff wat van je te horen, maar ja wel balen dat je je nog steeds zo naar voelt, ik wou dat ik iets kon doen om dat nare gevoel weg te nemen, tis verdorie toch wel klote hoor,.....je was zo dol enthiousiast over alles, en dan is de val dubbel zo hard natuurlijk,..... je hebt je dus aan de ene kant VOORLOPIG bij de situatie neergelegd, maar je hoofd en lijf zeggen eigenlijk nog dat je dit toch niet echt kan accepteren,..... al je positieve kracht is pleite,.... nou ik zou me als ik jou was , maar niet te druk maken om de puinhoop,.. reden genoeg voor je, en anders laat je je vent maar eens wat goedmaken met je ! hopelijk krijg je na de bevalling wel wat meer kraamzorg, maar toch zit jij met je nare gevoel,.....tis gewoon zwaar klote,...zo aan het eind van je zwangerschap,..wat een domper toch,...bah bah bah ik ben bang, dat dit al een punt is wat je niet meer zo gauw zal kunnen vergeten, en misschien wel zal gaan verwijten,..... maar lieffie ik kan je alleen maar zeggen denk aan jezelf en je kids, en mocht je je nu niet lekker voelen en denken dat je misschien de fooute beslissing nam, omdat je je nog zo naar voelt, je kan het altijd veranderen hoor ! als je je hierdoor beter kan gaan voelen en je nog iets van je zwangerchap wil gaan genieten, dan doen en aan je zelf denken, dar moet je mannetje dan ook maar het begrip voor opbrengen,....... nou hou je taai liefie,.. denk aan je kleine wondertje dat onderweg is, hopelijk zal die je heel veel liefde en vreugde meebrengen XXX ps ja ik heb ook een dikke bolle doos haha erg he , maar geen flubbers hoor gewoon een bol ding @ikkehe blijf je wassen? kun je mn was ook ff doen? ik wil namelijk ook meer wassen, maar ik heb gewoon geen plek genoeg om het op te hangen, heb 3 rekken en dan nog een kleintje, haha leuk he film kijken,.... ik zag gisteren toevallig een stukje film over vreemde wezens die uit de buik kwamen , haha en die kleine van me was al zo aan het romelen, was toch wel een hele aparte ervaring, dat ik terwijl ik voelde borrelen, die wezens eruit zag (voelde ) komen @peetje nou jij ook maar ff die veer in je kont, maar ja nu dan eindelijk je verdiende verlof,.... maar uh veel rust zal je niet krijgen, je zal nu wel aan de slag moeten thuis sterkte @tari toppie vd fotoshoot je maakt mij ook helemaal enthiousiast,......... ennuh bedankt voor je zondagspreek hihi ik hou mij er al aan haha heb nog niks gedaan en tis al weer bijna middag over een kleine 3 uurtjes staat mannetje al weer voor mn neus @dafje gaaf he een percussie concert,..maar uh denk niet dat ik het nu zou kunnen velen,....... haha wel leuk om te zien hoe de baby er op reageerd was namelijk niet niks, zo te zien ,.... ennuh NEE je bent niet de enige die 10 kilo zwaarder is, ik ben ong 11 a 12 kg aangekomen (a 13 hihi) fijne verjaardagen vandaag @gwen al weer 2 weken dus, wat gaat het snel he? ennuh hoe gaat het nu? hoe voelt het om mama te zijn van zo'n lief heerlijk klein wondertje? trouwens iemand nog iets van indigo gehoord? ik lees helemaal niets meer,....... nou ik ga nog 1 bakkie pakken en dan gauw aan de slag hier, dit neemt toch wel heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd in beslag :x haha ben bang als ik dit verstuur dat er inmiddels weer tig pagina's bij zijn gekomen nou alvast allemaal een heerlijke dag,.....
ow gelukkig niks bij gekomen , dus uh ga ik er snel vandoor,....... ff me mannetje bellen om te zien waar hij zin in heeft, misschien dat ik het dan toch maar morgen doe hier ,.......tis al zo laat en heb eigenlijk weinig zin ,..eruggggggggggggg he?
Goedemorgen allemaal, Hier niet zo'n goede nacht gehad dus eind van de middag nog maar even een slaapje doen. Hier is de buik nog steeds rustig, de kleine niet maar dat vind ik wel fijn dat ik hem vaak voel. Hier zit de 2e was van vandaag er alweer in. Gister een drukke dag gehad. Mijn vader heeft alvast een begin gemaakt met de wand in de keuken (tja die moest nog steeds afgewerkt worden) en dinsdag gaat hij verder. Moeder lief heeft mijn raampjes nog gezeemd Daarna lekker gegeten met mijn ouders. Ik was aan het eind van de dag helemaal gesloopt. Vanmiddag nog op kraamvisite en dan hou ik het weer voor gezien. Over kilo's ik moet dinsdag weer naar de dietiste en daar wordt ik gewogen dus ik ben benieuwd. De laatste keer was ik pas 3,7 kilo aangekomen en dat was begin september volgens mij. Van de week ga ik ook mijn koffertje voor het zh inpakken. Tenminste voor zover mogelijk natuurlijk. Maar ik heb al wat dingen klaarliggen zoals ons trouwboekje. Wij kunnen nl. de geboorte in het zh aangeven. Daar zit ma t/m vrijdag iedere morgen iemand van de gemeente. Dus dat is wel makkelijk. Nou, ga hier nog even verder met opruimen.
nou ja heb gebeld,en hij heeft ook wel ff zin om er uit te gaan,...en heeft eerlijk gezegd geen zin om vanmiddag hier in een overhoop gehaalde huiskamer te vertoeven,.. dus hij zei, laat de boel de boel maar, ga maar ff genieten vd rust en het mooie weer, het is zondag en vannacht heb je ook flink de schrik te pakken gehad, dus morgen na de vk heb je heel de dag de tijd om zin te maken,..... haha wat een scheet is het toch,..... nou ja doen maar dus,......... ga ik wel ff de gewone dingetjes doen hier,..kattenbakken, vogels, katten eten, was afhalen, babydingen beetje strijken . eten voor vanavond vast voorbereiden en dan heerlijk uitgebreid in bad ,.... dan ben ik klaar als ie thuiskomt,...... groetjes allemaal
ohww Hope die film heb ik ook gezien, nouja een stukje dan werd er op een gegeven moment echt helemaal naar van. zeker als ik mn ukkie voelde bewegen brrr
Hier net weer even staan strijken voor die kleine uk, klein priegel werk, maar eigelijk wel zo gedaan. doe ook wel makkelijk strijk alleen de voorkant hahah ja want achterkant zie je tochniet denk ik dan maar. Maar wel leuk hoor, maar vermoeiend. Piet staat al een uur stil te schilderen in de babykamer, ja stil is voor mij heel bijzonder, want als hij aan het klussen is, gaat dat meestal gepaard met vloeken. Het is gelukkig dat ik af en toe wat hoor dus dat er leven is hahah
hallo dames... het begint toch al wel her en der te rommelen in de buikjes.... spannend.... Ik ga ook maar eens een zkhtas maken, ge wit ooit nooit nie... Ik heb gisteren weer mn tank volledig opgeladen en ik kan er weer tegenaan. Poetsen doe ik nog steeds niet, maar als het goed komt mijn mama binnenkort mn huissie weer een beurt geven Geen nesteldrang dus. Rob heeft er wel een beetje last van Wasdroger staat bij mijn schoonvader, die moet nog gehaald worden. Dat is iets wat ik dan wel snel wil en waarvan Rob zoiets heeft van.... komt wel... Wij draaien hier normaal 2 wasjes per week maar soms ook niks... zoals ik al een keer eerder vertelde doet mijn moeder heel vaak mijn was (op haar werk) dus dat hoeft dan ook niet meer... Hope, het is inderdaad lastig om tegen de vk te zeggen dat je een op forum hebt gehoord dat ze je verkeerd prikken. Wellicht kun je zeggen dat je op een feestje was waar ook een vk was en dat die dat tegen je zei.... melina jij kan volgens mij een heel weeshuis aankleden! Wat heb jij veel! tari ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik denk dat ik binnenkort maar eens bij mn schoonnzus langsga voor nog een laatste shoot met rob erbij... roelie doet jij wel een beetje rustig dametje??? ruby, hoe gaat het nu met je meid? Beetje rustig weer? Begrijpelijk dat je boos wordt op de kinderen trouwens gwen, hoe gaat het met jouw baby? dafje, wat had jij een leuk afscheid zeg!! peet lekker ruk zeg, zo'n vervanger blondie de koffie staat klaar en mn laptopje ook dus je mag hier gerust komen internetten
Zo weer terug van de kastanjes zoeken, lekker gegeten, maar ik stort ineens in. Trillende handjes en na het eten nog steeds een beetje flauw, dus nu maar even wat snoepen, komt wel weer goed. Zo meteen even de peertjes schillen en dan vanavond lekker stoofperen met een gegrilde kip. mmmm. Maria, lekker hoor dat je zoveel energie hebt. Nee heb die film gisteren niet gezien, volgens mij helemaal geen tv gekeken. Hope, goeie vent heb jij en er dus lekker naar luisteren. Hier gisteren de hele woonkamer overhoop gehaald moet er nog een klein restje van opruimen, nou ja morge weer een dag. Ruby, doe het lekker rustig aan, eerst je gevoelens maar weer een beetje op de rails en daarna je huishouden. Laat je man nu ook maar eens wat doen. Denk om jezelf hoor.
Jen, ik zag aan jou banner dat het nog maar zo kort is. Gaat ineens zo hard de dagen. Niet normaal meer. Over 6 dagen mag het officieel beginnen. Ach kom maar op denk ik dan, ben er (bijna) klaar voor.
@ maria: gelukkig weer een beetje bijgekomen voor je laatste weekje, lekker gevoel is dat he? Nog 5 daagjes en je bent vrij!! @dafje; spiegel je niet aan mij, ik had al veel meer kilootjes van mezelf dan jij denk ik. hihihi dus ik ben heel erg blij dat het niet zo hard gaat. Rommelt het nog bij je in de buik? @hope: zeg dat nou niet! Laat me even in de waan dat ik 6 weken op mijn luie kont kan zitten hihihih @ ruby: wij wonen ook vlakbij de snelweg, leuk he? vooral dat heien om 7.30 's morgens. Snap wel dat je boos op de kids was! @ roelie: alles nog rustig in de buik? wel rustiger aan doen hoor. Kun jij Rob van de smaakpolitie doorsturen naar mijn huis? Ik heb namelijk in jouw navolging ook maar even de keuken gedaan inclusief de rubbers van koelkast en vriezer. Kon natuurlijk bij jou niet achterblijven. Poetsvraag: Kunnen die gietijzeren (denk ik) zwarte rekken van je fornuis in de vaatwasser? Wat betreft kilo's: hier weegt de verlos je bij elke controle, thuis ga ik nooit op de weegschaal. Vandaar dat ik weet dat ik er 4,6 bij heb. In de afgelopen 2 weken 600 gram aangekomen. Ik ben natuurlijk al zwaarder van mezelf, heb maatje 44/46. Onze verlos controleert ook bij iedere afspraak je urine op eiwitten. De vluchtkoffer moet wachten tot maandag. Ik heb gisterenavond de hele avond online ge- gamed met mijn man, mijn zus en mijn zwager. Mijn zus en zwager in Tilburg en wij hier thuis, en dan online met de headset! echt kei leuk. We spelen dan Halo 3 op de xbox. Niet dat ik er iets van kan, want ik ga altijd dood Vandaag poetsdagje. Jons en ik zouden eigenlijk samen naar een tuincentrum in Lommel (B) gaan, maar hij had ineens afgesproken om met zijn vader te gaan mountainbiken. ik dacht oke dan.... maar goed moest toch nog poetsen dus komt goed uit. Denk niet dat er vandaag nog veel mensen komen, anders tot morgen!
zo, net 5 staat hier op de achtergrond met een belspel... en er was net een kerel mee aan het doen en op de achtergrond hoorde je zijn kinderen schreeuwt hij kei hard (on air dus) hou je mond dicht allemaal!
Lo dames, even een kort berichtje, want ik ga zo nog f op bed voor we naar de verjaardagen gaan. Ik reageer vanavond weer ff uitgebreid.. Het rommelt hier 's morgens nog steeds. Gisteren kreeg ik ineens ook een voorwee.. (zo mag je het inderdaad ook noemen hoor Hope ) Ik schrok er ook van. Ik keek meteen op de klok, zo van als de volgende komt weet ik hoeveel tijd ertussen zit haha Maar ik kreeg het er wel een beetje benauwd van. Jeroen en ik zaten Over the Hedge te kijken en hij zat naast mij op de bank, maar heeft niets doorgehad haha... Ik was echt helemaal op mezelf gefocust en zei helemaal niets.. ik had echt zoiets van.. okee.. nu weet ik wat ik straks waarschijnlijk doe tijdens de weeen haha.. stil zijn Anyway, 's morgens blijft het wat rommelen, maar volgens mij heeft dat ook wel te maken met het indalen, want volgens de vlos in het ziekenhuis wassie nog niet ingedaald.. Gek, want de vlos hier zei van wel.. klein beetje welliswaar, maar toch.. Misschien wassie wel weer teruggekropen hihi.. Wie zal het zeggen.. Maar goed.. ukkie is waarschijnlijk steeds een beetje aan het indalen en dat voel ik 's nachts ook goed. Allemaal lekker genieten van het mooie weer vandaag en niet teveel doen inderdaad! Tot vanavond!