November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

@marije; Jeetje meid wat vervelend voor jou en je hubbie! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd !

@de rest; ja ik zal ook eens achter het kdv aan gaan en kraamzorg aanvragen bij de zorgverzekeraar..hebben jullie dat ook al gedaan?
    Ze adviseren om dat bij uiterlijk 12 weken te doen geloof ik...

Heb vandaag de rest van mijn collega's ingelicht, reageerden allemaal erg leuk ! Toen 1 van mijn collega's vroeg of ik wel wilde blijven werken en ik daarop antwoorde dat ik dat inderdaad wil, reageerde mijn baas heel erg blij...die was bang dat ik helemaal zou gaan stoppen met werken... ;)

Met broertje lief gaat het redelijk, hij is uit het ziekenhuis en gaat nu revalideren...blijft hiervoor (helaas) wel in afghanistan...

Degene die vanmiddag een echo hebben of naar de VK mogen heel veel plezier !

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden ik ga zo naar de gynacoloog voor de controle en een echo.
    vandaag gaat manlief niet mee,maar mag toch 2 kerels meenemen.
    mijn zoontjes gaan nl. mee naar hun baby kijken.

ik laat vannavond ff horen hoe het is gegaan.

3. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Marije, ik lees net met tranen je mailtje. Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik kan je alleen maar sterkte toewensen voor morgen en de tijd erna. En neem de tijd voor het verdriet. Sterkte.....

4. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Dank jullie wel voor de lieve reacties.
    Mijn zenuwen zijn erg aanwezig voor morgen.
    Ben net een kaarsje aan gaan steken in een kapel op de hoop dat we morgen toch nog goed nieuws krijgen en ben naar het graf van mijn opa en oma geweest om een lief woordje te doen.
    Nu is er nog een klein beetje hoop voor morgen,maar als we logisch nadenken kunnen we geen 5 weken zwanger zijn maarja.
    Zijn er toevallig meer mensen die zo'n verhaal kennen dat ze minder ver waren dan dat ze zelf dachten?(bv 4 of 5 weken verschil?)

Marije heel veel succes met alles en ik duim ervoor dat 2008 gewoon jullie jaar word(misschien ook wel het onze)

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Buddy, heel veel succes morgen! Ik duim voor je, je lichaam kan soms rare dingen doen...

6. amiek

amiek Actief lid

Sep 29, 2006
    183
    0
    0
    Hallo dames, wil me ook eventjes aanmelden bij dit november 2007 topic. Ik ben een 7,5 week zwanger en als we zelf goed hebben gerekend dan komt ons babbie op 24 november! Spannend hoor, want het is allemaal nog heel erg pril en ik ben stiekem steeds nog een beetje bang dat het mis zal gaan. Het is onze eerste zwangerschap en ik heb best veel last van buikpijn. Schijnt er allemaal bij te horen, maar ik vind het toch wel een beetje eng. Zijn er meer dames hier die nu nog last hebben van ongesteld-achtige pijn in de onderbuik?

:) Buddy heel veel succes morgen! Ik zal met je meeduimen!
    :) Marije, heel veel sterkte de komende tijd. Wat een verschrikkelijk nieuws meid!

7. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Amiek, praat jezelf geen miskraam aan.
    Komop, vele meiden hebben weleens ergens last van maar dat betekent nogniet dat het mis is.
    Jullie moeten allemaal positief blijven. Druk maken en stressen is al helemaal niet goed voor de baby.

8. amiek

amiek Actief lid

Sep 29, 2006
    183
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk amaranta, ik weet ook maar al te goed dat ik ervanuit mag gaan dat vruchtje in orde is totdat het tegendeel is bewezen. Het is dus ook niet zo dat ik er niet van geniet hoor, in tegendeel. Ben al een beetje aan het rondsnuffelen naar naampjes en leuke spulletjes en dus niet bezig met een miskraam, maar het blijft natuurlijk allemaal erg nieuw en spannend zo'n zwangerschap!

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ja dat begrijp ik Amiek. Maar ik ben juist helemaal het tegenovergestelde. Ik weet 100% zeker dat het goed zit. Dus ik maak me echt nergens zorgen om. En ik voel helemaal niks, behalve dat ik honger heb en veel slaap.
    EN toch maak ik me geen zorgen. Omdat ik weet dat het goed zit.

10. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    hallo lieve mama's

Ik ben net uit het ziekenhuis en heb slecht nieuws. Er was alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje...... heel slecht nieuws dus... Ik zag het zelf al meteen. Er was geen hartactiviteit, zag niks kloppen. alleen een leeg vruchtzakje.

Ik begon meteen te huilen, de gyn had nog niks gezegd.. raar he.. dat je het gewoon weet.. voelt.....

mijn mannetje is er ook helemaal ondersteboven van. we moeten nu een week wachten, verschrikkelijk. Het zou namelijk kunnen dat ik dus, net zoals buddy, nog maar 5 weken ben.. maar als ik heel goed nadenk en terugreken kan dat dus helemaal niet...

ik zal gewoon moeten accepteren dat dit een miskraam is..... wordt.... Volgende week weer een echo en als er dan niks te zien is wordt er een datum voor een curretage gepland. Van mij mocht dat wel meteen net.. klinkt heel stom.. maar was zo intens verdrietig.. Nu nog...

nou lieve meiden.. misschien kijk ik zo af en toe nog wel eens bij jullie, maar ik zal het nu wel even moeten laten afweten....

veel liefs
    Sizzel

11. Chrissie

Hoi Amiek,

Allereerst welkom! En geniet van je roze wolk.
    Wat dat zorgen maken betreft, geloof dat dat voor ons allemaal wel herkenbaar is, voor mij in elk geval ;) Probeer zoveel mogelijk positief te zijn, das altijd goed.
    Buikpijnklachten heb ik ook hoor! Ongi gevoel, zwaar gevoel en steken. Niet druk om maken. Zoals mijn VK zo mooi zei: Vind je t gek met wat daar allemaal gebeurd!

12. amiek

amiek Actief lid

Sep 29, 2006
    183
    0
    0
    Oh jee Sizzel, wat een verschrikkelijk nieuws meid. Krijg echt een brok ik mijn keel van je verhaal. Heeeel veel sterkte de komende weken!

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Jeeeee zit hier helemaal in tranen achter de computer....

Marije en Sizzel ik leef zo intens met jullie mee dit is zo oneerlijk.....
    Ik wens jullie heel veel sterkte en laat af en toe nog eens weten hoe het gaat......ik hoop echt dat ook jullie snel weer zwanger raken en blijven!

Pfffff....dit voelt zo dubbel......jullie willen zo graag en hier zit ik dan ongepland zwanger van mijn derde....er van uitgaande dat bij mij alles wel goed is....het is soms niet helemaal eerlijk verdeeld....

We hebben ook een nieuwe novembermama zag ik gefeliciteerd en welkom hier! Je valt binnen in een beetje nare tijd maar hopelijk heb je het snel naar je zin hier!

Nou ik ga ff afleiding zoeken ben er echt helemaal naar van hoor.....
    Roelie

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    oh sizzel wat ontzettend erg om dat te horen.
    ik had juist het gevoel dat het bij jou wel goed zat.
    ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen.

amiek je moet je geen zorgen maken.
    ik heb ook het idee dat het allemaal wel goed zit bij mij.
    ik ben ook totaal niet bang of zo.
    heel gek is dat.

15. Chrissie

Sizzel, wat een naar nieuws! Ik krijg het er helemaal koud van... Eerst t slechte nieuws van Marije, en nu jij.. Heel veel sterkte de komende week!

16. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Ohhhh Sizzel wat naar! Weet niets te zeggen........totaal onverwachts bij jou. Wat een.....week joh voor jou en Marije en Buddy die in de zenuwen zit. Ik kan nu niet meer doen dan jullie heel veel sterkte wensen samen, veel liefs Moah

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Wat een slecht-nieuws-week!
    Sizzel en Marije: superveel sterkte! En Buddy, jij natuurlijk ook, je weet en voelt het zelf het beste. Ken wel mensen die minder ver waren, sommigen 1 a anderhalve week, maar ook een keer een vriendin inderdaad 4 weken! Die dacht op 9 te zitten en had het net vertelt en kwam er daarna achter dat het pas 5 was! Hoe het bij jou is, kun je alleen zelf beoordelen, denk ik. Suc6!

Ps, welkom Amiek!

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jeetje.....kwam eigenlijk even vertellen hoe het was in het ziekenhuis,maar lees dat het niet goed is gegaan bij sizzel.
    bij jou had ik ook echt het gevoel dat het helemaal goed zat,je was zo positief.en net wat roelie zegt bij mij hetzelfde een 3e ongepland en bij jou is het mis.
    wil je heel erg veel sterkte toewensen.

ik zal tussen het slechte nieuws door even laten weten hoe het is gegaan,
    de gynacoloog ging een echo maken en zette het apparaat ineens op 3d echt super.mijn hummel was aan het boksen dus mijn zoontjes die alletwee gebokst hebben zeiden meteen "het is een jongen mama".ik ben dus verder dan ik dacht 10wk 4 dgn.en mijn hummel is 6,8 cm..

en amiek welkom natuurlijk !

19. Chrissie

ja Buddy, laten we hopen dat je nog beetje goed nieuws brengt deze week! Ik hoop t zo voor je meis.

20. Chrissie

@ Ruby: Leuk! Wat fijn dat alles goed is. En misschien is t nu wel een meisje die vast aan t oefenen is om haar broertjes aan te kunnen!

Share This Page