Yep, Peetje, die kunnen in de vaatwasser! Doe ik ook zo eens in de tijd, want het is zo´n drama om die krengen schoon te krijgen!
heey peetje dan wonen wij volgens mij maar 1 afslag van elkaar af.word inderdaad knettergek van die herrie s'morgens.
heb ilse net gesmst,ze is naar de dierentuin.het gaat wel oke met haar alleen niet zo'n goede nachten.
was is weggewerkt ben nu de benedenverdieping aan het doen. ik heb fabian ook maar aan het werk gezet,die moet van mij de diepvries in de schuur doen. anwar heeft net zijn kamer al opgeruimd. zo toch eens proberen de stofzuiger boven te krijgen.en dan nog ff mijn slaapkamer en de badkamer doen.en een mandje strijk wegwerken. pffff ik wil nog zoveel maar of ik het ga redden vandaag?
@Ruby; gewoon alles op je gemakje doen meid! Is het niet af, dan is het niet af...pech gehad...Morgen weer een dag! Fijn dat je Ilse even een sms hebt gestuurd! Goed te horen dat ze wat afleiding zoekt, maar wel vervelend dat ze zo slecht slaapt... Hier zijn alle plannen gewist, heb geen zin en geen puf, dus doe lekker niks vandaag! Straks alleen even die foto's gaan uitzoeken, da's dan weer wel leuk!
Tjeeee wat een doos ben ik.....Was gewoon helemaal vergeten dat ik vanmorgen al een reactie hier had geplaatst en zit nu net gewoon weer een reactie te typen op dingen die ik al had gezegd.... Ruby, wat een boefjes dat ze je zo aan schrikken maken! Lief dat je even een berichtje naar Ilse hebt gestuurd. Hope, ondanks dat het wandelen wel lastiger gaat dan normaal, voel ik me daarna wel altijd wat beter in mijn koppie. Dus als je de kans krijgt, zou ik zeggen: GAAN! Peetje, metaal kan makkelijk in de vaatwasser. Pas bij het eruithalen op: het kan nog een beetje heet zijn dan. Maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik werkelijk alles in die vaatwasser gooi. Zelfs houten plankjes, die dan helemaal krom trekken
hoi hoi hier ben ik nog even. hier zijn nog steeds geen veranderingen. nog steeds last van harde buiken terwijl ik haast niks doe. heb net lekker een half uurtje in bad gelegen want ik had mijn zoontje aan mijn schoonzus meegegeven naar het voetbalveld. ook nog steeds last van mijn onderrug. en toen ik in bad lag kon ik het hoofdje van de kleine goed voelen van onderen. oja ben daarstraks nog even gebeld door de vk hoe het ging. moet morgen ook toch maar wat urine meenemen zei ze. nou ja doen we dat toch. groetjes sandra
Ow als ik alles zo lees, het zijn écht de laatste loodjes zeg.. we zitten ook alweer in oktober.. Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.. Mika krijgt nog wel snufje zuurstof, want de dipjes blijven helaas.. maar goed, we hebben we goede hoop. Gisteren had ie zelfs 10 cc aan de borst gedronken! Hij heeft daardoor nu zijn 2e diploma gekregen hihi.. "ik drink goed aan de borst" Daarnaast komt ie zo'n 30 gram per dag aan en weegt ie inmiddels ruim 2300 gram! Zelf krijg ik best last van terugslag nu.. eerst overlijden.. dat heb je nog geen plekje gegeven en nu dit nog eens.. ziekenhuis in.. ziekenhuis uit.. pfff je gáát maar door he.. en tis zo bloedheet op die afdeling.. maar hopelijk mag ie snel naar een wiegje, en dan naar de wiegenkamer.. daar is het niet zo héél warm.. is wat beter uit te houden.. Vrijdag mijn ouders geweest, gistere mijn broer en vandaag mijn schoonzus, zwager en kids.. dus we gaan zo weer.. gister had mijn broer nog fotootjes gemaakt.. hieronder ééntje.. *zwijmel* (is met de foon gemaakt, vandaar wat mindere kwaliteit) iedereen verder veel succes en sterkte met alles!
Gwen wat een lieve foto, en zo te zien en lezen gaat hij goed vooruit. En al aan de borst gedronken, hoe vond je dit? Echt super meid. Kan mee voorstellen dat het voor jullie nu zwaar begint te worden. Inderdaad eerst al het overlijden en dan de geboorte van Mika. nu hij wat beterder gaat kom jezelf ook meer tegen, logisch hoor. Maar petje af voor jullie en jullie ventje. Peetje wij doen dat ook hoor die gietijzer pandrager in de vaat. Lekker snel en makkelijk schoon. Ruby, wilde Ilse vandaag een pb-tje sturen maar jij heb haar al gesmsd. Goed van haar dat ze er even lekker uit is. Zal haar vast goed doen. Eshter, wat jij zegt is ook zo, dat je hoofd na zo'n wandeling lekker leeg is. Mis het ook wel. Wij hebben hier in de buurt een soort streekbos en gingen daar ook vaak met de kinderen en hond naar toe. Daarna voel je je altijd herboren, maar ook moe. Heerlijk. Vooral in de herfst met dit mooie weer. Keuken is inmiddels opgeruimd en de peren staan lekker te pruttelen. Nu nog even de eettafel opruimen. Dafje, heb je geen infectie of blaasontsteking, dit veroozaakte bij mij ook de 'oefenweeen'. Nu af en toe nog, maar ja ben ook net 2 dagen bezig met de kuur. Einde van mijn pauze.
Ik had nog een vraagje over de ruggenprik. Vanaf welk moment kun je erom vragen en vanaf welk moment wordt de prik niet meer gegeven? Ik kan me voorstellen dat ze hem tijdens persweeen niet meer zetten ofzo?
Peet of Ruby, gaat een van jullie nog op bezoek in het MMCV op de kraamafdeling? of zijn jullie al geweest? Waar moet je naar toe bellen voor zo'n afspraak?
als ik het goed heb maria zetten ze de ruggeprik uit voor je persweeen beginnen. geloof trouwens dat ze niet zo heel makkelijk een ruggeprik zetten.dacht dat je dan toch wel al ff moeite met de bevalling moest hebben. ben ik net aan het strijken springt de stop eruit boven.fabian is nu naar mijn tante gefietst even kijken of zij ze in huis heeft ik heb er geen meer nl. lekker pizza in de oven liggen,die ga ik zo ff wegwerken.en dan even verder hier in huis. vannavond lekker biefstukje met gebakken champions en salade.mhhh.
vraag voor iedereen!!! In de lounge zie ik regelmatig topics over 'die en die' zijn opgenomen in het ziekenhuis. Ik persoonlijk zie daar niet altijd de meerwaarde van. Dit hebben we bij Gwen en Ruby ook niet gedaan. Zijn er hier dames die er ook zo over denken? Als ik in het ziekenhuis beland hoef je voor mij daar geen melding van te maken in de lounge, dit topic vind ik meer dan voldoende. Hoe denken jullie erover? Dan kunnen we daar (eventueel) rekening mee houden.... einde serieuze vraag die iedereen moet lezen
Ik had het er dus vannochtend met oa mijn ouders over. In Spanje krijgt schijnbaar iedere vrouw standaard een ruggeprik. Volgens mij is NL het enige land waar dit niet gebeurt. NL is ook een van de weinige landen waar thuisbevallen zo populair is.
Maria, voor mij liever ook geen topic in de lounge. Goed dat je eraan denkt Ik dacht dat ze tot ongeveer 6 centimeter ontsluiting nog een ruggeprik doen, maar daarna niet meer. En je mag pas gaan persen als de ruggeprik uitgewerkt is. Een vriendin van mij heeft nog bijna een uur persweeen weg moeten puffen voordat de prik uitgewerkt was. Ook geen pretje volgens haar.
Wat is dan uiteindelijk het nut van de ruggenprik als je de persweeen alsnog op eigen kracht moet doen?