voor Maria: je kunt bellen met poli gynaecologie voor een afspraak, zijn vaste dagen: altijd vrijdags tussen 12.00 en 13.00 is de rondleiding. Ik ga aankomenden vrijdag omdat ze het liefst hebben dat je rond 34 weken komt,maar dan kun jij waarschijnlijk niet. ik hoor het wel
Zo ben ik weer even.. pff lijk wel een vuilnisvat.. ik heb hongerrrrrrr! Ik heb gelukkig nog wel wat kunnen doen. Heb de etiketten voor de geboortekaartjes gehaald, heb op de computer de adressen uitgewerkt. Nu moeten ze nog compleet gemaakt worden.. missen toch nog wat adressen.. Maar goed.. ik heb een leuk lettertype weten te downloaden en de adressen voor zover mogelijk uitgetypt.. we hadden 80 kaartjes besteld met een ruimte van zo'n 15 kaartjes, maar nu hebben wel al 86 adressen misrekening? Nou ja, het komt wel goed, maar zo wordt het wel duurder... Melina, hou vol meis, je komt ook hier weer overheen en je zult straks vast nog lekker kunnen genieten!
Dafje, goed om te horen dat ik niet de enige ben die steeds honger heeft . Ik heb het idee dat ik de hele dag door eet, alhoewel het allemaal kleine hapjes zijn en gezond eten. Als ik teveel zoetigheid eet, gooit mijn kleine alles er weer uit...wel voordelig, ik ben nog maar 6 kilo gegroeid! En de laatste weken alleen maar afgevallen. Ook wij hebben de kaartjes al klaar, althans de enveloppen met de adressen. Moet alleen nog even de postzegels halen, maar ben vandaag niet vooruit te branden....
Ook hier moeten de postzegels nog gehaald worden.. pff denk dat ik maar zo'n rolletje van 100 haal hihi.. dat zet tenminste zoden aan de dijk.. wel wéér 44 euro.. It's al adding up..
Debby, welkom bij de novembermama's en succes met de laatste loodjes van je zwangerschap. Weet je al of je een jongen of een meisje krijgt? Het is je eerste las ik geloof ik he? Spannend! Ik heb net filmpje gekeken, was wel leuk, lekker simpele romcom Als t goed is, belt de vk straks en hoor ik of ze meer onderzoeken willen of dat we t gewoon afwachten tot de volgende echo. Maak me er gelukkig niet zo heel druk meer om. Op dit moment tenminste (((((((((((((((knufffffel))))))))))))) voor jullie allemaal voor jullie lieve woorden en steun! Tnx
Wij moeten nog gaan bedenken wanneer we uberhaupt naar de drukker gaan. We hadden dat afgelopen donderdag op de planning, maarja, door alle toestanden is dat dus niet doorgegaan. Nu eens kijken wanneer het gaat lukken, want ze hebben geen koopavond ofzo en willem werkt hele dagen. Dus wordt een kwestie van goed plannen. We hebben in elk geval onze keuze voor t kaartje gemaakt en moeten nog wel wat rommelen met de tekst enzo, maar dat zal wel lukken. De adressen hebben we helemaal nog niet compleet, ben al blij dat ik in elk geval de namen bij elkaar heb wie ik wil sturen, nu de adressen er nog bij zoeken en etiketten maken, want no way dat ik 90 kaarten ga schrijven hoor. We hebben overigens wel besloten om de dames van de lijst tóch een digitale versie te doen, sorry. Het wordt gewoon téveel als we die er ook bij doen.
Dafje: hhahaha, ik haal ook gewoon een hele hoop postzegels in 1 keer, wel de geboortezegels! Hoorde laatst een keer iemand die haar man had "normale" postzegels gekocht (met een rookworst!). Hij wist niet dat er ook speciale geboortezegels waren, hahaha. En inderdaad...it's all adding up ) Joldeg: inderdaad, de eerste. En nee, we weten niet of het een jongen of een meisje wordt. Een verrassing dus! Ik ben overtuigd van een jongen en als het een meisje wordt, dan wil ik dat toch wel even met eigen ogen zien, zo overtuigd ben ik van een jongen, hahah. Als het maar gezond is, dat vind ik het belangrijkste! En waarom meer onderzoeken? Is er iets aan de hand? Bij onze drukker konden we het gewoon via mail doorgeven welk kaartje en hoeveel en de tekst kan je altijd later aan leveren. Wij kregen toen binnen een paar dagen een telefoontje dat de enveloppen binnen waren, dus die konden we mooi klaarmaken! Heb jij ook verlof? Liefs, Debby
ow leuk, jullie ook al in de weer met de kaartjes,.... tja ik wou alles zelf doen, maar wou een heel apart kaartje, nu moet er zeg maar na de bevalling dan nog zoveel gebeuren dat ik bang ben dat dit te lang gaat duren, helaas is mijn mannetje geen pc held, en zekers geen printerheld,... dus nu heb ik mijn proefje aangepast , opdat er eigenlijk op het laatst alleen nog een foto opgedrukt moet worden en de data en gewicht enzo,......... ik twijfel dus, neem ik de makkelijker weg, of de moeilijke het voordeel is dat je laters bij kan drukken,.....
Goed dat je het zegt van de geboortezegels.. want anders had ik met me duffe hoofd ook gewone gekocht denk ik... Zijn die trouwens ook met plak.. anders moet je 100 zegels likken, Juk!
Hee dames, Hier erg druk bezig, ben al ff uit bed en druk in de weer dus ff geen tijd om te reageren, kom ik straks weer even doen... Ik zal straks ook Indigo even sms'en om te vragen hoe het met haar gaat, als ik iets weet dan horen jullie dat uiteraard meteen! Ga weer even verder met creeren van het fotoalbum voor mijn moeder, trouwens wel heel leuk om te doen, al die oude foto's, ook wel beetje emo, omdat je dan ook foto's tegenkomt van overleden familieleden... Daarna ga ik even snel de deuren in de grondverf zetten, heb ze vanmorgen al helemaal geschuurd en geplamuurd... Tot straks allemaal!
Hope: kan me voorstellen dat het niet meevalt om na de bevalling zelf nog het hele kaartje in elkaar te "flansen", zeker omdat je dan een bevalling achter de rug hebt en wel iets anders aan je hoofd . Ik zou toch kiezen voor de makkelijke weg . Dafje: hahaha, dan is het inderdaad maar goed dat ik het even zeg van de geboortezegels. Alhoewel ik moet zeggen dat je tegenwoordig ook heel vaak toch de gewone zegels ziet. Ik vind persoonlijk een geboortezegel leuker. En ik weet eigenlijk niet of deze ook met plak zijn. En anders een tip: maak een sponsje nat en duw daar even met de postzegel op en dan kan je hem opplakken. Op die manier hoef je ook geen 100 zegels te likken (bah, moet er niet aan denken!).
Tjee Jen, je bent lekker op dreef meid! En is je schoonmoeder al langsgeweest om te komen schilderen?
Whaaaaaaaa Muriel wat heb jij een rare ideeen Nah ja zeg in een feeenpakje Mwoaahahahahahahahahahahahahaha Dees: ben idd ook verschrikkelijk nieuwsgierig naar de kleur van jouw kleertjes Ik denk stiekem roze Ruby: klopt Niels heeft ook de oproep gekregen voor de griepprik, maar ik denk dat we dit jaar maar eens overslaan...het gaat eigenlijk heel goed met zijn astma, hij is nu wel verkouden en hoesterig maar niet echt spaansbenauwd dus ik wil hem deze keer die prik eens besparen en kijken hoe het gaat... zal morgen de ha eens bellen om te overleggen! Beterschap ook met Fabian trouwens! Melina: aaaah meis kop op joh er zijn ergere dingen dan dikker worden hoor! Straks heb je een prachtige kerngezonde zoon in je armen en wat maakt het uit dat je dan niet meteen in maatje 36 past! Het zullen idd ook de hormonen zijn die nu meespelen maar ik kan je verzekeren dat je figuur straks terugkrijgen je nog wel eens makkelijker kon meevallen dan je eigen oude 'ikje' in geestelijk opzicht weer te worden...en geloof me dat is veel belangrijker dan die kilo's! En ik baggetaliseer je probleem nu niet hoor, ik snap best hoe je je voelt maar probeer het wel te blijven relativeren, het zijn maar kilo's die er weer af kunnen ==> heeft een beeld van een skeelerende Melina achter de kinderwagen Dafje: oh verrek ja zegels die moet ik ook nog halen! Weer een ding op mijn lijstje Hoe is het met je buik meis rommelt het nog? Jen: succes vandaag met de foto's en het plamuren! Ik stuur trouwens de meiden ook een digitaal kaartje maar mag ik 1 van jullie (vrijwilligers aanmelden graag!) een echte sturen om in te scannen zodat die 'm rond kan mailen? Ik krijg mijn scanner namelijk niet aan de praat Zo tijd voor choco en pepernoten en dan zal ik nog eens wat gaan doen hier...eens denken, wasjes wegwerken, eten koken voor vandaag en alvast voor morgen, stofzuigen, honden uitlaten pfffffff word al moe als ik er aan denk xxx Roelie
Hier ook totaal geen nesteldrang hoor. Gelukkig maar eigenlijk, want ben zo moe dat ik toch ni zou kunnen en dan zou t nog frustrerender zijn
Ik ga ff op bed.. ff uitrusten en dat komt ook wel goed uit, want anders plunder ik de hele voorraadkast, ik heb vandaag echt een onstilbare honger... terwijl ik gisteren echt bijna nix naar binnen kreeg.. raar hoor zwanger zijn..
haha roeli , ik durf geen chocolade pepernoot meer te nemen,..toen ik vd week s.nachts die krampen had (oefenwee) kwamen alle noten er weer uit,.. heb af en toe het gevoel dat dit de boosdoener was
Geboortezegels kun je overigens ook online kopen, via http://onlinewinkel.tntpost.nl/onlinewi ... ferrer=WEB