ooh ik ben blij dat ik daar allemaal niet aan hoef te denken. Ik betaal wel wat meer, maar bij mij worden de adressen op de enveloppen gedrukt. De lintjes worden aan de kaarten gemaakt, de postzegels erop geplakt EN ze worden op de bus gedaan. no worries dus voor mij. het enige wat ik moet doen is nog even de adreslijst klaar maken en mailen, en als uk er is even bellen dan komen ze foto's maken. Ik zit nu ong. aan 75 kaartjes, 10 blanco zeg maar, en stuur de meiden van deze lijst eem digitale. Anders ga ik failliet. zo heb de was gedaan, gestreken, was opgeruimd en heb nog wat nakijkwerk gedaan. Nu even relaxen op de bank
he he, heb toch maar even op de bank liggen slapen, terwijl ik nooit in de middag slaap, maar ik was echt gebroken door de heftige nesteldrang van van morgen. Toen ik net wakker werd lag ik ingebouwd door 2 katten, die liggen trouwens nog op mn deken te slapen, de slaapkoppen. Hihii stelletje nieuwschierige aagjes zijn jullie over mn kleertjes, ik wilde gister nog een foto maken van al de kleertjes aan de wasrek, maar mn batterijen zijn leeg. Helemaal niet nadekend over de "kleur" , is maar goed ook dat de batterijen leeg waren. Al moet ik zeggen dat de kleertjes vrij neutraal zijn maar dan toch Jeetje Jen jij bent lekker actief zeg, ik wil ook nog het een en anders verven, maar het schuren krijg ik dus niet meer voorelkaar is me te zwaar. Denk dat ik het maar aan Piet vraag dan zet ik het wel in de verf. Roelie: waarom stuur je je kaartje niet naar je sms buddy? Weet niet of die een scan heeft hoor, was een ideetje Ik ga even mn bakkie koffie opdrinken en kijken of ik nog wakker wil worden, denk als ik weer ga liggen dat ik zo weer in slaap van hihi
Nee, de nieuwe van Hosseini is nog niet in mijn bezit. Ik vermoed dat mijn schoonzusje 'em wel al heeft, dus die zal ik eens vragen Hier staat ook regelmatig wat minder literair spul op het programma, hoor Ik ben gek op thrillers a la David Baldacci, Robert Ludlum, Robin Cook, etc Roelie, succes met de drukke dag vandaag na een nachtje van 2 uurtjes Wel stoer hoor, een zoon van al 9! Ik word wle gewogen bij de VK, maar meer voor het algemene beeld. Ze houden er rekening mee dat je onnauwkeurig weegt (verschillende tijdstippen, andere kleding en schoenen). Wij hebben een scanner op kantoor, dus eventueel kan je het kaartje naar ons sturen en dan mail ik (of Jean-Paul ) het weer terug aan jou. No problemo! Welkom, Debby! Hmmmm mijn kleine heeft juist extra trek in zoet.... Hahaha ik heb direct een beeld in mijn hoofd ... Muriel, je drukt je te "grafisch" uit...ik kom niet meer bij (sorry, Roelie ) Zo Dees goed bezig geweest! Melina een beetje in de put, meis?! Stomme hormonen ook...hou je taai he...alles komt weer goed Jen, lief dat je Indigo even smst straks. klusze vandaag. Hier een drukke dag tot nu toe gehad. Eerst de hond afgespoeld onder de buitenkraan met zeep. Gisteravond laat had hij blijkbaar nog even snel in een kadaver liggen rollebollen en dat roken we erg goed vanmorgen om 7.00 uur Aansluitend ruim een half uur gewandeld. Boodschappen besteld voor de zaak. Toen kwam Inge en hebben we een hele berg zooi uitgezocht en weggegooid. Was 2 ritjes naar de gemeentewerf Nu nog een paar boodschapjes doen o.a. voor de reis van Jean-Paul morgen en vanavond hopelijk nog even samen relaxen. O ja, de maxi-cosi incl easyfix heb ik mijn auto gezet. Stond toch alleen maar in de weg hier binnen. Gek gezicht nog hoor
aaarrgghh onze irri overburen gaan EINDELIJK verhuizen. zaterdag begonnen ze met de meubels verhuizen. ipv dat ze dan even vrijdagavond vragen of je je auto wilt verzetten, nee hoor dat doen ze gewoon zaterdagochtend om 8.15. DING DONG! Maarja de overbuuf is net een marktvrouw en bleeert toch alles bij elkaar. Maar goed da vrouwtje is echt heeeeeeeeel dik, en loopt nooit, ze terroriseert de buurt met haar kampbak mercedes. Ze heet dimphy a.k.a dimph. Jons noemt haar altijd dimph de bosnimf hihihi. Ze zijn goede maatjes met onze rotburen (zegt al genoeg als je maatje smet dimph de bosnimf bent) Nu heeft mijn rotbuurvrouw net de auto verzet (hun 2e auto) terwijl ze geen rijbewijs heeft, en reed daarbij bijna tegen mijn auto aan. Ik hoopt eigenlijk nog min of meer dat ze hem zou raken want zonder rijbewijs is ze natuurlijk gelijk de l*l als ze schade veroorzaakt. ben ik nu slecht?
Jaaaa, dat gevoel heb ik ook ! Hmmz, jammer zeg dat er allemaal digi kaartjes komen! Ik had me juist verheugd op allemaal geboortekaartjes in de bus! Maar dan gewoon mn digibus, haha. Ik stuur jullie allemaal wel een echte hoor, vind het veel te leuk. En hoe vaak krijg ik nou die kans ?! Handige tip Ilse, van die online bestelling van babyzegels, heb het meteen ff gedaan! Was ze nml. weer vergeten mee te nemen daarnet, en nu kan ik lekker weer wat afvinken. Zojuist even wat nuttige zaken aangeschaft zoals kruik, de laatste hydrofiel luiers, molton lakentjes, dekentje voor in ledikant en voor in wieg, flesje, voeding, luierdoekjes, flesjesreinigings-ding etc. Heel gesjouw, maar het levert ook weer een hoop vinkjes op mn imaginaire lijstje op! En vanavond lekker boerenkool eten, de temperatuur zet mij er toe aan!
En dan vergeet ik nog helemaal mijn supersexy XXXXL bevallingsshirt te vermelden! Zo kan ik mn tasje gaan vullen voor het zh, haha.
wat kost een geboortekaartje van jou dan ong murmel? niet om onbeleefd te zijn hoor, sorry als ik onbeschoft ben en nee je hoeft geen antwoord te geven, maar de mijne zitten wel ongeveer op 8 euro per stuk met alles erop en eraan (ontwerpkosten, foto's, lintjes, postzegels) dus ja dan wordt het een beetje snijden in de adressenlijst hihihi. Over dat oversized bevallingsshirt wat een goede tip! Die moet ik ook maar eens bij mijn vluchtkoffer gaan leggen.
Ik denk dat Dees blauw heeft! p.s. vanochtend mini meet met Natasja was errug gezellig.. gaan we vaker doen! hihi..
Hmmz, weet niet precies, denk iets van 3 of 4 euro, incl. alles? Maar daar krijgen we dan ook nog een schilderijtje van het kaartje voor erbij. Tjee, die van jullie zijn wel flink aan de prijs zeg! Ik dacht dat wij al duur bezig waren, haha. Ben reuze benieuwd
hahaha ja die dingen zijn gewoon duur. Wij hebben onze trouwkaarten ook daar laten maken, met foto's van onszelf, zelf een foto van ons op de envelop. was echt heel uniek. Wel grappig we hebben dus de proefdruk gehad, maar daar staan dus tijdelijk foto's van een baby op, iemand anders zijn baby hahaha, ziet er heel raar uit.
Hahah, wel grappig dat we weer een heleboel mensen aan het denken hebben gezet over de "geboortezegels". Waar zo'n forum al niet goed voor is ).
Ik hoor nu van heel veel mensen dat als je echt hele erg nesteldrang krijgt, dat de baby zich dan binnen korte tijd zal "aandienen", dus voorlopig houd ik het hopelijk even rustig . Morgen weer naar de gynaecoloog, dan krijgen we ook weer een groei-echo en kijken we hoe alles met de kleine gaat. Ben erg benieuwd!
tip dus: gewoon niet gaan poetsen, hoe graag je ook wil hihihi Ik poets gewoon, nie abnormaal veel. hoe voel je je bij nestdrang? k ga zo koken, tot later!
Tja...of je moet op een gegeven moment natuurlijk juist heel hard gaan poetsen, zodat de kleine eruit wil ). Het is maar hoe je het bekijkt, hahaha.
Dat lijkt me een goed plan, alhoewel ik vanavond waarschijnlijk niet meer online ben...maar succes ! Morgen ben ik weer van de partij