November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, ik heb altijd in Leek (bij Groningen) gewoond. Ken je me daarvan?

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nope.. dacht meer aan regio Rotterdam ;) Dan ben je een andere Debby :)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, nee daar heb ik nog nooit gewoond (misschien in een vorig leven ;)).

4. Niet meer actief

Hey jij krijgt dus ook groei-echo's? Mag ik vragen waarom je die krijgt?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met 28 weken zwangerschap ontdekten ze bij mij zwangerschapssuiker, waardoor ik werd doorgestuurd van de verloskundige naar de gynaecoloog. En daar ben ik nu onder behandeling. In verband met de suiker willen ze de groei van de baby goed in de gaten houden (omdat door de suiker je baby harder kan groeien dan goed is). Vandaar :). Maar jij zegt "ook", wie nog meer? Jij?

6. Niet meer actief

Wow, 8 euro per kaartje? Das pittig. Ik weet nog niet precies hoe duur die van ons uitkomen, ff snel rekenen..ong 1.50/st, plus drukkosten, plus postzegels...denk denk...ik denk dat we zo rond de 2.75 per kaartje uitkomen ofzo...

7. Niet meer actief

Ja ik inderdaad ook ja, met 28, 32 en 36 weken. Ik ben zelf flink dik, waardoor de vk niet goed kan voelen hoe de baby ligt en hoe 'ie groeit. Bij 28 wkn werd geconstateerd dat de baby vrij groot is, bij 32 werd geconstateerd dat ie enerzijds erg groot is en anderzijds achterblijft in de groei, lekker verwarrend dus, vandaar ook mn dip van de afgelopen dagen en mn opmerking over evt verdere onderzoeken. Snapje?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Aha, ik ben ook redelijk stevig en dan is de kans op zwangerschapssuiker ook groter. Maar gelukkig was het bij mij eigenlijk direct weer onder controle (gewoon opletten wat ik eet en gelukkig houd mijn kleine niet van zoetigheid, dat gooit hij er weer uit ;)). En ben je niet doorverwezen naar de gynaecoloog?

9. Niet meer actief

Nog niet, daar was nu nog geen reden voor. Vanmorgen zouden ze me bespreken in t teamoverleg (ik loop bij een maatschap van vk) en ik zou vanmiddag terug gebeld worden, maar dat hebben ze niet gedaan. Misschien morgen.

Aan de hand van mn groeicurves zien ze geen reden tot paniek, wel tot alertheid. M'n suiker was vorige keer prima, maar misschien dat ze alnsog een dagcurve willen doen. Als alles gewoon goed blijft, blijf ik gewoon bij vk en anders wellicht inderdaad toch nog naar gyn..we shall see.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, bij mij hebben ze me direct doorgestuurd en alhoewel de suiker direct weer onder controle was, moest ik toch bij de gynaecoloog onder controle blijven en moet ik ook in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop voor jou dat je lekker bij de verloskundige kunt blijven! Wanneer ben je uitgerekend?

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo net pas wakker van een middagje op de bank.

Debby: Jij hoeft geen insuline te spuiten? Ik heb ook suiker alleen ik had het al voor de zwangerschap.

12. Niet meer actief

Lekker ff bijgetankt Stasia?

Ik ben de 26e uitgerekend Debby

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo, heerlijk. Was helemaal gesloopt.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Stasia, hoe gaat ie eigenlijk met jou? Is je buik al wel wat rustiger?

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja, wel weer rustig gelukkig. Heb alleen pijn rond mijn navel (aan de buitenkant). Ik heb af en toe het idee dat mijn huidje erg strak staat.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee Stasia, ik hoef geen insuline te spuiten. Gelukkig was het met een "dieet" goed onder controle te houden. En gaat het nu goed met jouw suiker?

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmmm geen nesteldrang....dan zal de baby op zich laten wachten....
    Ik had gisteren wel diarree en volgens zw.voor dummies is dat wel een voorteken

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    vandaag redelijk goed gewerkt, we hadden toets en ik hoefde niet eens te chagrijnen :)

Morgen teamvergadering

Woensdag herfstwandeling

Donderdag cursus, weer tot 22.00 weg

Vrijdag laatste dag

Ik zit er over na te denken om maandag nog even naar school te gaan. De herfsignalering (serie toetsen) moet worden afgenomen, en mijn collega krijgt dat in zn eentje niet voor elkaar bij 69 kinderen voor de herfstvakantie. Elk kind duurt ong een kwartier. Dus misschien dat ik een uurtje of 2 even ga.

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik kom waarschijnlijk vanavond niet meer online!
    Pfff zo de jongens op bed mikken en dan de traktatie nog maken, kadootjes inpakken, kamer versieren, zelf onder de douche...
    René komt pas tegen 8-en thuis dus ik moet het zelluf doen :(

Oh mijn kaartje kost een euro, de drukkosten erbij en de zegel...euhm denk dat we zo rond de 2,25 voor een kaartje uitkomen?
    Enne Muriel als je een echt kaartje wil stuur ik je eentje hoor is geen probleem!
    Ik moet zeggen dat ik het zelf ook veel leuker vind om echte kaartjes te ontvangen maar ik kan me ook voorstellen dat sommigen moeten snijden in het adressenbestand vanwege de kosten...
    Maar wie een echte wil moet maar ff gillen dan :D

Ik heb trouwens een verschrikkelijk onrustige buik vandaag, het het gevoel dat meneer zich er van bovenaf uit probeert te wurmen...alsof mijn buik gewoon opengescheurd word...
    Tjee zeg dan is het de derde maar dit is wel nieuw voor mij hoor!

Zal ff verhaaltje voorlezen boven en dan aan de slag!
    xxx Roelie

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Debby, Met mijn suikers gaat het op dit moment weer goed. Is tijdens mijn zwangerschap altijd goed geweest. Ik heb alleen 2 weekenden geleden in het ziekenhuis gelegen vanwege ontregeling van de suikers. Dit kwam door de griep. Maar alles is gelukkig weer goed nu.

Deel Deze Pagina