o ja,omdat ik een stresserd ben en echt paniekaanvallen krijg word ik waarschijnlijk met 39 weken ingeleid en krijg ik een ruggeprik. ik had dat voorgesteld en de gynacoloog vond het ook wel een goed idee. ben zo blij met mijn gynacoloog hij is echt een schat van een vent die goed naar me luisterd.
hallo lieverds bedankt voor jullie lieve reacties.. En dat jullie allemaal zo snel reageerden! Echt super lief.. ik hoop dat jullie allemaal een super gezond en lief kindje krijgen! Wij gaan het gewoon weer opnieuw proberen vol goede moed! (proberen blijft ook leuk!) Stiekum zal ik nog wel eens meekijken hier om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat.. Nu moeten we dit eerst maar eens een plekje gaan geven. tis wel moeilijk, maar het zal moeten.. veranderen doen we het niet.. Ik hoop dat jullie allemaal heel erg gaan genieten van jullie zwangerschap en heel veel van jullie kleintjes gaan houden.. liefs sizzel
Hoi damens, Ik ben een tijdje niet meer geweest. Wel heb ik alles mee gelezen. Marije allereerst heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat het in 2008 wat waar mag zijn. Verder hebben bijna alle mama's denk ik nu wel een echo gehad. En anders wens ik de mama's die nog moeten veel sterkte en plezier toe. Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Ik heb eigenlijk nergens last van behalve dat ik heel erg moe ben maar daar had de gyn mij al voor gewaarschuwd. Ik vind het heerlijk dat ik niet misselijk ben. Ik weet zo goed hoe dat is dat ik er nu echt van geniet. Verder heb ik alleen heel erg last van hooikoorts en alle medicijnen bij de etos of DA mag je niet gebruiken als je zwanger ben. Maar vanochtend bij de huisarts geweest en nu heb ik tabletjes gekregen die ik wel mag gebruiken. Hopenlijk gaat het nu beter, want rode ogen en kapotte neus en geirriteerde keel is echt niets. Verder iedereen heel veel sterkte toegewenst met alles en ik post snel weer nieuws. Liefs Linda p.s. maandag moet ik weer voor controle.
Jeetje Sizzel... ik krijg weer helemaal tranen als ik jouw verhaal lees. Ik kan me zo ontzettend inleven... Heel veel sterkte hiermee en we gaan gewoon voor 2008! Ik had het bij jou ook helemaal niet verwacht. Gek he, dat je je zo ontzettend kunt vergissen! Buddy, ik hoop echt dat jij beter nieuws krijgt deze week. Het is toch verschrikkelijk om zo in spanning te zitten. Ik ben wat dat betreft wel opgelucht, omdat ik nu in elk geval zekerheid heb. Blegh, wat een rotweek! En Pasen is nog wel het feest van hoop.....
Ah nee..Sizzel..Wat een rotnieuws zeg....ook voor jou en je hubbie veel sterkte ! Buddy; veel succes morgen ! Hoop dat je beter nieuws krijgt dan Sizzel.. Amiek; heel normaal hoor om je zorgen te maken, dat hebben wij ook allemaal (gedaan) ... ennuh die "krampen" / zeurderig gevoel dat heb ik ook gehad en nu heb ik het af en toe nog steeds wel eens...maar tot op heden gaat het hier verder prima! Dus probeer je erbij neer te leggen.. Ennuh; GEFELICITEERD ! Ruby; fijn dat je zo'n leuke echo hebt gehad joh! En die opmerking van je jongens....schitterend! En zo'n gynacoloog is inderdaad niet gek zeg... @lindapooh; fijn om te horen dat het goed met je gaat ! Heb je zelf ook al een echo gehad? Alleen die hooikoorts...ai vervelend. Ik weet wat het is...althans, mijn vader heeft er ook heel erg last van en daar heb ik vroeger natuurlijk veel van mee gekregen...
Marije en Sizzel heel veel sterkte en dat 2008 jullie jaar mag worden. Pff om eerlijk te zijn vind ik het nu wel spannend worden de 17e. Sizzel dacht ook dat het goed ging. Dat is het nadeel van een forum je leeft te veel met dit soort verhalen mee. Natuurijk goed, dat we zo met elkaar mee leven, maar als je zelf lang op je echo moet wachten niet echt bevordelijk. Maar ja ik blijf positief. Amiek welkom bij de nov. mama's. Buddy nogmaals veel sterkte morgen maar waarschijnlijk weet je zelf het antwoord al, als ik jouw zo lees. lenthe lijkt me erg vervelend die bloedingen maakt het je niet onzeker als je dan ook nog eens de slechte nieuws berichten leest? Succes met je dochtertje, altijd sneu als ze iets hebben. Hier zitten we ook in de zieke boeg, allebei mijn zoontje ziek, waarschijnlijk de waterpokken.
marije en sizzel; sterkte. Moah, was jij nou diegene die vorige week een sollicitatiegesprek had? Heb er al wat van gehoord? Ik heb nog helemaal geen echo gehad, ik ben nog geeneens bij de VK geweest. Ik heb 2 weken geleden gebeld ofzo, weet het niet meer, en heb pas komende woensdag een intake gesprek. De echo zal dus pas rond week 11/12 zijn. Ik vind het prima zo. Hoewel ik wel benieuwd ben naar de inhoud van mijn buik.
Allereerst marije en sizzel, veel sterkte en laat 2008 idd jullie jaar worden! Dikke knuffel. Als tweede, amiek welkom hier bij de novembermama's. Morgen moet ik naar de gyneacoloog voor controle aangezien ik suikerziekte heb ga ik niet naar de verloskundige. Ik denk dat dit gewoon een intake gesprek is. (en heeeeeeeeeeeeel misschien toch een 2e echo?) Ik zie het morgen allemaal wel. Ik laat het jullie in ieder geval weten. Liefs Stasia
Sizzel, je reageert zelfs nu positief. Jullie gaan inderdaad gewoon voor de 2008! Met jullie instelling gaat dat helemaal goed komen. Amiek, welkom en van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van: je bent zwanger en positief blijven. Tuurlijk zijn we allemaal wel eens onzeker, maar vooral genieten. Tari, ik moet ook nog een echo. Ik heb maandag intake dus net wat Amaranta zei: zal wel rond de 11/12 week zijn. Kan niet wachten en inderdaad na al dat slechte nieuws kan ik nog minder wachten..... Amaranta, ik heb vorige week inderdaad gesolliciteerd. De dircteur zei na afloop dat hij na de meivakantie precies weet welke groepen er vrij komen en dan zou hij mij bellen. Aardig lang duurt dat nog, snap het ook niet helemaal. Aan de ene kant kan je denken dat hij sowieso met me doorwil, maar dat zeg je dan toch. Misschien dat ik zelf van de week bel. Erg eigenlijk ben helemaal niet zo bezig met werk, terwijl dat toch ook erg belangrijk is. Alles komt goed Leuk Ruby dat je een mooie echo hebt gehad, prachtig ook hoe je jongens reageerde! Geniet er lekker van.
@amaranta ik krijg ook mijn echo pas met 12 weken. Volgens de VK ben ik namelijk 11 weken en 2 dagen zwanger. Ik denk dat wij een van de laatsten zijn die een echo krijgen. Tevens vind ik het nu spannender, klinkt raar, maar ik heb al 2 gezonde kinderen gekregen zonder problemen en nog nooit een miskraam gehad, makkelijk zwanger geraakt. Heb echt zoiets van ook oke wanneer zijn wij dan aan de beurt. Je leest en hoort heel vaak dat iemand een miskraam krijgt, tenminste in mijn omgeving. Ben heel erg bewust dat ik best wel geluk heb. Zal gewoon blij zijn als ik het gezien heb, dan pas ben ik voor mijn gevoel echt zwanger, en kan ik wat leuks voor de kleine kopen.
Hier hetzelfde verhaal, ik krijg mijn echo ook pas met 11 weken op mijn vorige echo was nog erg weinig te zien maar na de slechte verhalen hier op het forum begint ook bij mij de onzekerheid toe te slaan....net wat je zegt, al 2 gezonde kinderen, makkelijke zwangerschappen.....makkelijke bevallingen ook nog....hoeveel geluk kan een mens hebben...... Ik haak hier voor vanavond even af, het slechte nieuws heeft me een beetje van mijn stuk gebracht en ik voel me momenteel erg onzeker en voel en denk van alles op het moment....ik ga zo een lekker eindje wandelen met de honden en vroeg naar bed hopelijk zie ik het morgen wat zonniger. Marije, Sizzel en Buddy nogmaals heel veel sterkte en succes! xxx Roelie
Jemig Sizzel, dat meen je niet, wat een rotnieuws! En je zat er juist helemaal zo vrolijk in... Ik krijg het er helemaal koud van en vind het zo wel een erg verdrietige tijd worden! Ik hoop dat jij en je vriend elkaar goed kunnen steunen in deze bevreemdende tijd, want zo zit je op je roze wolk en zo voel je je in de steek gelaten door je eigen lichaam. Dat gun je niemand! Ontzettend veel sterkte gewenst!
@Ruby: gelukkig van jouw kant wel heel goed nieuws: wat gaaf zeg dat je een 3D echo kreeg, helemaal geweldig. Nu zul je je wel heel goed voelen, geniet daar van! @de meiden die nog even moeten wachten op hun echo's: succes met wachten en onthou dat het meestal goed zit, dus bij jullie vast ook!
roelie gelukkig herken jij het wat ik bedoel. ik heb nu ook hoor dat ik me toch wat zorgen ga maken, terwijl het mooiste moment is (als alles goed is) Terwijl ik toch sterk het gevoel dat het bij mij wel goed zit. Fijn dat stukje herkening. Dacht at het aan mij lag. Dank je wel voor je psychische steun. lucht wel op. thanks
@ Moah. Ik zou ook bellen inderdaad. De laatste keer dat ik gesolliciteerd heb, afgelopen juni of juli. Werd ik nog geen uur later al gebeld dat ik het was geworden. Ik zat in de auto en was reuze blij. Daarvoor heb ik een sollicitatiedip gehad nadat ik 3 a 4 keer was afgewezen. Ja je gesprek was goed maar die en die waren beter. Ik moest toen van de stichting verplicht solliciteren omdat ik boventallig was op de school waarop ik toen werkte. Alleen kreeg ik keer op keer de baan niet. Ben toen uit frustratie maar een communicatiecursus gaan volgen omdat ik dacht dat het aan mij lag. (Wat overigens niet zo was, er waren gewoon meer sollicitanten dan banen). Ik ben er overigens veel sterker uit gekomen door die cursus. Ik zeg nu tegen iedereen waar het op staat (ook de directeur) en ik merk dat anderen dat enorm waarderen. Ik heb nu echt een hele leuk baan. De directeur is tevreden met me en zegt dat ook. Vrijdag as heb ik dus fucntioneringsgesprek en ben er helemaal niet bang of zenuwachtig voor. Iets wat ik voorheen weg had ( ik was bang voor die directeur). Dan ga ik ook vertellen dat ik mama wordt. En dat ik volgend jaar dus minder ga werken. Ben benieuwd naar zijn reactie.
@amaranta, goed hoor dat je toen zo'n cursus heb willen doen, de meeste mensen doen dit dus niet en echt waar er zijn er heel wat die slecht kunnen comminuceren, mijn man was er ook zo'n een, nee niet met mij hoor. Maar hij heeft hier ook hulp bij gezocht en nu durft hij meer voor zichzelf op te komen. Heeft dus toch wel nut. En zo te lezen ben jij ook niet meer op je mondje gevallen, bedoel ik goed hoor.
Ow dames. Ik begin eindelijk uit mijn vermoeidheids dip te raken. Gisteren dacht ik. Ah het gaat. En ik wilde gaan sporten maar toen de avond viel was ik gebroken. Vandaag dacht ik, ik ga sporten. En het was 18.30 en ik voelde me alweer moe worden. Ben toen rond 19.00 toch gegaan en heb net een uur heerlijk gesport. Ben nu wel moe maar dat komt denk ik doordat ik al 2 maanden niet had gesport. Ik wil minstens 1 keer in de week naar de sportschool. Moet wel even vragen wat wel mag en wat niet. Ander vraagje, zijn er dames hier met een navelpiercing? En zo ja. Houden jullie die in? Ik wil die van mij zo lang mogelijk in houden. En als het niet gaat overstappen op een zwangerschapspiercing.
Ik ben er inderdaad erg sterk uitgekomen. IK heb geleerd dat dingen gewoon gezegd moeten/kunnen worden. Op een nette manier wel te verstaan. Ik ben erg blij dat ik het heb gedaan. Heb laatst een ouderavond voorgezeten en kreeg van iedereen complimenten dat ik zo sterk in mn schoenen stond en dat ik zo goed kon vertellen.