November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    natas wat bedoelen ze met die navelstreng?dat ie om de nek kan gaan zitten?

dan zou ik de keizersnee kiezen.

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat is dus het nadeel van overdag slapen...nu kan ik niet slapen

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik lig alweer uren wakker...

vandaag bij de vk geweest, ik moet bloed laten prikken voor zwangerschapssuiker :(

natas: ik zou gaan voor een keizersnee denk ik!

roelie: voelt de kleine zich al wat beter?

tari: hoe is het met het oogje van zefanja?

gwen: alles goed met mika?

ilse: blij om te horen dat het iets beter met je gaat!

maria: hmmm ik had gister ook last van euh wat jij had, dus denk niet dat het een voorteken is hoor die van mij zit er nog in! :)

kaartje: pfff ik ben denk ik voor 50 kaartjes 200 euro kwijt, zonder postzegels! En ik denk dat we bij moeten bestellen want 50 gaan we niet redden...

nesteldrang: af en toe een vlaag. Kan op het moment weinig energie opbrengen.

Vluchttas : staat bij mij al voor een gedeelte klaar, iig kleren voor mij en voor de baby. moet nog even kijken wat ik er nog meer in wil hebben!

borstvoeding/flesvoeding: ik twijfel! :( :( :(
    ik denk dat we voor flesvoeding gaan, het idee staat me gewoon niet aan en ik ben er niet heilig van overtuigd dat het het beste is voor me kind..de borstvoeding bedoel ik dan.
    Ik denk dat wij flesvoeding uit Duitsland halen, meer soorten en ik denk dat dat het beste is.
    Ben er nog niet uit....

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Roeli gefeliciteerd met je verjaardag van je zoon. maak er een leuke dag van!!!;);):p

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Debby welkom hier, en succes met de laatste loodjes

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Verder iedereen succes met de brakke nachten, nesteldrang en andere eind kwaaltjes. Ik leef erg met jullie mee

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria wat verveld nieuws zeg kreeg je te horen op yoga. Maar ik snap wel dat jullie door gegaan zijn

Melanie wat een mooie foto's zeg

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Nathasja, het is een moeilijke keuze. Aan een keizersnede zitten ook veel risco's en is zeker geen pretje. Maar de andere optie is veel riscio voller. Helemaal omdat je kindje boven in ligt kan de navelstreng beneden liggen en er dan eerst uitvoepen. Als die dan buiten is en wordt afgekrampt komt je kindje in levensgevaar. En echt meid dat wil je niet mee maken. Denk er goed er goed over na en denk altijd de keus die je maakt is goed.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Serafijntje (7) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen:

Rachel
    Morrighan

AGENDA

Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Dafje~9 oktober 10:45 vk
    Dafje~~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK
    Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn
    Roelie~23 oktober 11.15 vk

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie GEFELICITEERD MET LARS!! :whistle:

Dafje succes bij de VK en met je intake.
    Ilse, veel plezier bij de rondleiding vanavond.

11. Niet meer actief

(Goede)morgen dames,

Lig al vanaf 4 uur vannacht wakker, kan gewoon mijn draai niet meer vinden in bed... :( Lig ik om 6 uur eindelijk een beetje te doezelen gaat de buurman weg op zijn motor, dat ding maakt echt vreselijk veel herrie, hij start hem al aan het eind van de straat, maar toch.... :(

En vandaag komen ze tussen 08.30 een 12.00 voor controle van de CV ketel, hoop dat ze een beetje op tijd zijn dan kan ik nog even een uurtje slaap pakken straks..

Ik zal strakkies Indigo even sms'en en laat jullie zsm iets weten!

@Roelie; GEFELICITEERD MET LARS !!

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gisteren was alles wel goed in het ziekenhuis. Baarmoeder is nog steeds niet helemaal gezakt, maar dit is een goed alternatief en hij kan altijd nog een beetje meer zakken. De foto's van Isa* zijn heel erg mooi. Als ik van de week er even de tijd voor neem kunnen jullie ze zien.

Vandaag komt mijn moeder gelukkig ook weer. Ik zie het echt niet zitten om alleen te zijn, terwijl ik weet dat het ook weer moet komen. Maar alles op zijn tijd.

Dafje succes bij de vk en met de kraamzorg
    Isle veel plezier vanavond in het ziekenhuis
    en de andere uit het lijstje ook veel plezier en succes.

Echt waar dames na de bevalling is je dementie echt niet over. :( even een voorbeeld. Gisteren had ik bij de parkeerautomaat betaald. Stonden we voor het poortje. Was ik vergeten mijn kaartje mee terug te nemen. Gelukkig lag hij nog bij de automaat.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier wel een goeie nacht gehad, alleen lag Zefanja naast me ipv Adriaan. Zefanja had weer zo'n last. Dus maar bij me genomen. Maar vanavond heeft ie pech en mag hij weer in zijn eigen bedje.
    Was vanacht alleen niet erg lekker. Heb uiteindelijk ook maar 2 paracetamol ingenomen vanwege de enorme hoofdpijn, wilde het niet vanwege de antibiotica, maar was er beroerd van.

Wil vandaag wat in huis gaan doen, en vanmiddag voor controle met zijn alle naar de tandarts dus Adriaan is lekker vroeg thuis. Kunnen we meteen de klossen ophalen en het bed verhogen.

Natasja, is zeker een moeilijke beslissing en dan ook al volgende week.
    Het allebei voor en nadelen. Moet eerlijk zijn, dat ik het echt niet zou weten. Keizersnee heeft ook behoorlijk wat nadelen, lijkt zo makkelijk maar dat is het niet.
    Zou de situatie nemen die het minst gevaar op leverd voor de kleine.
    Sorry dat ik je niet kan helpen.

Dank jullie wel voor jullie reactie op de foto's. Ben er ook erg blij mee.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda, fijn om te horen de foto mooi waren.
    En die dementie, gisteren zou een vriendin op de koffie komen, ik wilde net de jongens hun schoenen aantrekken om weg te gaan, staat ze in eens voor de deur. Oeps, helemaal vergeten. Hebt het maar niet gezegd.

Melina moet je laten prikken omdat je zoveel bent aangekomen? Of is het kindje erg groot?

15. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Goedemorgen!
    Heb even 10 minuten over, moet naar het jaarlijkse congres van onze beroepsgroep en dat is in Utrecht, dus dat levert (nu) even tijd op. Helaas betekent dat aan het einde van de dag minder tijd, want zal na afloop wel naar mijn werk moeten om de dagelijkse dingen te doen :cry:

Heb nog niet alles gelezen, wil dat vanavond of morgenvroeg doen (zwemochtend!), maar toch even 2 korte reacties:

Esther, het nieuwste boek van Alan Folsom heeft "dag van samenzwering" en is wederom superspannend! Heb het gekregen voor mijn 30e verjaardag van mijn zwager en schoonzus die ook daadwerkelijk alles lezen wat los en vast zit, heerlijk! Hoop dat ik tijd over hou in mijn verlof om nog veel meer te lezen: er ligt me toch een stapel boeken op/onder/in mijn (verhoogde) nachtkastje ;)

Hope, je kunt je eigen suikerwaarden meten met het apparaat van je vader, alleen de interpretatie is moeilijk. Als je zwanger bent zijn er waarschijnlijk andere waarden dan "normaal". Sowieso moet je wel nuchter zijn, eten beinvloed je waarden. Maar ik denk dat het ook goed is om je vooral in de gaten te laten houden door de artsen/VK/etc, want zij zullen ook op andere dingen letten, als eiwitten in de urine, gewichtstoename, vocht vasthouden etc. Sterkte ermee!

Oja, en nog even als laatste: Ilse, hoe gaat het nu? Gister in het ziekenhuis geweest (waarschijnlijk staat het wel ergens, maar dan lees ik dat vanavond pas!). Heb aan je gedacht!

Ga nu snel op mijn fietsje springen! Fijne dag!

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oooeeeh, er is een nieuwe Folsom :D Die gaat verslonden worden in mijn verlof :D

Roelie, van harte gefeliciteerd met de GROTE kleine man!

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ga zo Jean-Paul op de trein naar Schiphol zetten :(

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Sterkte esther, maar het duurt maar een weekje toch?

Ik ga nu even lekker douchen, en daarna wat doen in huis.

Fijne dag allemaal

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Hier een redelijke nacht gehad, duurde toch wel even voordat ik in slaap viel, maar was te verwachten aangezien ik gister middag heb liggen slapen. Wel veel wakker geweest, maar ja hoort erbij zeggen ze.
    Gister avond echt helemaal niks mee gedaan, was nog steeds gebroken na mijn nesteldrang aanval hihi.

Roelie: Gefeliciteerd met Lars :whistle:

Natasja: jeetje dat valt even rauw op je dak zeg, ik zou het je niet kunnen vertellen wat zou moeten doen, Vertrouw op je gevoel en kijken wat de voor en nadelen zijn.

Jen: balen dat je zo slecht hebt geslapen zeg! Hopelijk komen de mannetje van de cv ketel lekker op tijd dat je snel weer terug je bedje in kan.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O Eshter, nu gaat je week alleen echt in.
    Sterkte hoor en je laat de kleine nog maar mooi even zitten zodat je jullie je noodplan niet nodig zullen hebben.

Heb nog even de HA gebeld ivm Zefanja zijn oog. Of er geen zalf op moet. Ze ging het overleggen en ik zou teruggebeld gaan worden.

Nou ga het vb van linda maar eens opvolgen.
    Lekker even douchen en dan wat doen.

Deel Deze Pagina