November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Arme Esther... helemaal alleen! Maar je hebt vast wel lekker veel gezellige dingen gepland? Op zich is het ook wel weer erg lekker om alles op je eigen tempo te doen en te eten wat je wilt en te gaan slapen wanneer je wilt... Ff een weekje relaxen ;) maar gezellig is anders!

@Roelie: GEFELICITEERD MET JE GROTE ZOON! Is alles mooi versierd en zijn de cadeautjes naar wens? Veel plezier!

@Natasja: jemig, jij kreeg ineens een hoop op je bord (weer), kiezen uit een paar ´kwaden´ vwb de bevalling is geen pretje natuurlijk. Maar ik neem aan dat de uiteindelijke beslissing toch ook vooral bij de gyn zal liggen?
    En zeker als die kleine nog lang niet is ingedaald is een gewone bevalling een behoorlijke opgave, lijkt me? Sterkte de komende tijd!
    Je weet dus iig wel al dat die kleine er binnen nu en 2 weekjes wel zal zijn? SPANNEND!

@Melina: he, vervelend dat je nou moet worden gecheckt op suiker... wat was de aanleiding daartoe? Sterkte!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Melanie: lief dat jullie Zefanja in het ´grote bed´ hebben laten slapen, dat voelde vast heel veilig voor hem! Arme jochie...

@Linda: fijn dat het zulke mooie foto´s zijn van Isa*. Ben erg benieuwd! En lief dat je mama vandaag weer langskomt, ik vind het logisch dat je nog niet graag alleen bent hoor! Bevalt het Patrick wel, om weer te werken?

@Sammie: rustig aan hoor, met je drukke programma!

@Jen: hoop dat je straks nog een paar uurtjes broodnodige slaap mee kunt pikken!

Zelf heb ik een rustig dagje voor de boeg. Straks even gezellig koffie drinken en hapje lunchen met een dinnetje en haar dochtertje van 1. Ben ik ook weer eens onder de mensen :)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Serafijntje (7) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen:

Rachel
    Morrighan

AGENDA

Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Dafje~9 oktober 10:45 vk
    Dafje~~9 oktober 14:30 intake Kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK
    Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn
    Roelie~23 oktober 11.15 vk

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even afspraakje toegevoegd met de notaris. Toch een soort van trouwen :)

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik kom later vandaag nog wel uitgebreider reageren, ik moet zo eerst een lekkere chocoladetaart gaan maken (oooh wat vind ik dat erg!) :D

Lars was idioot vroeg wakker maar heeft netjes gewacht tot de wekker van papa en mama afging :D
    Hij was wel heel snel in de kleren en toen natuurlijk naar beneden...hij heeft een jaarabbo op de Truckstar gekregen met alle extra's waaronder een vrachtwagentje, ballonnen, t-shirt, pen en natuurlijk zijn scania hanger met ketting. Samen hebben ze nog dokter Bibber gekregen, dit spelen ze steeds bij de cesar therapeute en is heel goed voor de fijne motoriek...haha een leuk en slim kado :D

Straks om 12 uur komen ze mannen thuis eten, lekker soep met stokbrood en vanavond gaan we pannenkoeken eten.
    Vanmiddag komen mijn ouders nog even en verder is het grote feest zondag, maar we maken er natuurlijk wel een leuke en feestelijke dag van!

Oh ja de traktatie is een koffiebekertje van de scania (what else?) gevuld met snoep en verpakt in folie...simpel maar wel feestelijk :D

Zal proberen vanavond ff wat foto's te plaatsen er zijn vanmorgen vroeg ook weer buikfoto's gemaakt aangezien beeb behoorlijk tekeer ging zo op de vroege ochtend...op zich wel leuk maar ik ben wel continue duizelig en misselijk ervan :(

Iedereen een fijne dag vandaag ik kom wel weer langswaaien!

xxx Roelie

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Vandaag 35 weken jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    :) :D :confused: :) \:D/ :whistle: =D>

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi allemaal,

roelie gefeliciteerd met lars zijn 9e verjaardag vandaag.

Mijn zus komt vandaag langs en dan gaan we boodschapjes doen, verder beetje poetsen enz. Lekker zeg verlof!

8. Goedemorgen.. hier vannacht weer aardig liggen spoken en veel eruit geweest om te plassen, zo ongeveer ieder uur! :confused: Maar ach.. straks de verloskundige maar eens even aan een kruisverhoor onderwerpen over al die wel/niet voortekenen :) Ben nou wel benieuwd of ukkie nu wel of niet is ingedaald.. Die verschillende berichten..

Heeft iemand trouwens nog vragen die je bij de intake moet stellen.. Ik heb er wel een aantal.. maar ik zal vast belangrijke dingen vergeten.. nog tips?

Natasja, wat een moeilijke keuze meid. Ik zou denk ik ook wel gaan voor de keizersnee. Wat Linda ook zegt, als de navelstreng er eerder uit komt dan je kindje, dan heeft hij geen toevoer meer en ook geen lucht, omdat hij nog binnen zit. Dus dat lijkt mij een groter risico dan een keizersnee. Bij een keizersnee weten de artsen echt wel wat ze doen. Dit is niet de eerste keer voor ze, dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Maar dat is mijn mening..

Oei Maria, ik hoop voor je niet dat je als je doordeweeks bevalt dat je dan denkt, terugstoppen het is nog geen weekend! :)
    Niet echt een fijn bericht om te horen op de Yoga. Is het bij degene die bij jullie groepje bevallen wel allemaal goed verlopen?

Melina, waarom moet je voor zw.suiker gaan prikken? Succes iig bij het prikken!

Tari, hoe is het met Zefanja? Heeft de dokter al terug gebeld met advies?
    Wat een ontzettende leuke foto's zijn er gemaakt van je buik. En wat heb je een mooie buik :) Is nu je hoofdpijn al gezakt. Ik had vannacht ook wel erg veel last van hoofdpijn en pijn in mijn schouders van het liggen op mijn zij. Maar ik durf eigenlijk geen paracetamol te nemen..

Roelie, gefeliciteerd met de verjaardag van Lars! Maak er een leuke dag van, ook al vieren jullie het grote feest pas later.

Oeps, ik heb wel al op Debby gereageerd, maar door mijn niet heldere toestand gisteren heb ik je niet eens welkom geheten. Bij deze: Welkom Debby, je kletst al lekker mee! Gezellig!

Ilse, succes bij de rondleiding!

Jen, wat rot dat je zo slecht geslapen hebt. Ik hoop inderdaad voor je dat ze voor de CV op tijd komen zodat je nog even wat slaap kan pakken. Zijn ze misschien inmiddels al geweest?

Linda, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Fijn dat je moeder langskomt, dan zit je inderdaad niet helemaal alleen. Lijkt me toch nog wel moeilijk inderdaad..

Esther, heel veel succes deze week! Als je het eenzaam vindt thuis, dan kom je gewoon lekker hier voor afleiding hoor!

Muriel, leuk toch zulke afspraken! Moet je inderdaad er gewoon op zetten hihi!

Peetje, heerlijk he verlof. Genieten! :)

Zo ik ga me klaar maken voor de vlos.. Ben benieuwd! Ik ben d'r straks weer!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe... ik ga mij vandaag maar eens nuttig maken. Helaas heeft mn dinnetje net afgezegd, omdat ze buikgriep heeft :(

Nouja, dan maar eens de zolder paperas-vrij maken. Er liggen staaaapels belangrijke papieren her en der verspreid en die moeten maar eens ordelijk in mappen.

En daarna misschien eens een paar garages in de buurt langs, kijken of ze nog mooie tweedehandsjes hebben staan.
    Mijn Clio moet deze maand voor APK en mss wil ik eigenlijk wel gewoon een andere auto (5- ipv 3-deurs en wat veiliger dan deze).
    Ff rondshoppen dus.

10. Niet meer actief

Roelie, gefeliciteerd met Lars!

Natasja, wat een keuze zeg. Ik kan je niet adviseren, maar wil je wel sterkte wensen met je beslissing. Laat je goed adviseren.

Ik heb net contact gehad met de vk. Ze vinden de curves nog geen reden tot paniek en ik hoef dus ook niet naar de gyn, gelukkig! Volgende week ga ik toch nog even prikken voor suiker, hoewel ze dat eigenlijk niet verwachten, maar meer ter zekerheid/uitsluiting. Als ik suiker zou hebben, zouden ze juist verwachten dat het buikje te groot zou zijn ipv te klein. Verder wachten we gewoon nog even de 36wkn echo af en zien we dan wel verder. Ik was al wel wat gerust gestelder, maar nu dus nog meer, dus geen paniek meer hier :)

Ben wel door mn moeheid nog heel warrig, dus kan ff niet uitgebreiden reageren. Straks nog maar s een filmpje kijken en dan vanavond voor de info avond naar t zh, ben benieuwd.

Fijne dag allemaal.
    Liefs
    Ilse

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer me ook al nuttig gemaakt,
    Ik ben klaar met strijken joepieeeeee
    Zo alles even in de kast leggen, maar eerst even uitpuffen, echt ben een oud wijf hihihi

Murmel balen dat je vriendin ziek is zeg, hopelijk kan je het snel in halen

Krijg net de post binnen van de gemeente, mijn buren hebben last van kakkerlakken, bah bah, wist ik al wel want we hebben een aantal weken geleden een proef gehad met een lokdoosje, maar goed nu komen ze 23 okt dus langs om spul in huis te leggen, geloof dat piet dan maar vrij moet nemen ofzo want is vlak voor me werp datum. hmzz maar over hebben met Piet vanavond, want afzeggen kan niet, wil ik ook niet want ik wil die beesten niet in mn huis hebben

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw Ilse dat is mooi om te horen zeg!
    Hopelijk valt er een flinke last van je schouder af, en werkt dat ook mee met je nachtrust dat die beter word. Want zal wel prettig zijn dat je straks wat uitgeruster bent.

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Mijn vlos zei dat een beeb (als het je eerste is) eigenlijk zelden voor de 36 weken echt blijvend indaald.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat heeft ze niet gezegd, volgens mij was dat allemaal goed en ging het meer omdat ik het gevoel heb veel vocht vast te houden. Drink momenteel zo'n 3 a 4 liter op een dag en heb niet het gevoel dat kwijt te raken :confused:

Roelie gefeliciteerd!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dafje, jou klachten klinken me echt bekend in de oren, weet je zeker dat het geen blaasontsteking is.
    Durfde eingenlijk ook geen paracetamol in te nemen, maar ja zo'n vreselijk hoofdpijn, dat ik er misselijk van werd is ook niet echt super. Dus toch maar gedaan en eigenlijk wel blij mee.
    Zal ook mijn bril eens gaan dragen merk de laatste dagen dat mijn ogen erg slecht zijn.

Melina, dat verklaard ook een hoop van je 25 kilo als je alleen maar vocht vast houd. Geen pretje. Succes hoor meis.

Ilse, gelukkig is je gemoedsrust weer gezakt. Hoe gaat het verder met je?
    Leuk uitje gehad zondag?

Dees hier ook even uitpuffen, net ook even lekker in huis gestudderd. Tien keer bukken om alle speelgoed van de grond te rapen. Mijn eettafel is weer zichtbaar dus gaat de goeie kant op. De box even gezellig ingericht.
    Hier trouwens ook de woonkamer anders ingedeeld, mede voor de jongens maar ook vanwege de box, haha. Hij stond eerst zo in een hoekje gepropt. Nu staat ie lekker centraal in de woonkamer.

Nou ga weer even wat doen.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mogge,

Hier geen fijne nacht gehad en ik denk dat er van slapen ook weinig komt vandaag. Mijn vader is hier en is samen met Ibrahim met de keuken bezig. Af en toe help ik ook een beetje mee met dingetjes aangeven en vasthouden e.d. Ach vanavond zijn Ibrahim en ik lekker samen dus kruip ik dan gewoon tegen hem aan en als ik hem lief aankijk zal hij me wel lekker masseren hmmm.

:idea: Linda: Ben wel benieuwd naar de foto's van Isa*

:idea: Roelie: gefeliciteerd met je grote zoon.

Ik heb gister mijn spulletjes zo ver mogelijk ingepakt. Heb er ook een briefje bij gelegd met de dingen (zoals ochtendjas en sloffen en mijn medicijnen) die we pas op het laatste moment kunnen inpakken zodat we ze niet vergeten. Zat wel te twijfelen hoor welke kleertjes er mee moeten voor de kleine. We hebben in ieder geval zijn eerste pakje (gekregen van opa en oma mee). Ik neem 2 pakjes mee en alles wat daar bij hoort. Zal toch wel genoeg zijn?

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb 1 pakje mee en 1 pyamatje (wat evt ook als pakje kan natuurlijk) 2 rompers!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks Tari, ik woon in Ursem. En ik ben geboren en getogen in Leek (bij Groningen) en heb verder geen familie in Noord-Holland wonen, dus Jan Koops ken ik ook niet :).

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, dat ken ik...ik ben ervan overtuigd dat ik een week eerder ga bevallen ;) Zal dat tegenvallen als ik 2 weken over tijd loop!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Tari,

Mag ik ook bij deze lijsten op? Lijkt me super!

Thanks!

Debby

Deel Deze Pagina