Hier ook nog steeds geen vluchtkoffer ingepakt. stel het iedere keer uit, eigelijk met het idee dat Ukkie nog wel even opzich laat wachten. en ik er eigelijk ook nog niet aan toe ben en ooknog niet wil, wil nog steeds voorlopig van Ukkie blijven genieten. Ben een beetje eigenwijs geloof ik. Ohw krijg net de proefdruk van de geboortekaartje binnen, helemaal top, niks meer aan doen. Ben weer helemaal blij
Ikke1981 -> ik heb net lekker even een tosti gegeten, ook altijd lekker! En zo direct is het weer tijd voor mijn middagslaapje...pff...voel me af en toe net zo'n bejaarde! Joldeg -> ook ik moet de vluchttas nog inppakken en ook ik heb geen idee wat ik er allemaal in moet doen behalve wat kleertjes voor de kleine. En de maxicosi natuurlijk niet vergeten! Verder gewoon toiletspullen (die ik overigens al wel extra heb aangeschaft ) en ik denk gewoon een lekkere trainingsbroek en een nachthemd. Verder geen flauw idee. Tips zijn welkom! De maten weet ik inderdaad van de groei-echo's, alhoewel de gynaecoloog vanochtend aan de co-assistente vroeg hoe zwaar zij dacht dat de baby op het moment weegt. En toen zei hij dat hij een schatting maakte van zo'n 6 pond, ik geloof dat de echo iets zei van 5,5 pond. Heb jij dat niet gehoord met je groeiecho's? Ik moet eerlijk zeggen dat dit eigenlijk ook de eerste keer is hoor dat ik ze over het gewicht van de baby hoor . En over de agenda: morgenochtend moet ik naar de diabetesverpleegkundige en volgende week maandagochtend weer naar de gynaecoloog voor controle. Leuk dat ik er zo bij betrokken word! En natuurlijk leuk om op de hoogte te blijven van de mede november-mama's!
Hoi dames, Hier weer even een berichtje van mij. heb net alles bijgelezen alleen geen fut om te reageren. Ik moet volgende week donderdag weer naar de vk en dan ga ik het toch weer eens over mijn bekken/heupen hebben want slapen doe ik bijna niet meer ik ben erg moe en constant hoofdpijn en nergens zin/fut voor. Tja en dat zitten is ook geen pretje meer de bank gaat nog net maar daar heb je het ook mee gezegt. sorry voor mijn ego berichtje wou dat allemaal beter ging en weer lekker actief op het forum kan zijn maar dat zit er helaas denk ik niet meer in. groetjes
ohw heb even zitten kijken wat de kosten zijn van onze geboortekaartjes, 1.60 de stuk en dan worden ze gelijk door gestuurd naar familie en vrienden. Dus het is met postzegels en enveloppen. Nou moet toch zeggen dat het lekker goedkoop is.
Hoi Rachel, fijn dat je je weer even meldt. Wat vervelend dat t nog steeds niet lekker gaat joh! Sterkte met de laatste loodjes!
@joldeg, ff snel een antwoord als je je bed niet op klossen wil/kan dan moet je in het ziekenhuis bevallen. Ons bed kan niet op klossen en we hebben eigenlijk ook geen ruimte voor een ander bed dus dan moet je naar het ziekenhuis. dat vertelde de mevrouw van de kraamzorgbureau hier vorige week vrijdag.
Hye Rachel fijn je weer even te zien. Balen dat het niet zo lekker gaat met je. Kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voeld. Hopelijk kan je vk je nuttige tips geven. Dikke knuf
Ik ga sowieso in t ziekenhuis bevallen, dus dat maakt niet uit. Maar ik hoor ook veel verschillende verhalen over de kraamtijd, de een zegt het is geen punt, we verschonen alleen t bed dan niet, de ander zegt t is wel een probleem en we verzorgen dan ook niet. Dus ben even benieuwd hoe mijn kraamzorg daar tegenover staat.
Rachel 85 ->ik dacht dat je na de bevalling (ongeacht of je in het ziekenhuis bevalt) ook je bed moet verhogen, omdat de kraamverzorgster en de verloskundige voor de nacontroles erbij moeten kunnen zeg maar...
@Ikke ik hoop het want vorige keer zij ze ja het hoort er allemaal bij maar het is nu echt niet leuk meer. Ga nu ff hondje uitlaten en dan fimpje kijken.
@Debby, dat klopt maar dan zou je eventueel je bed nog kunnen wverhogen met een extra matras alleen voor de bevalling is dat niet zo geweldig omdat je dus je eigen dan niet zo goed kan afzetten zeg maar dat zei die mevrouw ik vond het allemaal een beetje raar en vreemd. Ik heb nu een bed in de woonkamer staan omdat ik i.v.m overgewicht ook beneden moet bevallen en ik wil niet naar het ziekenhuis omdat ze hier zo een bagger ziekehuis hebben. Ik kan wel naar een ander ziekenhuis alleen wordt ik dan niet geholpen door mijn eigen VK omdat dat te ver uit hun regio ligt.
Rachel, waarom kan je bed niet op klossen? Je kan er ook bierkratjes onder zetten. Dan kunnen de meeste bedden wel omhoog. Voor de kraamzorg is het nog niet eens zo nodig, sommigen vonden het niet echt nodig. Maar het is voor jezelf na een bevalling misschien makkelijker. Ik vond het opstaan en in bed stappen er makkelijker door. Terwijl ik zelf maar een klein mensje ben. (ja, deze juli mama leest sinds kort stiekem met jullie mee )
inderdaad daar ben ik dan ook benieuwd naar ik mocht er dan een extra matras er op leggen als ik in het zieknhuis zou bevallen.
Ik hou de extra matras ook als alternatief. Overigens heb ik een extra hoog bed, zo'n seniorenbed zeg maar, omdat we allebei lang zijn. Deze is nu al zo'n 60cm hoog. Als we deze moeten verhogen wordt ie wel errug hoog. Daarnaast is t een bed met 4 motoren (lekker relaxed, alles elektrisch) en moet t bed zo'n beetje helemaal uit mekaar als we t willen verhogen en dat zien we echt niet zitten, vandaar...
wij hebben een boxspring en die zijn niet op klossen te krijgen maar ik mag ook niet boven bevallen dus dat is niet zo een probleem. ons bed is gewoon al 70 cm hoog en moet 80 cm zijn als ik me niet vergis. in en uitstappen heb ik dus geen problemen mee bed is al lekker hoog.
ons bed gaat ook niet op klossen. Maar er staat een bed in de woonkamer, nou ja bijna dan, hij staat er maar nog niet slaap/beval klaar zeg maar. Volgende week klossen halen en dan maak ik het bed op. Ik kan toch niet in de slaapkamer bevallen want dat past niet met al die mensen. hihi