November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohhhh we hebben een spiekerd hihi
    Nee hoor gezellig evelieveling, heb toen die tijd ook met jullie meer gelezen.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ga mezelf even een schop onder me konte geven, want moet nog steeds stofzuigen en de laatste dingen opruimen hierzo. Beetje traag vandaag.
    Totzo

3. Zo terug van de vlos.. af ff, maar ik dacht ik ga nog ff aan mijn dagboek werken. Wil alles digitaal in publisher in een leuke lay-out hebben en gaat dan in een plakboek als alles is uitgeprint. Dus dan zitten meteen de foto's erbij in, de echo, etc. Lekker makkelijk. Alleen het in publisher zetten is een werk. Ik was bij week 17 en heb nu tot week 27 bijgewerkt. Dus ik moet nog 10 weken om weer bij te zijn.. maar het gaat al vrij vlot.. 10 weken in een uur uitgewerkt.. vind ik wel aardig :)

Bij de vlos was het opzich allemaal wel aardig. Bloeddruk was ietwat laat 90/55 en daardoor kon het heel goed dat ik misselijk was en niet zo lekker. Ze heeft op mijn verzoek nog even ijzer geprikt, deze was nu prima, vorige keer op het randje.. Maar ze raad wel aan om de ijzertabletjes van Floradix te gaan slikken.. iig na de bevalling, zodat ik snel weer op krachten ben na het bloedverlies. De krampen vond ze wat overdreven.. normaal was dat niet zo erg hevig. Maar ze vond mijn buik ook wel wat gespannen en zij dat de kleine zich misschien wel al eerder zou gaan aandienen. Ze heeft me gerust kunnen stellen wat betreft de nauwe bekken. Heeft uitgelegd wat er dan precies gaat gebeuren mocht het stagneren tijdens de bevalling vanwege nauwe bekken. Dus ik ben weer blij. Misschien (op jullie aanraden) toch nog maar even urine langsbrengen bij de ha, zodat dat uitgesloten kan worden.

Ik ga nu even het huis aan kant maken voor de intake en dan kom ik nog even terug als ik daarvoor nog tijd heb om te reageren.

Even kort over de klossen. Ons bed staat op fruitkistjes, van die houten.. Ons bed kan nl ook niet op klossen. Zo nu ga ik weer aan de slag. Tot straks!

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kom net weer mijn bed uitgerold.pffff ben zo moeeee.

ben op het moment ff een slechte forummer met mijn egoberichten.maar kan me echt nergens toe zetten.

5. Niet meer actief

@Ruby; maakt toch niet uit ! Sterker nog, ik doe met je mee...

Heb helemaal geen fut en reageren zit er ff niet in........ :oops:
    Ik probeer het vanmiddag een beetje bij te houden met reageren, dan is het vanavond weer niet zoveel..

Mannetje van de CV is geweest, was vrij op tijd, maar ik was alweer over mijn slaap heen. Heb net ff inkopen gedaan bij de hema.

Van die lekkere grote oma onderbroeken (ik draag normaal altijd strings en ik denk niet dat dat heel handig is na de bevalling ivm kraamverband..)
    Paar nieuwe BH's, die werden toch wel wat aan de kleine kant nu...
    Telefoon/adressen boekje; dan kan manlief alles terugvinden wat ie nodig heeft ;)

En een overheerlijk zak met pindarotsjes die er nu aan gaan ! ;)

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    halloooooooooooooooooooooooooo
    goedenmiddag :D

ff een break , dus ff lezen wat jullie vandaag te melden hebben :D

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maakt niet uit hoor Ruby. We leven met iedereen die in een dip zit mee.

Ons bed staat ook niet op klossen (waterbed) maar ik ga toch in het zh bevallen. En voor de nacontrole was het geen probleem zei de kraamzorg. Die paar minuten en om daarvoor een extra bed aan te schaffen vond ze ook overdreven.

Dames, helaas de broodjes zijn niet af te halen. Wij hebben ze lekker allemaal zelf opgegeten. :) :) :)

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    bed op fruitkratjes? is dat niet super onstevig?

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    O Jen ik heb 2 weken terug ook van die enorme oma onderbroeken gekocht bij de Hema. Ik draag ook altijd strings maar dat gaat het niet worden met die matrassen na de bevalling.

10. Niet meer actief

Lijkt mij ook niet zo heel erg stabiel...Zijn bierkratjes geen optie?

Hier moet het bed nog omhoog, ga vrijdagochtend klossen ophalen, want volgens die mevrouw van de kraamzorg kan ons bed gewoon op klossen...

11. Niet meer actief

:) :) :) Vreselijke dingen zijn het, maar ja....het zal wel moeten met die giga matrassen die we straks moeten dragen... :confused:

Ik moest nog een maatje "olifant" meenemen ook, anders passen ze niet... ;)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja en als je ze ziet, gewoon lachwekkend. :) :) :) En super sexy.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb nu al van die hipsters aan :rolleyes:

ons bed word niet verhoogd, kraamzorg heeft aangegeven dan niet het bed te verschonen...(tenminste ligt er een btje aan welke kraamverzorgster je hebt)

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Je kan er bijna in kamperen.

15. Niet meer actief

Ik snap ook niet waarom ze er geen tentstokken bijgeleverd hebben !

:) ;)

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb ook gewoon boxershortjes gekocht.
    fel groen en oranje haha

17. Niet meer actief

Oh da's ook supersexy Ruby !

18. Niet meer actief

Heb net bij de hema van die nepnagels meegenomen, maar mag dat nu eigenlijk wel? Kan me zo voorstellen dat die lijm niet echt goed is...

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    volgens babywatch ben ik nog 35.877 minuten zwanger.en weegt de beeb nu 2944 gram.

echt grappig

20. Niet meer actief

He lachuh, waar kan ik dat vinden?

Deel Deze Pagina