Leuke weergave van de oma onderbroeken. Melina hier wordem ze ook gedragen hoor. , ik sla ze alleen om zodat ze niet halverwege je buik zitten, dat vind ik zo vervelend. Dafje, zo zeker een lage bloedruk. Hier vanmorgen onverwacht visites. Op zich niet zo erg, maar wel als je net hebt opgeruimd, vooral speelgoed van de vloer. Kon ik weer beginnen. Hmmm. Toch wat minder, vooral omdat ik dus niet mag bukken. HA had nog gebeld. en tja zo'n wond aan je hornvlies schijnt behoorlijk zeer te doen, maar ze geven liever geen zalf omdat je daarmee ook de goeie cellen 'beschadigd' die het genezing proces bevoreden, doen ze dus alleen als het ontstoken is. Maar het kon dus wel een week duren Dus zijn pleister mag wat langer op blijven, Fijn we verschonen het wel 's avonds maar is zeker geen pretje voor hem. Verzorgingsproducten, hier toch Zwitzal, vind dat het lekkerste ruiken, die van mij hebben er ook nooit last van gehad, zelfs Zefanja niet en die heeft een gevoelige huid. Voor hem had in het begin voor in het badje, Balneum. Nu heb ik alleen de zeep/shampoo van Weleda, wilde ook de bodycreme, maar vind dit niet lekker ruiken. Dus voor de rest weer gewoon Zwitzal. Gebruik het voor de jongens ook nog steeds. Debby, Ursem, is inderdaad in de buurt. Heb zelf 23 jr in Winkel gewoond. Dus dat is nog wat dichterbij.
Rachel wil ook graag op buddylijst! Ik zal 'em straks even opzoeken en kijken wie er qua termijn het beste bij past.... Ruby en Jennie, geeft toch niks als je even wat minder actief bent. Geen sorry zeggen, hoor! Jen, ik had acrylnagels (wel bij een salon) en die vielen er gewoon heel hard weer af onder invloed van de hormonen. Ik geloof niet dat lijm via je eigen nagels op wordt genomen, dus qua gezondheid is er volgens mij weinig tot geen risico. Maar je kunt ze dus wel snel(ler) verliezen.
Bed gaat hier op klossen, vanmiddag even gaan halen. Maar voor het kraamburo, was 70 cm ook hoog genoeg, deden ze niet zo moeilijk over. Nou ja ons bed word nu iets hoger, opstapje erbij doet wonderen. Word alleen lastig TV kijken in bed.
Thanx Esther; dan ga ik maar eens plakken en lakken Kon er op Google verder ook niet veel over terugvinden en op de verpakking staat ook niets vermeld dus het zal inderdaad wel oke zijn...
Dat lijkt me pas echt eng ! By the way, ik heb rond half twaalf Indigo een sms gestuurd, maar nog geen reactie...
Ik heb hier nog steeds gelnagels en bij mij blijven ze gelukkig gewoon zitten. Maar idd het komt vaak voor dat ze tijdens de zwangerschap er snel afvallen. Ik heb wat dat betreft gewoon geluk gehad.
Ik moet vanmiddag 15:30 naar het zh. Naar de dietiste. Ben benieuwd hoeveel kilootjes er nu in totaal bij zijn. Begin september waren het er nog maar 3,7.
whahahah meiden Letterlijk onderbroeken lol weer Toen ik las dacht ik ook van shit die krengen moet ik ook nog halen zeg. Hmzz geld vliegt de deur uit zeg,allemaal van die kleine dingen, of licht dat nou aan mij. Maar goed is voor een goed doel zullen we maar denken Ach ach ach is de "volwassen" vrouw weer bezig, heb net haar topic zitten lezen en blijf me verbazen dat mens werkelijk waar. hjihihi Als ik ooit zo word, schiet me dan maar neer hoor, zou ik niet willen
Vwb charmant ondergoed.... moet eerlijk zeggen dat ik 2 enorme slips heb, die echt royaal over de buik heen kunnen en die zitten zoooooo heerlijk! Ben maar over mn gêne heengestapt en draag ze nu gewoon lekker Dus die gaan vast en zeker mee in de vluchtkoffer tzt. Evenals een paar boxershorts. Voor het fijne luiertijdperk van mama, haha.
pffff tijd om een wasje aan te zetten en heel eventjes de oogjes toe te doen, ben MOE! (en stoffig van al dat papier uitzoeken, jemig wat is Wim toch een verschrikkelijke hamster, die bewaart echt álles.....)
We hebben dus fruitkistjes en daar bovenop liggen voor de versteviging steigerhouten planken voor het verdelen van het gewicht. De kistjes staan nu al ehm ff denken.. 2 weken? En het bed staat nu steviger dan voorheen haha.. Als we ons 'vroeger' omdraaiden kraakte en bewoog het mee.. en nu is het zo stabiel als maar zijn kan, dus nee.. niet instabiel.. kom maar testen dames! Oja,.. ik heb ook zo'n onderbroek gekocht, om te kijken of ik het wat vind.. maar ik moet een maatje groter hebben dus ik moet hem nog ff ruilen, maar is inmiddels al meer dan een week geleden. Ik vergeet steeds dat ding te ruilen.. nou ja dan maar gewoon nieuwe kopen als het niet meer kan.. Jeroen wist ook niet meer waar het bonnetje was gebleven, dus waarschijnlijk is hij toch niet ruilen.. helaas... Maar het zijn inderdaad tenten! Ik vind ze veel te hoog zitten hoor... misschien toch maar gewone grote onderbroeken kopen...