Heej, ik was niet degene met problemen met het uwv... ik heb alleen gezegd dat ik er ervaring mee heb in het verleden.. ehmm zwangerschapsdementie speelt weer op... wie was het ook alweer, ja, gevonden, Rachel... Dus niet op mij reageren hihi..
Gezellig aan de klets hier! Bij ons komt de kleine in haar wiegje bij ons op de slaapkamer, nou is deze ook groot genoeg. Tevens vanwege de BV, maar ook gewoon om dat wij dat prettiger vinden en hier ook een beter ervaring mee hebben dan het niet doen. In een reiswieg van de wagen vind ik niet comfortabel voor ze, Zefanja bleek achter ook schouderklachten te hebben en het lag veels te hard voor hem. Ook met BV gaat Adriaan zijn bed uit voor de kleine maar ook nog steeds voor de kids, wij doen dit eigenlijk altijd samen, nu hij wat meer dan ik, omdat wij 1 trap naar beneden moeten. Hier al lekker gegeten, PIZZA. Geen gaatjes bij de tandarts dus gaat goed zo. Zefanja werkt voor zijn 1e keer heel goed mee en dat terwijl tanden poetsen een drama is. Hmm grapjas. Wencke, goed hoor dat je gewoon eerlijk ben geweest tegen de Gyn, denk dat je daar ook het meeste vertrouwen mee wint. Maar ik denk precies het zelfde over gyn, vind ook dat ze altijd erg snel ingrijpen. Al hoewel ik bij Angelus wel een gym trof die het eerst even aankeek. Rachel, meid zit jou niet mee op werk gebied. Wat een sukkels bij het UWV. Lekker he die instanties, praat me er niet over. Scheelt dan wel weer dat je de duurste zaken in huis hebt. Maar ja toch geeft wel stress. Jen, knap van je dat je nog maar 2 sigaretjes rookt en dat in je verlof. Goed hoor. Ben eindelijk de zilveren rammelaar tegen gekomen die ik dus al bijna 8 mnd zoek! De kleine meid krijgt deze van mijn ouders met 5-dec. Dus weer geslaagd dagje zo.
Heb ineens energie voor 10, maar mijn lichaam werkt niet mee.. bij het minste of geringste heb ik een harde buik... ik wordt er een beetje geirriteerd van.. als het nou zou betekenen dat de bevalling eraan zit te komen en iemand me dat op een briefje kan geven dan vind ik het niet zo erg, maar omdat ik niet weet of het uberhaubt wel zin heeft vind ik het niet zo fijn.. Klinkt dit nog enigsinds logisch?
haha dafje en dat tijdens de zwangerschap. Pff was wel op gelucht hou niet zo van gaatjes vullen. Vroeger altijd gaatjes gehad. Heb de foto's van de babykamer er eindelijk eens in gezet. Wilde boven de commode eigenlijk nog 2 kistjes boven elkaar hangen, naast de spiegel, maar weet niet of ik er nog aan toe kom. en er moet nog een ouderwets kapstokje opgehangen worden, die is van mijn vriend vroeger geweest. Maar voor de rest, KLAAR! Zometeen even de kids naar bed brengen. Lekker op tijd erin. Morgen moeten ze er vroeg uit, gaan ze naar opa en oma, heb ik weer lekker een dagje voor mezelf. Vind het meestal te stil dan, maar goed moet toch nog naar fysio dus vandaar naar opa en oma.
Hoi dames, Allereerst welkom aan de nieuwe dames. Heb een beetje bijgelezen maar niet de 45 paginas die jullie ondertussen volgekletst hebben. Probeer weer snel eens bij te lezen.
Heee Blondie, alles gelukt met verhuizen? Beetje gesetteld? Meiden, heb net een berichtje terug van Indigo; Het gaat niet zo lekker, heeft nu behalve bekken- en rugpijn ook erg last van kortademigheid, vocht vasthouden en erg emo... Heeft af en toe helemaal genoeg van het zwanger zijn! Wil nog heel veel doen maar wordt door haar lichaam tegengehouden... Met haar zus gaat het alweer een stukje beter, die is weer thuis om verder te herstellen. Daar zijn ze dus erg blij mee! Maar nu komt pas echt de klap dat ze haar bijna kwijt zijn geweest... ZO; zijn jullie weer op de hoogte...Ga nu ff eten maken samen met hubbie...
hoi hoi nee Debby het is niet gezegd dat de beeb eerder komt maar mijn hele baarmoeder zakt in mijn bekken. en dit geeft heeeeeeel wat pijnklachten de baarmoederhals is al helemaal verweek. en mijn vk stond er gister van te kijken dat ik nog niet incontinent was. want zover is het dus al heen. nu moet ik morgen naar de gyn en dan ja wie zal het zeggen. kweet niet wat ze doen. ben wel bang voor wat me te wachten staat. maar ik hoor het morgen wel. groetjes sandra
Stiekel komt het daarna weer vanzelf goed? Of heeft het daarna ook gevolgen? Jen, lief van je dat je indigo gesmsd hebt en het even laat weten. Balen voor haar dat het niet zo lekker gaat, maar gelukkig wel de goeiekant op met haar zus.
Heej Maria.. bijna verlof he? Heb je al zin in je verlof of ga je liever nog even door? Nog steeds energie teveel?
Hallo spuit 11. Ik ga afsluiten en even lekker met Adriaan op de bank zitten en tv kijken. Meiden prettige avond en slaap lekker alvast.
Hee spuit 11, hier spuit 12 .... Sorry, moest ff bijdehand doen.. Heb net nog een berichtje gehad van Indigo; Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar! En ze hoopt snel weer op het forum te kunnen komen... Komend weekend gaat ze er ff tussenuit met haar hubbie, proberen om wat tot rust te komen. Manlief is weer naar boven verdwenen, zit een spelletje te spelen op de (weer gerepareerde) computer... mannen...........
NOg 3 dagen, ik heb er wel zin in. MOrgen komt juf L. kennis maken met de kinderen, ben benieuwd. Vandaag zei mijn lieve chineesje: Juf, je moet naar het ziekenhuis, de baby moet eruit. En een ander chineesje zeï: Je bent vandaag een stuk dikker juf!
Het is dus echt aftellen nu....lekker hoor! En wat een machtige uitspraken weer van die kids... Geweldig!
Tari, jij ook een fijne avond. Jen, in de lounge is nu ook een topic over mannen en hun computerverslaving Misschien kun je daar je hart luchten. Gelukkig gaat het met Indigo weer wat beter. Hoop voor d'r dat ze lekker gaat genieten aankomend weekend zodat ze er straks weer lekker tegenaan kan. Maria, wat een lieve kindertjes heb jij hihi, die laatste bedoelde het vast niet kwaad Altijd beter van een kind dan van een collega toch?