Amiek: gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom! Je komt helaas wel op een rotmoment binnenvallen ... Sizzel: heel veel sterkte! Buddy: ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt. Houdt ons op de hoogte! Jente
helemaal met je eens hoor amaranta, ik vind dus ook dat het moet kunnen. Ik wil volgende week ook weer min. 1 x in de week gaan sporten heb nu een week of 3 niet gesport, te moe. Heb wel mijn oefeningen aan laten passen. Merk dat ik er wel weer zin in heb. Weer even lekkr bezig zijn, was toch mijn uurtje in de week (oke 2 a 3 x in de week). Je kan je navelpiercing gewoon in houden hoor, totdat je zelf merkt dat het niet meer prettig zit, dan heb je inderdaad die zw.schapspiercings. Sommige hebben deze niet eens nodig.
Hey meiden. Ohhh.. ik hoop zo dat ik jullie binnenkort ook gezelschap mag komen houden. Het is nog even onzeker, maar hopelijk tot snel! Liefs mij http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= x
Ik heb ook een navelpiercing. Maar een zwangerschapspiercing? Heb je die dan? En kan je die gewoon in een piercingsshop halen?
Hallo loveu heb je verhaal gelezen en wil je toch welkom heten, ik denk dat je je keuze al gemaakt heb, sterkte hoor met deze lastige situatie, maar je mag hier altijd je ei kwijt daar zijn we voor.
welkom love u, ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.(weet eigenlijk wel zeker dat het een goede beslissing is,mijn beslissing is al 8 jaaren ligt nu lekker te slapen )en als hij vertrekt jammer dan alleen krijg je de kleine ook wel groot. even over die piercing,ik heb hem bij mijn eerste zwangerschap eruit gehaald na 7 maanden.kan hem er nu nog in doen want het gaatje is nog steeds open.vind het alleen niet meer fijn zitten. tot hoeveel weken gaan jullie sporten?en wat voor sport? ik ben absoluut niet sportief helaas,ga waarschijnlijk wel zwangerschapsyoga doen of zwemmen.
goedemorgen allemaal.. ikweet eigenlijk niet zo goed of ik nog wel hier kan komen met mijn verhaal.. Maar voel me nog steeds echt een novembermama... Wil jullie ook geen negatieve instelling geven.. Dus als ik te ver ga met mijn verhaal, moeten jullie het me wel laten weten ok. Jullie zijn er die 9 weken altijd voor me geweest, daar wil ik jullie echt heel erg voor bedankten uit het diepste van mijn hart... IK heb echt de hele nacht wakker gelegen, mijn hubbie ook.. konden gewoon niet slapen, de tranen bleven maar komen, en de mooie gedachten over hoe het had moeten/kunnen zijn.. We wilden allebei zo graag, waren zo blij en nu.. alles ineens weg.. Het doet allemaal zoveel pijn.. tis echt met geen pen te beschrijven. Ik probeer echt zo positief mogelijk te blijven, maar het lukt nog niet zo.. Ik weet nu gewoon even echt niet wat ik moet doen. Straks ga ik ook nog eens op kraamvisite bij een collega van me. Dat is gewoon een afspraak die ik niet af kan zeggen.. Wil ik ook niet, maar ik wil daar ook niet de hele tijd zitten huilen.. want op dit moment lijkt het wel of dat het enige is wat ik kan.. Daarna moet ik ook nog werken..Kan wel thuis blijven zitten, maar daar schiet ik ook niks mee op.. Dan kan ik misschien maar beter aan de gang blijven. Ik moet dit gewoon een plaatsje geven en dat het misschien nog 2 weken duurt voordat ik een curettage krijg maakt het er niet makkelijker op. Ik wil gewoon een nieuwe start.. maar waarom duurt het verdorie zo lang voordat ik die kan krijgen...Ik bedoel.. die 2 weken maakt het er niet gemakkelijker op.. eigenlijk alleen maar moeilijker om afscheid te nemen.. liefs Sizzel
Sizzel blijf maar lekker komen hoor. Stasia die piercings kun je ook gewoon in een piercingshop kopen. Het is gewoon een plastic (ofzo) lang en rekbaar staafje dat dus meerekt. Ik ga dr wel een halen.
Oh Sizzel ik heb zo met je te doen. Het lijkt me zo'n klap van een roze wolk naar een lichaam die je eigenlijk een beetje in de steek laat. En zo onverwachts, bah. Tuurlijk mag je je hart uitstorten, daar zijn we toch voor. Ik hoop zo voor jullie dat het verdriet snel minder wordt en jullie weer de kracht vinden om door te gaan met proberen (proberen is ook leuk, zoals je zelf schreef ) Maar Sizzel, op kraamvisite lijkt me wel erg zwaar vandaag. Ik weet zeker als je jou situatie uitlegt ze niet eens willen dat je komt. Denk er maar goed over na. Ik kan nu niet meer doen dan je nogmaals sterkte wensen in deze .......tijd. Veel liefs Moah
Tari en Roelie, ik herken me ook erg in jullie onzekerheid. Gisteren was ik ook erg onzeker en nerveus door al die negatieve verhalen. Ik wilde alleen maar een echo om het hartje te horen kloppen. Maar ook ik moet nog een paar weken geduld hebben. Nu gaat het wel weer, het is net als wat Murmel zei :meestal is het goed! Bij ons dus ook, en bij Amaranta zij moet ook nog (sorry als ik iemand vergeet) Dus we blijven positief ok?! Amaranta, ik denk dat ik ook zo'n cursus ga doen hahaha. Wel goed van je dat je dat gedaan hebt. Succes met je gesprek van de week, maar daar hoef je je volgens mij helemaal geen zorgen over te maken! Je mag vrij lang blijven sporten, je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren en sporten zoals hockey, voetbal, karate e.e vermijden. Gelukkig mag ik voorlopig wel blijven tennissen, want ik had me net opgegegven voor het zomerseizoen. Ik ben een beginneling dus heel rustig aan. Maar door de vermoeidheid is alles wel zwaarder zeg, poeh. Ik herken mezelf niet meer soms, zooooooooo lui met vlagen. LovU welkom hier, ik heb je verhaal nog niet gelezen maar dat ga ik nog wel doen. Fijne dag, het wordt weer heerlijk weer 8)
LoveU, welkom hier. Heb je verhaal gelezen en snap je dubbele gevoel erg goed. Maar het is en blijft een keuze die je zelf moet maken. Erg veel succes en ook alvast veel succes en plezier gewenst voor maandag.
Sizzel, uiteraard kun je hier gewoon je verhaal en gevoel kwijt! daar zijn we voor, ook in de moeilijke tijd. Ben t wel met Moah eens, ik zou wel ff nadenken over de kraamvisite... Ze zullen het ongetwijfeld begrijpen als je liever nu even niet komt...
loveu welkom hier. en sissel je mag altijd je verhaal komen doen. vandaag mijn laatste dagje en dan heb ik lang weekend. morgen ochten mag ik voor het eerst naar de vk vind het nu wel een beetje spannend worden.
Goedemorgen allemaal, Sizzel je kan hier even goed je verhaal kwijt, je bent toch een nov.mama. Vooral rond de uitgerekende datum zal het weer moelijk worden. Maar dat geeft niets, is juist heel logisch. Wat het kraamvisite verhaal, ik zou er ook over nadenken om het niet te doen, je hoeft jezelf helemaal niet meteen er zo hard mee te confronteren. Je mag best verdriet hebben en dan zoiets afzeggen, mensen begrijpen dat best wel zo niet dan zegt dat wat meer over hun dan over jouw. Meis het is nog zo pril dat je dit nieuws te horen kreeg, geef het eerst een plekje. Je hoeft niet de stoere sterke meid uit te hangen hoor, dit bedoel ik lief hoor. Ga samen met je man door dat dal en geef het tijd zodat je er alleen maar sterker uit komt. Kop op, en we zijn er voor je. Sterkte hoor. Lekker huilen.......
moah je hebt gelijk hoor. We gaan vanhet positieve uit. Ik ben dinsdag dan volgens de VK 12 weken zwanger, dus ja ik weet bijna wel zeker dat het goed zit. Ben wel nieuwsgierig hoelang ik nou echt zwanger ben. Nog 5 dagen. Buddy succes vandaag. We denken aan je (jullie)
lieve sizzel,natuurlijk moet je gewoon blijven komen.je bent al die weekjes al bij ons. over die kraamvisite zou ik ook nog maar een keer goed nadenken,lijkt me ook te confronterend.maar je moet voor jezelf kijken wat je aan kan natuurlijk.
@Sizzel: doe je wel rustig aan? Niet te veel van jezelf vergen hoor! Zo'n kraamvisite kan er (ongemerkt) keihard inhakken lijkt me, dat komt wel erg dichtbij. Je bent zelf het allerbelangrijkst en JIJ gaat dus voor en niet zo'n afspraak die al even staat en die ook best over een paar weken kan worden gedaan. Ik ben in die periode niet gaan werken, want ik moest echt even pas op de plaats maken. Ook al denk je dat je je op zich wel goed voelt, je hebt net een enorme klap gehad: een hele belangrijke reden om je even ziek te melden. HET IS NIET NIKS HOOR! Ik vind het overigens wel erg vreemd dat je nog 2 weken zou moeten wachten op de curettage. Die zou je echt wel eerder moeten kunnen krijgen/eisen. Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je nog twee weken zwanger doorloopt, terwijl je weet dat het niet goed is? Ik zou er absoluut maar eens achteraan bellen voor je eigen gemoedsrust. Ontzettend veel sterkte in ieder geval met alles de komende tijd en NATUURLIJK blijf je hier van harte WELKOM! xx @BUddy: hoe is het vandaag gegaan meis? We denken allemaal aan je! Dikke kus. @AMiek: welkom nog! @LoveU: en jij ook welkom!
@Tari: mijn afspraak bij de VK vond ik een beetje tegenvallen. Gewoon een beetje gebabbel over mn fysieke toestand en verleden en over wat ik wel en niet mag eten. Weinig nieuws dus. Maar dat zullen de meesten van jullie ook wel zo hebben gehad. Een echo maakt wel wat meer indruk!