Dafje; ik zag het ook ja! Wel lachuh om te weten dat mijn hubbie niet de enige is...Ach, wat de meesten daar al zeggen; het geeft mij de kans om lekker te forummen....
De kinderen zouden het liefst zien dat mijn buik het plafond zou raken. Nog zo'n kind. Juf, heb je al een naam? Ik: nee, (wnat als ik Ja zeg ben ik nog verder van huis) Kind: nou ik heb je anders al genoeg tips gegeven hoor
Roelie: gefeliciteerd met Lars, hebben jullie het lekker gevierd vandaag? Voelt hij zich echt jarig en is hij nu helemaal een grote jongen?? Melanie: hoe is het met Zefanja? Al een beetje gewend aan zijn piratenoog? Enne, gave fotos hoor, van de shoot! Lenthe: welkom terug, goed dat je er weer bent! Enne, wel laten weten in welke kinderen je komt te staan, ik wil m ook wel hebben! Oh, ik lees nu februari, goed om ons er nog eens aan te helpen herinneren! Debby: welkom hier! Ik hoop dat je er snel helemaal invalt en gezellig meekletst! Ik lees nu verderop ook je mening over het slapen in de eigen kamer, nou, wat mij betreft geen slechte moeder, ik denk er ook zo over! En inderdaad, als het nodig is, dan mag onze smurf in de bak van de Quinny, slaapt vast ook heerlijk! We hebben wel een lakentje voor erin en er zit een dekentje bij, dus dat komt vast goed! Serafijntje: fijn dat je goed nieuws hebt gekregen gister en natuurlijk alleen maar prima dat ze je nu nog beter onder controle houden!! Natasja: jeetje, wat een beslissing. Kan je daar echt niet over adviseren, denk ik. Wat zijn de risicos als ze je inleiden en de navelstreng dan zakt? Als ze daarop bedacht zijn kunnen ze hem toch doorknippen zodra het hoofdje eruit is? Althans, dat heb ik wel eens gehoord! Maar het feit dat ze je een keuze geven, betekent wel dat het allebei reeele opties zijn moeilijk hoor, suc6 ermee! Esther: hoe gaat je eerste avondje alleen tot nu toe? Zo lekker voor de buis, Net 5 kijken? Stasia: ik heb wel wat van Zwitsal gehaald, vind het zelf lekker namelijk! Maar Natusan is ook prima en toevallig deze week in de aanbieding bij de Appie, zag ik zojuist in de folder (1+1 gratis). Debby: leuke fotos hoor en wat is het kamertje groot!! Rachel: wat vervelend dat het maar steeds niet beter gaat! Begrijpelijk dat je er minder bent hoor! Ik hoop gewoon dat je snel wat meer bewegingsvrijheid krijgt! Enne, wat betreft UWV, is weer lekker geregeld, NOT! Jen, heb je de schroeven al? Enne, knap hoor, zo weinig sigaretjes!! Dafje: ik heb ook steeds meer harde buiken. Ook met stilzitten. Geen idee of het een voorbode is of niet, maar zolang mijn verlof niet is begonnen, de vluchtkoffer niet klaarstaat en de kleertjes nog niet gewassen zijn, hoop ik het toch van niet. Ik wil heel graag eerst een of twee weekjes verlof, lekker alleen met mezelf (en jullie) Hee Maria: hier meldt zich ook spuit 12 Oh, zie nu dat iemand mij al voor was, nouja, 13 in dat geval! Nou, dit waren mijn reacties van meer dan 25 pagina's! Ga nu afsluiten en naar mijn bedje. Misschien nog even via de DVD om DH te kijken, maar misschien ook niet...**twijfel**. Morgen de wekker wat later, heerlijk zwemmen! Gister de partneravond, was gelukkig erg gezellig en vooral ook lachen. Leuk om de mannen erbij te zien. Eentje is inmiddels bevallen (de tweede al, maar deze was ook echt deze week uitgerekend en had de partneravond al een eerdere keer gedaan) en dat ging allemaal heel soepel. Volgens de pufjuf gaat dat nu zo verder met de hele groep. Nou, we hopen het maar! Fijne avond allemaal, Sammie
ikke ja ik heb hier nog steeds last van mijn babykamer staat sinds vorig jaar september in elkaar. Heel veel gelucht en geurbuiltjes van zwitsal eriin gehangen maar het blijft naar nieuw ruiken
ikke ja ik heb hier nog steeds last van mijn babykamer staat sinds vorig jaar september in elkaar. Heel veel gelucht en geurbuiltjes van zwitsal eriin gehangen maar het blijft naar nieuw ruiken
Sammie, leuk dat de partneravond zo gezellig was! Inderdaad hopen dat jullie allemaal lekker makkelijk bevallen. En wij allemaal ook.. Maar dat is afwachten natuurlijk.
Hmm.. onze babykamer ruikt nu al naar baby.. ws door de paar dingetjes die we tweedehands hebben overgenomen. De lakentjes en het slaapzakje dat we hebben gekregen van iemand die ruiken, zelfs na het wassen nog steeds naar het vorige wasmiddel of babyluchtjes.. daar ruikt nu het kamertje ook naar.. Jeroen vind het stinken naar baby haha! Wacht maar!
hoi hoi ja Tari het kan gevolgen hebben. wat de vk mij heeft uitgelegd gaan ze dan 6 weken na de bevalling kijken hoe het er dan voor staat. mocht het dan nog verzakt zijn dan kan het zijn dat de baarmoeder verwijderd word. dus ja van hoe of wat moet ik jullie nu een antwoord schuldig blijven. morgen weet ik hopelijk meer. groetjes sandra voor diegene die op bedje gaan trusten
even over het verschonen van het bed mijn schoonzusje had het bed op klossen staan alles was piekobello. Maar ook de kraamverzorgster verschoonde het bed niet
sorry ester ik bedoelde het niet zo. Een week kan inderdaad erg lang zijn en helemaal in deze hoedanigheid.
hoi hoi kweet nie Dafje aan de ene kant wel aan de andere kant niet. dit was sowieso mijn laatse zwangerschap. ik heb dan 2 lekkere jongens (nou ja eigelijk 3 want die vent van me is ook net een klein kind af en toe) en ik heb kans dat als ik er mee door loop dat ik mijn 40e incontinent ben. en daar zit ik ook niet echt op te wachten. hele dagen met zo'n luier tussen de benen te lopen. heb er nu al last van. maar ik wacht gewoon eerst morgen af en zie dan wel verder. groetjes sandra
Das ook lekker zeg. Dat heb ik vandaag niet eens gevraagd, maar degene die kwam vertelde dat de kraamverzorgster er vooral was voor mij en de baby en voor het uitleggen van hoe alles werkt enzo.. Maar ze deed ook wel de was, stofzuigen, het sanitair en dat soort dingen. Omdat dat toch ook hoort bij de verzorging en hygiene van mama en kind legde ze uit. Dan ga ik ervanuit, dat als ze de badkamer en toilet schoonhoudt, dat ze dan zeker het bed ook doet.
bij mijn kraamzorg gaan ze iedere dag het bed verschonen werd me verteld, zeker de eerste dagen. Ook doen ze het huishouden, de was ook van Piet, want ja dat ligt er dan toch bij zeggen ze. Ze vinden dat alles gewoon schoon moet zijn voor de hygi (dinges) raar eigelijk dat het per kraamzorg zo verschillend is
hoi hoi nou dames ik zoek nu lekker mijn bedje op. en laat jullie het morgen weten hoe het af is gelopen in het ziekenhuis. ga toch proberen of ik kan slapen, want dit gaat dus al vanaf zaterdag niet lekker ivm de pijn. trusten en tot morgen groetjes sandra
Kon het niet laten om weg te blijven, tv is niet zo veel aan. Sandra, jemig meid heftige gevolgen ook al is het je laatste zwangerschap. Hier doe kraamzorg ook het bed verschonen, maar gelukkig niet elke dag. Heb niet eens zoveel overtrekken, haha. Ze zou het eens moeten presteren om de kleding van Adriaan en mijn kinderen te laten liggen, nou dan hoeft ze het echt niet te doen. Het zelfde geld voor de verzorging van de kinderen, qua eten, etc. Dan hoef ik echt geen kraamhulp. bij Angelus had ik een kraamhulp die dus echt alleen mij en Angelus deed. Bij zefanja had ik echt een schat van een kraamhulp, ze deed angelus maar ook voor Adriaan broodmaken. Ze wastte zelfs zo goed dat ze enthousiast 30 euro had meegewassen. Kreeg toen Zefanja 1 jr werd een kaartje van haar. Vond dat echt super. Babykamer, ruikt hier inmiddels ook niet meer naar verf, zet elke dat het raam even open. En zet ik de deur overdag ook open. Dafje, super dat jullie uit de namen voor een jongen zijn. Zeker omdat het zo rommelt bij je.