ja met dat probleem zit ikdus ook, zoveel overtrekken heb ik dus ook niet hihi Heb er 2 erg he, hihi Misschien bij de zeeman van die goedkope halen ofzo, moet maar even kijken
Dan moet ik ook nog rap wat overtrekken gaan halen...hahahaaa En hoeslakens.... Die zijn bij de hema in de aanbieding zag ik vandaag...
aaggrr word gek van de jeuk, hebben jullie dat ook wel eens van die jeuk aanvallen ineens. Heb het meestal in de avond. Gestoord word ik ervan
Hoi meiden We zijn net terug van de info-avond in t zh. Op zich wel interessant, maar t was er zooo onwijs warm, was best een lange zit. Gewoon verhaaltje gehoord en foto's gezien enzo, dus wel leerzaam. Daarna kwam het vragenrondje, nou de vragen die toen gesteld werden, ik wist bij sommige niet wat ik hoorde. Een dame vroeg iets ivm het afbinden van de navel, of het dan een holle of een bolle navel zou worden bij de baby, want een bolle navel vond ze niet mooi Gyn zei dat hij deze vraag sinds 1985 nog nooit had gehoord! (hele zaal lachen natuurlijk). Wat boeit mij het nou, ik hoef geen designnavel Verder na afloop nog even prive wat vragen gesteld, ivm mn overgewicht enzo en de rolstoelen bedden etc. Gyn zei dat dat allemaal best goed kwam, dat ze zelfs vrouwen hebben die echt heel zwaar zijn, meer dan 150kg en dat dat ook goed ging! Dus ik floepte eruit "En bedankt! Ik weeg 150kg" Hij keek me even raar aan en ging verder met zn verhaal. Ach laat ik t maar zo zien, hij schat me dus lichter dan ik ben hihi. Nu ben ik wel keimoe en morgen weer drukke dag. 's Morgens mn hulpje (als ze komt...zucht), smiddags mn schoonmoeder en moet ik voor controle van de wond op mn voet naar de HA en savonds naar Samen Bevallen. En dan donderdag weer hele dag visite, mn zus komt eindelijk eens, is hier sinds juni vorig jaar niet meer geweest! Vrijdag ga ik dus uitrusten hihi. Welterusten allemaal
Heeej Blondie, goed om weer even van je te horen! Hoe is de nieuwe behuizing? Jen, bedankt voor het doorgeven van het berichtje van Indigo. Wat vreselijk naar voor haar. Mocht je haar nog spreken of op de sms hebben, wil je dan doorgeven dat ik (en ik denk de rest ook) erg meeleef? Listy, lief dat je aan me denkt vanavond Ben net thuis, vanavond yoga gehad en daarna even langsgewipt bij Mariska en daar zitten leuten. Zo direct nog even een korte ronde met de hond en dan slapen. En dan is dag 1 alweer voorbij Linda, we hebben het er op msn al even over gehad...geen excuus nodig hoor Ilse, mooie vraag van dat mens over die navel Ik moet zeggen dat ik je ook geen 150 kilo zou schatten, hoor. Komt natuurlijk door je lengte. Een vriendinnetje van mij was ruim 120 kilo, maar bij een lengte van ongeveer 1.70 en die werd juist vaak veel zwaarder geschat. In ieder geval prettig en praktisch te weten dat er geen problemen worden verwacht in verband met je gewicht Trusten allemaal en tot morgen!
Ik ben net terug van m'n pufclubje, ga zo ook m'n bedje in... Is wel echt een onwijs gezellige groep, morgen komt er iemand bij me koffiedrinken. Wel jammer dat er eentje keihard tegen het hek opreed na de les... Jee, misschien is het echt geen goed idee meer om zwangere vrouwen achter hets tuur te zetten. Roelie, ben een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je grote zoon! Welterusten iedereen, en tot morgen!
Leuk dat je op de club leuke contact(en) opdoet! Zeker omdat het met "oude" vriendinnen soms zo moeilijk gaat sinds je mamma bent. Ik had je trouwens gister een pbtje gestuurd, maar hij staat nog steeds in de wachtrij. Heb je 'em wel gezien?
Oh oh, soms snap ik toch wel dat mensen een TomTom hebben...Willem zit nu aan de foon met een vriend die altijd verkeerd rijdt...we proberen hem nu de juiste weg op te loodsen met een routeplanner maar die jongen heeft totaal geen orientatie..volgens mij is ie nu nog verder van huis dan een kwartier geleden haha..erg zeg!
Manonman en nu mist ie zelfs de oprit van de snelweg! Hoe blond kun je zijn zeg hahaha...wat erg! En dan zou ik aan zwangerschapsdementie lijden, maar die mannen kunnen er ook wat van hoor... Hij zit nu in elk geval weer op de snelweg en vanaf hier zou hij de route naar huis moeten kennen..maarja, met hem weet je t maar nooit...
hihihi Ilse ik ben ook zo'n ramp met de weg vinden hoor. Piet moet me soms 100 keer uitleggen waar iets is, al ligt het hier pal achter.
Ja oke, maar als je er toch bent op dat moment, kun je toch de bordjes lezen haha... Hij zat dus op de A6 bij Lemmer zo'n beetje, maar die is afgesloten...tja, dan volg je dus de omleidingsbordjes, maar hij ging dus links waar ie rechts moest en andersom, dus raakte helemaal de weg kwijt. En tja, probeer dan maar eens te ontdekken waar ie nou eigenlijk is hahaha
net van elende maar onder de douche gesprongen, nou ja zo leek het, werd echt gek van de jeuk, heeft alleen geen bal geholpen. Maar was wel even lekker
heb er gelukkig niet iedere dag last van, zijn van die momenten. Nou ja neem ze maar voor lief. Hopelijk slaap ik vanacht er weldoor
Haha ja erg he. En dan zit ie 500m voor de oprit van de snelweg, dus we zeggen..onder de weg door en dan linksaf de snelweg op...kan niet missen....euh, kan dus wel, hij rijdt zo de oprit voorbij en komt op een rotonde uit. Gelukkig hield de weg daarop anders was ie nog verder gaan dwalen, maar nu moest ie dus weer terug. Gelukkig zit ie nu op de snelweg en neem ik aan dat ie de weg naar huis nu wel weet...hoop ik maar hihi
Gelukkig kan ik goed kaartlezen en oriënteren dus heb ik m kunnen helpen haha. Willem zegt ook altijd, hij heeft geen TomTom nodig, want hij heeft een IlseIlse