dacht vroeg te gaan slapen, ben mijn bed nu uit omdat ik zo misselijk ben.bleghhh net alweer moeten overgeven. hoop dat mijn kopje thee werkt. morgen moet ik naar de gynaecoloog,kijken wat hij te zeggen heeft. want eerlijk is eerlijk ik trek het lichamelijk en geestelijk niet echt meer. wil mezelf weer zijn,gewoon normaal functioneren op mijn medicijnen.mijn eigen kleren weer aan.en niet zo doodmoe mezelf door het huis slepen. sorry voor het geklaag.maar pffff.
ook nog (weer) wakker dus ruby,.. ja ik wou ook vroeg naar bed, maar helaas,.... maar ik hoop echt voor je dat je gesprekje zal gaan helpen, want je bent zo down, en tja dat slaat op je lichaam en de kleine over natuurlijk,... heel begrijpelijk ook allemaal,.... maar uh heb je wel familie, die je hierin steunen? heb af en toe het gevoel dat je er helemaal in je uppie moet zien uit te komen,...... sta je nog wel achter je beslissing?
nee geen familie meer,mijn moeder is 4 jaar geleden met kerst overleden. heb wel een zus en een tante maar niet echt een klik snap je? ik sta nog wel achter mijn beslissing dat ik het gewoon een kans moet geven.hij doet ook echt zijn best nu door veel thuis te zijn enzo. en hij probeert heel lief te zijn. het is ook niet dat het allemaal daar aan ligt,ben gewoon mijn lichaam even helemaal beu. ik wil zoveel maar het komt er niet van. de babykamer is veranderd in een waskamer de laatste week.en ben daarom ook niet aan het tutten met de babyspulletjes.
ben een beetje over mijn slaap heen, was heel de dag aan het soppen en was begin van de avond doodmoe, en wou dus vroeg naar bed,... maar werd opeens heel fit en kon niet echt slapen,.... dus ik dacht ff hier kijken,..... maar uh ik bedoel ook niet echt dat het nu komt door je mannetje hoor, maar ja, je hebt wel die knauw gekregen, en dan is het natuurlijk moeilijk om jezelf op te krikken om dingen te gaan moeten doen,... ik heb ook zo'n weinig zin in dingen doen, opdat die buik me belemmerd, maar ja vandaag dwong ik mezelf en gelukkig is het dan toch nog gelukt, maar als je dan wat minder in je vel zit, is dit des te moeilijker , lijkt me,.....
maar lieffie ik ga de boel zo afsluiten en proberen te slapen, ik moet morgen weer vroeg op, en krijg een drukke dag,..... ik hoop dat je straks nog ff lekker kunt slapen,... en ik hoop dat het je gauw wat beter zal gaan,.. misschien dat het gesprekje met je gyn gaat helpen,.... zo niet, laat anders eens de boel de boel, maak je niet druk om je wasgoed, en voel je er niet schuldig om, ga iets doen voor jezelf , iets waarvan je zelf geniet,........ ga je zelf eens lekker verwennen,..misschien kan je je net ff over die drempel tillen,... succes en welterusten xxx
Goedemorgen, Ik kan me nu definitief weer aansluiten bij de club van slechtslapers. Ik wordt er gek van. Gisteren zefls gaan slapen met een pilletje wat normaal heel erg goed helpt, maar nu ook niet. Mijn hersen lijken gewoon niet te willen stoppen. Als dit nog doorgaat deze week ga ik wel even naar de huisarts. Want zo gaat mijn herstel ook niet al te best door. Ruby ik leef heel erg met je mee meid, ookal zeg ik dat niet veel. Het is heel logisch dat je je lichaam zat bent en dat je weer je oude ik terug wil. Voor jou nog heel eventjes en dan breekt de tijd aan. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog erover zegt. Trouwens Ruby dat tekstje wat je in je album hebt staan over internet vriendschap klopt helemaal, zo voel ik het ook, echt bijzonder Voor de rest iedereen een fijne dag toegewent
Goedemorgen! Hier eindelijk eens redelijk geslapen! Ben maar 3 of 4 keer wakker geweest en dan alleen om om te draaien . Prijs mezelf zo gelukkig dat ik er (bijna) nooit uit hoef om te plassen! Ruby: wat naar, zo'n nacht! Superveel sterkte met alles, je weet dat we aan je denken! Ilse: Ik zou de opmerking van de gyn maar beschouwen als compliment inderdaad, haha! Veel plezier vandaag (en morgen) met je drukke dagje! Maria: jij moet nog wel even slapen hoor, anders kun je strax je kiddo's niet aan... zullen zij het over jaaaaren nog hebben over je laatste week Linda: Ik hoop dat de HA er iets aan kan doen, want inderdaad dat niet/slecht slapen is zeker niet bevoorderlijk voor het herstel!! Ook aan jou blijf ik denken! Ik hoop dat er snel weer wat positieve dingen (kleine) dingen gaan gebeuren in je leventje, misschien wel een hele nacht slapen?? Hope: Ben je nog in slaap gevallen? Suc6 met je drukke dag! Nou, ik ga eens even ontbijten en koffie drinken met mijn mannetje. Dis heeft een afspraak vlak bij huis en kan dus iets later weg. Daarna mijn zwemoutfit aan en dan kan ik weer even los in het warme water! En dan natuurlijk weer werken, maar vanavond kom ik weer even kijken!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Rachel Morrighan AGENDA Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 vk GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen[/quote]
goedenmorgen heb me verslapen grrrrrrrrrr, daar gaat mijn planning om om 8 uur de deur uit te gaan,....... ik heb me mannetje ook maar laten liggen, want ik geloof dat het nu geen nut heeft hem wakker te gaan maken,.... ik geloof dat ik beter niks maar kan plannen. haha het is hier ook zo'n druilerig weer, dat ik ff dacht mij nog ff om te draaien ,.......niet dus,.... jammer hoor, we moesten eigenlijk heel vroeg naar de vogeltjesmarkt, en da's alleen op woensdag,...... @linda , erg he als je hoofd niet wil stoppen met denken? dan gaat het maar door, terwijl je lichaam zegt: ik ben zo moe, ik wil slapen,..... maar als zelfs een piletje niet helpt,.....pffffffffffffff hou je van zwemmen? heb je een zwembad in de buurt? als ik namelijk wel eens zo'n denkperiode heb en me moe voel en niet kan slapen, dan ga ik in de avond lekker zwemmen, dan kom ik heerlijk rozig terug en wanneer ik naar bed ga, val ik als een blok in slaap,........ @sammie ja ik viel wel in slaap, al was het half 3,... heb me zelfs verslapen , wat me nooit gebeurd ,.. ik lag als een blok,....... nou ik moet vandaag me plannen maar aanpassen , ga ik zo maar ff met mijn gisteravond binnengekomen babyspulletjes aan de slag,... ff kijken hoe het staat en dan het maar ff wassen, heb de set vh bedje toch maar besteld het ziet er wel heel lief uit,.... men heeft trouwens wel iets vergeten bij de bestelling te doen,.. zo'n neus en oorapparaatje,........ leek mij wel erg makkelijk om te hebben, en was nog goedkoop ook, 3,95 ofzo,.... straks misschien ff bellen en vragen of dit is vergeten of dat het er niet was,..... tja wat nog meer? haha weinig , ben net pas uit de veren dus nog niks beleefd, bij deze alvast, allemaal een fijne dag gewenst
Dees succes weer met je APK! Esther jij succes met je intake! Goeiemorgen meiden, Vandaag een beetje uit kunnen slapen, kids zijn al vroeg met papa meegegaan naar opa en oma. Eind van de middag ze ophalen. Zefanja heeft lekker in zijn eigen bed geslapen. Lag alleen nu weer een snurkende man naast me, hmm was Zefanja toch stiller, op voeten in mijn nek na dan. Ilse, zie het als een compliment van de Gyn. Maar gelukkig kon je wel je vragen nog even stellen. Maar die vraag over dat naveltje, ehhh......... Rare mensen in de wereld. Eshter, je word aardig bezig gehouden zo. Haha wel gezellig toch. Er is al 1 dag voorbij, nog 6 te gaan voor Jean-Paul weer terug is. Pfff duurt nog best lang. Blondie, kan je je draai alweer een beetje vinden? Ruby, logisch dat je zat begint te worden, zijn ook echt de laatste loodjes, maar probeer het toch uit te zingen, is ook beter voor de kleine in je buik. Die heeft het echt nog even nodig hoor. Ik weet dat je het kan. Lekker hier even je hart luchten en we trekken je er doorheen. Kom op hoor meis. Ik merk nu ook dat ik dat heb, wil graag weer dingen kunnen doen, zonder beperkingen. Maar aan de andere kant ga ik het zwanger zijn toch ook wel weer missen. Lekker dubbel. Jen, hoe gaat het schilderen? Alles al klaar? Linda, ook weer slecht slapen, helpt een ontspanningsmuziekje niet. Hebben je hersenen wat afleiding, hier helpt het vaak. Maar vervelend zo. Hoe gaan je dagen? Kom je er een beetje doorheen? Sammie zwem ze! Lenthe, leuk dat het met iemand van je zwangerschapsclubje klikt. Jullie zitten in het zelfde schuitje, is toch prettig. Hoor je nog wel eens wat van je oude vriendinnen? Hier verder weinig te melden. Moet straks weer naar fysio, ik dacht zelf om 10.30 uur maar in eens had ik vanmorgen een heldere ingeving. Is het toch al om 9.40 uur. Nog op tijd achter gekomen gelukkig. Lekker muts hoor. Daarna wil ik toch wat in huis gaan doen, maar moet vanmiddag zekker even gaan liggen, de kleine is al weer een paar dagen wat rustig. Meestal helpt het als ik languit ga liggen. Vanmiddag toch maar even doen. Meiden misschien tot straks en anders een prettige dag.
morgen tari,.... ja dat dubbele gevoel heb ik dus ook, wil de zwangerschap nog niet missen, maar zou wel zo graag alles weer willen kunnen doen soms baal ik ervan opdat ik me plannen in de soep zie lopen, soms leg ik me er bij neer en denk, het is nu eenmaal zo,..... is je fysio bij je in de buurt? mazzel van de ingeving nou en het weer zit wel mee, om lekker thuis te blijven dus kom op meiden allemaal aan de slag vandaag
Morge meiden Hier weer een normale nacht achter de rug, ik hoef er gelukkig ook nog steeds niet uit om te plassen in de nacht. Wel merk ik wel dat ik niet meer lang op een kant liggen, dus veel draaien, dat gaat wel moeizamer maar ik slaap zo weer verder eigelijk. Volgens mij was ik van de week ook aan het suffen hoef vandaag niet naar de VK morgen pas. Weer een hoop slechte slapers zo te zien! Balen meiden! Hopelijk komt daar snel verandering in.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Rachel Morrighan AGENDA Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg ikke1981~11 oktober 10.15 VK Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 vk GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen[/quote]
Hope gelukkig is fysio hier 5 min. vandaan. Hier is het redelijk weer, zonnetje probeerd door te breken, als dat straks nog zo is, hang is de was even buiten. Dees, ik had ook maar 2 overtrekken heb er laatst op de markt 2 bij gekocht voor 16 euro tot. En dat terwijl ik de grootste maat moet hebben (vind dat woord te moeilijk om op te schrijven, haha,) Kwam je dus ook nog op tijd achter, anders had je daar straks voor niets zitten wachten. O, zo herkenbaar. haha. Nou ga er vandoor.