November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    heb trouwens babywalz toch maar ff gebeld en ze sturen het alsnog na,....
    lijkt me toch wel handig om te hebben,....

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Belde Piet me net op. hij was even langs de Ha gelopen om voor een recept omdat hij morgen naar de kaakchirug moet om kiezen te laten trekken. HIj krijgt dan antibiotica ivm zn hart.
    Dus hij gaat dat vragen aan de assistent, zegt ze tegen hem van, oh nee die medicatie krijgt nu nog alleen maar via Parnasia, dus Piet nogal verbaast hij zegt,volgens mij mis ik iets. Ja u krijgt rustgevende medicatie en die schrijven wij niet meer.
    Nou piet nogmaals het verhaal uitgelegt en gezegt dat ze even terug moest kijken in zijn dossier, is er niks meer van terug te vinden.
    Nou kan hij vanmiddag na 3 uur kijken bij de apotheek of er misschien een recept klaar ligt ja of te nee, want ze moest het nog even over leggen met de ha.
    Het moet toch niet gekker worden.
    Piet loop helemaal niet bij Parnasia en hij krijgt al helemaal geen rust gevenende medicatie.
    Heb tegen Piet gezegt dat hij maar even een uitdraai moet vragen van zijn dossier, en even controleren want vertrouw het niks.
    Straks staan er nog meer dingen op dei niet kloppen
    Aggrrr, als het even tegen zit kan Piet morgen dus gewoon niet naar de Kaakchirug :(
    Sorry m oest het even kwijt

3. Niet meer actief

Mogge

Zo, mn hulpje is boven aan t poetsen en ik zit beneden op mn kont, wat nou nesteldrang, niet hier hoor haha.

Vannacht weer een k*tnacht gehad, begin t nu zoo zat te worden he, kan net zo goed niet naar bed gaan, slaap toch niet. Maarja, das ook geen optie eigenlijk he.

Het begint nu geloof ik voor iedereen wel een kwestie van laatste loodjes te worden he, meer ongemakjes, weer jezelf willen zijn en t allemaal een beetje zat zijn. Meiden, nog even, nog een paar weken en en mogen we allemaal onze ukjes in onze armen houden..wat een heerlijk vooruitzicht he!

4. Niet meer actief

Jee Dees wat lastig zeg, maken een lekker rommeltje van dat dossier dus! Wat voor medicatie krijgt ie meestal dan?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    NOrmaal gebruitk helemaal niks ook niet voor zn hart, daarom moet hij dus die AB gebruiken als hij naar de kaakcirug gaat,
    Ivm als hij een infectie krijgt, en dat kan dan op zn hart slaan, en dan zijn we verder van huis

6. Niet meer actief

Jee dat is dus wel echt nodig...en die mutsen bij de HA werken gewoon niet mee? Snugger zeg!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hij heeft weer precies de verkeerde ass getroffen er zitten er 2 die elkaar afwisselen,
    Wat ze ook nog zei tegen hem, ja dan probeerd het toch een keer zonder. Nou dacht dat Piet gek werd.
    Hij zegt tegen ga met me leven spelen nu, ik word verdomme papa. Dat vond ik wel weer schattig
    Maar snap zn woede maar al te goed

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Dees: ik weet niet of het helpt, maar hij kan sowieso even langs de apo gaan en het verhaal vertellen, wij kunnen dan altijd terug kijken in het systeem en zien dat het vaker is gebeurt en wij geven de AB dan altijd mee en HOPEN dat we ooit nog een recept terug zien. Geen idee of ze dat bij jullie ook doen. En anders de kaakchirurg bellen, die assistenten kunnen het ook uitschrijven en faxen naar de apo!
    Succes!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat is misschien idd wel een idee Thnx
    Ga gelijk Piet even bellen.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee goedemorgen allemaal!

Hier ook een doorwaakte nacht door mn verstopte neus. Wat slaapt dat K*T zeg! En W moest er ook nog eens om 5 uur uit, dus heb iets te veel pauzes in mn slaap gehad. Ben nu best wel moe, maar hoef gelukkig voor de verandering weinig tot niets :)

Maarre.... volgens mij is er zojuist een heeeeeele oude lijst gepakt, want er ontbreekt het een en ander (o.a. een afspraak van mij)... Ik ga eens even snuffelen.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoop dat het lukt Dees!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    6 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 23 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Serafijntje (7) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen:

Rachel
    Morrighan

AGENDA

Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info)
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK
    Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen
    Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK
    LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK
    Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK
    Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo
    Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn
    Roelie~23 oktober 11.15 VK
    Jolger~24 oktober 15.10 VK

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dit was de laatste! (wel een heel eind terug zeg, pfoe!).

Als er nu dingen ontbreken Melanie of Deesje, let me know, dan voeg ik ze toe, zodat we de lijst niet te vaak achter elkaar krijgen!

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    35 weken!

Nu begint het toch wel ergens op te lijken :)

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik wou ook net gaan zeggen, bel de kaakchirurg eens op, kijken wat die zegt,........ en anders maar ff je huisarts,.........

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Wencke: oei, dat meen je niet, gewoon vol tegen een schutting? In de achteruit ipv de vooruit? Dan baal je wel, helemaal omdat je er ook nog eens publiek bij hebt. Wel leuk dat er wat leuke dames bij je clubje zitten, misschien heb je daar idd meer aan (zoals volgens mij Melanie ook zei) dan aan je oude vriendinnen.

@Dees: Is het inmiddels gelukt om tot de botte hersens van apotheek en aanverwanten door te dringen?

@Maria: sterkte vandaag met die drukke koters na een matige nacht!

@Alle slechtslapers: BAH! Sterkte meiden.

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Tari wowie mooie babykamer :)

18. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    zo daar ben ik ook weer een keer.

Zoals ik lees is iedereen aan de laatste loodjes bezig.

Ik heb gisteravond de partneravond gehad van de zwangerschap was wel erg leuk en gezellig we zijn ook maar met een groepje van 7.

Verder heb ik erook last van 's nachts veel wakker zijn en vaak moeten plassen. Vaak komt het wel omdat ik op mijn zij wil gaan liggen maar dan gaat de baby zo zitten schoppen dat ik graag op mijn rug ga liggen.
    Ook heb ik dan ook wel moeite met omdraaien van mijn ene zij op mijn andere zij.

Verder kun je niet meer zoveel, je bent snel moe en buiten adem.

Maar ja dit zullen wel de bekende laatste loodjes zijn.

Nou fijne dag allemaal.

Groetjes,
    Jolanda :D

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    *neemt een aanloop en springt er vanaf hier weer in :D*

Heb geloof ik wel zo'n beetje alles gelezen maar dit tempo hou ik niet meer bij hoor :D

Hier een goede nacht gehad, een keertje eruit maar gelukkig...
    Ik hoop echt dat René vanavond weer thuis is ik vind het zo lekker dat ik niet alleen ben 's nachts...gek he ben gewend om alleen te tukken maar vind het nu zo geruststellend dat hij er gewoon is...gekke hormonen ook ;)

Hier alweer een en ander gedaan in huis, hoef nu alleen de was nog maar, wat administratie dingen en wat telefoontjes...waaronder een kapper en pedicure afspraak maken ;)
    De rest van de dag maar even kalm aan heb mezelf voorgenomen om dan nu echt het bejaarden hoogzwangeren tempo aan te nemen en niet te gek meer te doen...wil aan de ene kant nu wel bevallen aan de andere kant niet eerder als november...is niet leuk voor later om 2 jongens zo dicht op elkaar te hebben dus beeb moet blijven zitten tot 11 november en dan mag ie :D

Ik las al dat een hoop meiden het zwaar hebben...het is cliche maar de laatste loodjes zijn ook echt het zwaarst...maar bekijk het positief: over niet al te lange tijd gaan de eersten bevallen en dan word me dit toch een leuk en gezellig forumpje! Ik zie er echt naar uit hoor word heel spannend straks!

* werkt nog een stuk choco taart weg *

xxx Roelie

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Piet gaat straks zelf de apotheek bellen enzo, maar hij was nog zo boos, dus hij wacht even. Ik weet hoe die dan is, dan komt er geen vriendelijk woord uit.
    Dus wacht het even af.

Ohw murmel ik heb morgen mn apk ipv vandaag.

Ohw net ook gebeld door een collega'tje weer even lekker bijgekletst, was gezellig
    Denk dat ik van de week er weer even heen ga, even onder de andere mensen hihi
    Ga zo ook maar eens douche want dat heb ik ook nog nie gedaan.

Deel Deze Pagina