Zo net mn laatste handwasje weg gewerkt, alle babykleertjes zijn nu schoon. Nu alles nog gestreken, maar dat mag Willem doen En de rest van de wasjes gaan toch echt in de machine en niet met de hand hoor hihi
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 6 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Rachel Morrighan AGENDA Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info) Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Dafje~16 oktober 17:00 vk Indigo~17 oktober met verlof Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen Sorry... ik las het net te laat, was alweer een half uur voorbij, dus bij deze toch weer de lijst..
Hier ook brak geslapen, maar dat haal ik dan gelukkig 's morgens weer een beetje in als Jeroen de deur uit is. Ik had ook wel even mee kunnen kletsen vannacht dus.. Heb bijna 3 kwartier rondgehobbeld in de hoop dat ik weer kon gaan slapen, maar helaas.. Vandaag een hoop plannen. Gelukkig heb ik nog steeds veel energie.. Eerst maar es naar de Hema voor en molton en evt. ander beddengoed.. ook even naar ondergoed kijken. Postzegels halen, babykamerlampje zoeken en nog wat electriciteitsgedoe bij de gamma halen voor de afwerking van wat lampjes.. En dan als laatste nog strijken.. Hoop dat het allemaal gaat lukken. Ik wil eigenlijk ook de rest van mijn dagboek nog weer ff bijwerken, maar dat is vandaag even de laatste prioriteit. Jullie kletsen wel veel hoor! Ik ga straks weer even proberen te reageren, maar nu eerst wat doen, anders komt daar weer nix van.
Goedemorgen allemaal, Ik ben ook weer van de partij. Wilde eigenlijk de keuken gaan poetsen vandaag maar ga eerst even tanken en dan koffie drinken bij mijn schoonmoeder. De was is hier helemaal bij. Ik moet zeggen dit verlof is heel fijn, nu heb ik tijd om het huishouden op mijn gemak te doen. Normaal is het werken, snel snel snel koken, snel snel snel eten en dan snel poetsen en daarna doodneervallen in bed hihihi. Beetje genante vraag: zijn er hier nog dames die nog geregeld intiem zijn met hun partner? Ik wil wel maar het gaat allemaal niet zo, pijnlijk etc. Zou dat erbij horen? Dan de reacties: @ Ilse: fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken in het ziekenhuis. @ ruby: je mag je best zo voelen hoor! ik snap best dat je het wel eens beu bent. @ tari: dat was niet de meest recente lijst, debbykoops is er intussen aan toegevoegd. @ murmel: ja das de goede lijst! @ blondie: hoop dat je een beetje 'thuis' bent in je nieuwe huis @ Dees: eeeuh ohkee, ik zou het idd even nakijken, erg vreemd dat ze de dossiers zo verkeerd hebben
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 6 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) / Rachel (16) ? Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Morrighan Debbykoops AGENDA Ikke1981~ 10 oktober 10.15 VK Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info) Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Dafje~16 oktober 17:00 vk Indigo~17 oktober met verlof Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen Rachel wil ook graag op de buddylijst. Qua datum zou het lukken om samen met Serafijntje te gaan en dan heeft MissyM weer gewoon 1 buddy. Ik heb het even rood gemaakt, willen de betreffende dames het onderling even afstemmen?
Hier gedoucht en wel. Geloof niet dat ik vandaag veel ga doen hihi Luie fase weer eens. Intiem met mn partner, nee helaas niet hihi Nee Piet wil/durft/kan het niet, dus kan je helaas niet helpen Peetje
Hmmm ik hoop nu maar dat ik de lijst niet nog erger in de war heb geschopt....ik heb die van Dafje gepakt. De kraamzorg intake is verplaatst naar maandag. Ze had een zenuw klem zitten en kon geen auto rijden. Naja....tis niet anders....Bedenk me nu wel dat er maandag waarschijnlijk ook begonnen wordt aan de badkamer, zal een lekker zooitje zijn dan
Peetje, hier nog wel geregeld gezellig samen. Maar het is wel heel anders dan "normaal". Beetje onderzoekend en lacherig (lijkt wel of we weer tieners zijn in zekere zin )
potver, wat een gevecht met mijn hemeltje plaatsen zeg,.. volgens mij doe ik iets fout, het hemeltje reikt niet naar de hemel, maar hangt op de grond ennuh wat het vrijen met mijn partner betreft, we lustte er eerts wel pap van, en echt problemen er mee hebben we ook niet, maar ik moet toegeven dat sinds we naar de 3 D echo zijn geweest, het idee toch een beetje anders werd,.... ik zet me dr nog wel over heen , maar me mannetje haha die roept steeds, de baby zit daar
de intiemheid is hier al weken ver te zoeken hahaha de baby is al ingedaald bij mij vanaf week 28 en het is nogal opgezwollen dus nee dat komt wel weer na de bevalling
Goeiemorgen allemaal ! Jullie zijn alweer lekker op dreef zeg.... Heb heerlijk uitgeslapen, ben nog maar een half uur uit bed en ga zometeen eerst een wasje aanzetten en dan verder met schilderen denk ik.... Maar eerst nog een bakkie en een sigaretje...... Spreek jullie later !
Zo ben alweer terug van de Hema.. durfde niet verder te sjoppen.. het krampt beneden... ben een beetje bang dat ineens mijn vliezen breken ofzo Misschien overdrijf ik een beetje, maar ik zou zoiets niet willen meemaken in een winkel.. Maar goed.. heb een molton gescoord, kussenslopen (stonden ook al heel lang op mijn verlanglijstje, maar vergat ik telkens ), ondergoed en rompertjes waar straks de naam op komt te staan die komen dan als 'geboortebord' voor het raam te hangen zeg maar... Nu maar even verder thuis rommelen, wasje doen, strijken, etc.. Esther, als het goed is had ik de laatste lijst gepakt.. die van muriel was dat..
joepie het gevecht is voorbij: ik heb gewonnen haha kwam er achter dat er 2 gleuven zaten, waar de stang doorheen kon hihi maar uh stond helemaal te genieten net, dacht: tis wel een ouderwets baby blauw kamertje , maar vind hem echt steeds leuker en liever worden ,... het zonnetje is hier inmiddels doorgekomen ,..... mannetje ligt nog steeds op 1 oor (2 gaat zo moeilijk) maar ja normaal zouden we ook pas om half 1 a 1 uur thuis komen dus laat ik hem maar heerlijk uitslapen. zet hem straks meteen wel aan het werk (grapje, maar wel waar) nou ik ga ff het internet op om te neuzen hoe de hoofdbeschermer er op hoort
yeaah net de box besteld, alles is nu klaar tenminste over 3 weekjes komt hij pas maar goed. volgende week met me zus afgesproken die heeft een weekje vrij genomen gaan we lekker mijn huisje door de babykamer gereed maken, lekker gevoel heb een heel lijstje met wat nog gedaan moet worden, keuken soppen, muren kitten, lampen reinigen haha
ik kan de laatste tijd echt schrikken als ik denk dat ik nog maar een maandje hoef straks hebben we een baby..........
ow das mooi meegenomen van je box, wij hebben een miskoop gedaan en de box is naar onze box verdwenen ,....... maar uhmissy pas op hoor, gaandeweg wordt het lijstje steeds langer, ramen lappen, gordijnen wassen, ijskast schoon, ontdooien, keukenkastjes, lade, gasfornuis naar voren en oven etcetcetc,.. haha daarom gisteren maar aan de huiskamer begonnen ,......